eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
538 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رییس سازمان بسیج: پیام برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال، اعلام حمایت بسیج از جوانان متخصص است 🔹سردار سلیمانی: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تیم‌های منتخب از استان‌ها درحال برگزاری است؛ هدف از برگزاری این رویداد، هم کشف استعدادها و هم پشتیبانی از ظرفیت‌هایی است که در زمینه ساخت بازی‌‌های رایانه‌ای، انیمیشن و نرم‌افزارهای کاربردی در تلفن‌های همراه فعالیت می‌کنند. 🔹پیام برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال، اعلام حمایت بسیج از جوانان متخصص است. همه جوانان و نوجوانانی که می‌خواهند در این عرصه نقش‌آفرینی کنند می‌توانند به شبکه‌های مردمی بسیج بپیوندند و از حمایت‌های بسیج برای این موضوعات استفاده کنند. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
احضار کاردار اوکراین به وزارت امور خارجه 🔺به‌دنبال اظهارات «میخایلو پودولیاک»، مشاور رئیس‌جمهور اوکراین و پذیرش تلویحی مشارکت این کشور در حمله به یک مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان، کاردار اوکراین به وزارت امورخارجه برای توضیح پیرامون ادعاهای مطرح شده از سوی پودولیاک احضار می‌شود. 🔺مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکرد کینه توزانه‌ای مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد. 🔺هنوز هیچ‌یک از مقامات رسمی اوکراینی اظهارات پودولیاک را رد یا تایید نکرده‌اند. ➥ @sepah_paasdaran
عبدالمجید مرادزهی بازداشت شد 🔹یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس: عبدالمجید مرادزهی مشاور و از نزدیکان عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، ظهر امروز به دادگاه ویژه روحانیت احضار و بازداشت شد. 🔹علت بازداشت این فرد تشویش اذهان عمومی، ارتباطات متعدد با افراد و رسانه‌های بیگانه و تحریف افکار عمومی است. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محققان ایرانی رباتی ساختند که می‌تواند ایرادهای خط لوله‌های نفتی را در اعماق دریا شناسایی کند ➥ @sepah_paasdaran
📸 دیفنس‌اکسپرس: تصاویر ماهواره‌ای هیچ آسیبی را در تاسیسات اصفهان نشان نمی‌دهد پایگاه خبری دیفنس اکسپرس متخصص در امور نظامی: بر اساس تصاویر ماهواره «اسکای‌سَت» که سایت Planet Lab آن را ساعت ۱۰:۱۰ به وقت ایران پس از حمله به تاسیسات اصفهان منتشر کرده، هیچ آسیبی در آن دیده نمی‌شود. ➥ @sepah_paasdaran
🔴 اعتصاب غذای دسته جمعی اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی 🔹مؤسسه اسرای فلسطینی امروز اعلام کرد که ۱۲۰ اسیر از اسرای فلسطینی در زندان نقب در اعتراض به ادامه تشدید اقدامات سرکوب گرانه علیه خود از سوی مقامات صهیونیست دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
اعترافات «پامپئو» در کتاب جدید 🔺هدف ما قرار دادن مردم ایران مقابل حکومت بود 🔺وزیر خارجه سابق آمریکا در بخش‌هایی از کتاب جدیدش به تشریح سیاست‌های خود در قبال ایران در دوران حضورش در دولت ترامپ به عنوان رئیس سیا و وزیر خارجه آمریکا پرداخته است. 🔺در بخش‌هایی از کتاب «پامپئو» با بیان ادعاهای اثبات‌نشده تصریح کرده است «هدف راهبرد ما در قبال ایران علاوه بر آن به صف درآوردن مردم علیه حکومت بود، بنابراین من حقایق را درباره اینکه حکومت چطور پولشان را برای تأمین مالی تروریسم ربوده بازگو کردم.» 🔺بخش‌هایی از کتاب پامپئو هم به توضیحات او درباره ترور سردار سلیمانی، پامپئو در فصل ششم کتاب نوشته که روز ۲ دسامبر ۲۰۱۷ افشا کرده که نامه‌ای به سردار سلیمانی فرستاده است. 🔺پامپئو می‌نویسد: «سلیمانی هرگز پاسخ نامه من را ننوشت و ۲ سال بعدتر، با ترامپ در منزل پر زرق و برق او در فلوریدا،نشسته بودیم. کنار من وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش بودند. برای کار مهمی آنجا بودیم. گفتم: آقای رئیس‌جمهور، توصیه‌ای برای شما داریم، هدف، ژنرال سلیمانی است.» ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر سلامی: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بسیار ارزشمند بوده و سال به سال در حال توسعه کمی و کیفی است 🔹فرمانده کل سپاه: این رویدادی که امروز توسط سازمان فضای مجازی بسیج طراحی و برگزار شده، توانسته است استعدادهای تمامی استان‌های کشور را در یک همایش بزرگ ملی تجمیع کند و به حرکت درآورد؛ این اقدام کار بسیار با ارزشی است. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔴درخواست چین از آمریکا برای توقف ارسال تسلیحات به اوکراین 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه چین: ایالات متحده آغازگر اصلی و نیروی محرکه اصلی در بروز بحران اوکراین بوده و هم اکنون نیز آنها به طور مداوم سلاح های سنگین و تهاجمی را به اوکراین فرستاده و از این طریق باعث طولانی تر و شدیدتر شدن درگیری های نظامی در این کشور می شوند. اگر مقامات آمریکایی واقعاً خواهان پایان دادن به مناقشه نظامی اوکراین در کوتاهترین زمان ممکن هستند، در نخستین گام باید انتقال تسلیحات سنگین به کی‌یف را متوقف کنند. 🔹اگر آنها واقعاً به امنیت مردم اوکراین اهمیت می دهند، پس باید از ارسال سلاح به آنجا دست بردارند و از ادامه جنگ انتقاد کنند. باید مسئولانه به کاهش تنش‌ها و ایجاد زمینه مناسب و شرایط مساعد برای انجام مذاکرات صلح توسط طرف‌های ذینفع کمک کرد. ➥ @sepah_paasdaran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
♨️ ♨️ 🔰 ان شاءالله فردا کتاب دستاورد‌های یکساله جمهوری اسلامی با عنوان در کانال اندیشکده راهبردی سعداء قرار خواهد گرفت. 🔴 این محتوای بسیار کاربردی، مناسب برای همه مردم، بویژه سخنرانان، اساتید حوزه و دانشگاه و طراحان و موشن‌گرافان و... خواهد بود. 🔘 این کتاب دارای دو بخش است : الف) دستاوردهای یک سال اخیر، مانند: ▪️پیشرفت‌های علمی،صنعتی و دانش بنیان ▪️پیشرفت‌های درمانی و دارویی ▪️احیا و بهره‌ برداری واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها ▪️پروژه‌های نیروگاهی ▪️و... ب) دستاوردهای موردی 🔻مبارزه با فساد 🔻خودرو 🔻مسکن 🔻تورم 🔻و... ⚫️ منتظر این باشید! 💠اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | پرتکرارترین آیه‌ای که رهبری خواندند، کدام آیه است؟ ‼️ خداوند کدام قوم را بیشتر یاری می‌کند؟ ⁉️ در هشت‌ سال دفاع مقدس چه کسی تصور می‌کرد بر کل دنیا پیروز شویم؟ ♦️ اتحاد کل دنیا علیه ایران! ⁉️ خداوند به چه کسانی وعده یاری داده است؟ 💢 راه حل شکست دادن دشمن! ♨️ طریقه بهره‌مندی از نصرت اللهی ______________________ 🔹 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
در مسیر پیشرفت.pdf
2M
🔰 فایل کتاب دستاورد‌های یکساله جمهوری اسلامی با عنوان منتشر شد 🔴 این محتوای بسیار کاربردی، مناسب برای همه مردم، بویژه سخنرانان، اساتید حوزه و دانشگاه و طراحان و موشن‌گرافان و... خواهد بود. ⁉️ در یکسال اخیر برای حل مشکلات چه اقداماتی انجام شد؟ ⁉️ در یکسال اخیر در حوزه پیشرفت‌های علمی و چه گام‌هایی برداشته شد؟ ⁉️ در یکسال اخیر در زمینه و دارو چه مسیری طی شد؟ ⁉️ در یکسال اخیر در رابطه با کاهش چه اقدامی انجام شده است؟ ⁉️ در یکسال اخیر در رابطه با چه اقدامی انجام شده است؟ ‼️و... 💠اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | خاطره‌ای جذاب از مدرسه رفتن که هیچگاه نشنیده‌اید! ⁉️ شاهی که دغدغه مستضعفین کشورش را داشت! ♨️ داستانی از پاسخ تأمل برانگیز محمدرضا پهلوی! ‼️ شاهی که تبعیض بین فرزند خود و دیگران قائل نبود! ⁉️ سیاه‌نمایی جمهوری اسلامی در رابطه با واقعیت پهلوی 🔹 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔰 | 🔹 توئیت در رابطه با بیماری ایشان 💢 : بیماری بجز علتی که توسط پزشکان بیان شد، هیچ دلیل دیگری ندارد آدرس صفحه حجت الاسلام راجی در ویراستی(توئیتر فارسی) 👇 https://virasty.com/H_raji 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
🔰 رزمایش مبلغین مجازی جبهه انقلاب ♨️ اندیشکده راهبردی سعداء در نظر دارد، همزمان با آغاز ، رزمایش سراسری جهادگران تبیین را در فضای مجازی برگزار نماید 🌐 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر در پیام‌رسان ایتا پیام دهید ▶️ @soada57 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
♨️ کتاب "شش محور جهاد تبیین" 🔴 کتاب شش محور جهاد تبیین آغاز شد. این کتاب ابتدا به اهمیت جهاد تبیین و بیان تکنیک‌های آن می پردازد و در ادامه در شش فصل به مباحثی پرداخته شده که خوانندگان در هنگام جهاد تبیین به آن نیاز دارند. 1⃣آرمان ها، اصول، مبانی اصلی و بیّنات انقلاب 2⃣ مقابله با تطهیر پهلوی 3⃣ریشه مشکلات کشور 4⃣دستاوردهای کشور 5⃣ارائه تصویر واقعی از دنیا 6⃣دشمن شناسی و بازنمایی چهره آمریکا. 🔘 جهت خرید به سایت سعداء مراجعه نمایید. www.soada.ir/shop 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | اقناع کردن یا ساکت کردن! ♨️ اصلی مهم در 🔹 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | اولین اصل در جهاد تبیین 💢 اعتراضی از جنس همدلی! ♨️ شوخی با .... 💢 گاردی که باید شکسته شود! ⁉️ چگونگی برقراری ارتباط موثر! 💢 منم به اعتراض دارم! ___________________________ 🔹برشی از سخنرانی در رویداد ملی صبرا 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | منطق ورود به بحث در جهاد تبیین! ⁉️ چرا در کتاب در برخی فصل‌ها از آمار بین‌المللی استفاده نشده است؟ 💢 راه ورود برای تبیین هر موضوعی متفاوت است! ‼️ علت اهمیت زاویه نگاه در باز کردن گره‌های ذهنی! 🔹 برشی از سخنرانی در رویداد ملی صبرا 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | فتنه آينده بر سر چه موضوعی خواهد بود؟ ♨️ پیش بینی آینده! ⁉️ نظر حضرت آقا در رابطه با عملکرد چیست؟ ‼️ ریشه اصلی فتنه اخیر چه‌ بود؟ ⁉️ پول‌های بلوکه شده ایران در آمریکا توسط کدام دولت نتایج مثبتی به همراه داشت؟ ⁉️ حضرت آقا به آينده کدام دولت امیدوار است؟ ☑️ بیان موردی دستاورد‌های دولت در زمان اغتشاشات توسط شخص رهبری! 🔴 دلار ۴۵تومنی نتیجه خدمات دولت انقلابی؟! ❌ رسانه‌ها اجازه شنیدن واقعیت را به کسی نخواهند داد!!! ❌ 🔹 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
🔰 همراهان گرامی باتوجه به درخواست‌های پیاپی؛ کانال اندیشکده راهبردی در پیام‌رسان شاد نیز ایجاد شد 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
📍 🔰 اولین مجموعه از پوسترهای نمایشگاهی باعنوان "آنها ما را نمی‌خواهند" 🔻 مناسب برای نصب در اماکن عمومی و تابلوهای مساجد در دهه فجر ♨️ منتظر مجموعه‌های بعدی باشید ♦️ برای دریافت فایل باکیفیت به کانال سعداء در ایتا مراجعه نمایید 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
سیر نمایشگاهی ایران سرافراز.rar
35.83M
📍 🔴 فایل باکیفیت اولین مجموعه از پوسترهای نمایشگاهی باعنوان "آنها ما را نمی‌خواهند" 🔻 مناسب برای نصب در اماکن عمومی و تابلوهای مساجد در دهه فجر ♨️ منتظر مجموعه‌های بعدی باشید 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
👆تصویری از ابلاغ رسمی سازمان ملل به اعضا جهت استفاده از عبارت کامل خلیج فارس و پرهیز از به کاربردن عبارات معجول و حتی واژه خلیج 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org سروش کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبل از وکالت به شاهزاده صحبت‌های را بشنوید!! حسین فردوست، شاید یکی از ۵نفر آدمی باشد که در طول حیات محمدرضا بیشترین حشر و نشر را با او داشته است. فردوست رئیس دفتر ویژه اطلاعات شاه، قائم مقام ساواک و رئیس سازمان بازرسی شاهنشاهی بوده است. او میگوید: «فساد مالی در نظام سلطنتی اینقدر زیاد بود که ما دیدیم اگر به همه آنها بخواهیم رسیدگی کنیم، ده هزار کارمند لازم داریم. گفتیم پس فقط به رقم های بالای صد میلیون تومان رسیدگی کنیم. میگوید با این وجود ، تعداد پرونده ها به ۳۷۵۰ عدد رسید! که معلوم نشد کسی به آنها رسیدگی کرد بالاخره یا نه» توجه کنید که صد میلیون تومان آن موقع یعنی چه، یعنی ۱۴ میلیون دلار برای یک پرونده و به قیمت امروز ۱۷۰ میلیارد تومان، یعنی در مجموع ۵۳ میلیارد دلار پرونده اختلاس و رانت و فساد وابستگان به سلطنت زیر دست رئیس سازمان بازرسی شاهنشاهی بوده است! وقتی میگوییم ۵۳ میلیارد دلار ، باید به تورم جهانی هم توجه داشته باشیم، باید بدانیم که با ۵۳ میلیارد دلار آن سالها میشد کارهایی کرد که الان با ۴-۵ برابر آن نمیشود. @shoraostantehran کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25682 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️ به همراه دانلود «اپلیکیشن جامع استاد مطهری»↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/25093 🔴 دانلود «اپلیکیشن 👆با یک اشاره ارسال گسترده✅ .