eitaa logo
Tsukino...:)
55 دنبال‌کننده
199 عکس
28 ویدیو
2 فایل
بنفشه ای تک و تنها در بیابان، زیر نور مهتاب نشسته بود.. https://eitaa.com/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنان رهبر شهید انقلاب درمورد شیوه مطالبه گری مطالبه گری کنید و آن حق شماست و مراقبت کنید که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند https://eitaa.com/joinchat/2334982163C65bbc6af0d
هدایت شده از ارزانسرای گل اصفهان
🚨: تجمع عظیم مردم اصفهان جهت مطالبه تحقق شروط رهبری در مذاکرات ✊🏻با شعار: لبیـــک یا خامنه‌ای ▫️ ۲۴خرداد ساعت ۲۲:۳۰ ▫️، میدان امام حسین(ع) ❌در نشر این پیام سهیم باشید. @rabteasheghi
هدایت شده از این سَمتۍ⬿
سید مجید: ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمان های بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید ، هوشیار باشید که از شئون ِ متعهد بودن تبعیت کردن است.پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، بلکه همراه با ولی خویش باشید. درست در مسیری که امام خمینی کبیر رحمه الله علیه فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیب نرسد. ➜ @Insamti
هدایت شده از Doctor Nyoko:>
بچه ها بابام دورش بگردم شب اول قبرشه میشه براش فاتحه بفرستید
باعث میشود بیشتر فکر کنی! @fraamee
کاش تو مریخ زندگی میکردم
هدایت شده از شب‌‌هنگام
ما اومدیم بجنگیم، جنگ یه روزش پدافنده، یه روزش صبره، یه روزش مقاومته، یه روزش استقامته، یه روزش هم شوق و پیروزیه. اگر ما وابسته به شوق پیروزی باشیم، معلوم می‌شه برای دنیا داریم می‌جنگیم، برای اون حساب کتاب‌های خودمون نمی‌جنگیم، برای حساب کتاب‌هایی که خدا برامون قرار داده، برای اون‌ها نمی‌جنگیم. «شهید حسن باقری» @shab_hengam
هدایت شده از 𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
« وقتی انقدر مشغول اضطراب‌ها، اتفاقات مختلف و هرج و مرج میشیم که نفس کشیدن عادی رو فراموش می‌کنیم... » توی یه بخشی از این ویدیو از کلمه‌ی «احمق» استفاده شده؛ از طرف سازنده‌ی ویدیو پوزش می‌طلبم.👽🤝🏻 — — — — —
Tsukino...:)
« وقتی انقدر مشغول اضطراب‌ها، اتفاقات مختلف و هرج و مرج میشیم که نفس کشیدن عادی رو فراموش می‌کنیم...
واقعا به دیدن این توی این لحظه بیشترین نیاز رو داشتم.. سیزده دقیقه چیزایی رو بهم یادآوری کرد که فراموششون کرده بودم و فقط می‌دونستم یه چیزی درست نیست .. خلاصه که به نظرم ارزشش رو داشت...
منی که امید داشتم کلاس فردا کنسل بشه، همچنان کلاس فردا::::؛
هدایت شده از ابوالاخبار
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ از بشنوید👇 https://eitaa.com/joinchat/113508352C724c2b2142
خسته بودیم. آه‌کش و بغض‌آلود. زخم‌دار و پر غصه. بر قلب‌های جوان‌مان داغ‌های بزرگ داشتیم و نفس‌هامان چون مردان جوان از دست داده و‌ زنان کودک‌مرده، عالمی را می‌سوزاند. یک سال سخت را پشت سر گذاشته بودیم. سالی که جوانی‌مان را پیر کرد. سال هزار و چهارصد و غم. بزرگ طایفه‌مان را زدند. با همه پهلوانان قبیله، یک‌جا. این درد را فقط تو میفهمی که همه پهلوانانت را در نیم‌روزی زدند. تنها و بی‌یاور بودیم. متفرق و پراکنده. خسته و کم‌امید. دشمنان بسیار داشتیم و‌ دوستان اندک. دوستان اندک‌مان زیر تیغ دشمن بودند و دشمنان بسیارمان، در آسمان و دریا و خشکی. ما طایفه‌ای غریب بودیم در جهانی نیزه به دست. یک‌سال تمام. تا تو باز آمدی و ما را به آغوش گرم محرم رساندی. ما یتیمانی بی‌پناهیم؛ ما را در آغوشی پدرانه بگیر. تفرقه‌دارانی خسته‌ایم؛ زیر پرچم بلندت جمع‌مان کن. گم‌شدگانی در برهوت جهانیم؛ به دختر گمشده‌ات بسپارمان. مظلومانی میان خیل دشمنانیم، پس دست‌های پرهیبت و غیور عباست را به یاری‌مان بفرست. ممنون که به موقع آمدی عزیزقلب‌های ما. «مهدی مولایی» @m_molaie110