هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ
🇮🇷#رهبر_شهیدم:
اولین و بزرگترین درس #محرم این است که نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسینبنعلى، فرزندانش را، زنان و دختران و ناموس الهى و حرم پیغمبر را، همه را برداشت آورد به قربانگاه.
#هیهاتمنالذله ✊🏻
#لبیک_یا_خامنه_ای 🇮🇷✋🏻
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴
بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم.
تصمیمم رو گرفتم، اول میخواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم.
بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید.
شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوبارهای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم.
با همین آدرس میتونید من رو پیدا کنید.
@XGostonia آدرس چنلم
@Wulpecula پی وی بنده
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲
(لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه)
💡دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر.
🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟!
🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم
🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟
🔸گفتم: نه
🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه.
🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟
🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن.
🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟
🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟
🔸گفتم: نه! یعنی چی؟
🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش.
🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟
🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن.
خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن
🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟
🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش
🔸گفتم: یعنی چی؟
🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خونی مالیش کنی.
🔸گفتم: چرا؟
🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه
🔸گفتم: تا کِی؟
🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز.
🔸گفتم: نفست حق، هم مطلبت عالی بود هم گفتنت
✨و دست آخر من در تعجبم از بینش مردم عزیزمون که هروقت باهاشون حرف زدم یه شگفتانه رو کردن.✨
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
هدایت شده از کانال حسین دارابی
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کاملِ مصاحبهی ناقصِ نبویان
@hosein_darabi
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
بنده دیگر حوصله ی
"داشتم یه کاری انجام میدادم"
"داشتم یه چیزی میخوندم"
"رفته بودم یه جایی"
"یه کسی بهم گفت"
رو ندارم...
ذهنم درگیر میشه که اون کاره، چیزه، جایی، کسی، چی هستن و کی هستن...
( یا کل ماجرا رو منشن نکنید یا همشو بگید...ممنونم👽.)
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
تأمل برانگیز بود، اما نظر شما چیه؟ به نظرتون روزی میرسه که در رابطه حرفی برای گفتن وجود نداشته باشه؟
آهه.... خب.....
این برای منی که معمولا حرفی برای گفتن ندارم حس عجیبی داره...
معمولا وقتی طرف مقابل چیزی نمیگه، به هر درد و بدبختی که هست یه چیزی پیدا میکنم که بگم؛ صرفا برای اینکه وارد اون خلأای که خود ai هم اشاره کرده وارد نشه...
ولی معمولا بعد از اون باید یه چیزی پیدا کنی که همش بگی و...... واقعا چیزی برای گفتن نیست. و وقتی که طرف مقابل هم اشتیاقی برای صحبت نداشته باشه دیگه به توان میرسه این قضیه.
و به نظرم..... اول یه چیزی درون آدما تغییر میکنه که بعدش سکوت توی رابطه ایجاد میشه.
یا از نوع خوب که طرف نزدیکتر شده و سکوتش سنگین نیست و رنگ و بوی آرامش داره...
یا از نوع بد که زده شدن، خسته شدن و این حرفاست. یا اینکه ناشی از ناراحتی ئه.
در کل که..... پیش میاد. به نظرم یه سری وقتا اصلا لازم نیست اتفاق خوب یا بدی بیفته، صرفا چیزی نیست.