من اون شب گریه نکردم ولی وقتی بعدش یکی باهام بد حرف زد گریه کردم،وقتی بغلم کرد گریه کردم،وقتی فیلمی که میخواستم دانلود نشد گریه کردم،وقتی لباسم به دستگیره در گیر کرد گریه کردم،وقتی زنگ ورزش نتونستم توپو گل کنم گریه کردم،وقتی دیدم یکی دیگ ناراحته براش گریه کردم آره من اون شب گریه نکردم ولی خیلی جاهای دیگه گریه کردم . .
″رایحه″
ب امید روزی ک این پیام رو از تمام دوستام دریافت کنم😂
آخه اینکه دارم بهشون علاقمند میشم درد نی...درد من اینه که تا همین چند وقت پیش مث سگگگ از گربه میترسیدم🗿💔
″رایحه″
رسم عاشق نیست،با یک دل دو دلبر داشتن-
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
″رایحه″
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
موافقم
بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔