eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
ولی یادش بخیر کلاس هفتم، اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم، انسان رسول بود، عزرائیل آقا محمد بود و در آخر... میکائیل هم سعید. یادش بخیر حتی سر بور بودن فرشید لقب یکی فرشید بود...
″رایحه″
ولی یادش بخیر کلاس هفتم، اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم، انسان رسول بود، عزرائیل آقا محمد بود
من همون کلاس هفتم محمد و رسولم و سعیدم و فرشیدم رو پیدا کردم و تا آخر قول میدم برای داوودتون به اندازه دنیا ارزش داشته باشید
_دیگه با چه امیدی زندگی کنم...؟💔
ما زن هستیم!ما قدرت رو پیدا نمیکنیم؛بلکه این قدرته که مارو پیدا میکنه
انقدر تلاش کن که چند سال دیگه در موردت بگن: _اون دختر درد هاشو تبدیل یه رویا و رویاهاش رو تبدیل به واقعیت کرد‌...!
=)))))
سواد نداری؟ فلجی؟ صفحه کیبوردت خرابه؟ خو لامصب پیام بده چیه هی زنگ زنگ
″رایحه″
تلخه و واقعی.. _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
یکی از اینا:)) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی