eitaa logo
_نوارکاسِت
1.2هزار دنبال‌کننده
869 عکس
159 ویدیو
17 فایل
[آرشیوی از مطالب خوبی که می‌خونم.] https://abzarek.ir/service-p/msg/4166915 ناشناس‌ها توی لینک پاسخ داده می‌شه،چک کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سدخارجی
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم شمارو خیلی دوست داشتم، خیلی... ❤️‍🩹🥺 یه مقدار طول کشید تا به خودم بیام و شرایطش مهیا بشه بتونم کاری بزنم ولی خب شرایط جنگی و سلاح منم همین کاره باید پای کار وطن بود🇮🇷 @Sedkhareji✔️
_نوارکاسِت
گنجینه‌ی آسمانی | سید‌مرتضی آوینی
گنجینه‌ی آسمانی | سید‌مرتضی آوینی
ما بی‌شماریم✌️🏻♥️.
هدایت شده از - کافه‌شعر .
« یکی از شاعرانی که امشب با آقا دیدار داشتند » : امشب‌ قرار بود که از شوقِ دیدنت‌ ، دیگر قرار نیست ، عزیزم .. سفربخیر.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
_نوارکاسِت
فکت دردناک و غم‌انگیز هم اینه‌که فرزند من زندگی در دوران شما رو هرگز درک نخواهد کرد :))
همه با هم برای ایران دلت میخواد الان کف میدون باشی؟ اما به هر دلیلی فکر میکنی نمی تونی؟ بسم الله هر کاری بلدی،به هر اندازه ای ایران الان به هممون نیاز داره مهم نیست کجایی همین الان پیام بده منتظرتیم @msadatsharif ٠٩٣٠٩٠٣٣٧٣٩ کمک های مالی هم می تونی به این شماره واریز کنی 6063731179665048 سید محمدمحسن سادات شریف چون کوه استواریم✌️❤️
به محل اصابت‌ها که سر میزنی، در کل محله هیچکس نیست. همه رفته‌اند. کوچه پر از آوار و سنگ و خرده‌شیشه و خاک و اسباب خانه‌هاست. و پر از انسان‌های نیم‌جان و زخمی بر زمین. هیچکس نیست جز نیروهای ضروری امداد و یک دسته خاص؛ بسیجی‌ها! بسیجی‌های بیست،بیست‌ویک ساله همه‌جا هستند. بی‌واهمه. زبان روزه آوار برمیدارند و کف خیابان را تمیز می‌کنند و کمک صاحب‌خانه‌ها، اسباب سالم را از نابود شده‌ها جدا می‌کنند. باید باشی و ببینی که حتی زنان بی‌حجاب و دختران هودی‌پوش صاحب‌خانه، چطور کنار بچه‌بسیجی‌ها ایستاده‌اند و می‌گویند« داداش‌جان یه کمک به ما میدی؟» راستی، آن پسرهای لوس ماسک‌زده که کف خیابان و دانشگاه با دیدن دخترها شیر می‌شدند و درباره‌شان می‌نوشتید«شجاعت پسرهامون»، اینجا در دل خطر، نیستند. نیستند که شجاعتشان را نشان دهند. اینجا کنار مردم فقط مردهایی را می‌بینیم که یک‌ماه قبل درباره‌شان گفته شد «بسیجی، سپاهی، داعش ما شمایی»! «مهدی مولایی» https://eitaa.com/m_molaie110
:)
یکی از فعالین رسانهٔ لبنانی بعد از شهادت سید حسن نصرالله می‌گفت: با شهادت سید ما را شکست‌ ندادند، قلب‌های ما را شکستند. ما مردمی هستیم که وقتی دل‌هایمان می‌شکند از خشم آتش می‌گیریم و معادلات را تغییر می‌دهیم. حالا شده ماجرای پریشان‌دلی ما پس از شهادت آقایمان. کف خیابان‌ها خشم و شجاعت و شور است که از قلب‌های شکسته فواره می‌زند و می‌رود که معادلات را تغییر دهد. بیچاره آن‌که به مصاف این قلب‌های شکسته آمده است. @edraakaat
_نوارکاسِت
یکی از فعالین رسانهٔ لبنانی بعد از شهادت سید حسن نصرالله می‌گفت: با شهادت سید ما را شکست‌ ندادند، ق
به قول منصوره مصطفی زاده؛ "ما آدم‌های زنده‌ای هستیم که قلبمون رو از توی سینه‌مون در آوردن و بدون قلب توی سینه هنوز زنده‌ایم. آدم بدون قلب، خیلی ترسناکه چون دیگه از هیچ‌چیزی در عالم نه ناراحت می‌شه، نه نمی‌ترسه!"