eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
غم((:
دوباره تو‌سرمه سمت تو بیام:)
″رایحه″
دوباره تو‌سرمه سمت تو بیام:)
خالین دستامو دستت و میخوام...
تا اسم یکیو قشنگ سیو میکنم همه‌چی تصمیم میگیره خراب شه:))
من اون شب گریه نکردم ولی وقتی بعدش یکی باهام بد حرف زد گریه کردم،وقتی بغلم کرد گریه کردم،وقتی فیلمی که میخواستم دانلود نشد گریه کردم،وقتی لباسم به دستگیره در گیر کرد گریه کردم،وقتی زنگ ورزش نتونستم توپو گل کنم گریه کردم،وقتی دیدم یکی دیگ ناراحته براش گریه کردم آره من اون شب گریه نکردم ولی خیلی جاهای دیگه گریه کردم . .
″رایحه″
ب امید روزی ک این پیام رو از تمام دوستام دریافت کنم😂
آخه اینکه دارم بهشون علاقمند میشم درد نی...درد من اینه که تا همین چند وقت پیش مث سگگگ از گربه میترسیدم🗿💔
رسم عاشق نیست،با یک دل دو دلبر داشتن-
″رایحه″
رسم عاشق نیست،با یک دل دو دلبر داشتن-
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
″رایحه″
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
موافقم بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔