eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
Salar Aghili سالار عقیلی.mp3
زمان: حجم: 3.7M
به وقت تله پاتی🥲 زندگی کردن من مردن تدریجی بود آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : مَن قَتَلَ نفسَه مُتَعمِّدا فهُو في نارِ جَهنَّمَ خالِدا فيها .[كتاب
جُنْدُبُ بن عبد اللهِ البجلي قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم -: «كان فيمن كان قبلكم رجل به جُرْحٌ فَجَزِعَ؛ فأخذ سكِّينا فحَزَّ بها يده، فما رَقَأَ الدم حتى مات، قال الله عز وجل : عبدي بَادَرَنِي بنفسه، حرمت عليه الجنة».[الترغیب و الترهیب، الطبعة الثالثه، دار احیاء التراث، بیروت، ج 3 ص 301، حدیث 4] 📍از جُندُب بن عبدالله روایت است که رسول الله صلى الله عليه وسلم فرمودند: «میان مردم پیش از شما، مردی زخمی شد و به خاطر آن بی تابی نمود و صبر نکرد، لذا چاقويی برداشت و دستش را قطع كرد. و به همین دلیل خونش بند نيامد تا اينكه فوت نمود. خداوند متعال فرمود: بنده ام در گرفتن جان خود بر من پيشی گرفت، پس بهشت را بر او حرام نمودم». 📌 پ. ن: سند حدیث جای گفتگو و تامل دارد، ولی مضمون آن بسیار وحشتناک است. فک کن خودکشی میکنی که راحت بشی، ولی میری اونور تازه اول بدبختی هات شروع میشه. و بهشت هم حرام میشه برات. و باید در آتش جهنم به جاودانگی سر ببری...😱
هنوز کسانی پیدا میشن که ساعتها بنشینن و کتابهای ۱۰۰۰ صفحه ای و حجیم‌تر بخونن؟ آیا از اون موقع که همه ساعت مچی دارند و ده‌ها اپلیکیشن و ابزار برنامه‌ریزی و متدهای موفقیت فراگیر شده تا انسان بر وقت و زمان غلبه کنه ، بیشتر مبتلا به کمبود وقت، بی‌حوصلگی و "عجله" نشده؟ هر شبانه‌روز ۲۴ ساعته ولی در دل هر ثانیه، زمانهای دیگری پنهان شده که با اسراری میشه قفلش رو باز کرد و سعه‌ی وقت رو ایجاد کرد. بشر جدید با اراده‌ی بر غلبه بر زمین و زمان، تمام کلیدهای باز کردن این قفل‌ها رو از دست داده. مفهوم "برکت" از زمین و زمان رخت بربسته.
نیایش دکتر شریعتی☺️
نوشته بود : ‏تا یادم میاد امتحان داشتم. محسن تنها دوستم بود من امتحان داشتم. محسن درسو ول کرد من امتحان داشتم. محسن رفت زندان من امتحان داشتم. محسن خودکشی کرد من امتحان داشتم. محسن زن گرفت من امتحان داشتم. محسن بچه‌ی دومش به دنیا اومد من امتحان داشتم. دیگه محسن رو ندیدم و شنبه امتحان دارم. +خواستم بگم خیلی حقه. از شاخصه های یه زندگی با آرامش، امتحان نداشتنه🥲
گرسنه ام؛ گرسنه خاموشی که شرم، مجال مستمندی به وی نمی‌دهد...
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر زیبا و دلنشین و چقدر دقیق و ظریف پ. ن: یک عبارت هم من اضافه میکنم : و به فهمیدگان ما، ... نیایش دکتر
به راستی که سخن گفتن از ماوراء الطبیعه برای گرسنه و تشنه ای که قوت یومیه اش را ندارد و بسان مارگزیده ای که تا بن دندان نیش زهرآگین به او فرو رفته از درد به خود می‌پیچد، چگونه است؟! حقا که شرم آور بودن و ننگین بودن آن در مقال نگنجد؛ و حقا که بیجاست از وی ایمان و خویشتنداری طلب کنیم. به أکل میته اش واگذارید، رهایش کنید؛ اگر مرهمی بر زخم هایش نیستید...
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی 2 ساعت مونده به شروع امتحان و نصف محدوده رو نخوندی😬✋