هدایت شده از ٫ مَهجور ٫
نمیدونم چمه.
ولی اینو میدونم که قبلا انقد چم نبود.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
نمیدونم چمه. ولی اینو میدونم که قبلا انقد چم نبود.
منم همینطور.
منم همینطور.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
میشه هرکس این پیام رو میبینه یه صلوات بفرسته برای یکی از عزیزای من که مشکلش حل بشه؟💘
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
_
حالا من که لیاقت ندارم ولی خب این من رو یادِ یکی از سخنرانی های حضرت آقا انداخت.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
حالا من که لیاقت ندارم ولی خب این من رو یادِ یکی از سخنرانی های حضرت آقا انداخت.
تو اون سخنرانی داشتن میگفتن:
نمیگم شهید بشید
خدانکنه شهید بشید
در پیری اشکالی نداره، هفتاد هشتاد سالتون شد، اونوقت شهید بشید،
فعلا تا جوانید کارتون داریم،
شهید نشید!
اما مثل شهید ها زندگی کنید.
نی بزن چوپان که امشب بیقرارم نی بزن
خسته جان از بازی این روزگارم نی بزن..
- مولانا
من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا میخره، یا منتظر میمونه بیام خونه و باهم بخوریم یا کلا خیلی به فکرمه، خاک تو سرم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا
البته منم میخرم براش واقعا حالا فکر نکنید یزیدم ولی خب. 😭