″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
ولی یادش بخیر کلاس هفتم،
اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم،
انسان رسول بود،
عزرائیل آقا محمد بود و در آخر...
میکائیل هم سعید.
یادش بخیر حتی سر بور بودن فرشید لقب یکی فرشید بود...
″رایحه″
ولی یادش بخیر کلاس هفتم، اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم، انسان رسول بود، عزرائیل آقا محمد بود
من همون کلاس هفتم محمد و رسولم و سعیدم و فرشیدم رو پیدا کردم و تا آخر قول میدم برای داوودتون به اندازه دنیا ارزش داشته باشید
انقدر تلاش کن که چند سال دیگه در موردت بگن:
_اون دختر درد هاشو تبدیل یه رویا و رویاهاش رو تبدیل به واقعیت کرد...!