eitaa logo
سیاست و فرهنگ. شعبانی سارویی
1.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.7هزار ویدیو
713 فایل
کانال سیاست و فرهنگ به ارائه چالش ها و ظرفیت های دو حوزه سیاست و فرهنگ می پردازد. ارتباط با ادمین: @Shabaniesaroui
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیا مصی علی‌نژاد، کشته و یا مبادله خواهد شد؟ اخیرا فیلمی از مصی‌ علی‌نژاد منتشر شده است که رسماً اعلام می‌کند که کاخ سفید در ایمیلی به او اعلام کرده که امکان حفاظت کامل از او نیست و مصی علی‌نژاد باید هویت خود را تغییر داده و در واقع پنهان شود. در پی انتشار این فیلم، تحلیل‌های زیادی صورت گرفته که برخی از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تحلیل اول: علی‌نژاد با تعدادی از آمریکایی‌ها مبادله خواهد شد. نظریه: احتمال وقوع این تحلیل بسیار ضعیف است، چرا که علی‌نژاد ارزش مبادله برای ایران ندارد و افراد و موضوعات مهمتری برای مبادله وجود دارد. تحلیل دوم: آمریکاییها او را خواهند کشت. نظریه: احتمال وقوع این اتفاق نیز بعید است، چرا که این کار برای آمریکا هزینه‌ی بی‌اعتمادی دارد و معاندین انقلاب، برای موضوعات مبارزاتی با ایران، دیگر به آمریکا اعتماد نخواهند کرد. تحلیل سوم: در هزینه فایده کردن، آمریکا به این نتیجه رسیده که هزینه‌هایی که تا کنون برای علی‌نژاد کرده فایده‌ای حاصل نشده و دیگر حاضر نیست برای او هزینه بیشتر بپردازد. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های مالی، حفاظتی و همچنین هزینه‌هایی که ایران برای آمریکا در منطقه و دیگر نقاط دنیا فراهم آورده است می‌شود. نظریه: به نظر می‌رسد تحلیل سوم ، دقیقتر باشد و پس از شکست اغتشاشات ۱۴۰۱، آمریکا از مصی علی‌نژاد عبور کرده است. ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ 📝با توجه به تحلیل فوق احتمال دیگر اینکه: از آنجائیکه مصی علی‌نژاد معلوم هزینه مالی و سیاسی زیادی را برای آمریکا دارد بهتر است مصی علی‌نژاد نامعلوم و بی هویت داشته باشه که هر زمان که بخواهند از اون بهره کشی لازم را داشته باشند برای شایعه های متفاوتی که ایجاد می کنند اما مصی خودشم میدونه که تغییر هویتش یعنی مرگ پس دست و پا میزنه تا این نشه ولی چیزی که از سیاست های آمریکا بر میاد آخر مجبور به حذف اون می‌شن اما ممکنه با یه ملیت و مذهب خاصی. # ایران قوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آزمایش موشکی وزارت دفاع علت حادثهٔ گرگان بود 🔹یک منبع آگاه به خبرنگار فارس گفته: حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشر‌شده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد. 🔹در فرایند آزمایش این موشک سرجنگی منحرف می‌شود و به محلی غیر از مکان معین‌شده برخورد می‌کند. سر جنگی این موشک قابلیت چند‌تکه‌شدن برای اصابت به اهداف مختلف را دارد که همین امر منجر به برداشت اشتباه و تلقی ۸ انفجار را ایجاد کرده است. خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است.
وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرد سخنگوی وزارت دفاع: 🔹در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است. 🔹خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود. 🔹تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.
⚫️دومین بسیجی که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید. 🔺پویا خوشنام یکی از ۴ بسیجی ممسنی است که در شامگاه ۲۵ شهریور توسط دو راکب موتور سوار در میدان معلم شهر نورآباد مورد هدف قرار گرفته بود.
من میدانم-با جلد.pdf
5.84M
📘فایل pdf کتابک من میدانم... 📣گفتمان مقابله با توطئه کشف حجاب 🌱 نویسندگان: حجت الاسلام علی طالبی دکتر رمضان شعبانی سارویی https://eitaa.com/Shabaniesarouie
🇮🇷 ‌‍📝قطر انتقال پول‌های ایران به دوحه را تایید کرد 🍃🌹🍃 🔻شبکۀ الجزیره به نقل از رویترز گزارش داد قطر به واشنگتن و تهران اطلاع داده پول‌های ایران به ارزش ۶ میلیارد دلار به بانک‌هایی در دوحه منتقل شده است. 🔺رویترز همچنین مدعی شد هواپیمایی قطری در ایران آماده است ۵ زندانی آمریکایی و ۲ تن از بستگانشان را به‌زودی به دوحه منتقل کند.
رئیس بانک مرکزی: ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۴۹۲ هزار یورو به حساب ۶ بانک ایرانی در دوحه واریز شد.
69.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸خودتحقیری از موگرینی تا رونالدو! 🔹نگاهی به حاشیه‌های سفر بازیکن اروپایی به تهران 🔹 تیم النصر عربستان امروز با جت خصوصی‌اش در تهران نشسته است. اما حالا بیش از ۱۰روز است که فضای رسانه‌ای ایران از حضور رونالدو در ایران ذوق‌زده است؛ ذوق‌زدگی اغراق‌آمیزی که حتی رد آن را در میانه حرف‌های وزرای دولت هم می‌توان دید. اما آیا حضور بازیکن فوتبالی در سطح کریستیانو رونالدو در ایران این‌قدر ذوق دارد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🎥وضعیت اسفناک در هتل اسپیناس؛ هواداران با شکستن یکی از درهای هتل وارد سالن شدند
🌹تصویری از اقامه نماز سید ابراهیم رئیسی در هواپیما ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال‌های اساسی رئیس جمهور در نشست با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی 🔹طبق آمار و گزارشات رسمی در سال گذشته میلادی بیش از هزار نفر از مردم توسط پلیس آمریکا به قتل رسیدند، چرا رسانه‌های غربی این‌موضوع را پیگیری نکردند؟ 🔹خانمی که چند روز پیش در یک فروشگاه در ایالت متحده مشکوک به سرقت بود توسط سه پلیس به قتل رسید، چرا رسانه های غربی موضوع اتهام این فرد را پیگیری نکردند؟ 🔹چرا تعرض به رنگین پوست‌ها دغدغه رسانه‌های غربی نیست؟ 🔹دختران ‌محجبه در فرانسه به علت داشتن حجاب از تحصیل باز مانده‌اند چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود؟ 🔹چرا از کشورهایی که صاحب قدرت هسته‌ای هستند سوالی نمی‌شود که به چه علت قدرت هسته‌ای دارید؟ 🔹در بیست سال حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۱۸۰ هزار نفر کشته شدند و بیش از ۳۵ هزار کودک معلول شد، چرا حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان دغدغه رسانه‌های غربی نیست. میلیاردها دلار از پول مردم آمریکا در این زمینه هزینه شد. 🔹موضوع هسته‌ای، حقوق بشر، زن، حجاب، بهانه است.
دبیر سیاسی فارس نوشت: خداقوت به مجاهدی که با پایه گذاری سازمان اطلاعاتی، انقلابی، هوشمند و تربیت نسلی از پاسداران گمنام جوان و غیور، هم نقشه‌های پیچیده جاسوسی نوین استکبار را ازجمله در استارتاپ‌ها، محیط زیست و جمعیت خنثی کرد، هم ثمرات آن اقدامات، امروز بن بست شکن سپهر سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم حاصل یک عمر تلاش یک حشره شناس آمریکایی‌ست که به تمام نقاط جهان سفر کرد و هرکجا که میتوانست از حشرات نایاب و کمیاب درحال پرواز فیلم گرفت ۲۰نوع از حشراتی که نقش های جالب و باورنکردنی روی بالها و پشت‌شان حکاکی شده بود که نشان از قدرت لایزال الهی دارد همانا خداوند یکتا بهترین و ماهرترین نقاش در آسمانها و زمین است.
حقوق بشر آمریکایی! روایت مهرداد معین‌انصاری، ایرانیِ آزادشده از زندان‌های آمریکا: جایی که ما بودیم اصلا پنجره نداشت و ۱۱ ماه آسمان را ندیدم.
وقتی درویش، مدیرعامل پرسپولیس، دخترش رو میبره برای عکس انداختن با رونالدو، نباید از هجوم هواداران فوتبال به هتل اسپیناس برای دیدن رونالدو خیلی تعجب کرد! 😒😒😒😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بازخوانی سخنرانی رهبری درخصوص هویت ملی و سرمایه های ملی 💥رونالدو یا کاظم آشتیانی؟
📣ترامپ در واکنش به مبادله زندانیان: جو بایدن برای ۵ نفر ۶ میلیارد دلار داد، او مثل سنگ خنگ است دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در واکنش به مبادله زندانیان میان دولت بایدن و جمهوری اسلامی در شبکه اجتماعی خود، تراث، نوشت: 🔸«من ۵۸ گروگان را از کشورهای مختلف از جمله، کره شمالی به خانه برگرداندم، بدون آنکه پولی بپردازم. همه آنها فهمیدند که این مردم باید به خانه برگردند. به طوری که حتی گفت‌وگو برای پول را آغاز نکردند، زیرا می‌دانستند چیزی به آنها نخواهد رسید. یک بارپرداخت کنید دیگر همیشه باید این کار را ادامه دهید و انسان‌های بیشتری نیز گروگان گرفته خواهند شد. رهبر به شدت ناتوان ما، جو بایدن فریبکار، برای ۵ نفر ۶ میلیارد دلار پول داد. ایران صفر دلار برای پنج نفر داد. او مثل سنگ خنگ است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا