eitaa logo
حماسه سازان قم
33 دنبال‌کننده
681 عکس
725 ویدیو
9 فایل
#شبکه_مدیران #جبهه_حماسه_سازان ماموریت ها: ۱.مقابله با بزک پهلوی ۲.تبیین دستاوردها ۳.تبیین ریشه مشکلات ارتباط مستقیم با دبیرکل شبکه: @hossein_mahdyzadeh عضویت از طریق پیوند: https://eitaa.com/Qom_Network
مشاهده در ایتا
دانلود
در باره انجمن حجتیه (بخش ۰۴): 👈بخش قبلی👉 همچنین، علی‌اکبر محتشمی‌پور در مصاحبه‌ای که آبان ۹۴ با روزنامه انجام داده بود، گفته: «وقتی پیروز شد، مسئول این یعنی این انجمن، مرحوم آقای «حلبی» به پیغام داد که من امروز ١۵، ١۶ هزار دکتر، مهندس و متخصص در رشته‌های مختلف در انجمن دارم که این‌ها می‌توانند را اداره کنند؛ حالا که مملکت پیروز شده و در دست شما افتاده، شما می‌توانید از این نیرو‌ها استفاده کنید. جوابی که امام به آقای داد، این بود که‌‌ همان مردمی که انقلاب کردند می‌توانند کنند و کشور نیازی به شما ندارند؛ جواب قاطع و دندان‌شکنی هم بود. به مرور زمان این‌ها فعالیت داشتند و به خاطر همین تفکرات‌شان امام اجازه ندادند که در مدیریتی بالا از این‌ها استفاده شود. حتی یک بار آقای خدمت امام رسیده بودند و پرسیده بودند که بعضی از اعضای انجمن حجتیه که متخصص هستند و در مسائل مهارت دارند، پیشنهاد می‌شوند برای ، در خارج به عنوان یا مشغول شوند، نظر شما چیست؟ امام مخالفت کرده بودند و گفته بودند این‌ها نمی‌توانند وارد این پست‌ها شوند.» انجمن و جنگ پس از حمله به ، انجمن واکنش و عکس‌العملی به این موضوع ندارد؛ چنانچه در بخشی از یکی از سخنرانی‌های خود که در کتاب «ولایت‌های بی‌ولایت» نوشته محمدرضا اخگری آمده است، می‌گوید: «اول شما یک افسر و یک پیشوا و رهبر پیدا کنید. رهبری که بتواند اداره اجتماع کند روی نقطه نه ، دیشب گفتم اول او را پیدا کنید او را اقامه به کار بکنید. طرح داشته باشید، نقشه صحیح طبق نظر ، داشته باشید... از من هم واجب‌ است را ول کنم. هفت تیر به کمر ببندم، بروم جلو... این کلمات علی جایش آنجاست نه هر جایی، نه به هر هدف غلطی و هر راه کجی و معوجی و خلافی... باید جنگ روی به رهبری معصوم نه عادل، عادل کافی نیست... عادل گاهی اشتباه می‌کند، ، ، ، را نمی‌توان داد به کسی که خطا می‌کند.» البته به‌رغم این موضع‌گیری، در مهرماه ۱۳۶۰ ویژه‌نامه‌ای با نام مرزبان از سوی انجمن منتشر می‌شود و انجمن در آن موضع دیگری می‌گیرد و حتی اعلام می‌کند که انجمن آماده همکاری برای پیروزی کامل علیه است. تعطیلی انجمن پس از گذشت سال‌های اول انقلاب، به مرور انتقادات خود از انجمن را اوج می‌دهد. ایشان در سخنرانی خود که در تیرماه ۱۳۶۲ به مناسبت انجام می‌شود، می‌گوید: «یک دسته دیگر هم که تزشان این است که بگذارید که زیاد بشود تا بیاید. حضرت صاحب مگر برای چی می‌آید؟ حضرت صاحب می‌آید معصیت را بردارد، ما معصیت کنیم که او بیاید؟ این را بردارید. این دسته‌بندی‌ها را برای خاطر اگر مسلمید و برای خاطر کشورتان اگر هستید، این دسته‌بندی‌ها را بردارید و در این موجی که الان این را به پیش دارد می‌برد، در این موج خودتان را وارد کنید، و برخلاف این موج حرکت نکنید که دست و پایتان خواهد شکست.» البته پیش از آن نیز، به نظر می‌رسد امام خمینی نارضایتی از انجمن را اعلام کرده بودند. در همین راستا، می‌توان به خاطره‌ای اشاره کرد که درباره سال ۶۱ از سوی رسول منتجب‌نیا بیان شده است. او که در آن مقطع نماینده بود، در یادداشتی که در مرداد ۹۳ روزنامه منتشر کرد، نوشته است: «وقتی که در کمیسیون ، اساسنامه سپاه را به تصویب رساندیم اجازه خواستیم با امام ملاقات کنیم... در بخش دیگر فرمایشات خود در مورد فرمودند به این تشکیلاتی که مدعی است ما طرفدار (عج) و منتظر حضرت هستیم به هیچ‌وجه اجازه ورود به نیرو‌های مسلح ندهید. فرمودند اگر از این گروه یک نفر از آن‌ها در مجلس باشد مجلس را خراب می‌کند؛ اگر یک نفر از آن‌ها در کمیسیون باشد کمیسیون را خراب و اگر یک نفر از آن‌ها در دولت باشد دولت را خراب می‌کند. بعد امام رو کرد به ما و گفت من به شما تکلیف می‌کنم اگر کسی از این انجمن مسئولیت کلیدی دارد او را برکنار کنید و نگذارید ایجاد کند. این‌ها برای انقلاب خطرناکند.» به هر ترتیب، به‌دنبال سخنرانی تیرماه ۱۳۶۲ از سوی ، در مردادماه همان سال انجمن بیانیه‌ای صادر می‌کند و در آن می‌گوید که با توجه به سخنرانی اخیر آیت‌الله [امام] خمینی، انجمن تصمیم گرفته که فعالیت‌هایش را تعطیل کند. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «در پی این فرمایش، شایع شد که طرف خطاب و امر مبارک این انجمـن اسـت... مـعذلـک در مقام استفسار برآمدیم. ...ادامه دارد. ☝️از پیام‌های وارده☝️ صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۴ 🌐 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 👈محل نظرات👉 🙏
در باره انجمن حجتیه (بخش ۰۵): 👈بخش قبلی👉 البته تماس مستقیم میسر نبود. لیکن بـرای تحقیـق از مجـاری ممکنه و شخصیت‌های محترمه موثقه و بنا به قراین کافیه محرز شد کـه «معظم‌له» این می‌باشد؛ لذا موضوع توسط به عـرض و حضرت حجت‌السلام والمسلمین آقای (دامت برکاته) رسید و فرمودند: «در چنین حالتی وظیفه شـرعی در ادامـه فعالیـت نیـست. کلیـه جلـسه‌هـا و برنامه‌ها باید شود.» علیهذا همانگونه که بارها کتباً و شـفاهاً تـصریح کـرده بودیم بر اساس و خـود، تبعیـت از و ، حفظ یکپارچگی و رعایت و انجمن تعطیل می‌باشد و هیچ‌یک مجاز نیست تحـت عنـوان ایـن انجمـن، کوچـکتـرین فعالیت بکنند.» ۶۷ طوفانی؛ امام بر علیه انجمن آغاز و پایان سال ۶۷ با دو موضع علیه همراه بوده است. این در حالی است که آنها ۵ سال قبل گفته بودند که فعالیت را تعطیل کرده‌اند. در اولین مورد، ۱۴ فروردین این سال در سخنرانی خود در جمع کارکنان و مسئولان وزارت پست، می‌گوید: «اینهایی که می‌گویند که هر عَلَمی بلند بشود و هر حکومتی، خیال کردند که هر حکومتی باشد این برخلاف است. اینها نمی‌فهمند چی دارند می‌گویند. اینها تزریق کرده‌اند بهشان که این حرف‌ها را بزنند. نمی‌دانند دارند چی چی می‌گویند. نبودن، یعنی اینکه همه به جان هم بریزند، بکشند هم را، بزنند هم را، از بین ببرند، برخلاف رفتار بکنند.» پس از آن، تندترین و اصلی‌ترین موضعی که با نام بردن از انجمن حجتیه توسط امام خمینی همراه بود، در اسفندماه ۶۷ صورت می‌گیرد. ایشان نامه‌ای را خطاب به در باره تعیین استراتژی می‌نویسد و در بخشی از آن می‌آورد: «دسته‌ای دیگر از روحانی‌نماهایی که قبل از ، را از جدا می‌دانستند و سر به می‌ساییدند، یک‌مرتبه شده و به روحانیون عزیز و شریفی که برای آن همه زجر و آوارگی و و کشیدند تهمت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز مقدس‌نماهای می‌گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با است، امروز می‌گویند شده‌اند! تا دیروز و و و و حکومت برای ظهور - ارواحنا فداه - را مفید و راهگشا می‌دانستند، امروز از اینکه در گوشه‌ای خلاف شرعی که هرگز خواست نیست رخ می‌دهد، فریاد «وااسلاما» سر می‌دهند! دیروز «حجتیه‌ای»‌ها را حرام کرده بودند و در بحبوحه تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب نیمه‌شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی‌تر از شده‌اند!» دهه هشتاد و دو شایعه پس از درگذشت امام خمینی، انجمن در سال ۱۳۷۶ شیخ را از دست می‌دهد و با درگذشت او، به «سیدحسن افتخارزاده‌ سبزواری» می‌رسد. در این عصر هر چند خبری از بازگشت رسمی به عرصه نیست و این انجمن نشانه رسمی از فعالیت خود را به نمایش نمی‌گذارد اما در دو مقطع مباحثی پیرامون آن به میان می‌آید. اولین مقطع در اوایل دهه ۸۰ بوده که گفته می‌شد تلاش‌هایی را برای ایجاد بین و انجام داده است. در همین راستا، رسول منتجب‌نیا طی یادداشتی که مرداد ۹۳ در روزنامه به چاپ رسید، گفته است: «زمانی که حجت‌الاسلام ، بود در یک جلسه چندنفره به ما گفت که انجمن حجتیه تمام هم و غمش را روی ایجاد اختلاف و بین شیعه و سنی بنا کرده است و گفت که ما اخیراً مقادیر زیادی کتاب و جزوه از انجمن حجتیه کشف و ضبط کردیم که در مورد توهین به علمای بوده و قرار بوده که این نوشته‌ها را در میان اهل سنت پخش کنند تا آن‌ها را کنند و به دامن بزنند. این پایه‌های فکری آن‌هاست.» ...ادامه دارد. ☝️از پیام‌های وارده☝️ صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۴ 🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 گروه 👈محل نظرات👉 🙏
در باره انجمن حجتیه (بخش ۰۶): 👈بخش قبلی👉 دومین مقطع مربوط به زمانی است که به می‌رسد. با حضور احمدی‌نژاد در مباحثی درباره در او به میان آمد که هم از سوی اعضای دولت‌هایش تکذیب شد و هم اخیراً توسط یکی از اعضای تکذیب شده است. نادر فضلی، یکی از اعضای انجمن است که در مرداد ۱۴۰۰ مصاحبه‌ای با انجام داد و در بخشی از آن گفته بود: «احمدی‌نژاد اصلاً بوی انجمن هم به مشامش نخورده. خیلی از این کسانی‌که مردم به‌عنوان می‌شناسند و به خاطر اختلاف دیدگاه با آنها به انجمن ناسزا می‌گویند و تهمت می‌زنند، ابداً انجمنی نبودند. آقایان دعواهایی با خودشان دارند و می‌زنند بر سر انجمن.» حجتیه در عصر جدید برای بررسی اینکه مشغول به چه کاری است، می‌توان به بخش دیگری از مصاحبه نادر فضلی با انصاف‌نیوز در مرداد ۱۴۰۰ اشاره کرد که تایید کرده انجمن مشغول به فعالیت است. او در بخشی از این مصاحبه گفته است: «این را بدانید ما نبوده و نیستیم، ما قائل به این نیستیم که نظام سقوط کند و لطمه بخورد. البته در جبهه‌ی امثال آقایان و هم نیستیم. ما کاری به اینگونه امور نداریم و کارمان کار است. به دسته‌بندی‌های وارد نمی‌شویم و در هم نمی‌کنیم. اما در کلیات هرچه را بگویند گوش می‌کنیم. بارها هم گفته‌ایم که حتی راجع به فعالیت‌های فرهنگی‌مان، آقای [آیت‌الله] خامنه‌ای ، بفرماید ، تعطیلش می‌کنیم. سال ۶۲ آن فرمایش را فرمود و ما تعطیل کردیم. واقعاً تعطیل کردیم.» همین موضوع و ادامه فعالیت‌های حجتیه توسط چهره‌های سیاسی دیگری هم در سال‌های اخیر مورد اشاره قرار گرفته است. برای مثال رسول منتجب‌نیا در یادداشتی که مرداد ۹۳ در روزنامه منتشر شد، نوشته بود: «الان هم افرادی از سر‌شناسان را در ارگان‌های مختلف داریم اما این‌ها هیچ‌وقت نیامدند به صراحت اعلام کنند ما با انجمن مخالفیم؛ با اینکه خواص می‌دانند آن‌ها سابقه حضور در انجمن را دارند. از سوی دیگر ما ردپای انجمن را در می‌بینیم. چه‌بسا این که در جامعه ما ایجاد شده، بخشی به انجمن حجتیه مرتبط شده باشد. می‌بینیم که برخی اعضای نهاد‌ها این تفکر را پیدا کردند.» علی‌اکبر محتشمی‌پور هم در مصاحبه‌ای که آبان ۹۴ با روزنامه انجام داد، در باره آنها اینگونه اشاره می‌کند: «از خط قرمزهای بسیار پررنگ عبور کردند و برخورد با این‌ها خیلی سخت شده است و تنها است که می‌تواند کمک کند و آن چیزی را که داد در گذشته امروز عین زیر خاکستر است.» عباس هم اخیراً ۳۰ دی‌ماه سال جاری مصاحبه‌ای با انجام داده و گفته است: «در عمل، این انجمن تعطیل نشد. آن‌ها به‌طور غیرعلنی به فعالیت خود ادامه دادند و روابط‌شان را حفظ کردند. در این دوران، یک جریان درون انجمن پا گرفت که به نیرو‌های نزدیک شد. این جریان آمد و گفت ما قبلاً گفته بودیم نباید در دوران وارد سیاست شویم، زیرا معتقد بودیم ورود به به لطمه می‌زند و در واقع شروع به جدایی از کردند.» 👈منبع👉 ☝️از پیام‌های وارده☝️ صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۴ 🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 گروه 👈محل نظرات👉 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
14.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر آیت الله العظمی مرعشی نجفی(ره) پیرامون شیخ محمود حلبی ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌بعضیون؛ ملغمه‌ای از کفر و ایمان! با عرضه به ، مردم ۵ دسته شدند: ؛ در ظاهر و باطن تسلیم ؛ در ظاهر و باطن ضدیت ؛ ظاهراً تسلیم/باطناً ضدیت ؛ پذیرش دین+حفظ مرام خود ؛ تسلیم بعض/ رد بعض دین! بعضیون در : ۱) «أ فتؤمنون ببعض الکتاب و تکفرون ببعض؟! فما جزاء من یفعل ذلک منکم الا خزی فی الحیاة الدنیا ۖ و یوم القیامة یردون إلی أشد العذاب ۗ ...» (۲/۸۵) ... آیا به بخشی از کتاب ایمان می‌آورید و به بخشی دیگر کفر می‌ورزید؟! پس کیفر کسانی از شما که چنین تبعیضی را روا می‌دارند، جز خواری و رسوایی در زندگی دنیا نیست، و روز قیامت به سوی سخت‌ترین عذاب بازگردانیده می‌شوند و... ۲) «إن الذین یکفرون بالله و رسله و یریدون أن یفرقوا بین الله و رسله و یقولون نؤمن ببعض و نکفر ببعض و یریدون أن یتخذوا بین ذلک سبیلا» (۴/۱۵۰) کسانی که خدا و پیامبرانِ او را انکار می‌کنند، و می‌خواهند میان خدا و پیامبرانش تبعیض قائل شوند، و می‌گویند: «به بعضی ایمان می‌آوریم و بعضی را انکار می‌کنیم» و می‌خواهند در میان این دو، راهی برای خود انتخاب کنند... ۳) «الذین جعلوا القرآن عضین» (۱۵/۹۱) همان‌ها که قرآن را تقسیم کردند (؛ آنچه را به سودشان بود پذیرفتند، و آنچه را بر خلاف هوس‌هایشان بود رها نمودند)! لطفاً این‌جا👈دین حداقلی👉را حتماً بخوانید🙏 = =مصداق بارز بعضیون بعضیون؛ قابل حمایت نیستند و بلکه... ✍حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۸ 🌐👈حیفه نبینی👉 💠 🎲👈محل نظرات👉 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷﷽☫ 🔻@SMHM212 غزه آینده یا NewGaza این فیلم از آن‌جهت بیشتر در وایرال می‌شود که نشان دهد، از و🔻نبرد خود با و ، بجز ویرانه‌های سهمگین، چیزی عاید خود نکرده‌اند! و لذا نباید گمان کنند که شدند! ⁉️حال نوبت اهل شگفت‌انگیز است که با این صحنه و این حجم از ویرانی‌ها چه کنند؟! ۱) آنرا دست‌نخورده بعنوان و قرن ۲۱ حفظ کرده و پیوسته به رخ بکشند؟ به رخ آن‌ها (اعم از عاملین و حامیان و و و...) که چنین صحنه‌هایی را پدید آورده‌اند؟! به رخ آن‌ها (اعم از و غیره) که در قبال چنین جنایتی، سکوت و و بی‌غیرتی پیشه کردند؟! و بلکه به 🔺غربی/عبری/عربی، دُم تکان دادند! ۲) کلیه را از بین برده و بجای آن، شهر و شهرک‌های جدیدی احداث نمایند که قطعاً مورد حمایت هم قرار خواهند گرفت تا زودتر انجام بشود! تا فرضاً ۵ سال بعد هیچ اثری از ، باقی نماند بجز عکس‌ها و فیلم‌هایی که تدریجاً شبیه افسانه‌ها خواهند شد! خصوصاً که ، اقدام به تصویرسازی‌های جعلی هم خواهد کرد تا واقعیت‌های فعلی در لابلای آن‌ها مدفون گردند و حتی نشود به چیزی استناد کرد! بنابراین برای نحوه نیز گزینه‌های سختی جهت انتخاب ، در پیش است! که بطورکلی می‌توان آن‌را «/» نامید! لذا میزان و سرعت دو طرف، تأثیرگذار خواهد بود! ✍حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐👈حیفه نبینی👉 💠 🎲👈محل نظرات👉 🙏
5.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 همه چیز در غزه نابوده شده است، این پیروزی که می‌گویید دقیقا کجاست؟ شهروند اهل غزه به این سوال پاسخ می‌دهد @jebhe_enghelabb ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 قابل توجه سل‌بریدی‌ها و نفوذی‌ها و خودفروخته‌ها و غرب‌گداها و کلا ً و بی‌شرف ایرانی‌زبان☝️ صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 گروه 👈محل نظرات👉 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
8.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ ⁉️ دین و آیین پیامبر قبل از بعثت ایشان چه بوده است؟ 📣 استاد محمدی شاهرودی پاسخ13شبهه‌درباره بعثت‌پیامبر 🔝لینک🔝 ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌اسلام حنیف ابراهیمی دین (ص)، قبل از ، بود که قرآن آن‌را می‌نامد. چنانکه دین ابراهیم(ع) نیز همانند پیامبران پیشین الهی، یا بوده است. اسلامی پاک و پاکیزه و بدون تحریف. حنیف و حنفآء در قرآن = ۱۲ بار ولیکن دین حنیف ابراهیمی (و بلکه حنیف ماقبل ابراهیم)، توسط (نوادگان حضرات و )، تدریجاً گردید. لذا لازم شد که توسط (ع) بازسازی شود و اسمش شد (مأخوذ از ) و کتابش شد وگرنه محتوای آن همان اسلام حنیف ابراهیمی بود. اما این دین هم توسط بنی‌اسرائیل، مورد تحریف قرار گرفت و دوباره لازم شد که توسط (ع) بازسازی شود و نامش شد () و کتابش شد که ایضاً بازیافت همان بود. بنابراین هر سه کتاب ؛ (، و ) توسط بنی‌اسرائیل تحریف شدند. در عین‌حال، باقیمانده در نسل (ع)، سالم مانده بود که (ص) هم متدین به آن دین اجدادی (حنیف) خود بودند. : «ما کان إبراهیم یهودیاً و لا نصرانیاً ولکن کان حَنِيفًا مُسْلِمًا و ما کان من المشرکین» (۳/۶۷) نه بود و نه ، بلکه یکتاپرست و تسلیم حق‌گرایی بود و از مشرکان نبود. ✍حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐👈حیفه نبینی👉 💠 🎲👈محل نظرات👉 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
7.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مرحوم آیت الله مشکینی، در،وضعیت طرفداران انقلاب اسلامی پس از مرگ و در عالم برزخ را بیان می کند. 🎙استاد الهی ┄┄┅┅┅❅‌❀❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎🇮🇷❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅┅┄┄ @AMIRKABIR_IRAN ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌مقام رضوان متناسب با (تحمل سختی‌های بر تحمیل انواع خسارت‌های جانی و مالی و...) در (و انقلابی) با استعاره از متناسب با (در ) و توسعه آن به جهت ملاحظه دستاوردهای (فراتر از )، موضوع ارزشمندی برای تحلیل و بررسی است که در این وجیزه، مجالی برای ورود بدان نیست. همچنین کاری هم به بررسی حالت خواب و بیداری این سخنران محترم (و ارتباط روحی ایشان با حاج‌آقای )، ندارم ولیکن ادعای به بمحض ، موجب حساسیت شد! 👈جای‌گاه رضوان👉 (مأخوذ از آیه «وعد الله ... جنات تجری من تحتها الانهار خالدین فیها و مساکن طیبة فی جنات عدن وَ رِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذلک هو الفوز العظیم» ۹/۷۲)، مقامی فراتر از است. یعنی چسبیده به و‌ و حتی نیست. فلذا 👈برای نیل بدان باید از بهشت، عبور کرد.👉 یعنی بدون ورود به بهشت و عبور از آن، قابل دست‌یابی نیست. بنابراین، شاید مراد آیةالله مشکینی از رضوان، جنتی از بوده که در همین آیه مورد اشاره قرار گرفته است. ✍سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐👈حیفه نبینی👉 💠 🎲👈محل نظرات👉 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مخاطبان عزیز حتماً این کلیپ یک دقیقه‌ای را با دقت مشاهده بفرمایید تا پی به برنامه ریزی دقیق دشمن برای با فتنه ببرید... عزیزانی که نادانسته این خطای مسئولین در نظام رو ماستمالی میکنند قطعا پیاده نظام استکبار واسرائیل هستند مراقب آخرت خود باشید ☝️از پیام‌های وارده☝️ دکترین نابودی نظام اسلامی؛ عادی‌سازی: صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 گروه 👈محل نظرات👉 🙏
6.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تو این روزها که خبر عقب‌نشینی نکردن اسرائیل از جنوب داغه، خوبه که به یک موضوع مهم بپردازیم. ساخت سفارتخونه‌ ایالات متحده در بیروت به ارزش ۱ میلیارد دلار! 🔸غولی که ۵۰ برابر بزرگتر از یک سفارت معمولیه. دومین سفارت بزرگ جهان پس از سفارت ایالات متحده در عراق! 🔹چرا ایالات متحده به سفارتخونه‌ای دو برابر پنتاگون نیاز داره؟! آیا این واقعاً یک سفارتخونه است؟! ☝️از پیام‌های وارده☝️ صفحات مجازی 👇👇👇 ✅ مقالات حسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۱۱/۹ 🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉 💠 🎲 گروه 👈محل نظرات👉 🙏
هدایت شده از هومن عندالله
♨️در مظلومیت مضاعف طلاب... 🔻 قتل دردناک طلبه جوان خوزستانی که در اسنپ کار می کرد!! شیخ کمیل احمدی بحرانی، طلبه فاضل خوزستانی اهل خرمشهر که متاهل و دارای یک فرزند بود، بعد از حدود ۱۰ سال تحصیل در حوزه، به دلیل مخارج سنگین زندگی راننده اسنپ شده بود که چند روز قبل مسافر سوار کرده بود به سمت عبدالخان نزدیک شهرستان شوش که سارقین نامرد، در یک مکان خلوت او را مجبور می کنند که از ماشینش پیاده شود سپس او را به قتل می رسانند و موبایل و پول اندکی که همراه داشت را سرقت می کنند و جنازه این طلبه بعد از ۵ روز کنار رودخانه پیدا می شود... نکته دردناک این قضیه این است که طلبه های مظلوم برای گذراندن زندگی مجبور می شوند در اسنپ کار کنند ولی در جامعه به دلیل تبلیغات مسموم و دروغ طلبه ها را پول دار و شکم سیر عنوان می کنند. انتظار می رود مسئولان امنیتی و قضایی خوزستان قاتلین بی رحم این طلبه را هرچه سریعتر دستگیر کنند و به اشد مجازات برسانند. 🇮🇷تسلیت خدمت امام وسلطان حی حاضرحجت بن الحسن
هوالعزیز [خودشیفتگی در حوزه فرهنگ و هنر] به نظر حقیر از سال ١٣٨۵ به بعد و سپردن امور مدیریتی حوزه فرهنگ و هنر به افراد نظامی نهادی که از پادگان ها به پشت میزهای مدیریت از حراست تا وزارت، گسیل شده بودند؛ نوعی "خودشیفتگی" (نارسیسیسم) در بین مدیران رواج پیدا کرد که هرکه می توانست فقط خودش را در اداره مطبوع می دید و عنوانی همچون انجمن، گروه، اعضا، فقط مجموعه ای در خدمت مدیریت بودند: گکه همیشه می بایست حضوری بلامحل درمحافل برای سخنرانی های مدیرداشته باشند!نه خبری ازآنان پخش شود ونه حضورشان پررنگ دیده شود! درخودشیفتگی پادگانی، معمولاً این فرمانده است که قهرمان محسوب می شود و دیگران فقط سیاهی لشگرند! درست مثل سینمای بالیوود هندوستان!!! سال هاست این مملکت درحوزه فرهنگ و هنر، پادگانی مدیریت می شود! شاید مثلا یک نشست یا همایش یا جشنواره "کارشناس و ادیب و هنرمند" داشته باشد، اما این تنها سخنان تکراری و از روی متن جناب مدیر یا وزیر یا امام جمعه و واعظ است که در مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه و جراید منتشرمی شود!!! استحمار فرهنگی - هنری درسایهٔ استعمار حکمرانی دولتی،از سویی بروز نبوغ و استعداد های نوین را معطل ساخته و از سوی ديگر اساتید وپیشکسوتان را منزوی کرده است! آسیب خود شیفتگی فردی درهنرمند شاید فقط به ارتقای سطح علمی خود فرد آسیب بزند، اما خودشیفتگی مدیران و کارگزاران منصوب دولتی،ریشه آموزه های فرهنگی-هنری را خواهد خشکانید، همانطورکه سال هاست، خشکانده است!! وقس علی هذا... قم - سیدعلی اصغرموسوی https://eitaa.com/Qom_Network