eitaa logo
تأملات طلبگی
1.4هزار دنبال‌کننده
672 عکس
713 ویدیو
20 فایل
⚜️ فَبشِّرْ عِبادِ، الَّذينَ یَسْتمِعونَ الْقَولَ فَیَتَّبعونَ أَحْسنَهُ. (۱۷،۱۸ زمر) 🔊 مطالب دینی، مباحث حوزوی، کلام بزرگان، نقد و تحلیل، علوم انسانی، مسائل سیاسی. ⚖️ نَحْنُ أبْناءُ الدَّلیل نَمیلُ حَیْثُ یَمیلُ. ارتباط با ادمین: @Amirhossein_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
تأملات طلبگی
♦️حجت الاسلام علوی بروجردی و نشست دوره ای اساتید ( پارت دوم ) : 🔹برخی از اساتید نشست مثل خود حجت الاسلام علوی رساله ای چاپ کرده و برخی دیگر مثل حجت الاسلام یثربی در سایت خود به استفتائات جواب می دهند! 👇👇 @Taammolate_talabeg
۲ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
🖤رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام تسلیت باد🖤 👇👇 @Taammolate_talabeg
۳ مهر ۱۴۰۱
✍️نقد آیت الله صادقی تهرانی به روایت رد الشمس_بخش اول 🔹«رد الشمس» به معنای «بازگشت خورشید» است. در روایاتی نقل شده که خورشید پس از غروبش به خاطر امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) که نماز عصرش قضا شده بوده برگشت تا حضرت نماز قضایشان را ادا کنند. اهمیت این موضوع تا حدی بود که عده ای به این بهانه که آیت الله صادقی تهرانی منکر «رد الشمس» است به درس ایشان با چماق حمله ور شدند هرچند که مهاجمان ، عده ای اجیر شده از سمت فرد دیگری بودند و انکار «رد الشمس» بهانه شان بود. ♦️١- بحارالانوار (ج 41 ص 166) باب (ردّ الشّمس له و تکلم الشمس معه) در حديث اوّل از حنّان روايت می کند که از حضرت صادق علت ترک نماز امام علی را جويا شدم در صورتی که آن حضرت جمع ميان ظهرين را دوست می¬داشت، فرمود: پس از انجام نماز ظهرش با جمجمه¬ای گرم گفتگو بود تا آفتاب غروب کرد، سپس از خدا خواست که خورشيد برگردد و خدا نيز هفتاد هزار فرشته را با هفتاد هزار زنجير آهنين فرستاد که بر دور خورشيد بَستند و آن را به عقب برگرداندند تا به گونه¬ای درخشان برگشت و آن حضرت نماز عصرش را به جا آورد‍‍. ♦️٢ـ در خبر ٣ و ١٣ می¬گويد: امام علی در زمين ملعونی مستقرّ بود و فرمود: نبايد پيامبری و يا وصيّ‍ش در اينجا نماز بخواند، نمازش را نخواند تا خورشيد غروب کرد، سپس خورشيد برگشت تا نمازش را بجا آوَرَد! ♦️٣ـ در خبر ٨ و ٢٠ و ٢١ آمده است که: امام علی با گروهی از مردم از فرات در بابِل عبور می¬کرد، نماز عصرش را با تعدادی از همراهان خواند ولی ديگران نخواندند تا خورشيد غروب کرد، با درخواست آنان خورشيد مجدداً بازگشت تا با هم نماز را به جماعت برپا دارند! ♦️۴ـ مضمون احاديث 2 و 4 و 6 و 8 و 15 و 19 و 22 اين است که: پيامبر نماز ظهر و عصر را خوانده بود، امام علی نزد پيامبر آمد و در همان حال به پيامبر وحی شد و آن حضرت در حال غش يا حالت خواب، سر بر زانوی علی نهادند و تا غروب آفتاب در همان حال بودند که نماز عصر علی قضا شد و چون پيامبر پس از برخاستن، علت نماز نخواندن علی را پرسيد، گفت: نشستن زير سر شما از نماز من بهتر است! پس پيامبر دعا کرد تا خورشيد برگردد! ♦️۵ـ در روايت 8 آمده است که: نماز را نشسته و با اشاره خواند. يعنی بازگشت خورشيد برای اين بود که نمازش را به طور کامل و ايستاده انجام دهد. ♦️۶- «ردّ الشّمس» طبق بعضی احاديث دو بار اتفاق افتاده که قبل و بعد از رحلت رسول خدا بوده و در بعضی از روايات نيز چندين مرتبه، مانند روايت سلمان و همچنين در يوم البساط، يوم الخندق، يوم حنين، يوم خيبر، يوم قرقيسينا، يوم ببراثا، يوم الغاضرية، يوم النهروان، يوم بيعة الرضوان، يوم صفين، فی النجف، فی بنی مازر، بوادی العتيق و بعد از اُحد، که در اين صورت نماز آن حضرت پانزده بار با آگاهی قضا شده است! و پانزده بار هم «ردّ الشمس» اتفاق افتاده تا مثلاً معصوم نماز ترک شده ی خود را ادا کند!! ادامه دارد... 👇👇 @Taammolate_talabegi
۳ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️ما که اومدیم دیگه برنگردیم بعد جنگ رزمنده ها سه دسته میشن : دسته اول که غرق پول و مادیات میشن، دسته دوم که از گذشته پشیمون میشن دسته سوم که وفادار گذشته هستن و اینا از شدت غصه دق میکنن 👇👇 @Taammolate_talabegi
۳ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️بیانات استاد حسن عباسی ضد فوتبالیست ها و سلبریتی ها 🔹انصافا برخی سخنان ایشون در باب عدالت واقعا زیباست. 👇👇 @Taammolate_talabegi
۴ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۴ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۴ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
✍️نقد آیت الله صادقی تهرانی به روایت رد الشمس_بخش اول 🔹«رد الشمس» به معنای «بازگشت خورشید» است. در
✍️نقد آیت الله صادقی تهرانی به روایت رد الشمس_بخش دوم ♦️حال آنکه سر جمع اين روايات، ايرادات زير را در بردارد: 🔹1- اين برگشتن نشان دهنده ی ترک آگاهانه ی نماز عصر توسط امام علی بوده است 🔹2- مگر امام علی در نماز جماعت پيامبر شرکت نکرده بود که آن را ترک کرده باشد؟! 🔹3- جمع ميان ظهرين، در مواقع ضرورت، سنّت است اگرچه فصل آن در مواقع عادی سنّت مؤکّد است آيا امام علی جمع ميان ظهرين را- خصوصاً به هنگام نماز جماعت پيامبر- برخلاف سنّت میدانست و دوست نمیداشت تا اينکه مثلاً با جمجمه ای گفتگو کند و نماز عصرش قضا شود؟! 🔹4- مگر قرارگرفتن سر مبارک پيامبر روی زانوی علی افضل از نماز علی است؟! 🔹5- اگر خورشيد برگشته بود، تمامی مردمی که در آن افق زندگی می کردند آن را می ديدند خصوصاً اگر در وقت فضيلت نماز عصر بازگشته باشد که سه ساعت مانده به غروب است! 🔹6- مگر با برگشتن خورشيد، زمان گذشته هم برمیگردد؟ 🔹7- در اين بازگشت بر فرض امکان، نه تنها نماز قضا شده عصر ادا نخواهد شد و بايد قضايش بجا آورده شود، بلکه پيش از آن به علّت برگشت خورشيد، نمازهای ظهر و عصر به اضافه ی قضای نماز صبح، مجدداً واجب خواهد شد، چون وقت جديدی پديد آمده است! 🔹8- در برگشتن خورشيد، نظام موجود سيّارات به هم میخورد و اين برخلاف نظام تکوين میباشد؛ بلکه حرکت معکوس خورشيد نشانه ای بارز از آغاز انفجار ستارگان به هنگام رستاخيز است. 🔹9- و چطور ممکن است حضرتش به عنوان گفت و گو با جمجمه ای، نماز عصر را فراموش کند، در حالی که يک مسلمان عادی که درجه ايمانش بسی پايين تر از آن حضرت است، چنين کار لغو و بيهوده ای را انجام نمیدهد. 🔹10- و چگونه پيامبر اينگونه غافل باشد که در موقع نماز، روی زانوی علی بخوابد تا نماز علی به تأخير اُفتد؟ 🔹11- و مگر از زمين گناهی سر زده که ملعون شود و با ترک نماز در آن، لعنت ديگری بر آن افزوده گردد تا اگر در آنجا نماز خوانده شود، نمازگزار هم مانند زمين ملعون گردد؟! حال آن که ترک آگاهانه ی نماز در هر حالی مورد لعنت است. ♦️بالاخره روايات 22 گانه «ردّ الشّمس» که چهره ی معصوم پيامبر اکرم و حضرت علی و امام صادق «صلوات الله عليهم» را زير سؤال برده و مخدوش میکند با يک نگاه کلّی هم خلاف قرآن و مردود است زيرا نفس مقدّس اميرمؤمنان به همراه بقیه ی حضرات اهل بيت نبوّت طبق آياتی از قرآن همچون آيه ی فاطر و تطهير در حدّ اعلای عصمتند ولی ادّعای «ردّ الشّمس» که دروغی منسوب به امام صادق است؛ قبل از ردّ عصمت پيامبر| و أميرالمؤمنين عدالت اين سه معصوم را هم ردّ کرده است. لذا به هيچ وجه من الوجوه قابل قبول نيست. ♦️- علاوه بر دلايل فوق، روايات ردّ الشّمس متضادّ است با احاديثی که قلوب چهارده معصوم را هنگام خواب جسمانی بيدار میداند؛ قال رسول الله : «تَنامُ عينی و لا يَنامُ قلبی» چشمم به خواب میرود ولی قلبم نمی خوابد. (بحار: ج 76/ ص 189) پس محال است شخص معصوم- که قلبش هميشه بيدار است- نسبت به منکری که نزد او در حال انجام است، ساکت باشد؛ يعنی امکان ندارد پيامبر در حالی که می داند زمان قرار گرفتن سرش بر زانوی علی به اندازه ای طولانی شده که مانع نماز خواندن علی است؛ سکوت کند و خوابش را ادامه دهد. ♦️اينها اشکالاتی قطعی بر خرافهی «ردّ الشّمس» است که آن را از چندين نظر محال میکند و افراط و تفريط نسبت به اميرالمؤمنين را دفع می نمايد. حال آيا عقيده به «ردّ الشمس» با اين فضاحت، مقتضای ولايت است يا جهالت؟ و آيا شارع مقدّس اجازه میدهد که شيعه ی حقيقی اين افترائات به آن حضرت را بپذيرد؟ قم المشرّفة_ محمّد صادقی تهرانی 20/8/1376 شمسی 👇👇 @Taammolate_talabegi
۵ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
✍️آیا فلسفه و عرفان کشک است ؟ ( تاملی بر جمله معروف آیت الله وحید خراسانی) - بخش اول ♦️آیت الله وح
♦️سوال از استاد وکیلی در مورد جمله آیت الله وحید خراسانی در مورد فلسفه و عرفان 🔹یکی از بزرگان (آیت الله وحید خراسانی ) فرموده‌ اند: فصوص و عرفان و مولوی و فلسفه و اسفار همه در سینه من است. همه اش کشک است! نظرتان چیست؟ 🔹پاسخ: بله، ولی به نظر من، سوء تفاهم پیش می ‌آید. چون هیچگاه به شکل تخصّصی نخوانده‌ اند، تصور می‌ شود که مطالب همان‌ طوری است که برداشت کرده‌ اند. همین بزرگوار در زندگی علمی‌ شان، حداکثر ۴ یا ۵ سال درس فلسفه ثبت شده است. اگر کسی ۴ ، ۵ سال اصول فقه بخواند بعد بگوید همه اصول در سینه من است ولی همه‌ اش کشک است باور می‌ کنید یا می‌ گویید سوء تفاهم شده است؟ 🔹وقتی می ‌بینیم یک بزرگواری ۴ یا ۵ سال بیشتر فلسفه ندیده‌ اند و از جوانی هم تحت تأثیر میرزای اصفهانی بوده‌ اند و می‌ گویند کشک است ولی ده‌ ها نابغه دیگر که ۱۵ ـ ۲۰ سال این علوم را نزد استاد فن خوانده‌ اند، می‌ گویند اینها درّ و جواهر است، خب هر منصفی می‌ فهمد که باید به حرف کدام یک تمسّک کند. ♦️برگرفته از کانال تلگرامی استاد محمد حسن وکیلی 👇👇 @Taammolate_talabegi
۵ مهر ۱۴۰۱
۵ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️ادعای شاخ‌دار درباره هک حساب ۴۲ «میلیارد میلیارد» تومانی امام جمعه قم 🔹یک حساب کاربری در توییتر با عنوان ناشناس (Anonymous)، تصویری از هک یکی از تراکنش‌های مالی محمدرضا استادی، امام جمعه قم در بانک ملت را منتشر کرده که در آن رقم موجودی حساب او رقم ۴۱۷,۳۲۰,۰۰۱,۳۲۵,۵۰۴,۰۰۲,۱۰۹ یا به عبارت ساده، حدود ۴۲ میلیارد میلیارد تومان ذکر شده است 🔹این حساب کاربری ( با شناسه @YourAnonNews)، یکی از چندین کاربری است که در روزهای گذشته به دنبال اعتراض به کشته شدن مهسا امینی در حین بازداشت توسط گشت ارشاد، اقدام به انتشار تصاویر و مستنداتی از هک سایت‌ها و موسسات وابسته به حکومت جمهوری اسلامی می‌کنند. رقمی که به عنوان موجودی حساب گفته شده نمی تواند درست باشد. 🔹بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی، حجم کل نقدینگی در پایان تیر ۱۴۰۱ در مجموع ۵۲۵۰ هزار میلیارد تومان است. این رقم شامل کل پول (اسکناس و سپرده‌های دیداری) و شبه‌پول (سپرده‌های قرض‌الحسنه و مدت‌دار) کل نظام بانکی است. با این حساب رقم اعلام شده ۸ هزار برابر کل آخرین آمار نقدینگی در ایران در پایان تیر ۱۴۰۱ است. اما آنچه به عنوان موجودی حساب امام جمعه قم عنوان شده، حتی در مقایسه با آمارهای بین‌المللی هم غیرمنطقی است. 🔹اگر رقم اعلام شده را بر حسب دلار آمریکا (با نرخ برابری تقریبی ۳۲ هزار تومان) بسنجیم به این نتیجه می‌رسیم که عدد اعلام شده به عنوان موجودی حساب امام جمعه قم حدود ۱/۳ میلیون میلیارد دلار است که تقریبا ۱۴ برابر کل تولید ناخالص داخلی جهان و ۵۷ برابر کل تولید ناخالص داخلی آمریکا ۲۰۲۱ میلادی است. 👇👇 @Taammolate_talabegi
۵ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️شاگردان شاخص علامه طباطبایی از زبان خود ایشان 🔹1-شهید مطهری رضوان الله علیه 🔹2-آیت الله منتظری 🔹3-محمد اسماعیل زنجانی معروف به صائنی زنجانی 🔹4-علامه جوادی آملی 👇👇 @Taammolate_talabegi
۵ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۵ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۶ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️حجت الاسلام سید علی میلانی ( پارت اول ) : 🔹در سال 1429 ه.ق آیت الله وحید خراسانی به عموی بنده گفته بودند که برادرزاده ات مجتهد هست ولی الان اقدام به تصدی مرجعیت نکند! 👇👇 @Taammolate_talabegi
۶ مهر ۱۴۰۱
۶ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️ آیت الله وحید خراسانی ( پارت دوم ) : بنده به کسی از شاگردان خود یا غیر آنها اجازه اجتهاد شفاهی نداده و کسی از شاگردان خود یا غیر آنها را مجتهد خطاب نکرده ام. 👇👇 @Taammolate_talabegi
۶ مهر ۱۴۰۱
♦️گل بود به سبزه نیز آراسته شد ، دو ماه عزاداری محرم و صفر کم بود حال دهه عسکریه ( شما بخون دهه محسنیه ) هم اضافه شد ♦️آنهم در مسجد اعظم!! با سخنران و مداحان مطرح کشور 👇👇 @Taammolate_talabegi
۶ مهر ۱۴۰۱
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خيلى دوستتون دارم . يك جمله رايج ميان سوپر استارها، اين عبارت است كه (رو به مردم ايران و چشم در چشم جمعيت، يا چشم در دوربين خبرى) مى گويند: "خيلى دوستون دارم" . 🔹اين جمله، يعنى چه؟ آيا به اين معنى است كه من ديگر ماشين و يا خانه گران قيمت استفاده نمى كنم؛ و در عوض، پولش را خرج نيازهاى شما مردم مى كنم؟ يا اينكه، مثلاً با اين جمله، به مردم توجه مى دهند كه اگر، "كليه، خون و كمكى جسمى" احتياج داشتيد؛ من در خدمت شما هستم؟ شايد، منظورشان فقط جلب حمايت مردمى و جذابيت بيشتر براى خود است؟ 🔹به نظر شما آيا سوپر استارها، وقتى مى گويند كه "خيلى دوستتان دارم،" معنى خاصى را در ذهن خود دارند؟ يا اينكه بدون فكر، اين جمله را به مردم مى گويند؟ 👇👇 @Taammolate_talabegi
۶ مهر ۱۴۰۱
حکمرانی تاخیری! ✍مهدی نصیری دو سال پیش در همین روزها دعوت برنامه زاویه شبکه ۴ سیما را برای شرکت در مناظره ای پیرامون حجاب الزامی با حضور حجت الاسلام سوزنچی پذیرفتم و حجاب الزامی را از منظر شرع و قانون و آثار زیانبار اجتماعی آن نقد کردم اما چگونگی آغاز و انجام این مناظره شنیدنی است. ابتداء بگویم که چند ماه پیش از آن، با یک عضو آشنای یکی از نهادهای مسئول در امر مساله حجاب تماس گرفتم و پرسیدم: آیا تاکنون در این باره که می توان از منظر شرع، الزام حجاب را برداشت، در جلسات کارشناسی خود بحث کرده اید؟ پاسخ او منفی بود. به او گفتم من دو سه سالی در این باره مطالعه و تحقیق کرده ام. اگر مایل باشید، آماده ام در یکی از جلساتتان حضور یابم و مساله را به بحث و گفتگو بگذارم. این دوست مسئول استقبال کرد اما پس از چند روز به دلیل مخالفت رییس آن نهاد که نگران درز کردن خبر برگزاری چنین جلسه ای به برخی نهادهای بالادست حساس به مساله حجاب بود، برگزاری جلسه لغو شد! و اما ماجرای مناظره زنده شبکه ۴: در شهریور ماه ۹۹ دوست عزیزم آقای حبیب رحیم پور ازغدی مجری ـ کارشناس فاضل و مسلط برنامه زاویه تماس گرفت و پیشنهاد مناظره حجاب را داد. به او گفتم من آماده ام و استقبال می کنم اما بدانید که در نهادهای بالادستی نسبت به طرح این موضوع حساس هستند و برایتان مشکل درست خواهد شد اما آقای رحیم پور اطمینان داشت که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیران سازمان صدا و سیما، اتفاقی رخ نخواهد داد. من مجددا هشدار خودم را تکرار کردم اما در نهایت پذیرفتم. مناظره با عنوان «حجاب، الزام یا التزام؟» در چهارشنبه ٢٦ شهریور ١٣٩٩ انجام شد و با استقبال کم نظیر بینندگان و رسانه های داخلی و خارجی مواجه شد. همه رسانه ها از این که برای اولین بار در یکی از شبکه های رسانه ملی نسبت به گشت ارشاد انتقاد و از برداشتن الزام حجاب توسط من که در اردوگاه اصولگرایان بودم، دفاع شده است، اظهار شگفتی کرده بودند و برخی نیز این اقدام را بازی نظام به عنوان یک سوپاپ اطمینان دانسته بودند. شاید جالبتر از همه واکنش نه چندان رضایت آمیز یکی از چهره های مدافع آزادی حجاب در خارج از کشور بود که احساس می کرد برند انحصاری او با این مناظره آسیب دیده و از این پس تلاشهای او جذابیت لازم را نخواهد داشت! به گفته یکی از دست اندارکاران این مناظره تا ساعتها پس از مناظره تلفن از دست آنان بابت پاسخ به موافقان و مخالفان به زمین گذاشته نشد. به عبارت دیگر این مناظره به لحاظ کار حرفه ای رسانه ای و جذب مخاطب و ایجاد موج اجتماعی و دامن زدن به گفتگوهای محفلی و رسانه ای پیرو آن کاملا موفق بود. فردای مناظره تهیه کننده برنامه بدون توقف شبکه ۳ که قبلا برنامه ای چندین قسمتی را در دفاع از حجاب الزامی تولید و پخش کرده بود، به من زنگ زد و درخواست کرد جمعه همان هفته در مناظره ضبطی دیگری با کارشناس برنامه اش شرکت کنم و به استدلالهای او در دفاع از حجاب الزامی پاسخ بدهم تا در فرصت مناسب پخش شود. به او گفتم کمی دست نگهدار تا ببینیم بازخوردهای مناظره دیشب چه خواهد شد، اگر همکاران شما در شبکه ٤ توبیخ نشدند، من آماده ام اما او اصرار داشت که من قول بدهم. به او گفتم من کاملا آماده و با انگیزه ام که از حرفم دفاع کنم اما پیشنهادم این است که یکی دو روز صبر کنید. در هر صورت قول جمعه را از من گرفت اما حدس من درست از آب در آمد و فردای مناظره، مدیران صدا و سیما و عوامل برنامه زاویه به شدت از سوی نهادهای بالادستی بابت انجام این مناظره که عبور از خط قرمز نظام بود، توبیخ شدند و آنان که خوشحال از انجام یک برنامه حرفه ای در موضوعی مورد علاقه جامعه بودند از ادامه پرداختن به این موضوع کاملا منع شدند و البته دیگر خبری از تهیه کننده شبکه 3 هم نشد! خب اکنون دو سال از آن ماجرا می گذرد و حادثه مرگ یا قتل مظلومانه مهسا امینی در جریان بازداشت توسط گشت ارشاد و بروز ناآرامی های گسترده، موضوع حجاب اجباری را بر سر زبانها انداخت تا آنجا که رسانه ملی چاره ای ندیده است تا خط قرمز نظام را نادیده گرفته و هر شب و گاه در دو شبکه به انجام مناظره و گفتگو پیرامون این موضوع بپردازد! این ماجرا و دهها نمونه دیگر بیانگر فاصله و شکاف عمیق بین نهادهای بالادستی تعیین کننده خطوط قرمز نظام با واقعیت امور و متن و کف جامعه ایران است و خدا می داند که این فاصله چه خسارتهای عظیمی را تاکنون متوجه کشور، مردم و خود نظام کرده است. اکنون پرسش اینست که هنوز زمان پرکردن این شکاف عظیم و رجوع به افکارعمومی و استفاده از نظرات کارشناسی نخبگان مستقل و دست کشیدن از حکمرانی تاخیری فرا نرسیده است؟! لینک مناظره حجاب شهریور ۱۳۹۹ در برنامه زاویه شبکه ۴ در آپارات https://www.aparat.com/v/D3mUv 📚@nasiri42
۷ مهر ۱۴۰۱
تأملات طلبگی
♦️گل بود به سبزه نیز آراسته شد ، دو ماه عزاداری محرم و صفر کم بود حال دهه عسکریه ( شما بخون دهه محسن
♦️وقتی عده ای از روحانیون انقلابی، ناخودآگاه در راهی قدم میگذارند و مبلغش می شوند که صادق شیرازی سالهاست آنرا ترویج کرده است! ♦️بدعتها و کجروی ها همیشه در ابتدا، کارهایی عادی بوده اند ولی پس از سالها تبدیل به یکی از اصول یا ضروریات دین و مذهب می شود که مخالفانش را تا مرز تکفیر و تفسیق می برند. 👇👇 @Taammolate_talabegi
۷ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۷ مهر ۱۴۰۱