eitaa logo
Tsukino...:)
56 دنبال‌کننده
198 عکس
28 ویدیو
2 فایل
بنفشه ای تک و تنها در بیابان، زیر نور مهتاب نشسته بود.. https://eitaa.com/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!
هدایت شده از دومین‌ فانوس دریا‌ ؛
بچه ها یه فاتحه برای استاد شیمی منم می‌فرستید.. ؟
هدایت شده از 𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲 (لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه) 💡دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر. 🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟! 🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم 🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟ 🔸گفتم: نه 🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه. 🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟ 🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن. 🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟ 🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟ 🔸گفتم: نه! یعنی چی؟ 🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش. 🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟ 🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن. خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن 🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟ 🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش 🔸گفتم: یعنی چی؟ 🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خونی مالیش کنی. 🔸گفتم: چرا؟ 🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه 🔸گفتم: تا کِی؟ 🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز. 🔸گفتم: نفست حق، هم مطلبت عالی بود هم گفتنت ✨و دست آخر من در تعجبم از بینش مردم عزیزمون که هروقت باهاشون حرف زدم یه شگفتانه رو کردن.✨ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
هدایت شده از کانال حسین دارابی
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کاملِ مصاحبه‌ی ناقصِ نبویان @hosein_darabi
هدایت شده از دومین‌ فانوس دریا‌ ؛
سایفر راست میگه اولا اینکه جای غر زدن راجع به اینکه چقدر این کار سخته ، باید میدیدم که چه کار سختی رو دارم انجام میدم و بابتش خوشحال باشم! دوم اینکه اگه فکر میکنم ممکنه جایی کم بیارم باید توکل کنم ، چون اینا صرفا یه سری برنامه ریزی هایی ان که من انجام دادم، نه برنامه خدا واسه من..
Tsukino...:)
سایفر راست میگه اولا اینکه جای غر زدن راجع به اینکه چقدر این کار سخته ، باید میدیدم که چه کار سختی ر
حق... و چه تلنگری.. این که ما بهش فکر میکنیم و نشدنیه و کم میاریم و نمی‌رسیم اینیه که خودمون بهش فکر کردیم و برنامه ریزی کردیم.. و اونی که در نهایت اتفاق می‌افته برنامه خداست.. چه شب های طوفانی ای که فکر میکردم صبح برسه بیچاره و تمومم.. ولی بخیر و با بهترین نتیجه ای که انتظارشو هم نداشتم گذشت..
هدایت شده از  عطر نارنج 🍂🍊
اوج بگیرید نه برای اینکه بهتر دیده شوید برای اینکه بهتر ببینید..🕊🌿