eitaa logo
فرزند انقلاب | میلاد حسن‌زاده
2.5هزار دنبال‌کننده
811 عکس
442 ویدیو
56 فایل
آوینی در ساحت انقلاب اسلامی ایستاده و از ادبیات فلسفی برای تبیین آن کمک می‌گیرد. به تعبیری، او فرزند انقلاب است. 📚 #ماجرای_فکر_آوینی پرداختی به انقلاب اسلامی و آنچه بدان مربوط است به سبک شهید آوینی راه ارتباطی🔻 🆔️ @RevolutionSon2
مشاهده در ایتا
دانلود
🎬 بسته پیشنهادی اکران مردمی (مجموعه مستندات روشنگری مرتبط با فتنه و بلوای سلبریتی ها) 🗂مستند زن زندگی آزادی b2n.ir/r76534 🗂مستند اسم رمز مهسا b2n.ir/u53708 🗂مستند به بهانه آزادی b2n.ir/q05878 🗂مستند به نام خلق کُرد b2n.ir/g38627 🗂مستند رادیکال شریف b2n.ir/x72363 🗂مستند فرزند روح الله b2n.ir/s16799 🗂مستند نقاب‌دارها b2n.ir/r50756 🗂مستند تروکاژ b2n.ir/s17942 🗂مستند ایکسونامی b2n.ir/f81107 🗂مستند تهران دمشق b2n.ir/x35856 | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
37.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 چه چیزی باعث ارزشمند شدن علوم انسانی می‌شود؟ 💎 جایگاه هستی شناسی و نظام ارزشی 👤 علامه | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 🔘تحلیلی از حجت الاسلام عباسی ولدی در مورد ماهیت تمدن غرب، با تأمل در داستان ؛ | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
ـ ناله را هر چند می‌خواهم که پنهان بَرکِشَم سینه می‌گوید که من تَنگ آمدم «فریاد کن» •┈┈••✾🖤✾••┈┈• https://eitaa.com/joinchat/1994850655C49e3c10ea8
از اربعین تا ظهور.pdf
788.5K
📕کتابچه | از اربعین تا ظهور ▫️این کتاب‌چه که گفتاری از استاد آیت‌الله یزدان‌پناه و با تدوین‌ حجت‌الاسلام مهدی صداقت است، نگاهی به جایگاه اربعین در تحقق ظهور دارد. ✍لازم به ذکر است که این کتاب‌چه مهرماه ۱۳۹۸ توسط حضرت استاد ارائه شده و در آستانه اربعین ۱۴۴۱ با نام «اربعین مقدمه پیوسته به ظهور» نشر یافته بود که اینک با ویرایش جدید عرضه می‌شود. | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 هوای خانۀ پدری 🚩حال و هوای زائرین در سامراء 🕌 اینجا خانه ی پدری امام زمان(عج) است ! ••••••···🏴🏴🏴···•••••• 🗞حوزه نیوز استان البرز 🏴@hawzahnews_alb
🛤🚉🛤 ⛓ اتصال شلمچه-بصره، یعنی اتصال به ⛓ اتصال راه آهن رشت-آستارا، یعنی اتصال ایران به 🔗 و اینچنین رونقِ درآمد از کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب 🗣 عبدالله گنجی بیشتر بخوانید: 1⃣http://fna.ir/3cfdau 2⃣https://www.pishkhan.com/news/301910 | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ـ فرقی نمی‌کند چه برایم نوشته دوست گیرم که ناسزاست ولی دستخطِ اوست آیینه‌ وار خیره به تنهایی توام آری! سکوت، ساده‌ترین راهِ گفت‌ و گوست این درس را ز عشقِ تو آموختم که گاه راه وصال دست کشیدن ز جست‌ و جوست هرکس به قَدرَ وُسع، خریدار یوسف است سرمایه‌ی شکسته‌دلان چیست؟ آرزوست! بیچاره ما که گرچه عزیزیم نزد خلق چیزی که پیش دوست نداریم، آبروست •┈┈••✾🖤✾••┈┈• https://eitaa.com/joinchat/1994850655C49e3c10ea8
⭕️ مهم‌ترین محور سینمای هالیوود؛ بازنمایی تصویری سیاه از ایران 🎞 سینما به عنوان یکی از مهم‌ترین رسانه‌های نوین در عصر حاضر علاوه بر اینکه به بازنمایی جامعه می‌پردازد، خود نیز الگوهایی به جامعه ارائه می‌دهد به سبب تأثیرگذاری بالای این رسانه، این الگوها به سرعت در جامعه رواج پیدا می‌کند. 🔚 از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به سبب ماهیت فرهنگی و سیاسی این انقلاب نگاه غرب به ایران در مقایسه با پیش از انقلاب بسیار تغییر کرد و در نتیجه، رسانه‌های غرب نیز به تبعیت از سیاست‌های حاکم بر آن‌ها، رویکرد متفاوتی اتخاذ کردند کـه در آثار تولید شده دربارۀ ایران مشهود است. 🔰 یکی از مهم‌ترین محورهایی که پس از انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است به مردم جهان القا کند، تصویری تهدیدآمیز و افراط گرایانه و غیرمنطقی از مردم ایران بوده است. 📑 برشی از مقاله هالیوود و بازنمایی ایران هراسی در تحلیل واقعه ۱۳ آبان / تحلیل فیلم «آرگو»، دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
اقناع سازي و ارتباطات اجتماعي.pdf
573.4K
📙خلاصه کتاب اقناع‌سازی و ارتباطات اجتماعی ✍️نويسنده کتاب: دکتر حجت‌الله مرادی 🔸اقناع سازی را می‌توان یک فرآیند ارتباطی دانست که تماس گیرنده از تاکتیک‌هایش برای تاثیر بر گروهی از نگرش‌های هدف و رفتارشان استفاده می‌کند. 🔸در کتاب حاضر نخست، نحوه توسعه نظریه ارتباطات تبیین می‌شود، سپس انواع و ویژگی‌های اساس هر یک بیان می‌گردد. در ادامه، الگوی ارتباطی شرح داده شده و در پایان، مهارت‌های انتقال توضیح داده می‌شود. | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
📰سلطه یهود بر صنعت نشر آمریکا 🖇گریس هالسل، روزنامه‌نگار آمریکایی، می‌نویسد: «بر من کاملا محرز شده که یهودی‌ها به طور کامل بر صنعت نشر، به ویژه در نیویورک تسلط دارند. حتی مراکز انتشاراتی که در اختیار غیر یهودیان است، مانند دایل دای و مکفروهیل و مکمیلان، همگی یهودیانی را که در رأس پست‌های حساس و تصمیم‌گیرنده قرار دارند، به استخدام خود درآورده‌اند.» 🖇به همین لحاظ «تقریبا غیر ممکن است که یک نویسنده بتواند ناشر مهمی را پیدا کند که یک کتاب ضد صهیونیستی را چاپ و منتشر کند.» ✍️ استاد محمدحسین فرج‌نژاد 🖇نشریه فرهنگ پویا، شماره 9 | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
📌 چطور «روایت» دنیای ما را به تسخیر خود درآورد؟ 🔻«روایت» به غولِ همه‌فن‌حریف دنیای ما تبدیل شده است. طوری که امروز دیگر ممکن نیست یک بسته بیسکویت را ببیند یا یک اسپری بدن را در اینترنت پیدا کنید، بدون اینکه با داستان‌های جورواجورِ کارآفرینان جوانِ بلندپرواز و قهرمانان آرمان‌گرایی روبه‌رو شوید که از کودکی رؤیای تولید بیسکوئیت یا اسپری بدن را داشته‌اند و حالا هم قرار است با محصولات ارگانیک یا بدون مواد نگه‌دارندۀ خود بیماری‌ها را ریشه‌کن کنند و خنده به لب همگان بیاورند و دنیا را نجات دهند. 🔻 ما چنان از «داستان» اشباع و به آن معتادیم که به مصرف‌کنندگانی بی‌تمیز تبدیل شده‌ایم و، حتی آنجا که لازم است دربارۀ منشاء اطلاعات و اشخاصی که آن را بیان می‌کنند تردید کنیم، مشتاقانه با داستان‌هایشان همراه می‌شویم. 🔻 پیتر بروکس، نظریه‌پرداز ادبیِ مشهوری که چهل سال پیش در کتاب دوران‌ساز خود به دفاع از «روایت» برخاست و اعلام کرد درک ما از خودمان به‌واسطۀ داستان‌ها شکل می‌گیرد، امروز نگران استیلای روایت بر زندگی ماست. 🔻بروکس در کتاب جدیدش فریب داستان: استفاده و سوءاستفاده از روایت، دربارۀ «تورم افسارگسیختۀ داستان» سخن می‌گوید و می‌پرسد: چرا «اَشکال دیگرِ ارائه و فهم عمدتاً به‌نفع داستان‌سرایی کنار گذاشته شده‌اند؟». او هشدار می‌دهد که «داستانی‌شدن واقعیت» می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای ما داشته باشد. 🔻از نظر بروکس، مواجهۀ دائمی با روایت حتی ممکن است ما را در برابر تئوری‌های توطئه نیز آسیب‌پذیر کند، زیرا مواجهۀ نقادانۀ ما با واقعیت را کمرنگ می‌کند. 🔻در قرن هجدهم، نویسندگان رمان‌ها رنج بسیاری می‌کشیدند تا شرح دهند ماجرای داستانی که نقل می‌کنند از کجا آمده و غالباً پیش‌گفتارهای مفصلی می‌نوشتند و مدعی می‌شدند نسخه‌ای خطی یا چند نامه را در چمدانی رهاشده پیدا کرده‌اند یا آنکه می‌خواهند به‌طور ناشناخته اعترافی خطرناک را منتشر کنند. این نوع قاب‌بندی‌ها خوانندگان را مجبور می‌کردند به رابطۀ نویسنده و داستان نگاهی نقادانه داشته باشند و این مسئله را فراموش نکنند که «داستان واقعیت نیست». 🔻تدریجاً که ژانر رمان مشروعیت یافت، نویسندگان راحت‌تر توانستند خوانندگانشان را مستقیماً به درون جهان داستانی و، درنهایت، خودآگاهیِ داستانی پرتاب کنند. این مسئله باعثِ غرق‌شدنِ ما در داستان‌ها بدون هشدارهای لازم می‌شود. 🔻بروکس می‌گوید امروزه ما چنان در محاصرۀ داستان‌ها گیر افتاده‌ایم که ناگزیریم عدسیِ روایت را به‌سوی خودمان نیز بچرخانیم و رخدادهای زندگی‌مان را حوادثی داستانی و بخش‌هایی از سفر یک قهرمان خیالی بپنداریم. چیزی که نمونۀ آن را حتی در رزومۀ کاری افراد می‌بینیم. 🔻اما زندگی ما، تفاوت‌های بنیادینی با داستان دارد و شاید از همه مهم‌تر، اینکه ما «پایان داستان» خودمان را نمی‌دانیم. بنابراین اگرچه می‌توانیم معناهایی «جزئی و موقت» برای زندگی‌مان بتراشیم، اما معنای کامل عمر ما، تا لحظۀ مرگ روشن نمی‌شود. ✍️نویسنده: الیس راب 📑مترجم: عرفان قادری 📰مجلۀ ترجمان، شمارۀ ۲۷ | • لینک کانال 👇 | @revolutionson
⭕️ آیا BBC «جامعه مردکُش» را تیتر خواهد کرد؟ بررسی واکنش‌ها به قتل سریالی ۷ مرد 🔻 متأسفانه خبری دردناک در روزهای اخیر باعث شوکه شدن و آزرده شدن مردم ایران شده، اینکه یک زن سنگدل در طول چندین سال چندین شوهر خود را به قتل رسانده. تاکنون ۷ مورد از این قتل‌ها تأیید شده ولی احتمال می‌رود تعداد قتل‌ها تا ۱۳ نیز باشد... (ادامه در اسلایدها) @jense_avval •┈┈••✾🖤✾••┈┈• https://eitaa.com/joinchat/1994850655C49e3c10ea8