eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز یه جوری عجیبه، مثلا به سه شنبه ها نمی‌خوره.
بغل خیلی جوابه آقا، خیلی.
هدایت شده از مسواک|Messwak
میگفت خوبم و بعد تمام روز میخوابید. »limo« @Messwak
منم همینطور.
توروخدا چادر رو وارد بازیِ مُد و تجمل‌گرایی نکنید.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
بیاید از عکس های رزالین لذت ببریم.
از همانجا که رسد درد، همانجاست دوا.
دل تنگم و دلتنگ نبودى که بدانى چه کشیدم عاشق نشدى، لنگ نبودى که بدانى چه کشیدم کو قطره اشکى که به پاى تو بریزم که بمانى؟ بى اسلحه در جنگ نبودى که بدانى چه کشیدم تو آن بت مغرور پیمبر شکنى، داغ ندیدى دل بسته به یک سنگ نبودى که بدانى چه کشیدم تو تابلوى حاصل دستان هنرمند خدایى نقاشى بى رنگ نبودى که بدانى چه کشیدم گشتم همه جا را پى چشمان پر از شوق تو اما فرسنگ به فرسنگ نبودى که بدانى چه کشیدم .. - سید تقی سیدی
دخترا دو دسته‌ن‌، یا لواشک دوست دارن یا پاستیل. حالا یه چند نفر هم به طور استثنا هردو رو دوست دارن‌.