eitaa logo
کتابخانۀ قصد
766 دنبال‌کننده
309 عکس
25 ویدیو
61 فایل
بهترین منابع اقتصادی را که می‌یابیم در کتابخانه‌ می‌گذاریم. 📬 ارتباط با کتابخانه: @Msa_1377
مشاهده در ایتا
دانلود
ریچارد تیتموس(۱٩٧٣-۱٩۰٧) استادی پیشگام در حوزه سیاست‌گذاری اجتماعی بود. کتاب "رابطه هدیه‌ای" مهم ترین و مشهورترین اثر اوست به طوری که در زمان انتشارش در سال ۱٩٧۰ نیویورک تایمز آن را یکی از ده کتاب مهم سال معرفی کرد. تیتموس در این کتاب فرایند اهدای خون را در ایالات متحده و بریتانیا مقایسه می کند. سیستم بریتانیایی بر اهدای خون داوطلبانه متکی است درحالی که در سیستم آمریکایی عرضه خون در دست مؤسسات انتفاعی است. درنهایت او با این مقایسه نتیجه می گیرد که سیستم مبتنی بر نوع‌دوستی (Altruism) ایمن تر و از لحاظ اقتصادی کاراتر است. استدلال تیتموس در رابطه با اینکه نوع‌دوستی چگونه افراد جامعه را به هم گره می زند، ابزار مهمی را برای تحلیل سیاست های رفاهی دراختیار می گذارد. مطالعه این کتاب مسیر متفاوتی برای سیاست گذاری عرصه عمومی در پیش روی خواننده می گشاید. 🆔 @SSL_Qasd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖌 "زنده‌رود و آب طلب نکرده" به گواهی تاریخ، زاینده‌رود بارها خشک شده و دوباره جان گرفته؛ چنان جان‌گرفتنی که اجازه خطور احتمال خشکی را به ذهن نمی‌داده تا جایی که برخی گمان کرده‌اند این اولین خشکی زاینده رود است اما غافل از این‌که مردمان قبل، همین خشکی و زایش دوباره آب را در آن دیده بودند که زاینده‌رودش خواندند. اما این خشکی با تجربه‌های قبل تفاوتی عمده دارد: در خشکی‌های قبل، یک عامل تغییردهنده وجود داشت و آن هم مشیّت الهی بود که به جهات مختلف حاکم می‌شده است. در این حالت، حکمت و قدرت الهی متضمّن رضایت خاطر انسان می‌شده و از طریق دعا و توسل و انابه، چشم به‌سوی باری تعالی و فرمان او بر ابرهای آسمانش داشته‌اند و چه خوش راهکاری بوده است؛ چرا که از این راه پیوند معنوی مجددی، بین نیاز انسانی و اجابت الهی برقرار می‌شده و به بیان آیه شریفه، این جریان محملی بوده برای نشان‌دادن و دیدن رحمت الهی و گوشزد کردن ولایت انحصاری او بر مخلوقاتش: هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ يَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِيُّ الْحَمِيدُ «٢٨شوری» اما در خشکی امروز، می‌توان گفت یکی از جهات قرارگرفتن اراده الهی بر خشکی، دخالت‌های بیش‌ازحد انسانی و تدبیرهای او در عرض تدابیر الهی است. ریشه مشکل از آن جایی است که انسان ناسی که حالا خود را مدیر و مسئول می‌داند، گمان می‌کند متولی تأمین آب یک جمعیت سرزمینی است و خودش باید چاره‌ای اندیشد. غافل از این‌که او و قلمرو ظاهری حاکمیتی او، جزء کوچکی از قلمرو بی‌حد و حصر فرمانروایی الهی است و این انسان اگر هم به فکر تدبیر مُدُن است باید اذن و توفیقش را از یگانه مدبّر هستی بخواهد و الّا نتیجه تدبیرش، بی‌تدبیری محض است. آنگونه که مرزهای سفاهت انسانی را تا جایی درمی‌نوردد که برای مشکل آب، بحران آب می‌آفریند. این چنین افرادی برای این بیت از شیخ اجل سعدی شیرازی، تبدیل به مثال نقض می‌شوند: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل و گر مراد نیابم به قدر وُسع بکوشم شایسته و بایسته است که به این نوادر روزگار فهماند که نشستن باطل آن‌ها از چه جایگاه رفیعی برخوردار است. تعجب برانگیزتر آ‌ن‌که مردمان ما برای رفع و دفع بلیّه رسیده از دست چنین انسان‌هایی، بار دیگر متوسل به همان‌ها شده‌اند. کسانی که در رثای تفکر و تدبیر و عملشان می‌توان چنین سرود: هر لحظه که می کوشی در کار کنی تدبیر رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر درحالی که باید خطاب به آن‌ها این مصرع را فریاد زد که: مرا به خیر تو امید نیست، شرّ مرسان. در تحلیل های امروزی، یک خطای راهبردی در جریان است و آن این‌که، سطح چاره‌اندیشی‌ها و کنشگری‌ها در لایه انسانی و مسئولین دولتی که مسبّبان وضع موجودند، باقی‌مانده و نگاه به بالا و دخیل کردن اراده الهی بر تغییر شرایط موجود از یادها رفته است. دوصد البته که این نگاه، توجیه‌گر اشتباهات انسانی و رافع مسئولیت تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران و متولّیان اوضاع کنونی نیست و باز هم باید چاره اندیشید و تدبیر کرد اما با استمداد از مدبّر یکتا... 🆔 @SSL_Qasd
📕 The Life of Adam Smith نویسنده: ایان سیمپسون راس (زندگی‌نامه‌نگار و استاد بازنشسته دانشگاه بریتیش کلمبیا) 🆔 @SSL_Qasd
ایان راس زندگینامه نگار آدام اسمیت در این کتاب که می توان گفت تنها کتابی است که زندگی اسمیت را در مقیاسی کامل بررسی کرده، آثار و نوشته های اسمیت را در زمینه زندگی و زمانه اش قرار داده و به تشریح آن ها پرداخته است. این کتاب همچنین می تواند اطلاعات کاملی در رابطه با محیط اجتماعی و فکری اسکاتلند قرن هجدهم به علاقه مندان ارائه دهد. همچنین کتاب ایده های دقیقی برای فهم شخصیت و زندگی اسمیت در اختیار خوانندگان قرار می دهد. سیر تحولات ایده های اسمیت و چگونگی ابراز این ایده ها در آثار و کتاب هایش به خوبی در این کتاب توضیح داده شده است. جالب اینجاست که ایان راس نظراتی در رابطه با اینکه اگر ایده های اسمیت در مسائل و چالش های کنونی نظم اجتماعی و اقتصادی استفاده شود ارائه می دهد. به عنوان مثال مسائل مربوط به بخش بانکی، چالش های نظم مالی کنونی و مقررات گذاری در بازارها از جمله مسائلی است که اسمیت قرن ٢۱ از زبان ایان راس به تشریح آن ها می پردازد. 🆔 @SSL_Qasd
📕 Money: The True Story of a Made-Up Thing نویسنده: جِیکوب گلدِستِین (روزنامه‌نگار اقتصادی و فارغ التحصیل ادبیات استنفورد) 🆔 @SSL_Qasd
📕 پول: داستان واقعی یک چیز اَلَکی نویسنده: جِیکوب گلدِستِین مترجم: میلاد راستی انتشارات راه پرداخت 🆔 @SSL_Qasd
مفرح، کوتاه و آموزنده! جیکوب گلدستاین در کتاب "پول: داستان واقعی یک چیز الکی"، لحظات حساس و مهمی که منجر به اختراع یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر شد را روایت می‌کند. این اثر که در فهرست ده اثر برتر نشریه Publishers Weekly قرار دارد، به شما می‌گوید که پول دقیقاً چیست و از چه قدرتی برخوردار است. مبدأ پیدایش پول، هیچ شباهتی به آن چیزی که شما به آن فکر می‌کنید ندارد، بلکه ماجرای بسیار جذاب و فوق‌العاده‌تری پشت آن است. داستان تبادل کالا به کالا، پول را شی‌ای ساده، دارای عینیت و سرد جلوه می‌دهد، در حالی که پول از پیچیدگی و عمق بیشتری برخوردار است. پول قسمت بزرگی از بافت اجتماعی به شمار می‌رود که پیوندی ناگسستنی با خون و هوس دارد. پول چیزی بیش از یک وهم و خیال مشترک و یک چیز الکی نیست! شی‌ای که پدیده‌ای اجتماعی محسوب می‌شود. این بُعد اجتماعی پول درست همان چیزی است که آن را پدید می‌آورد؛ وگرنه پول فقط یه شیء گرد فلزی یا یک تکه کاغذ است! 🆔 @SSL_Qasd
Money.pdf
3.81M
Money: The True Story of a Made-Up Thing Jacob Goldstein 🆔 @SSL_Qasd
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 صوت نشست زنده: جمهوری پولی: همه می‌توانند پول بیشتری داشته باشند(الزامات فعال‌سازی حلقه‌های میانی در نظم پولی کشور) 👤احسان ولدان؛ پژوهشگر شبکه جامع علمی قصد 🗒 | 🖥 hgaam2.ihu.ac.ir ┄┅─═◈═─┅┄ 🆔 @hgaam2 🆔@farhanghi_E 🔊 روابط عمومی سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد، چگونه کینه و نفرت را در جامعه زیاد می‌کند؟ 🔹 بر خلاف آنچه مسلک‌ها علاقه دارند نشان دهند، به وجود آمدن حسِ خوشحالی-ناراحتی، امید- ناامیدی و علاقه-کینه لزوما به خود برنمی‌گردد؛ ها و های حکومت اتفاقا بیشتر از خود فرد، می‌تواند در جامعه، برادری و همبستگی ایجاد کند یا نفرت و کینه را رواج دهد. 🔺 حاج آقا بسیار دقیق بر این موضوع دست گذاشته. رابطه بین در نظام پرداخت حقوق و دستمزد، و به وجود آمدنِ دنیایی پر از کینه، نفرت و عقده. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💸 فرض کنید یک علمی_تخیلی می بینید! • با همین بودجه‌ای که دولت هم اکنون خرج کارمندانش می کند، اگر تساوی حقوق برقرار شود: سهم هرکارمند ۱۳میلیون و۶۰۰ می شود!(البته فیش دریافتی + رفاهیات) ❗️ اما می دانیم این تساوی، موانع عملی و شبه نظری زیادی دارد! • حالا فرض کنید دولت به همه کارمندانش ۱۰میلیون دهد تا اقلا زیر خط فقر نباشند و کفاف زندگی را برای عایله خود تامین کنند. و این مقدار بر حکومت اسلامی واجب است. ⬅️ از اینجا ۴۸هزارمیلیارد از سهم کنونی حقوق در بودجه عمومی آزاد می شود!(محاسبه پژوهشگر عزیز آقای احسان ولدان) ❓ بنظرتان اگر تفاضل مدیر_کارمند و تخصصی_عادی و... را لحاظ کنیم و البته فقط به اندازه همین ۴۸هزار، تفاضل قبول کنیم و از آنسو نخواهیم تبعیض ۷برابری تا ۲۱برابری را تن دهیم؛ چه سناریوهایی قابل فرض است؟! 1⃣ اگر به یک دوم از کارکنان دولت سهمی از ۴۸هزار را به صورت علی السویه بدهیم(به هر عنوانی؛ تخصص، عملکرد بهتر و...) هر نفر تنها حدود ۲میلیون و ششصد هزار بیشتر حقوق می گیرد! و اگر ۴۸هزار را بین یک چهارم کارکنان دولت تقسیم کنیم، هریک ۵میلیون و۲۰۰ بیشتر می گیرند. و هکذا! 2⃣ اگر به حسب محاسبات فقط حدود ۲۰۰هزار نفری که فعلا بالای ۱۰میلیون میگیرند (یک پانزدهم کارکنان) را از آن ۴۸هزار بهره‌مند کنیم؛ باز سهم هریک ۳۰میلیون میشود! یعنی تفاضل ۳برابری با کمترین حقوق! ⬅️《هرچه کسرِ تفاضلی ها را کوچکتر و ارقام تقسیمی را به سوی نامساوی های درشت تر ببریم، به وضعیت موجود نزدیکتر و از عدالت دورتر می شویم!》 محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
🖌 حرف حق در بلاد کفر؟! (قسمت ۱ از ٢) این روزها که موضوع حقوق و دستمزد از موضوعات داغ و بحث‌برانگیز جامعه ما شده و کارشناسان و مسئولان به اختلاف زیاد میان کف و سقف پرداختی های دولتی در جمهوری اسلامی ایران و اختلاف کم آن در کشورهای غیر اسلامی و اصطلاحاً دارالکفر اشاره دارند و از آن سو در بیان صاحب‌نظران و اندیشمندان دینی نیز همسانی در پرداخت‌ها با لحاظ اختلاف پرداختی جزئی، به‌عنوان نظر و الگوی اسلامی بازگو می‌شود، افکار عمومی با پرسش و دوگانی جدی روبرو ‌شده‌اند و آن اینکه: ❓چه طور گزاره های اسلامی در کشورهای غیراسلامی عمل می‌شوند اما در کشور اسلامی ما نقطه مقابل آن اجرا می‌شود؟ ❓آیا باید باری دیگر این جمله معروف سید جمال الدین اسدآبادی را تکرار کرد که «به غرب رفتم اسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم و به مشرق برگشتم اسلام ندیدم ولی مسلمان دیدم»؟ ❓آیا برای نظام اسلامی مایه ننگ نخواهد بود که بخواهد در تنظیم گری های خود از بلاد کفر الگو بگیرد یا برای تأیید عملیاتی بودن الگو و نظر اسلام شاهد مثال از آن‌ها بیاورد؟ ✅ این پرسش ها جدی و قابل تأمل است اما برای پاسخ به آن‌ها باید به چند نکته توجه کرد: ١. اخذ حرف صحیح و روش صحیح در غیر مسائل بنیادین و فکری و اعتقادی مانند ساختار اداری دولت و نظام پرداخت دولتی به استناد اصل دوم قانون اساسی مورد پذیرش قانون‌گذار اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران است. چرا که استفاده‏ از علوم‏ و فنون‏ و تجارب‏ پیشرفته بشری با رعایت نفی‏ هرگونه‏ ستمگری‏ و ستم‏ کشی‏ و سلطه‏ گری‏ و سلطه‏ پذیری، از راه‌های تأمین قسط و عدل‏ و استقلال‏ سیاسی‏ و اقتصادی‏ و اجتماعی‏ و فرهنگی‏ و همبستگی‏ ملی‏ برشمرده شده است. از این بیان قانون اساسی پی می‌بریم که: باید دو مفهوم را تفکیک کرد: ١. حرف و روش صحیح ٢. ساختار و نظام صحیح الزاماً اخذ حرف صحیح به‌معنای صحه گذاشتن بر یک نظام سیاسی و تأیید آن حاکمیت نیست. مثلاً اگر گفته می‌شود در نظام پرداخت دولتی آمریکا نسبت بین کف و سقف حقوق دولتی بیش از چهار برابر نمی‌شود و این یک ساختار مطلوبتری نسبت به نظام پرداخت دولتی ایران است و می‌توانیم از این تجربه برای اصلاح نظام پرداخت خود استفاده کنیم، این به معنای انکار نابرابری اجتماعی شدید و آثار منفی ناشی از نظام اقتصادی کاپیتالیستی در کشور آمریکا و گسترش آن به سایر کشورهای جهان نیستیم. 🆔 @SSL_Qasd
(قسمت ٢ از ٢) ٢. نکته مهم‌تر آن‌که نباید برای اخذ این تجربیات و حرف‌های صحیح احتراز بنیادین اعتقادی یا دینی داشت و آن را کسر شأن نظام اسلامی دانست چرا که به بیان امام محمدباقر علیه‌السلام، هر آنچه علم نافع و صحیح در جهان گسترانیده شده همه از ناحیه اهل‌البیت سلام الله علیهم است و اگر در مشاهدات و مطالعات تطبیقی خود، به موارد حق و صحیحی برخورد کردیم با روی باز پذیرا باشیم چراکه این نیز از ناحیه حضرات معصومین علیهم‌السلام است و ریشه در آموزه‌های ایشان دارد. شیخ کلینی رحمة الله علیه در کتاب شریف کافی جلد یکم بابی را به همین موضوع اختصاص می‌دهند و به زیبایی نام این باب را چنین می‌گذارند: بَابُ أَنَّهُ لَيْسَ شَيْءٌ مِنَ اَلْحَقِّ فِي يَدِ اَلنَّاسِ إِلاَّ مَا خَرَجَ مِنْ عِنْدِ اَلْأَئِمَّةِ عَلَيْهِمُ اَلسَّلاَمُ وَ أَنَّ كُلَّ شَيْءٍ لَمْ يَخْرُجْ مِنْ عِنْدِهِمْ فَهُوَ بَاطِلٌ (باب همانا چیزی از حق در دست مردمان نیست مگر آنکه از نزد ائمه علیهم‌السلام صادر شده باشد و همانا هرآنچه از نزد آن‌ها صادر نشده باشد همگی باطل است.) 📌 متن روایت چنین است: قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ لِسَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ وَ اَلْحَكَمِ بْنِ عُتَيْبَةَ: شَرِّقَا وَ غَرِّبَا فَلاَ تَجِدَانِ عِلْماً صَحِيحاً إِلاَّ شَيْئاً خَرَجَ مِنْ عِنْدِنَا أَهْلِ اَلْبَيْتِ. امام باقر عليه السلام ـ به سلمة بن كهيل و حكم بن عتيبه ـ فرمود : به شرق و غرب عالَم برويد، هرگز دانش درستى را نخواهيد يافت، مگر همان چيزى كه از ما اهل بیت صادر شود. مفهوم روایت را می‌توان چنین بیان کرد که اگر در شرق و غرب عالم گشتید و علم صحیحی یافتید بدانید و آگاه باشید که منشأ آن خیر و علم صحیح از ما اهل بیت است. در این موضوع نیز اگر نظام پرداخت دولتی برخی از کشورها به عدالت نزدیکتر می‌بینیم، از این قاعده مستثنی نیستند. یا اینکه در نظام پرداخت دولتی خود که بخشی از نظام اجتماعی‌شان است قائل و عامل به اثرگذاری عدالت شده‌اند، ریشه در بیان نورانی حضرت فاطمه سلام الله علیها در خطبه فدکیه دارد که: فَجَعَلَ اللَّهُ … الْعَدْلَ تَنْسِيقاً لِلْقُلُوبِ. (خداوند عدل را مایه پیوند قلوب قرار داده است.) بقای نظام اجتماعی و استحکام و پیوند عمیق در آن، خواسته و اراده هر حاکمیتی است چراکه بقای هر حاکمیت به نزدیکی و تألیف قلوب ملت با یکدیگر و با دولت و رفع شکاف دولت-ملت گره خورده است و برای این مقصود راهی جز برقراری عدالت نیست و این سنتی الهی است. اینچنین است که برخی کشورها به ضرورت همسان‌سازی در نظام پرداخت خود و اثرات و پیامدهای مثبت آن در تمشیت امور عمومی واقف شده‌اند فلذا اخذ این تجربه بشری به‌معنای اخذ الگویی عملیاتی از بیان حضرات معصومین است. 🔅 گرچه باید بدین نکته نیز توجه داشت که استفاده از این تجربیات نیز به‌معنای تأیید کامل آن‌ها نیست و می‌توانند با الگوی نهایی اسلام ناب و مقصود اهل بیت فاصله داشته باشند و از این روی هدف نهایی ما نیز نخواهند بود، اما هرآنچه هست، برای خروج از وضعیت کنونی و اصلاح و بهبود آن قابل استفاده اند. 🆔 @SSL_Qasd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙حجت الاسلام قنبریان درباره لایحه جبران خدمات: 🔹یک راه‌حل مکانیزمی است که با بازی کردن با ضرایب پرداخت و نحوه پرداخت می‌خواهد کار را حل کند. از اول هم مثل پزشکان و اینها استثنا هستند! 🔹راه اساسی، راه است؛ که به نظر می‌آید ‏۴ خصوصیت باید آن لایحه داشته باشد: 1️⃣ کفِ سطح کفاف معیشت همه کارکنان دولت را تامین کند. الان تعداد زیادی از کارکنان دولت زیر ند! 2️⃣ از آن جاهایی که بالادستی است، کنیم، به خصوص قسمت مقامات و مسئولین. 3️⃣ جلوی درآمدهای اختصاصی برخی دستگاه‌ها را بگیریم. درآمد اختصاصی، مقابل اصل ۵۳ قانون اساسی است. درآمد اختصاصی یعنی یک پولی اختصاصا می‌آید و به خزانه کل نمی‌رود که -دور از شأن - بدعت است! 4️⃣ استثناپذیری از قانون حذف شود. در ماده ۱۱۷ قانونی که سال ۸۶ تصویب شده، یک دستگاه‌هایی استثنا شده! یک شیطنتی هم به کار می‌برند اولین دستگاهی که استثنا می‌کنند نهادهای تحت امر رهبری است! خواهش بنده این است مقامات عالی نظام و رهبر عزیز انقلاب تاکید کنند این استثنائات حذف شود و همه زیر یک چتر حقوقی باشند. ☑️ @m_ghanbarian
یک سوال: روسیه چطور از تحریم ها جست؟ روسیه چطور روبل را تقویت کرد؟ روسیه چطور اروپا را به گوشه رینگ فرستاد؟ یک استراتژی داشت: خودباوری اگر نئولیبرال های ما مشاور پوتین بودند: ۱. روبل را ارزان می کردند که کالای روسی قاچاق نشود. ۲. دستور واردات خودرو می دادند تا انحصارگران بین المللی خودرو را دوباره بر صنعت خودرو روسیه حاکم کنند و طبقه متوسط جدید و متمولین را راضی و خوشحال نگه دارند. ۳. گندم را به ارزانی به دنیا می فروختند که مسیر تجارت جهانی بسته نشود. ۴. مذاکره با آمریکا برای ایجاد صلح در اوکراین را شروع می کردند. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 فیلم/ ریشه اغتشاشات اخیر اقتصادی نیست/ موفقیت‌های اقتصادی دولت در احیای جاده تمدنی ابریشم دشمن را به فکر ایجاد اغتشاش در کشور انداخت. 👤 دکتر حمیدرضا مقصودی، اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی»: ریشه اغتشاشات اخیر اقتصادی نیست و واکنشی به حرکت اقتصادی و اجتماعی عظیم دولت بود/ اگر قرار بود اغتشاشات اقتصادی باشد ۶ ماه پیش که ارز ترجیحی حذف شد این اتفاق می‌افتاد/ ریشه اغتشاشات را باید در موفقیت‌های اقتصادی دولت دنبال کنیم نه در ضعف‌های دولت/ اغتشاشات برعکس آبان ۹۸ منشا خارجی داشت/ دولت زمینه احیای جاده تاریخی ابریشم را فراهم کرده که یک اتفاق تمدنی بزرگ است، این یعنی این خارج شدن بعضی از بنادر و اسکله‌های اروپا از سیکل تجاری دنیا/ تلاش می‌کنند در اوج ماجرای پیوستن ایران به شانگهای و سفرهای رئیس جمهور به آسیای مرکزی با این اغتشاشات به ما پاتک بزنند! ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
🔰 سلسله نشست‌های 🔖 پرونده ویژه «مدل مطلوب کارکنان دولت و بخش عمومی» 💠 نشست دوم ۵۰ الگوی پیشنهادی نظام جبران خدمات کارکنان دولت در ج.ا.ا 🎙 احسان ولدان زرقانی (پژوهشگر اقتصادی) 📋 محورهای بحث: 🔸مبنا و منطق الگوی پیشنهادی جبران خدمات 🔹ترتیبات نهادی الگوی پیشنهادی جبران خدمات 🔸چارچوب محاسباتی الگوی پیشنهادی جبران خدمات 🔹سسیتم اطلاعاتی الگوی پیشنهادی جبران خدمات 📆 سه‌شنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ 📡 شرکت در نشست برای عموم علاقمندان از طریق👇👇 1️⃣ سامانه آموزش مجازی هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد حوزه علمیه خراسان https://eqtesad.lms2.hozehkh.com/ws/jobran 2️⃣ کانال آپارات هیئت به نشانی eghtesadhozehkh@ •┈┈••••✾•🍂🍁🍂•✾•••┈┈• @eghtesadhozehkh معاونت علمی حوزه علمیه خراسان
وایِ شما! سرتاسر عمرتان به تردید گذشت عمری که به پوشاندن خورشید گذشت ای جرئت داعش از شما! وایِ شما! از این همه خون چگونه خواهید گذشت؟ ✍🏻 🏷 🇮🇷 @Shere_Enghelab
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 سلسله نشست‌های 🔖 پرونده ویژه «مدل مطلوب کارکنان دولت و بخش عمومی» 🎵 نشست دوم ۵۰ 💠 الگوی پیشنهادی نظام جبران خدمات کارکنان دولت در ج.ا.ا 🎙 احسان ولدان زرقانی (پژوهشگر اقتصادی) •┈┈••••✾•🍂🍁🍂•✾•••┈┈• @eghtesadhozehkh معاونت علمی حوزه علمیه خراسان