تو ناشناس یه پیام دریافت کردم، خواستم بگم چقدر وقیحید که تو این شرایط هم به دنبالِ تلافی هستید، اون هم تلافیِ کار نکرده، هر چند راست میگید شما ها هنوز زوده بفهمید حضرت آقا که بود و چه ها کرد، البته درکِ همچین شخصیتِ بزرگی برای انسان های حقیری مثل شما نشدنیه.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
تو ناشناس یه پیام دریافت کردم، خواستم بگم چقدر وقیحید که تو این شرایط هم به دنبالِ تلافی هستید، اون
حق شما همون چاپیدشاهِ عزیزتونه که حملهی آمریکا رو اقدامی بشردوستانه تلقی کرد، بله دوستان.
هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
سورهی فتح یا دعای چهاردهمِ صحیفه سجادیه رو تا میتونید بخونید، الان فقط تنها کاری که ازمون بر میاد دعا کردنه بچههاجون. 🤍
رهبرِ شهیدمون همیشه بر امیدواری تأکید داشتند، پس حالا ناامیدی بزرگترین خیانت به انقلابمونه.
امیدوار باشید به ظهور، به خدایی که بالاسرمونه..
هدایت شده از موسسه مصاف
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️این ویدیو از بمباران امروز تهران توسط آمریکا و اسرائیل را نبینید!
🆔 @Masaf
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
⭕️این ویدیو از بمباران امروز تهران توسط آمریکا و اسرائیل را نبینید! 🆔 @Masaf
مردمِ تهران و شهر های بزرگِ دیگه.. براتون دعا میکنیم، شرمندم.. واقعا با دیدن این ها شرمنده میشم..
هدایت شده از ‹آبینه.›
اینجا دیگه نمیتونی مثل بابات شهرارو عروس کنی بدی بره. دست به شهرای ایران بزنی ننتو عروس میکنیم.
کنکوری های عزیز، میدونم شرایط چقدر سخته، میدونم هیچکسی تمرکز نداره و درس خوندن الان واقعا کار سخت و دشواریه، اما لطفا خواهشاً جا نزنید، برای انتقام خونِ پاکِ رهبرمون و تموم شهدای این انقلاب و این جنگ تسلیم نشید..🤍