eitaa logo
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
32 دنبال‌کننده
523 عکس
177 ویدیو
5 فایل
『𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚘𝚞𝚕 𝚆𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚝𝚜 𝚃𝚛𝚞𝚝𝚑𝚜.』 𝙵𝚢𝚘 | 𝙸𝙽𝚃𝙹-𝙰 | 𝟻𝚠𝟼 | 𝟻𝟷𝟺
مشاهده در ایتا
دانلود
بازخوانی_صوتی_پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_خطاب_به_ملت_ایران.mp3
زمان: حجم: 743.4K
🎧 بازخوانی صوتی 📝 پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📥 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
بسم الله تا کی سر این مذاکره، علّافی؟ کافی است برای دل ما، غم... کافی افتاده به فرش میهنم این ایام صدها گرهِ ظریفِ قالی‌بافی 😊👏🏻👏🏻 🤏🏻خبرکوتاه 🆔@khabarekotahh
همه چیز با رهبری هماهنگه ❌ بنده نظر دیگری داشتم ✅ 🤏🏻خبرکوتاه 🆔@khabarekotahh
مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ 🇮🇷: اولین و بزرگترین درس این است که نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسین‌‌بن‌‌على، فرزندانش را، زنان و دختران و ناموس الهى و حرم پیغمبر را، همه را برداشت آورد به قربانگاه. ✊🏻 🇮🇷✋🏻 🤏🏻خبرکوتاه 🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر می‌کنم و هر چی می‌گذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا می‌کنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم. تصمیمم رو‌ گرفتم، اول می‌خواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم. بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید. شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوباره‌ای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم. با همین آدرس می‌تونید من رو پیدا کنید‌. @XGostonia آدرس چنلم @Wulpecula پی وی بنده
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲 (لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه) 💡دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر. 🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟! 🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم 🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟ 🔸گفتم: نه 🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه. 🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟ 🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن. 🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟ 🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟ 🔸گفتم: نه! یعنی چی؟ 🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش. 🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟ 🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن. خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن 🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟ 🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش 🔸گفتم: یعنی چی؟ 🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خونی مالیش کنی. 🔸گفتم: چرا؟ 🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه 🔸گفتم: تا کِی؟ 🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز. 🔸گفتم: نفست حق، هم مطلبت عالی بود هم گفتنت ✨و دست آخر من در تعجبم از بینش مردم عزیزمون که هروقت باهاشون حرف زدم یه شگفتانه رو کردن.✨ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
هدایت شده از کانال حسین دارابی
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کاملِ مصاحبه‌ی ناقصِ نبویان @hosein_darabi
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
بنده دیگر حوصله ی "داشتم یه کاری انجام میدادم" "داشتم یه چیزی میخوندم" "رفته بودم یه جایی" "یه کسی بهم گفت" رو ندارم... ذهنم درگیر میشه که اون کاره، چیزه، جایی، کسی، چی هستن و کی هستن... ( یا کل ماجرا رو منشن نکنید یا همشو بگید...ممنونم👽.)