الان کاملا منطقیه که من با وجود درس هام بازی استقلال میبینم در صورتی که استقلالیم نیستم !؟
″رایحه″
بر اساس چه منطقی میگی🙄
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه
راستش رو بخوای من شما رو که نمیشناسم اما میدونم خودم،عزرائیل،انسان و ابلیس خیلیییییی آدمای سرسخت و قوی ای بودیم که از یه سری مسائل جون سالم به در بردیم...
شاید کس دیگه ای جای ما بود نمیتونست اون احساسات و غمارو تحمل کنه و هم در ظاهر و هم در باطن افسرده میشد ولی ما فقط درونمون افسرده شد و تو ظاهر هیچ کس نفهمید،سعی کردیم اون غمی که داشتیم رو دیگران نداشته باشن و براشون محیط شاد بسازیم و باعث خنده ی جمعی که توش هستیم باشیم...میشه گفت ما آدمای قوی ای هستیم و ما هم یه روزایی واقعا از همه چیز حتی خودمون خسته میشیم
ولی ما هم خدایی داریم
یه روزی میرسه که خودش جواب اونایی که دلمونو شکوندن و...رو میده
″رایحه″
همه ی ما انسان ها یه روزی خسته میشیم درسته؟حالا از زندگی،کار،درس و خیلی مشکلات دیگه راستش رو بخوای م
حرفاتو خوندم یاد یه حدیث افتادم
مومن شادیش تو چهره شه و غمش تو قلبش
چه با کلاسید شما آدمهای اهل ایمان، برای همین قوی اید...
من آن بودم که میگفتم
به هر پرسش دو صد پاسخ
کنون گر نامِ من پرسی جوابش را نمیدانم !