𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با
همسایه های عزیز، ممکنه فوروارد کنید؟
𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با
آیدی ویرایش شد👺
حواسم نبود به جای w، وی گذاشتم.
https://eitaa.com/tolidy_tiriyak/1293
حس عمیق فلسفی و عاطفی سنگینم پرید و یه لبخند کوچیک اومد روی لبم! دست شما درد نکنه کوییکوشی سان👺
شبتون در آرامش تاریکی و سیاهی، مراقب خودتون باشید~
[چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه]
هدایت شده از مَسخ
مامور پشت میز نشسته است؛ خیره به برگهای سفید که گویا هرگز کسی در آن چیزی ننوشته است.
مرد روبرویش مضطرب و معذب مدام روی صندلی جابجا میشود و هرازگاهی زیر چشمی نگاهی به مامور میاندازد. چهرهی مامور با گذشت زمان یکنواخت و ثابت میماند. سکوت از هر طرف به او یورش میبرد. فضای اتاق به حدی برای او تنگ جلوه میکند که انگار راه تنفس او را مسدود کرده است.
مامور سرش را بالا میآورد و با لحنی آرام و متاسف میگوید:
شرمنده! شما مدرک لازم برای وجود داشتن ندارید
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!