eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
230 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  ستاد مبارزه با بیکارا
هدایت شده از - Atomospher -
من کل عمرم دهنم سرویس نشده که تو بیایی زیر اعلامیه‌م بزنی مرحوم شادروان، بزنید مرحوم پاره روان دوعالم.
بمونید، بذارید بیام از اعتکافِ جنجالی‌مون بگم. =))))
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
یکم از حال و هوایِ اعتکاف..
هدایت شده از 'مُط'
اعتکاف برای من خیلی زود گذشت. دلم همین الان تنگ شد.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
:))))
از اولِ اول بخوام بگم اینجوری بود که سرما خوردگی‌م هنوز خوب نشده بود و یه دستم دستمال بود و دست دیگه‌م کوله و پلاستیک و اینا، بعد با رزالین رفتیم، شب اول داستان داشتیم، یه جا مستقر شدیم و بعد ما رو بلند کردن و مجبور شدیم با اون همه وسیله تغییر مکان بدیم، به جز رزالین یکی از رفیقامون‌ هم بود که با دختر عمه‌‌ش اومده بود و دختر عمه‌ش واقعا [ ✨✨✨✨ ] بود. خیلی شلوغ تر از پارسال بود و نصف بچه ها تو رده سنی‌ِ ۹ تا ۱۲ سال بودند و انقدرررر‌ حرف می‌زدن که خدا می‌دونه، ولی خب ثواب شون از منم بیشتره مطمئنم‌، مخصوصا اون کوچولو های کلاس سومی وای.