زر زراتو نمیذارم اینجا هروقت داشتی اونی که باید داشته باشی گم میشی میای پی وی خودم گُل میخوری
مثل ترسو پشت یدونه لینک ناشناس قایم نمیشی فهمیدی؟
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/RayeheyDal/63772
ترسوی حقیر بدبخت فقط جرات داری آیدی بده ببین چه بلایی سرت بیارم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
آیدی و برو از روحی یا الی بگیر ولی از سگ کمتری نیای پی ویم
ببین از اون سگای ولگرد توی خیابون کمتری
نیای پی ویم
آیدیتو بذار ناشناس خودم میام ولی از سگ کمتری ندی
هرکی با من مشکل داره آیدی بذاره ناشناس سریع زود
🥚اینو داشتید بذارید نداشتید لال میشید
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بدبخت بیچاره نه عکس میده نه آیدی ترسوی حقیر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😊🤣🤣🤣😑🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😊🤣😊🤣😊🤣😊🤣😊🤣🤣😊🤣😊
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
باز جوک گفتی که🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
تو آیدیتو بده بعد راجب عکس صحبت میکنیم
نظرت چیه؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
حرفات گذاشته نمیشه
دیدی ترسویی؟
دییدی بدبختی؟
یدونه گوشی دستت گرفتی فقط زر میزنی پشت گوشیت قایم بشو بدون نام و نشان زر بزن تا صبح
فقط بدون یک سگ ترسویی همین نه بیشتر نه کمتر
من منتظر آیدیت هنوزم هستم 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
یادت نره که یک سگ ترسویی 🤪🤪🤪🤪🤪🤪