هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
من عاشق آدماییام که محبت و علاقهشون رو با کارای کوچیک مدام نشون میدن،
اونایی که فیلمو استاپ میکنن تا توام بیای،
خوراکی مورد علاقتو میخرن، درو واست نگه میدارن، منتظر میمونن بند کفشتو ببندی و تو هر موقعیتی حواسشون بهت هست،
اینا واقعیان، واقعی…
»متوسط«
@farsitweets
هدایت شده از سارانگ
کنار مزار شهدای گمنام نائب الزیارتون بودم :
بر و بچ ۲۴۰ ، خانه انتهای خیابان ۲۴۵ ، بهار نارنج ، طهرون ، یاس ها سبز خواهند شد ، خونه پیشولیا، جانان ۱۲۸ ، کنجانا ، کاخ نوروویا ، نمیدونم کجاست ، مستاجر پلاک ۳ ، نقره کهن ، رانده شده از آتش و تمام کسایی که یادشون بودم ولی کاملا سهوی اسمشون اینجا نیست .
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
کنار مزار شهدای گمنام نائب الزیارتون بودم : بر و بچ ۲۴۰ ، خانه انتهای خیابان ۲۴۵ ، بهار نارنج ، طهرو
امروز داشتم میگفتم آخ خدا کاش بشه بعد از ظهر برم گلزار.. دلم خیلی تنگ شده.. اینو دیدم لبخندِ پت و پهن نشستم رو لبهام. قلبِ صورتی ریحانهخانوم؛)
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
از کتابخونۀ پدربزرگ.
کتابخونۀ پدربزرگ / قسمت دو.
آخ سَتار دمت گرم، بعدِ یه روز خسته کننده به این بوی خاکِ بارونخورده و صدای نم نمِ بارون که از بیرونِ پنجره میآد نیاز داشتم. ماچ بهت.