eitaa logo
قیام
169 دنبال‌کننده
278 عکس
58 ویدیو
0 فایل
💠 تشکل طلبگی قیام 👤 دبیر تشکل ♦️ @HKaveh 🔘 سامانه پیامکی 📱100066672 🔘 شماره همراه 📞 09100101165 🔘 شماره ثابت ☎️ 02532500840 🔘 تارنما 🌐 Www.Qyam.ir 🔘 رایانامه 📧 qyam@mail.ir 🔘 کانال ایتا 🆔 @QYAMIR ☑️ دفتر: شهر مقدس قم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
✅ استخوان لای زخــم... 🔺 (نکاتی در خصوص برخی تار و پود قالیبافیان) 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 1️⃣ در این روز و ایام اصلا قصد نگاشتن چنین نوشته‌ای را نداشتم لکن در همین مدت بسیار بسیار اندکی که از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و پیروزی آقای پزشکیان گذشته است برخی از اطرافیان و حامیان آقای قالیباف مطالبی را گفتند و مواضعی اتخاذ کردند که به ناچار و مِن باب صیانت از ساحت حقیقت و مقام عدالت نکاتی را به رشتۀ تحریر درمی‌آورم تا لااقل سیاهه‌ای بماند که به قدر بضاعت مانع از تحریف حقیقت و تضییع عدالت باشد. 2️⃣ فارغ از نقدهای مبنایی و روبنایی که به تفکر، مواضع و عملکرد جناب آقای قالیباف دارم و ضمن اینکه شخصیت‌های شریفی نیز حامی ایشان بودند و هستند لکن در بین اطرافیان و حامیان ایشان عده‌ای محافظه‌کارِ منفعت طلب هستند که نام و نان‌شان در وسط بازی و غیظ نسبت به انقلابیونِ حزب الله و کرنش در مقابل غربگرایان است که اگر جوابشان داده نشود همانطور که نشان دادند طلبکارانه دست به تهمت و لجن پراکنی و تشویش اذهان خواهند زد. 3️⃣ سال‌ها است که عده‌ای با علم کردن بدعت صالح مقبول گفتمان اصلح امامین انقلاب را به حاشیه رانده و بسیاری از ظرفیت‌های مادی و معنوی حزب الله را خرج آقای قالیباف کردند که ایشان بر کرسی قوۀ مجریه تکیه بزند آن هم با این استدلال که ایشان مقبولیتی اجماع‌ساز دارد و بهترین گزینه برای مقابله با جریان غیر انقلابی و غربگرا می‌باشد. در این نوشته قصد پرداختن به نتایج و پیامدهای مخرب این مدل سیاست‌ورزی عملگرایانه(پراگماتیسمی) ندارم. 4️⃣ اینان همواره طلبکارانه خواهان عدم شرکت و یا انصراف دیگران و خصوصا آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف هستند و با استدلال اینکه حضور سایرین در میدان رقابت وحدت شکن و به نفع جریان غربگرا است خواهان کنار کشیدن مابقی هستند! که اینجا باید با کمال صراحت به آنها بگویم که؛ چرا شما همیشه می‌خواهید آقای قالیباف را با سبد رأی جلیلی و دیگران رئیس جمهور بکنید!؟ ایشان اگر صلاحیت دارد با کفایت خودش آراء مردم را جلب و جمع بکند. 5️⃣ یکی از مسائلی که در دور اول این انتخابات آشکار شد عدم مقبولیت آقای قالیباف بود. همان مقبولیتی که سال‌ها اطرافیان و حامیان وی بر آن اصرار داشتند و آن را برگ برنده‌ای در مقابل جریان غیرانقلابی غربگرا برمی‌شمردند. با توجه به اینکه در رقابت دور اول جریان غیرانقلابی غربگرا یک نامزد مشخص(پزشکیان) را در صحنه داشت لذا رأی آن قشر و طیف کاملاً کنار رفت و ماند آراء جبهه انقلاب که دیدیم آراء آقای قالیباف حدوداً یک سوم آقای جلیلی بود. 6️⃣ ما نیز به تحلیل واقعیت‌های میدانی و اتخاذ تصمیم‌های ثانوی و اَهم و مهم کردن و اخذ جانب مصلحت واقف هستیم اما در همین انتخابات اخیر که اطرافیان و حامیان آقای قالیباف با اَهم برشمردن خطر قدرت گرفتن غربگرایان در صدد انصراف آقای جلیلی و حمایت همگان از آقای قالیباف بودند چرا در دور دوم که خطر غربگرایان جدی‌تر شده بود آنگونه که باید از آقای جلیلی حمایت نکردند!؟ گویا اولویت آنان روی کار آمدن آقای قالیباف بود تا دفع خطر غربگرایان! 7️⃣ عوامل مختلفی در کاهش مقبولیت آقای قالیباف در بین مردم و خصوصاٌ انقلابیون دخیل بوده و می‌باشد عواملی که رأی ایشان در سال 1392 را از حدود 6 میلیون به حدود 3 میلیون در سال 1403 کاهش داد! فارغ از نواقص جدی فکری و عملی شخص آقای قالیباف بسیاری از اطرافیان و حامیان ایشان در سال‌های متمادی اولویت خود را کار بر روی ارتقاء و جا انداختن شخص(قالیباف) گذاشتند نه شاخص‌ها! لذا شاخص مداران را از دست دادند و مهجور شدند. 8️⃣ شعار وحدت و اخلاق می‌دهند و در عین حال وحدت شکن‌ترین مواضع و عملکرد را دارند! منظورم هوادارن نیستند چون در بین هواداران هر کسی حتی امامین انقلاب هم افرادی هستند که رعایت اخلاق و شرع را نمی‌کنند لذا نمی‌شود مواضع همۀ هواداران را به پای افراد نوشت بلکه منظورم اطرافیان مستقیم و حامیان مرتبط هستند که متاسفانه دیدیم و دیدید که برخی از اطرافیان مستقیم و حامیان مرتبط با آقای قالیباف در همین مدت کوتاه چه‌ها که نگفتند و نکردند. 9️⃣ انقلابیون حزب الله ملاک و معیارشان در انتخاب افراد برای تصدی مسئولیت در نظام اسلامی شاخص‌های اصلحیت است لذا همواره بر همین طریق مشی کرده‌ و می‌کنند و از سرمایه‌های انقلاب و نظام نیز نردبان نمی‌سازند. آنهایی که سال‌ها معتقد بودند که هر کسی در نظرسنجی‌ها اقبال بیشتری داشت در رقابت می‌ماند و مابقی باید کنار بروند، چه شد که اینبار بر روی اصول خود نماندند و با ماندن در دور اول انتخابات کار را برای خواص و مردم سخت کردند! ♦️ بذری که در منطقۀ وسط کاشت شود هرچند اساسی داشت شود لکن برداشت نخواهد شد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ جهاد بیداری اسلامی 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 مردم مظلوم غزه چنان سلحشورانه پای طوفان الاقصی و در مقابل جنایات اسرائیل ایستادند که ندای مظلومیت‌شان آزادگان جهان را بیدار کرد. 🔸 فارغ از خودباختگی اغلب دولت‌های منطقه و مجاهدت‌های گروه‌های مقاومت، اما انگار آنگونه که باید، ملت‌های مسلمان هنوز بیدار نشده‌اند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ کــدام هیئت؟ 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 هیئتی که در مورد جنایات اسرائیل و صهیونیسم و قتلگاه غـزه بی تفاوت باشد بداند یا نداند در امتداد تاریخی تقویت جریان ظلم یزیدیان قرار دارد. 🔸 در کرب‌و‌بلا، بی‌طرفان، بی‌شرفانند!/تاریخ همان است، حسینی و یزیدی. هیئتی که عدالتخواه و ظلم‌ستیز تربیت نکند هیئت نیست، کافه است... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
🔻منطق سرخ حسین و منطق بی‌رنگ ما: ارادت دینی، اراده‌ی انقلابی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روزگار عجیبی‌ست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصت‌ویک هجری متوقف کرده‌اند و برای امام شهید، حسین -علیه‌السلام- ناله سر می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهی‌شان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمی‌رود؛ چنان‌که اشک‌های کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان، شبیه میلیون‌ها نظاره‌گر سال شصت‌ویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامه‌ی کربلا، خاموش و بی‌طرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی‌دانند. دلداده‌ی عزای حسین هستند و نه خط حسین. می‌گریند، اما فریاد برنمی‌آورند. تشنه‌ی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنه‌ی خون‌شان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبسته‌اند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین می‌شمارند. از کربلا، یک داستان غم‌انگیز ساخته‌اند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنون‌شان و انتخاب‌های اکنون‌شان را به آن عرضه نمی‌کنند. در این روایت، کربلا نمی‌تواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود می‌ماند و از درس و عبرت تاریخی، تهی‌ست. براین‌اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمی‌خیزد که هزینه‌دادن برای آن، معنا پیدا کند. ۲. و کاش فقط نظاره‌گر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومی‌رفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. آداب تقیه می‌دانند و با مبارزه بیگانه‌اند. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. ۳. چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ کشتۀ شمشیر نـفـاق 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 در یک دسته‌بندی، جبهۀ باطل شامل طیف کفار، مشرکین و منافقین می‌باشد؛ واقعۀ عظیم کربلا لبۀ درگیری و مصاف جبهۀ حق و باطل بود. 🔸 نکتۀ مهم این مصاف آن طیفی از جبهۀ باطل بود که در مقابل جبهۀ حق و توحید ایستاد، و آن طیف طیفی نبود مگر، طیف نفاق و منافقین! 🔺 و نفاق، همان کفر و شرک پنهان است! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ پوستۀ عوام‌گـرا و هستۀ عوام‌فریب 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 ریاست جمهوری چهاردهم هم قصه‌ای شده است به نـام پزشکیان، به کـام ظریف و غربگرایان، خساراتش برای مـردم و فحشش هم برای نظام و... 🔸 آن چیزی هم که اسمش را گذاشته‌اند شورای راهبری یا راهبردی، در اصل شورای رهبری است! چون آقای پزشکیان فاقد قدرت مشی سیاسی است. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ قـدرت روایـت 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 رفتارهای بی تکلف وقتی که از آقای پزشکیان و غربگرایان سر بزند، ساده‌زیستی، اخلاص و شفافیت روایت می‌شود. 🔸 اما همین رفتارها وقتی از امثال آقای جلیلی و انقلابیون سر بزند، حقه بازی، ریاکاری و عوام فریبی روایت می‌گردد! 🔺 افکار عمومی بیشتر متأثر از روایت است تا حقیقت و واقعیت... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ هندسۀ بـحـث! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 این عنوان(انحطاط متحجرانه؛ انعطاف‌پذیری متفکرانه) موضوع سخنرانی استاد علیرضا پناهیان در محرم امسال بود... 🔸 به نظرم تبدیل سه گانۀ(تحجر، انقلابیگری و لیبرالیسم) مورد تأکید امام خمینی ره به دوگانۀ فوق الذکر غیرحرفه‌ای بود. 🔺 عدم صورت بندی فنی مباحث پیامدهای بدی دارد که تابع نیات ما نیستند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ مـا و تنفیذ و نفوذ! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔷 امروز با تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای پزشکیان توسط امام خامنه‌ای عزیز همگان موظف بر حمایت از دولت چهاردهم جمهوری اسلامی هستیم. 🔸 لکن نفوذ برخی محکومان، مفسدان و منحرفانِ ضد اسلام، انقلاب و مردم در اطراف آقای پزشکیان همچنان روشنگری، نقد و مقابلۀ جدی می‌طلبد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ گــم در گــم 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 گاهی هدف مشخص است ولی دچار گم‌راهی می‌شویم، گاهی راه مشخص است ولی دچار گم‌هدفی هستیم. 🔸 ویژگی الگوی پیشرفت اسلامی این است که به هدف و راه به صورت توأمان و پیوستاری التفات و التزام دارد. 🔺 عدم توجه به این الگو موجب تشدید وضعیت گم در گم در ساحت فردی و حکمرانی می‌گردد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ هم قسم می‌شویم برای خونخواهی... 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 مبادا در هجوم تحلیل‌های ذهنی، عواطف قلبی نادیده گرفته شود! 🔸 پیروزی اسلام در گرو پیوند قلوب و عقول و شور و شعور می‌باشد... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سعید آوینی 🇮🇷
معرفی درسنامه‌های الگوی پیشرفت اامشب ساعت ۲۱:۰۰ با حضور حجه‌الاسلام کشوری دبیر شورای راهبری الگوی پیشرفت اسلامی 🔗https://virasty.com/saeidavini_ir/1722691364746976410 @saeidavini_ir
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ صیانت از ... 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 تناقضات فراوان آقای پزشکیان در شعار و عمل را به پای نفاق و خیانت امثالهم نباید گذاشت. 🔸 ایشان قدری مبتلا به ساده‌انگاری و اندکی عاجز از فهم کلان نگرانه و درک پیچیدگی‌ها هستند. 🔺 لذا بیش از روسای قبلی باید کمکش کنیم، خصوصا وقتی که غربگرایان و ... در او طمع کرده‌اند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ جـنـگ اراده‌ها! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 همانگونه که میزان کرامت در گرو میزان تقوا، میزان شجاعت در گرو میزان ایمان و میزان بصیرت در گرو میزان عقل است، میزان اختیار نیز در گرو میزان اراده می‌باشد. 🔸 امام خمینی کبیر با تقوا و ایمان و عقل در جنگ اراده‌ها بر همۀ طواغیت غلبه کرد و برای تاریخ مسیر جدیدی اختیار نمود که امام خامنه‌ای عزیز ادامه دهندۀ آن هستند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ غضب الـهی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 امام خامنه‌ای: « به تعبیر قرآن کریم، عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدان‌های سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال دارد». 🔸 یکی از علت العلل مشکلات کشور محجوریت منطق قرآن و پوزیتیویسم افراطی در بسیاری از اساتید، مسؤلین، کارشناسان و... است! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ مــوج و کــف! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 به تعبیر قرآن کریم؛ «حـق، آب زلال و پایدار و باطل کف چرک و مضمحل است» خروش جبهۀ حـق که به اوج برسد هیبت پوشالی جبهۀ باطل فرو خواهد ریخت! 🔸 همانگونه که ازدیاد کف حاصل تَمَوُّجِ آب است، جولان و غوغای جبهۀ باطل نیز حاصل قدرت گرفتن جبهۀ حق است وگرنه جبهۀ حق ضعیف مورد اعتنای جبهۀ باطل نیست! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ فهم مقام مصاف و تعامل 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 حق و باطل در مقام نظر و مفاهیم دارای مرز مشخص و کاملا از هم جدا هستند لکن در مقام عمل و مصادیق گاهی متداخل و در هم تنیده‌اند. 🔸 لذا مدارای مصلحانه با برخی از دیگرهای اسلام در مقام عمل به معنای عدول از ارزش‌های اسلامی و عبور از مرزهای ایدئولوژیک نیست و نباید. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ حساسیت کابینه! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 کسانی که از افراد بد سابقه حساسیت زدایی می‌کنند در ظلم‌هایی که بخاطر ناکارآمدی و کارشکنی آن افراد به مردم تحمیل می‌شود شریک هستند. 🔸 آقای پزشکیان بارها اقرار کرده‌اند که فقدان‌های خود را با کارشناسان جبران می‌کنند حال اگر در انتخاب وزیران ایشان دقت نشود دولت زمین می‌خورد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از بسلام آمنين
بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 برای ارائه این بحث حدود از معروفترین و مهم ترین کتابهایی که درباره نوشته شده را بررسی کردم و به نتیجه ای رسیدم که ان شاءلله در جلسه عرض خواهم کرد. 🧐🧐🧐🧐🧐🧐 موعد ما: ۲۹ مرداد ساعت ۲۱ : https://virasty.com/Haj_ghasem/1723698718261680802
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ وفـاق در شقاق! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 وفاقِ مبتنی بر اشخاص و رویکرد سهامداری حزبی که از تناقض‌های نظری نشأت می‌گیرد قهرا به التقاط و استحالۀ عملی نیز منجر می‌گردد. 🔸 آقای پزشکیان نیز که در محل نزاع‌ها و واگرایی‌ها به جای تمسک به شاخص‌ها مدام به بیرون از خود ارجاع می‌دهند عملا شقاق می‌آفرینند. 🔺 او نیازمند کمک اورژانسی است! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ دلم برای آقـا سوخت! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 چه کسی فکر می‌کرد روزی یک نفر از اردوگاه اصلاحات برای تأیید چند بد سابقه از رهبری هزینه کند و مجلس به اصطلاح اصولگرا آنان را تأیید نماید! 🔸 انقلابیونِ حزب الله همواره خود را فدای رهبری می‌کنند و هزینه می‌دهند نه مثل قماش زرد و صورتی که مدام رهبری را خرج دنیای خود می‌کنند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ دکتر امیرحسین ثابتی از رویش‌های انقلاب است 🌐 Sollam.ir/post/558 فیلم کامل 🔹 کسانی که به نمایندۀ انقلابی مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر امیر حسین ثابتی برچسب تحجر و افراطی‌گری و امثالهم می‌زنند حتما کلیپ بالا و فیلم کامل این گفتگو را ببیند... 🔸 دکتر ثابتی را از حدود سال 86 زمانی که در بلاگفا فعال بودند به واسطۀ نوشته‌ها و فعالیت‌های دانشجویی‌شان می‌شناسم، او از معدود افرادی است که بدون رانت رشد کرده است... 🔺 این گفتگو به مناسبت انتخابات مجلس دوازدهم و در تاریخ 1402/11/7 در تهران ضبط شده است. #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
🎙معرفی برنامه تفریحات سالم الگوی پیشرفت اسلامی / جمعه (۲ شهریور ۱۴۰۳) / ساعت ۹ شب https://virasty.com/Islam1357/1724406200514348834 https://eitaa.com/olgou4