eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
من عاشق آدمایی‌ام که محبت و علاقه‌شون رو با کارای کوچیک مدام نشون میدن، اونایی که فیلمو استاپ میکنن تا توام بیای، خوراکی مورد علاقتو میخرن، درو واست نگه میدارن، منتظر میمونن بند کفشتو ببندی و تو هر موقعیتی حواسشون بهت هست، اینا واقعی‌ان، واقعی… »متوسط« @farsitweets
هدایت شده از سارانگ
کنار مزار شهدای گمنام نائب الزیارتون بودم : بر و بچ ۲۴۰ ، خانه انتهای خیابان ۲۴۵ ، بهار نارنج ، طهرون ، یاس ها سبز خواهند شد ، خونه پیشولیا، جانان ۱۲۸ ، کنجانا ، کاخ نوروویا‌ ، نمیدونم کجاست ، مستاجر پلاک ۳ ، نقره کهن ، رانده شده از آتش و تمام کسایی که یادشون بودم ولی کاملا سهوی اسمشون اینجا نیست .
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
کنار مزار شهدای گمنام نائب الزیارتون بودم : بر و بچ ۲۴۰ ، خانه انتهای خیابان ۲۴۵ ، بهار نارنج ، طهرو
امروز داشتم می‌گفتم آخ خدا کاش بشه بعد از ظهر برم گلزار.. دلم خیلی تنگ شده.. این‌و دیدم لبخندِ پت و پهن نشستم رو لب‌هام. قلبِ صورتی ریحانه‌خانوم؛)
از اردی‌بهشت؟
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
از اردی‌بهشت؟
بماند به یادگار. اردی‌بهشت - یک.چهار.صفر.چهار‌
از دور دوستت دارم بدون آن که بویت را حس کنم.
آخ سَتار دمت گرم، بعدِ یه روز خسته کننده به این بوی خاکِ بارون‌خورده و صدای نم نمِ بارون که از بیرونِ پنجره می‌آد نیاز داشتم. ماچ بهت.