eitaa logo
Tsukino...:)
55 دنبال‌کننده
199 عکس
28 ویدیو
2 فایل
بنفشه ای تک و تنها در بیابان، زیر نور مهتاب نشسته بود.. https://eitaa.com/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
Tsukino...:)
اینم در ادامه برام جالب بود.. خب شاید این داستان زندگی من نباشه، اما داستانیه که دلم میخواست داستان زندگیم باشه هرچند که فکر میکنم رز باید آنجلا و ویلیام باید آنجلوس میبود🥲😂
Tsukino...:)
اینم در ادامه برام جالب بود.. خب شاید این داستان زندگی من نباشه، اما داستانیه که دلم میخواست داستان
خیلی زیاده، پس اگه حس میکنید ممکنه وقتتون رو هدر بده مشکلی نیست که نخونیدش👀
هدایت شده از زندگی که زندگی نبود:)
بچه ها میشه برای شفای خاله ی منم دعاکنین:)
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
میشه یه حمده شفا برای یه عزیزی بخونید؟ (سلام... عزاداری هاتون قبول... و امیدوارم که حالتون خوب باشه.)
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر می‌کنم و هر چی می‌گذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا می‌کنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم. تصمیمم رو‌ گرفتم، اول می‌خواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم. بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید. شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوباره‌ای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم. با همین آدرس می‌تونید من رو پیدا کنید‌. @XGostonia آدرس چنلم @Wulpecula پی وی بنده
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!
هدایت شده از دومین‌ فانوس دریا‌ ؛
بچه ها یه فاتحه برای استاد شیمی منم می‌فرستید.. ؟
هدایت شده از 𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲 (لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه) 💡دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر. 🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟! 🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم 🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟ 🔸گفتم: نه 🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه. 🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟ 🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن. 🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟ 🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟ 🔸گفتم: نه! یعنی چی؟ 🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش. 🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟ 🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن. خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن 🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟ 🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش 🔸گفتم: یعنی چی؟ 🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خونی مالیش کنی. 🔸گفتم: چرا؟ 🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه 🔸گفتم: تا کِی؟ 🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز. 🔸گفتم: نفست حق، هم مطلبت عالی بود هم گفتنت ✨و دست آخر من در تعجبم از بینش مردم عزیزمون که هروقت باهاشون حرف زدم یه شگفتانه رو کردن.✨ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
هدایت شده از کانال حسین دارابی
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کاملِ مصاحبه‌ی ناقصِ نبویان @hosein_darabi
هدایت شده از دومین‌ فانوس دریا‌ ؛
سایفر راست میگه اولا اینکه جای غر زدن راجع به اینکه چقدر این کار سخته ، باید میدیدم که چه کار سختی رو دارم انجام میدم و بابتش خوشحال باشم! دوم اینکه اگه فکر میکنم ممکنه جایی کم بیارم باید توکل کنم ، چون اینا صرفا یه سری برنامه ریزی هایی ان که من انجام دادم، نه برنامه خدا واسه من..