خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
من عاشق این سبک زندگیِ دهه ی اول بودم. میتونستی هرشب تموم ناراحتیات رو ببری یه جای امن و بلند بلند گ
همین.
همین.
همین.
قشنگ هر روزم رو به خاطر شب های مسجد میگذروندم به زور، مثل یه مُرده که جسدش رو کشون کشون میبره.. تموم دلخوشیم شده بود ساعت ۸ شب مسجد، روضه و خلوت با آقاامامحسین، سخنرانی های حاجآقا حسینی، سینه زنی هایی که کسی کاری به کارت نداشت، نینی های خوشگل مسجد، چای روضه، جمع کردن صندلی ها و دستمال ها اخر مراسم و کلی چیز دیگه که با تموم وجودم دلتنگشونم.
- من واقعا اونقدر خوشحال نیستم،
منظورم اینه.. خوشحال هستم اما نه اونقدری که بقیه فکر میکنن..
+ چرا خوشحال نیستی؟
- خب چون حس میکنم باید خیلی جلوتر از جایی که الان هستم میبودم، حس میکنم همه چیز داره ازم جلو میزنه.
هدایت شده از مُرتاح
لطفا از این به بعد قدرتمند تر درس بخونین. با هدف تر. مثل شهید طهرانی مقدم. میگفتن ما باید موشکی تولید کنیم که برد طولانی داشته باشه تا اگر روزی اسرائیل به ما دست درازی کرد بتونیم از همینجا بزنیمشون. بِنازم به این مغز، به این استعداد که در راه خدا خرج شد.
هدایت شده از ٫ مَهجور ٫
نمیدونم چمه.
ولی اینو میدونم که قبلا انقد چم نبود.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
نمیدونم چمه. ولی اینو میدونم که قبلا انقد چم نبود.
منم همینطور.
منم همینطور.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
میشه هرکس این پیام رو میبینه یه صلوات بفرسته برای یکی از عزیزای من که مشکلش حل بشه؟💘
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
_
حالا من که لیاقت ندارم ولی خب این من رو یادِ یکی از سخنرانی های حضرت آقا انداخت.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
حالا من که لیاقت ندارم ولی خب این من رو یادِ یکی از سخنرانی های حضرت آقا انداخت.
تو اون سخنرانی داشتن میگفتن:
نمیگم شهید بشید
خدانکنه شهید بشید
در پیری اشکالی نداره، هفتاد هشتاد سالتون شد، اونوقت شهید بشید،
فعلا تا جوانید کارتون داریم،
شهید نشید!
اما مثل شهید ها زندگی کنید.
نی بزن چوپان که امشب بیقرارم نی بزن
خسته جان از بازی این روزگارم نی بزن..
- مولانا