هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
بازخوانی_صوتی_پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_خطاب_به_ملت_ایران.mp3
زمان:
حجم:
743.4K
🎧 بازخوانی صوتی
📝 پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📥 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
پیامشون خیلی کوتاه و مستقیم بود.......
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
بسم الله
تا کی سر این مذاکره، علّافی؟
کافی است برای دل ما، غم... کافی
افتاده به فرش میهنم این ایام
صدها گرهِ ظریفِ قالیبافی
#محمد_حسین_مهدویان😊👏🏻👏🏻
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
همه چیز با رهبری هماهنگه ❌
بنده #علی_الاصول نظر دیگری داشتم ✅
#رزم_پلاکاردی
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ
🇮🇷#رهبر_شهیدم:
اولین و بزرگترین درس #محرم این است که نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسینبنعلى، فرزندانش را، زنان و دختران و ناموس الهى و حرم پیغمبر را، همه را برداشت آورد به قربانگاه.
#هیهاتمنالذله ✊🏻
#لبیک_یا_خامنه_ای 🇮🇷✋🏻
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴
بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم.
تصمیمم رو گرفتم، اول میخواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم.
بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید.
شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوبارهای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم.
با همین آدرس میتونید من رو پیدا کنید.
@XGostonia آدرس چنلم
@Wulpecula پی وی بنده
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲
(لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه)
💡دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر.
🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟!
🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم
🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟
🔸گفتم: نه
🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه.
🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟
🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن.
🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟
🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟
🔸گفتم: نه! یعنی چی؟
🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش.
🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟
🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن.
خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن
🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟
🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش
🔸گفتم: یعنی چی؟
🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خونی مالیش کنی.
🔸گفتم: چرا؟
🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه
🔸گفتم: تا کِی؟
🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز.
🔸گفتم: نفست حق، هم مطلبت عالی بود هم گفتنت
✨و دست آخر من در تعجبم از بینش مردم عزیزمون که هروقت باهاشون حرف زدم یه شگفتانه رو کردن.✨
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
هدایت شده از کانال حسین دارابی
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کاملِ مصاحبهی ناقصِ نبویان
@hosein_darabi
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
بنده دیگر حوصله ی
"داشتم یه کاری انجام میدادم"
"داشتم یه چیزی میخوندم"
"رفته بودم یه جایی"
"یه کسی بهم گفت"
رو ندارم...
ذهنم درگیر میشه که اون کاره، چیزه، جایی، کسی، چی هستن و کی هستن...
( یا کل ماجرا رو منشن نکنید یا همشو بگید...ممنونم👽.)