خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
بخونیم.
نچ نچ نچ، نباید بگید چند روزه نخوندیم؟
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
انقدر خوب برگزار شد مراسم که نیاز دارم یکبار دیگه حسِ اون لحظه رو بچشم.((((:
بچه ها هرچی بگم کم گفتم، هرچی هرچی.
انقدر قشنگ بود امروز، انقدر حس و حال عجیبی داشت مدرسه، انگار همه یه طوری شده بودن، تو فکر بودن، فضا سکوت بود.