هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
لعنت به این فصل زمستون هنوز روز شروع نشده شبه و عملا هیچی از زندگی نمیفهمی فقط باید بدو بدو بیافتی دنبال ساعت تا ازش عقب نمونی.چشم به هم میزنی ساعت شده ۱۲.در عوض تابستون لحظه به لحظهی زندگی رو میشه حس کرد و تازه میفهمی زندگی علاوه بر بد نبودن قشنگ هم هست.
• تین. •
@farsitweets
یه جا بالاخره کم میاری، و مهم نیست کجا و چطور، فقط از چشمات میزنه بیرون.