ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
تو برِس به این منِ ناخلف که به ادعا شده گفته ام؛ پدرم تویی .. پدرم تویی .. پدرم تویی ..
ما هم به همه گفتهایم که یتیم شماییم ...!
فقط کسانی که از ما پایین تر هستند درباره ما
بد فکر میکنند ،
و کسانی که از ما بهترند ؟ ..
آن ها اصلا وقتی برای ما ندارند .
از ²³ شوال تولدِ قمَری و این اداها ^^🎀
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
حب علي بن أبي طالب حسنة لا تضر معها سيئة یعنی گناه کشک ؟! بله کشک ! : ) چه برکتی داره این حُب سبحان
با تمام
سیاهیهایم
هنوز دوستت دارم
و معتقدم این معجزهیِ توست ¹¹⁰
هدایت شده از مُفَتِّشْ
لطفی .7889768099_1 (1).mp3
زمان:
حجم:
1.4M
.
قال الصادق ع :
لعنت به عمر... ؛ 0:45
.
ما اگر بر نامِ حیدر عاشقیم شیعه یِ درس امام صادقیم
یا جَعفر بن محمدٍ الصادقْ .