eitaa logo
ابرفقه
684 دنبال‌کننده
423 عکس
355 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 وندکاوی ۱۲؛ «ب» پیشوند بهینگی 👈 آیا می دانید (ساختار و ریشه) واژگان پزشک و چُس‌فیل چیست؟ پس پژوهش زیر را بخوانید! «ب» زادفت (زاداُفت: بُن مضارع مُرخّم) بختن یا زادفت ورزادبرهای آن (مصدرهای فرزندی آن؛ مانند بزتن، بستن، بشتن، بچتن و …) است و «بِه» و «بَه» زاد ورزادبر بس+ تن از ریشه بختن است. گویا همین زادُفت، پیشوندی با معنای «بهینه» می‌سازد و اینک این گمان را در نمونگانی می‌آزماییم:   ب+ جشک: ب+ چشک، ب+ زشک (پ+ زشک) «ز، ج، چ و …» واژزادهای «خ» هستند و همگی برخی سویه‌های مشترک معنایی را در بر دارند. ریشه واژگان بالا «چختن» یا «جختن» است. چختن یعنی تحرک سخت و ستیزا که به «خش» انداختن و «زخ+ م» می‌انجامد؛ چنان که با «چخ»ماق، آتش می‌افروزند. هر سه واژه «خش، زخ، چخ و نیز چش، جز، جس، چس و دیگر، از یک خاندان هستند. چش+ م نیز تحرک دقیق و قوی برای دیدن است. ب+ چشک یعنی بهترین چش+ م ورزی (معاینه) برای ستیز با بیماری و زخم کردن و بریدن بایسته و «جش» و «جُز» (جدا کردن) بیماری از بیمار و شکوفا کردن (جست و چست) بهبودی کسی. برادرزاد چش، چس است؛ همان که با «ت» نمونه‌ساز، می‌شود «چست» و چالاک. اسم مصدر مرکب آن می‌شود «چُس‌فیل»؛ از ریشه چستن (معنایی شبیه جَستن) و پیفتن و فیفتن (بنگرید سخواژ شهواژ ف) در معنای پُف‌کردگی و بزرگ و پُر شدن چیزی. چس‌فیل یعنی برجهیده و شکفتگی و بزرگ شدن ذرت. پسوند «ک» در خاندان شهواژ «خ» زیاد است. ب+ چشک یعنی بهینه چشم‌گزاری (معاینه) می‌کند، بهینه با بیماری می‌ستیزد و سلامت را بهینه می‌شکوفاید. زبان فارسی 📚 بررسی نمونگان بیشتر در ابرنگار
📚 کارگزاران کشور در سخن رهبری+ روضه قتلگاه ۱. رکن توصیف فضای مجازی اکنون زیر کلید دشمن است و ایران، قتلگاه جوانان و نوجوانان است. بسیاری از مدیران ارشد فضای مجازی نیز؛ جزو همان بانیان وضع کنونی هستند. ۲. رکن تبیین 👈 آیا سخن رهبری را می پذیرید که کار، بر زمین است و کشور شده؟ 👈 آیا سخن رهبری را می پذیرید که سبب این وضع، است؟ ۳. رکن تحلیل 🌻 اگر داریم نگاه انقلابی را بر این فضای برافرازیم؛ ◽️اگر نه، از رحمت خدا به دوریم. ۴. رکن تاثیر 🌑 وای از قتلگاه ! 🌑 وای بر بانیان قتلگاه ! 🌑 وای بر ادامه دهندگان قتلگاه ! 🌹 ویژامهر خدا، بر نگاه انقلابی و ملی و برافرازندگان شکوه ایران باد!
⬛️ حل معمای غیرت یا بی‌غیرتی برخی مسؤولین 1️⃣ فرمان ۲۲ تیر ۹۹ رهبری به مجلس انقلابی «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئله کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال اینها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» 2️⃣ جاخالی برخی در مجلس؛ از حکم ولیّ‌امر تا اکنون بیانیه ۱۸۰ نفر از نمایندگان در جلسه علنی ۲۲ دی: «از دولت و دستگاه قضایی انتظار داریم، رسیدگی به یورش بی‌امانی که با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی و اشاعه انواع هتاکی، افتراء، اکاذیب علیه مقدسات و اعتقادات، فرهنگ و ثبات اجتماعی انجام می‌گیرد را موکول به تصویب قانون حمایت از کاربران نکنند و با اتکاء به وظایف ذاتی خود در جلوگیری از این تجاوز به حقوق عمومی، اقدام نماید.» خبرگزاری مهر 3️⃣ رهبری فرمودند «غیرت دینی»؛ بی‌غیرت‌ها کیستند؟ 👈🏼 یا آمریکا و صهیونیزم، «غیر» نیستند! 👈🏼 یا مدیریت فضای مجازی ما زیرِ کلید اینها نیست! 👈🏼 یا نمی‌شود مدیریت را از آنان گرفت! که رهبری فرمود می‌شود! و باید در کوتاه‌مدت این اولویت کلیدی را انجام دهید! 👈🏼 یا برخی از نمایندگان و برخی از دولتی‌ها و قضایی‌ها غیرت دینی شان می‌لنگد! که رهبری گِله‌ی اینان را پیش مردم آورد! 4⃣ اگر غیرت دینی یا ملی دارید، جلوی قتلگاه را بگیرد! اگر نه برزخ‌تان قتلگاه! ❌ مبادا مجلس انقلابی، مجلس «لاری ... باف» بشود!
⬅️ یه زمانی به ما بچه انقلابی‌ها می‌گفتن باید برید تو زمین دشمن زیست کنید تا حرف از حاج قاسم‌ها بزنید، الأن خودمان داوطلبانه❗️حرف از نمی‌زنیم تا بتوانیم به زیست مجازی خود ادامه دهیم‼️ ✍ آرمان شیعه #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
پُر افسوس ترین رخداد کربلا ۱. یغماگری در کربلا 🌻 فاطمه دختر امام حسین (ع): «... فَجَعَلَ رَجُلٌ یَفُضُّ الْخَلْخَالَيْنِ مِنْ رِجْلِي وَ هُوَ یَبْكِي فَقُلْتُ مَا یُبْكِيكَ يَا عَدُوَّ اللَّه! فَقَالَ کَيْفَ لَا أَبْكِي وَ أَنَا أَسْلُبُ ابْنَةَ رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ لَا تَسْلُبْنِي قَالَ أَخَافُ أَنْ يَجِي‏ءَ غَيْرِي فَیَأْخُذَهُ» صدوق، امالی، ۱۶۴ و ۱۶۵. 👈«یغماگری به چادر ما درآمد و در حالی که من دختری خردسال بودم و خلخال زرین در دو پایم بود، آن کس خلخال را از دو پایم در می آورد؛ در حالی که می گریست! پس به او گفتم چه چیز تو را می‌گریاند؟ ای دشمن خدا! او گفت چگونه نَگِریَم با این‌که دارم از دختر پیامبر خدا دزدی می‌کنم! به او گفتم: خب! از من دزدی نکن! گفت می‌ترسم کسی دیگری بیاید و آن را برگیرد!» و این گونه چیز را ربودند و رفتند! ۲. یغماگران کربلای امروز آ. همگی به روشنی می‌دانیم که شدیدترین دشمن اهل ایمان و ایران، «الیَهودَ و الذین اشرَکوا» (مائده: ۸۲) هستند. درست است؟ ب‌. همگی به روشنی می‌دانیم که «واتساپ و اینستا» صهیونیستی و ضد امام زمان و اهل بیت (ع) و دارای آرایش جنگی بر ضد اهل ایمان و ایران هستند. ج‌. همگی به روشنی می دانیم که حضور ما در آنجا یاری دشمنان خدا و خنجری در گُرده اهل بیت (ع) است. ۳. شباهت منطق یغماگری ما با یغماگر کربلا با این حال هنگامی که به ما می‌گویند از این دو (که به سخن رهبری «قتلگاه جوانان و نوجوانان» است) بیرون بروید، می‌گویند که: «اگر ما هم بیرون برویم، دیگران بیرون نمی‌روند و ما محروم می‌مانیم! 👈 آ. یک روز این آتش دامن خودت یا خانواده‌ات را می‌گیرد و در همین دنیا تو را به خاک سیاه می‌نشاند؛ 👈 ب. حضور در اینجا، گناه و یاری ستمگران است و در قیامت باید پاسخ بدهی؛ چه دیگران هم در آنجا باشند و چه نباشند؛ پس خودت را نجات بده و خانواده‌ات را: «قُوا أنفُسَکم و أهلیکم ناراً» تحریم: ۶ 👈 ج‌. اگر ما دست از این خطای محاسباتی و غفلت برداریم و «روضه قتلگاه» فضای مجازی را بخوانیم و زشتی «دزدی خلخال از پای دختر امام حسین» را به دیگران هم بگوییم، بی‌گمان برخی، از این کارشان دست می‌کشند و کمک می‌کنند که دیگران هم رها بشوند و بتوانیم صهیونیزم رسانه‌ای را شکست بدهیم ؛ همان گونه که رهبری هم فرموده اند که می شود چنین کرد. 👈 د‌. رهبرمان چه می‌گوید؟ دین‌مان چه می‌گوید؟ عقل‌مان چه می‌گوید؟ چرا صهیونیزم کودک‌کوش را یاری کنیم؟ پس غیرت یعنی چه؟ کجا به درد می‌خورد؟ 👈 ه‌. دست‌کم آن یغماگر بی‌شرم، خلخال زرین را از پای دختر امام حسین در آورد؛ ما نه تنها به خلخال نمی‌رسیم، بلکه ناموس و خانواده و جوانان و نوجوانان‌مان را هم داریم با همین غفلت، بر باد می‌دهیم. دیگر غفلت از این بالاتر؟! ۴. هوشیار باشیم! آیا آنچه خواندید، جادو بود؟ نه به خدا! دشمن با آلوده کردن ما و عادت ما به این کارها، عقل را از سر ما پرانده است! ✅ مگر شک داری که اگر حضرت عباس جلوی زاکربرگ صهیونیست می‌ایستاد، فرد مورد حمایت ما، دست حضرت عباس را قطع می‌کرد؟ مگر شک داری که صهیونیزم دشمن درجه یک امام زمان است؟ خجالت بکشیم! ❌ وای به حال مشوقین و باعثان حضور مردم در اینستا و واتساپ!
🌻وندکاوی ۱۳؛ پیشوند «س» در پیایند وندکاویها برای جالاکی زبان انقلاب (فارسی) پیشوند «س» را بررسی می کنیم. این پیشوند، معنای بهینگی است. ۴۵ نمونه آن را در پژوهشی بررسیده ایم؛ که دو نمونه را در اینجا پیشکش می کنیم: ◽️ س+ پاه «پاه»، زادبَر (بن مضارع فرزندی) از ورزادبر (مصدر فرزندی) پاستن است؛ خود پاس، زاد پاختن است. س+ پاه یعنی پاخت بهینه برای ماندگاری و نگهداری از چیزی. و چه نیکوست نام «سپاه پاسداران» که سختی و درستی، سه بار در آن بازآوری شده است و براستی سپاس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ◽️س+ کند+ ر «کن»، زاد کَفتن است و «کان» اسم مصدر با میانوند «ا» یا از پیوند زادفت «ک» با «ان» جانما است؛ کان یعنی جای کندن (معدن و سنگ معدن) و کن+ ال و کان+ ال نیز یعنی کنده شده و «دُ+ کان» نیز یعنی برتر از کان (مغازه و بازرگانی). «د+ک+ ه» نیز شاید همانند «د+ ک+ ان» باشد. اما «س+ کند» یعنی کندن خوشتراش و بهینه و ساف و کانی و گوهر برتر: «دارایِ، گیتی‌داوری، خضر سکندرگوهری؛ عادل‌تر از اسکندری، کو خون دارا ریخته» خاقانی. یعنی تو «دارا» هستی، همان جناب «دارا» که داور جهان است و تو مانند خضر خوش تراش و بِه گوهرین و برگزیده هستی و دادگرتر از اسکندر هستی که او «دارا» را کشته است. این که حافظ می‌گوید: «نه هر که آینه سازد سکندری داند» س+کند+ر یعنی کسی که بهتر و استادانه تر از هر کسی چیزی را می‌کند و می‌تراشد. گویا این نخستین بار است که معنای «س+ کند+ ر» شناسایی می‌شود. فرد سکندر صفت نیز یعنی صفات مهذب و خوشتراش و ستوده دارد 👈دنباله نوشته در ابرنگار
❓ سوال یکی از کاربران مجازی: سلام علیکم. چرا شما رای منفی به اینستاگرام در گوگل پلی را کار نادرستی می دانید؟ ایا مردم در سطوح یکسانی از عقیده هستند؟ آیا از قشر سکولار و حتی نیمه مذهبی و خاکستری که مشارکت شان در چنین کمپین هایی و طوفان های توئیتری و مانند اینها غنیمت است و ایجاد کننده نوعی نفرت عمومی از اینستاگرام است، خبر دارید؟ اصطلاحاً کندن غنیمت است. مشکل اینجاست که فکر می کنید، به این نوع حرکات بسنده و دلخوش کرده ایم. هدف نهایی ما برچیدن کامل دستگاهها و قوای صهیونیستی و کفر و باطل از سپهر امت اسلامی و جایگزینی نوع داخلی آن است و به اندازه بضاعت خود در این راستا در تلاشیم. اما همه مردم علاقه و بضاعت ما را ندارند و باید در حد و اندازه خودشان برنامه عملی طراحی کرد. آیا مرگ بر اسرائیل گفتن در یک راهپیمایی محلی در یک شهر دور برای نابودی اسرائیل کافی است؟ خیر. آیا با آن مخالفید؟ قطعا خیر. چرا؟ چون برای مردم عادی همین مقدار هم مفید است. تلاش برای بیرون کشیدن افراد از ورطه فضای مجازی باطل و اینستاگرام نیز امری کم فایده است. به قول فرمایش شما، کار اصلی آن است که به حاکمیت صهیونیستی به طور کلی پایان بدهیم و اینکار انجام نمیشود مگر با قوانین حکومتی و انسداد برخی فضاها مثل اینستاگرام و این امر عملی نیست مگر با مطالبات گسترده مردمی از مجلس و دولت. البته روشنگری شما و تلاش برای جدا کردن مردم از این فضا مورد نفی و نهی بنده نیست. اما هدف اهم فراموش نشود. ✍پاسخ حجة الاسلام دکتر ابوالفضل امامی: به نام خدا و سلام به شما 🔹 سخنان رهبری: ۱. مسأله فضای مجازی حیاتی است. ۲. اصل بحث در فضای مجازی «مدیریت و اختیارداری آن است»؛ نه چیز دیگر! ۳. اختیارداریش دست دشمن است و دشمن این فضا را قتلگاه کرده است. 🔹 حالا چه باید کرد؟ باز هم ببینیم رهبری چه می گویند: ۱. تیر ۹۹: باید ول شده در دست دشمن را درست کنید! ۲. این کار «اولویت کلیدی» است و مبادا: ۳. و مبادا که به مشغول شوید. 🔹 و باز نتیجه توسط رهبری: مدیریت یاد شده باید در از دست دشمن گرفته شود! این کار شدنی است و باید بشود. 🔸 اشکال: اگر مردم نیامدند چه کنیم؟ 🔹 پاسخ: الان که برخی انقلابیون به ما می گویند که چرا مردم را بیرون می برید؟!!!!! 🔹 پاسخ رهبری: اگر کاری درست است نباید ملاحظه اعتراض مردم کرد. این کار درست و حیاتی است و باید انجام شود. 👈 وقتی می شود دشمن را زد، آیا باید گفت دشمنِ بد، دشمنِ بد، دشمنِ بد؟ آیا این کار یعنی یک مو از خرس غنیمت است؟ وقتی سردار را ترور مجازی کردند، وقتش بود که درست کنیم. این و فرصت را صرف کندن مو از خرس کردند!!!! واقعا این سفاهت است. ❓ اما این که گفتید «آیا بد است که مردم در راهپیمایی بگویند مرگ بر اسرائیل؟» ۱. مساله را به مردم فلسطین ببریم که آنجا قتلگاه اسرائیل است. ۲. وقتی که اسرائیل دارد فلسطین را قتلگاه می کند و می توان آن را زد، آیا هیچ فلسطینی بلکه هیچ چارپایی حاضر است در آن شرایط بگوید من می گویم «مرگ بر اسرائیل» و آیا این یک کار خوب است؟ 👈 خب تو الان باید اسرائیل را بزنی. این دارد به ناموس تو تجاوز می کند، تو می گویی کندن یک مو از خرس غنیمت است؟ بله مردم ایران که راهیپمایی کنند و مرگ بگویند خوب است؛ اما مردم فلسطین که در هستند و می توانند دشمن را بزنند آنها هم بگویند مرگ؟!!! 👈 رهبری می گوید بزنید، می شود، کوتاه مدت هم می شود، دست دشمن را قطع کنید، فیلتر کنید، اینها سخنان صریح رهبری است. اما یک عده افراد دچار میگویند نه آقا بذار مردم بگن بد بد بد. خب حالا گفتند بد. حالا امتیاز اینستا رسید به یک، پس ببندید. باز هم یک نفر از اینها درآمده میگوید چرا مردم را از قتلگاه می کوچانید. ببین چه سفاهتی! بعد همین ها که صراحتا بر ضد سخن رهبری عمل می کنند به ما می گویند خوارج! ببین دچار چه خطای محاسباتی عظیمی شده اند؟ 🛑 اینها تازه در برخی نهادهای ارزشی و مقدس هم هستند. فاجعه این جا است. ، بله نفوووذ. این نهادهای ارزشی باید خود را از این نفوذ محاسباتی تطهیر کنند. ⛔️ وای بر بانیان و ادامه دهندگان قتلگاه. تا زمانی که آلوده به این فضا هستند، هیچ کار برجسته ای نمی کنند و نکرده اند و نخواهند کرد. splus.ir/sheikhy https://eitaa.com/joinchat/1981481119C3433f95378
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نقدی بر یادداشت «جنتلمن‌های تروریست پشت اینستاگرام» آقای مهدی‌فضائلی ✍️حجت الاسلام محمد کرباسی 🔹چندی پیش یادداشتی از جناب آقای مهدی‌فضائلی با عنوان «جنتلمن‌های تروریست پشت اینستاگرام» درباره دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی منتشر شد. از آنجا که به نظر رسید ایشان در شناخت نگرش رهبری درباره فضای مجازی فاقد نگاه جامع بوده و نتوانسته‌اند فرمایشات معظم‌له را در این حوزه، به صورت یک منظومه فکری مورد امعان نظر قرار دهند، نگارنده وجیزه‌ای به رشته تحریر درآورد. 1️⃣چرا جریان انقلاب - با وجود اهمیت بیشتر مواضع رهبری درباره حاکمیت فضای مجازی نسبت به فعالیت درون آن- بیش از این‌که به پژواک و تبیین مواضع حاکمیتی و مطالبه آن‌ها از مسئولان امر اقدام کند، توان خود را صرف فعالیت درون فضای مجازی کرده است⁉️ 2️⃣چرا مواضع رهبری درباره استفاده از فضای مجازی مرتب تکرار شده و مورد تاکید قرار می‌گیرد -که باید هم چنین باشد- اما گلایه‌ها و عتاب‌های ایشان به مسئولان فضای مجازی، مورد بی‌توجهی جریان انقلاب قرار می‌گیرد⁉️ 3️⃣چرا اگر کسی اجرایی شدن فرمایشات ایشان درباره استقلال سایبری کشور، قطع وابستگی به بیگانگان و سلب سلطه دشمن از فضای مجازی را مطالبه کند، متهم به افراط و تندروی می‌شود⁉️ 4️⃣و بالاخره چرا هر بار رهبری بر مسئولان رهاساز فضای مجازی می‌خروشند، برخی به دنبال رقیق کردن آن خروش و انصراف اذهان از اصل مسئله هستند⁉️ 5️⃣جناب آقای فضائلی عزیز! جنابعالی علی‌القاعده از فرمایشات رهبری درباره فضای مجازی به ویژه در جلسه سوم بهمن ماه 96 و عتابی که به مسئولان کردند به خوبی خبر دارید. از خواسته‌ی ایشان در جلسه چهارم آسیب‌های اجتماعی درباره فضای مجازی مطلعید. حضرتعالی که در «دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب» نقش تاثیرگذاری دارید، چقدر حول آن مواضع، مطالبه‌گری کردید⁉️ 6️⃣متاسفانه «دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب» که باید پیش‌قراول انعکاس فرمایشات معظم‌له باشد، نسبت به مطالبات ایشان درباره مدیریت فضای مجازی، غایب بزرگ میدان است و این غیبت، از عوامل اصلی سکوت ناموجه جریان انقلاب در این رابطه است. زاویه نگاه برادر عزیزمان به عنوان یکی از تصمیم‌گیران دفتر حفظ و نشر آثار، بخش مهمی از پاسخ سوالات پیش‌گفته است. متن کامل یادداشت را بخوانید👇👇 https://eitaa.com/famtaa/1555
📚 انتشار کتاب «زبرتفقه نظام اسلام» پاسخ به فرمان رهبری و نخستین متن آموزشی ابرفقه ⁉️ چه حکومتی در پاسخ به نیازهای پیچیده زمانش، «به هیچ کار نمی‌خورد»؟ مسئول فراهمش این نرم‌افزار پیشرفته کیست؟ رهبری پاسخ می‌دهد: 1️⃣ امام خامنه‌ای در جمع خبرگان رهبری: «نظام اسلامی که تشکیل شد، آرمانهایی را مطرح کرد که خود این آرمانها هم مربوط به اسلام بود و از قرآن گرفته شده بود. ... بنابراین راهش هم در هست. ... این یک نرم‌افزار است برای سخت‌افزار حکومت اسلامی. حکومت اسلامی را به عنوان سخت‌افزار در نظر بگیرید، اگر نرم‌افزار مناسب خودش را نداشته باشد، . نرم‌افزارش همین است که راه‌های رسیدن به آن آرمان‌ها مشخّص بشود و حرکت در این جهت ادامه پیدا کند. ... [نظام] احتیاج دارد که آن نرم‌افزار را، آن مجموعه معنوی را نو‌به‌نو تجدید حیات کند و به‌روز کند. این، آن چیزی است که از و متفکّر به جِد باید مطالبه بشود و این کار انجام بگیرد. ... یک حقایقی در هست که ما تا وقتی احتیاج به آنها پیدا نکنیم، متوجّه به آنها نیستیم، متنبّه نیستیم» ۴ اسفند ۱۳۹۹ 🔺 و باز، فرمایش رهبری در دیدار با دولت، در ۶ شهریور ۱۴۰۰: 2️⃣ «بازسازی انقلابی و البتّه عقلانی و فکورانه در ان‌شاءالله به وجود بیاید ... حرکت انقلابی با حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی همراه باشد». ◽️ کتاب «زبرتفقه نظام اسلام»، نشان بالندگی فقاهت در حوزه علمیه و «مطیعاً لأمر مولاه» بودن است. ✅👈 خرید با بیش از ۵۰٪ بهاکاه به قیمت ۳۰ هزار تومان 📚 ابرفقه
🌗 شکر و شکایت از حوزه علمیه قم و دفتر حفظ و نشر آثار رهبری 🌕امام خامنه‌ای فضای مجازی حیاتی است. «مدیریت» و «اختیارداری» این فضای حیاتی دست دشمن است! دشمن آرایش جنگی گرفته است و این فضای حیاتی را «قتلگاه جوانان و نوجوانان» کرده است! و باید در کوتاه مدت، این اختیارداری دشمن و مدیریت بر این فضا، درست شود! یعنی این کار شدنی است دیگر! درست است؟ 🌓 اما یاران دلنواز: مواضع وزیر ارتباطات، حوزه علمیه و دفتر حفظ و آثار رهبری را با مواضع رهبری بسنجید تا تراز درستی و نادرستی محاسبات این گرامیان روشن شود. اینک سخنان آیت‌الله اعرافی: «دولت و مجلس در باب فضای مجازی، باید اقدامات اساسی‌تری انجام دهند که یکی از این اقدامات این است که زیرساخت‌های اینترنت ملی و زمینه‌های فناوری‌های پیشرفته افزایش یابد؛ زیرا راه‌حل بسیاری از مشکلات و مفاسد، افزایش اینترنت ملی و زیرساخت فناوری‌های درونی است که از نان شب واجب تر است.» 🌒 ترک اولویت کلیدی آیا در بحث فضای مجازی تأکید بر این که «راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از هر چیزی واجب‌تر است» سخن دقیقی است؟ اولویت‌های امام خامنه‌ای درباره فضای مجازی بر دو بخش‌اند: «اولویت کوتاه مدت» و «اولویت بلند مدت» اولویت بلند مدت در نگاه امام خامنه‌ای «راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات» است؛ که این اقدام برپایه وعده وزیر ارتباطات، «۴ سال» زمان می‌برد. اما اولویت «کوتاه‌مدت» و تا اندازه‌ای، میان‌مدت امام خامنه‌ای در جمع نمایندگان مجلس، در تیر ۹۹ چه بود؟ «درست کردن مدیریت و اختیارداری کشور بر فضای مجازی». رهبری این را برجسته کردند که این کار «اولویت کلیدی» است! بله هم اولویت است و هم کلیدی است! 🌑 خطای محاسباتی آیا می‌توان درباره فضای مجازی انقلابی بود، اما به «اولویت کلیدی» رهبری که شوربختانه بر زمین هم افتاده است، «تصریح» نکرد؟! آری؛ شبکه ملی اطلاعات از نان شب واجب‌تر است؛ اما مردم تا ۴ سال آینده نیازهای واجب‌تر از نان شب شان را چه کنند؟ با قتلگاه چه کنند؟! وقتی اولویت بلند‌مدت رهبری به زبان آید، اما اولویت کوتاه‌مدت گفته نشود، برداشت انقلابی‌هایی که «دچار نفوذ محاسباتی» هستند چنین می شود: پس در کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توان همین «بد بد گفتن به ایسنتاگرام» را ادامه داد؛ همین راه نادرست و مورد اعتراض رهبری را دنبال کنند و به رغم هشدار تازه رهبری، باز هم «متنبه» نشوند. زان یار دلنوازم شکری است با شکایت ... ... گویی ولی‌شناسان رفتند از این ولایت: هر چند بردی آب‌م، روی از درت نتابم؛ جور از حبیب، خوشتر کز مدعی رعایت 🌕 ابرسلوک؛ سلوک سلیمانی آنان که «نکته‌دان عشق‌اند» و« ابرسلوک» را در اطاعت از ولیّ امر می‌دانند، باید نیک بنگرند که حوزه علمیه و دفتر حفظ و نشر آثار رهبری و بزرگان، الگوی جوانان هستند و باید سخنان رهبری را گفتمان کنند! مبادا جوانان بپندارند که ولیّ‌شناسی یعنی فرمایش حیاتی رهبری را با «تعدیل‌هایی» و آن هم در حد «بگوی و بگذر» (نه گفتمان سازی پیگیرانه) به زبان آوریم و ناخواسته در باتلاق مسلک هاشمی، مغروق شوند: 📛 «بعد از پیروزی معمولاً ما مسامحه‌هائی در اینگونه موارد داشتیم و جناب‌عالی [امام خمینی] مخالف بودید، اما نظرات شما را با تعدیل‌هائی اجرا می‌کردیم». نامه ۲۵ بهمن ۱۳۵۹ هاشمی به امام خمینی. ابوالفضل امامی میبدی
🔴 امروز بهمنی از گزاره‌های درست و نادرست دارد روی سر مراجعین اینترنت ما فرود می‌آید ؛ اطّلاعات غلط، اطّلاعات نادرست، اطّلاعات مضر، شِبه اطّلاعات -بعضی چیزها اطّلاعات واقعی نیست، اطّلاع‌نمایی است- خب اینها دارد مثل یک بهمنی فرود می‌آید؛ ما چرا باید اجازه بدهیم این اتّفاق بیفتد؟ ما چرا باید اجازه بدهیم آن چیزهایی که برخلاف ارزشهای ما است، برخلاف آن اصول مسلّمه‌ی ما است، برخلاف همان اجزا و عناصر اصلی هویّت ملّی ما است، به­‌وسیله‌ی کسانی‌ که بدخواه ما هستند، در داخل کشور توسعه پیدا کند؟ نه! کاری کنید که از منافع و سودها و بهره‌های فضای مجازی همه بتوانند استفاده کنند، سرعت اینترنت را افزایش هم بدهید -این کارهایی که باید انجام بگیرد، انجام بگیرد- امّا در آن چیزهایی که به ضرر کشور شما، به ضرر جوان شما و به ضرر افکار عمومی شما نیست؛ این چیز خیلی مهمّی است؛ « این کار باید انجام بگیرد»، بنابراین، مسئله‌ی شبکه‌ی ملّی اطّلاعات هم خیلی مهم است! 🎙 امام خامنه‌ای 🗓 ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ پی‌نوشت: ⬅️ أینَ مسئولان؟؟؟ خداقوت!!! «من اعلام خطر میکنم! فکری بکنید برای این مملکت... برای این ملت... واللّه گناهکار است کسی که داد نزند... به داد اسلام برسید! رفت اسلام! 🎙 امام خمینے(ره)» ✍ م ب 👨‍🏫 اطلاعات بیشتر در رابطه با استعمار مجازی در دوره👇 👉 https://24on.ir/g/1/9 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔥خلأ قانون یا خلأ فضا؟ در شهادت روحانی همدانی، امام خامنه‌ای، به «مدیریت فضای مجازی» توپیدند. در شهادت آقای رنجبر، نیز ادامه‌دهندگان «قتلگاه مجازی»، شریک این جنایتند. 🌑 نسبت قانون به فضا «قانون» نیز، برای ساخت «فضای خوب» در جامعه است. اگر خلأ قانون هم باشد، اما فضای جامعه بد نباشد، فاجعه رخ نمی‌دهد و اگر قانون هم باشد، اما فضا، بد باشد، بزهکاری می‌گسترد. آیا در «حجاب»، قانون نداریم؟ پس چرا جامعه چنین است؟ چون فضا بد است. «ولایت اسرائیل» بر فضای مجازی، «فضای» جامعه را بد کرده است و فضای بد را نمی‌توان با یک قانون جزئی، درست کرد! این «فضای حیاتی»، دست دشمن است! «قتلگاه» شده است! به فرمایش رهبری کِی می‌خواهید «متنبه» بشوید؟! کی؟! 🌑 چرا خلأ قانون؟ با اینکه آسیب خلای فضای مجازی را نمی‌توان با یک «قانون جزئی» در یک گوشه پرکرد، اما خب، ریشه همین «خلأ قانون» از کجا است؟ وقتی چند عجوزه پوشک‌پوش آلبانی‌نشین و چند سلبریتی غافل یا مزدور، در کنار عملیات «نفوذ محاسباتی» آمریکا و به مدد محافظه‌کاری یا ملک‌ری‌خواهی برخی مسؤولین، جلوی حکم رهبری به مجلس (تیر ۹۹) بر «اولویت کلیدی» بودن سامان‌دهی «مدیریت بر فضای مجازی»، در «کوتاه مدت»، را گرفته‌اند، روشن می‌شود که چرا در «فضای کلان کشور» و نیز در برخی گوشه‌ها مانند «حق تیر نیروی انتظامی» خلأ قانون داریم! خلأ قانونی هم به خاطر فضای مجازی است؛ به فرمایش رهبری، حتی تداوم «تحریم» هم به سبب تداوم «تحریف» است! ❌ «نشان بنی‌صدریزم» جنگ مجازی این نشان ذلت را به کدام نهاد و فرد باید داد: آ. ... ◻️ ب ...◻️ ج ...◻️ د همه موارد ☑️ 🖌 ا. امامی
🌗 ایران فرزند اسرائیل!؟! ۱. جایگاه فضای مجازی در سخن رهبر فضای مجازی «حیاتی» است و ارزش آن به اندازه ارزش انقلاب اسلامی است و بخش بزرگی از زندگی مردم را دربرگرفته است و اصل در فضای مجازی، «مدیریت و اختیارداری» آن است؛ یعنی اکنون امام و ولیّ امر در فضای مجازی ایران، صهیونیزم است! که نام و نشان قاسم سلیمانی و پویش پرچم ایران را می‌ستُرَد و آن را «قتلگاه نوجوانان و جوانان» کرده است. ۲. معنای فرزند در زبان فارسی «زفتن» یعنی مدیریت کردن و چیزها را در جای خود گذاشتن. زاد آن «زَب» است و زب+ان» هوا را در جاهای ویژه دهان، آوا می‌کند و در هنگام جویدن، غذا را به خوبی جابجا می‌کند. «زَن» زاد دیگر زَفتن و به معنای مدیریت خانه و زندگی است. «زَن+ده» یعنی مدیریت شده و در جای خود نهاده شده و «فر+زند» یعنی به نیکی مدیریت و پروریده شده. ب: «ابرفقه زبان فارسی» ۳. معنای «ابن» و بِنت» در زبان عربی «اَب» یعنی هر کس که سبب «آفرینش» یا «بهسازی» یا «جلوه» کسی باشد: «کُلُّ من كان سبباً فی إیجاد شَی‏ءٍ أو صَلاحِه أو ظهوره» راغب، مفردات: ۵۷؛ اینستاگرام! اما «ابن»، از ریشه «بنی» به معنای کسی است که آوریده، پروریده، باوریده یا باروریده دیگری است. بنابراین اگر چیزی کارایی ویژه بر کسی دارد، او را «ابن» آن چیز می‌دانند: «یُقال لكُلّ ما یُحصل مِن جهة شی‏ء أو مِن تربیته أو بِتَفقُّده أو كَثرة خدمته له أو قیامه بأمره: هو ابْنُهُ‏؛ نحو: فلان‏ ابْنُ‏ الحرب؛ و ابْنُ‏ السبیل للمسافر» مفردات، ۱۴۷. 👈 کاربرد «ابن زاکربرگ» بر فرد دچار قتلگاه فضای مجازی، کاربرد حقیقی است؛ نه مجازی: «اطلاق ابنِ العلم، ابن الدنیا و ابن السبیل على الحقیقة». التحقیق، ۱: ۳۴۲. ۴. سلب نسبت فرزندی پسر نوح (ع) پیامبر خدا (ص) می‌فرماید «أَنا و عَلیٌّ أَبَوا هذه‏ الأُمَّة» و اکنون باید گفت که «مارک زاکربرگ» و مریم رجوی لعنة الله علیمها، ابو هذه الامة»! و کاربرد لفظ «اب» در اینجا حقیقت است نه مجاز یا ناسزاگویی و چون پسر نوح، تربیت نوح را نپذیرفت، با این که ولد او بود، ام «ابن» او نبود و خدا در پاسخ به ادعای نوح (إنَّ ابنی مِن أهلی) فرمود: «إِنَّهُ لَیسَ مِن أَهلِکَ» هود: ۴۶. «هو ابْنُهُ و لکنَّ اللَّهَ نَفاهُ عنهُ حینَ خالَفَهُ‏ فی‏ دینِهِ‏» صدوق، علل: ۳۱. آری کسی که پروریده مادرش خائنش باشد (زن نوح یا مریم رجوی)، نمی‌تواند فرزند پدر نیکش باشد و اکنون خیلی‌ها پسر زاکربِرگ صهیونیست هستند: ۵. سخن تماشایی امیرالمؤمنین (ع) «النّاسُ بِزَمانِهم أَشبَهُ مِنهُم بِآبائهم» رضی، خصائص: ۱۱۵؛ مردم به زمانه خودشان همانندترند تا به پدرانشان. یعنی بیش از این که خانواده، پرورنده مردم باشند، پرورنده و پروردگار برخی، اینستاگرام است. براستی اکنون که فضای مجازی زندگی را در نوردیده است و دشمنان ایران، این فضای حیاتی را قتلگاه جوانان و نوجوانان کرده اند، بخشی از نسل آینده ایران، بیشتر فرزندان صهیونیزم هستد تا پدران شان و اگر کوتاهی بنیادی بشود، در آینده، «ایران، ابن اسرائیل» خواهد شد! مانند «اندلس بن ابلیس». ❌ «تبّت یدا ابی لهب و تبّ» باید دست ابولهب (دیکتاتوری مجازی صهیونیزم) را از تاراج کشور برید! خدا مهرش را بِبُرد از آنان که فرزندان قرآن و امام زمان را حقیقتاً، نه مجازاً، در قتلگاه فضای مجازی، به نام مریم رجوی و مارک زاکربرگ و علینژاد، شناسنامه می‌زنند. بریده باد دست مسؤولیت آنانی که خروش رهبری بر قطع دست دشمن از فضای مجازی را می‌شنوند و به همدیگر نگاه می‌کنند! و زینهار بر آنان که دچار «نفوذ محاسباتی» شده‌اند! کی «متنبّه» می‌شوند!؟! ✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... اما همیشه نمی‌شود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم می‌کند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم.» ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ 🌹 📚 ا. امامی؛ جهاد تبیین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قوت در فضای مجازی حیاتی است. فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی انسان‌ها است در همه دنیا. 🤔جناب آقای وزیر❗️ برای قوی شدن در فضای مجازی چه کردید⁉️ •┈┈••✾••┈┈• 🔊 (فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی)👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3558408204C9325443efc
📚 شبهه تناقض (دُژادُژ) کرونایی رهبری 🌻به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام 🔶 ۱. پندار دُژادُژ (تناقض) رهبری ▫️آ. اعتبار قاعده رجوع به خبره رهبری در پزشکی متخصص نیست و بنابر «قاعده رجوع به خبره» می‌گوید: «من همواره مقید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکان هستم». ۱۹ بهمن ۴۰۰ ▫️ب. بی‌اعتباری قاعده رجوع به خبره امام خامنه‌ای در ۶ شهریور ۴۰۰ می‌فرماید: «واکسیناسیون عمومی مسئله‌ بسیار مهمّی است که حتماً باید انجام بگیرد و قرنطینه هوشمند». اگر باید «مایه کوبی عمومی و قرنطینه هوشمند» انجام شود، پس حکومت ایران، متخصصان مخالف واکسن و مراجعه کنندگان به آنان را با «قرنطینه هوشمند» تنبیه می‌کند و آنان را از برخی حقوق مدنی و زیارت کربلا، باز می‌دارد. 👈 پس قاعده «رجوع به خبره»، هم باید «معتبر» باشد که رهبری بتواند سفارش مایکوبی پزشکان را بایسته اعلام کند و هم اینکه، همین قاعده، باید بی‌اعتبار باشد، که دیگرا نتوانند بر پایه سفارش خبره خودشان مایه (واکسن) بکوبند. آیا این، دُژادُژ (تناقض) نیست؟ 🔶 ۲. وارفتن پندار دُژادژ رهبری ▫️آ. منشأ حکم رهبری حکم رهبری به «بایستگی مایکوبی و قرنطینه هوشمند» به دو دانش وابسته است؛ یکی «کلانفقه علوم تجربی» و دیگری «دانش پزشکی». ▫️ب. مبنای حکم رهبری: کلانفقه شرط رهبر شدن، فقاهت در«کلانفقه» مسائل کشور (مانند پزشکی) است تا بتوان به سیاستگذاری کلان در این زمینه پرداخت. کلانفقه رهبری، پذیرش علوم تجربی نوین است. بنابراین اگر بیشتر پزشکان نیز بر ضد این مبنا، دستوری بدهند، رهبری آن را نمی‌پذیرد. پس بخشی از سبب حکم مایکوبی، کلانفقه رهبری است. ▫️ج. بنای حکم رهبری: سیره درمانی عقلا کسی که مبنای طب نوین را بپذیرد، نمی‌تواند بنای آن را نپذیرد؛ و چون مایکوبی یک آزموده عملی ده‌ها ساله است، اینک «اصل مایکوبی» نوین (نه گلوبالیستی)، بخشی از «سیره درمانی عقلا» است؛ نه دستور تخصصی پزشکی؛ ولی برخی مسائل اجرایی آن بر پایه دستور کارشناسان است. چنانکه در آغاز، خورد فلفل، نیاز به کارشناسی داشت؛ اما اکنون خوردن آن، بخشی از سیره عقلا است. 👈 چنانکه رهبری، بهبودیِ آزموده شده بیماران با روش پزشکی سنتی را نیز به دولت دستور دادند؛ با این که ایشان پزشک نیستند! در اینجا نیز «سیره درمانی عقلا» را پی‌گرفتند! آری؛ دلیل دارای مبنا و بنای درست، می‌تواند مایکوبی را از سیره درمانی عقلا بیرون ببرد؛ ولی اگر چنین دلیلی نبود، رهبری در راستای سیاست‌های کلان نظام، جلوی کاربرد نادرست «قاعده رجوع به خبره» را می‌گیرد. پس؛ رهبری هم در مبنای حکم مایکوبی (کلانفقه) و هم در بنای آن (سیره درمانی عقلا) متخصص است؛ اما در تطبیق حکم بر مصداق (در مقام کاربست) از کارشناس آن بخش، پیروی می‌کند. چُنانکه سردار سلیمانی نیز در مقام اجرای عملیات، از کارشناسان منطقه‌ای کمک می‌گرفت. با این رو، رهبری به سبب اشراف به کلانفقه درمان و سیره درمانی عقلا، حتی در مقام اجرا نیز در برابر برخی پافشاری‌های متخصصان ایستاد و مایه (واکسن) بیگانه را نزد! پس هیچ دُژادُژی در میان نیست! و نباید از کارشناسی تقلید کرد که دچار کلانفقه نادرست است؛ البته بخشی از پزشکان برجسته سنتی نیز شیوه مایکوبی را پذیرفته‌اند؛ هر چند آن را مرجوح می‌دانند. 🔶 ۳. ابرفقهِ وارفتگی دُژادُژ بنابر دستگاه «میزا» (زبرتفقه نظام پیشرفته دین) پنج‌گونه حکم داریم: حکم حقیقت‌شناختی (مُفتی)، حکم واقعیت‌شناختی (کارشناس)، حکم تحقق‌شناختی (ابرفقیه)، حکم تحقیق‌شناختی (حاکم)، حکم تحقیق‌بخشی (حاکم+ ابرفقیه). حکم حاکم، برآیند نیکی و بدی گروهی از مسائل همبسته است و شاید رهبری گاهی با کمک دیدگاه کارشناس، به چیزی برسد و بر آن دیدگاه، حکم حکومتی سوار کند تا کسی نتواند به کارشناسی با دیدگاه دیگری، مراجعه کند. در اینجا نیز هیچ دُژادُژی در میان نیست؛ زیرا برای دُژادُژ (تناقض) به ۸-۹ وحدت، نیاز است؛ که در اینجا نیست! و سنخ «حکم حاکم» با حکم‌های دیگر» یکی نیست! 🌹پیروزی انقلاب و زادروز امام جواد (ع) خجسته 📚 ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 فروش کتاب «زبرتفقه نظام اسلام»؛ پاسخی به فرمان رهبری و نخستین متن آموزشی ابرفقه ⁉️ چه حکومتی در پاسخ به نیازهای پیچیده زمانش، «به هیچ کار نمی‌خورد»؟ مسئول فراهمش این نرم‌افزار پیشرفته کیست؟ رهبری پاسخ می‌دهد: 1️⃣ امام خامنه‌ای در جمع خبرگان رهبری: «نظام اسلامی که تشکیل شد، آرمانهایی را مطرح کرد که خود این آرمانها هم مربوط به اسلام بود و از قرآن گرفته شده بود. ... بنابراین راهش هم در هست. ... این یک نرم‌افزار است برای سخت‌افزار حکومت اسلامی. حکومت اسلامی را به عنوان سخت‌افزار در نظر بگیرید، اگر نرم‌افزار مناسب خودش را نداشته باشد، . نرم‌افزارش همین است که راه‌های رسیدن به آن آرمان‌ها مشخّص بشود و حرکت در این جهت ادامه پیدا کند. ... [نظام] احتیاج دارد که آن نرم‌افزار را، آن مجموعه معنوی را نو‌به‌نو تجدید حیات کند و به‌روز کند. این، آن چیزی است که از و متفکّر به جِد باید مطالبه بشود و این کار انجام بگیرد. ... یک حقایقی در هست که ما تا وقتی احتیاج به آنها پیدا نکنیم، متوجّه به آنها نیستیم، متنبّه نیستیم» ۴ اسفند ۱۳۹۹ 🔺 و باز، فرمایش رهبری در دیدار با دولت، در ۶ شهریور ۱۴۰۰: 2️⃣ «بازسازی انقلابی و البتّه عقلانی و فکورانه در ان‌شاءالله به وجود بیاید ... حرکت انقلابی با حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی همراه باشد». ◽️ کتاب «زبرتفقه نظام اسلام»، نشان بالندگی فقاهت در حوزه علمیه و «مطیعاً لأمر مولاه» بودن است. ✅👈 خرید با ۵۵٪ بهاکاه؛ در «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» 📚 ابرفقه
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌻من، علی اصغر خیالت بود! به هوایش چقدر سینه زده سینه سرخ مهاجر هیات و شب هفتم محرم باز؛ با علی اصغرش شدم بیعت ز مجلس از عدم رستم چقدر شانه های من پُر بال! باز هم آمدم حسینیه؛ چقدر زینب علی خوشحال! ا⬛️ا ... ... و دوباره وداع از هستی؛ باز از خاطرت مرا شُستی؟ من همان کودکم که هنوز! گاه، تیر سه شعبه، ! نه! به هیات نرفته ام هرگز! من هنوز است! سینه سرخ هیات تان خسته و کم انگیره است! پدرم! خانواده قسمت تان! قل اعوذ برب [بربّ] الناس کاش ام البنین شوی مادر! غرق فرزند؛ و اسم من عباس 🚨👈و لاتَقتُلو أولادَکم خشیةَ إملاق نحن نَرزقهم و ایاکم اِنّ قتلَهم کان خِطئًا کبیرا. اسرا ٣١ 😔سینه سرخان مهاجر هیات را با تیر سه شعبه در عدم رها نکنیم! گناه دارد! چه رسد به انداختن جنین! 🌻ابوالفضل امامی
🔥خیانت بنیصدری و پاسِپاری سوگند امام علی (ع) و حکم مؤکد رهبری ✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... اما همیشه نمی‌شود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم می‌کند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم.» ۱۹ بهمن ۱۴۰۰. رهبری در ۱۶ شهریور ۹۴: «باید از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد!» ◽️ خب! پس فرق اکنون با سال ۹۴ چیست؟ آیا در، بر همان پاشنه می‌چرخد؟ برخی مسؤولین، همان‌هایند! قتلگاه همان قتلگاه است! ❌ مدیرانِ دچار بنیصدری در جنگ مجازی، حتی سوگند امیرالمؤمنین (ع) را هم نمی‌پذیرند! باور می‌کنید؟! تازه به نام انقلابی بودن، جلوی بستن دست دشمن را می‌گیرند! اینان حجت‌شان سخن رهبر نیست؛ است! ☠️ اینان اجازه اجرای رهبری درباره قانون پهنای باند برای اینستا را نمی‌دهند! این، چه بزرگی است!؟!👇 👈امام خامنه‌ای: «سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که ابلاغ شده، خب این سیاستها رعایت بشود و اینها مورد و این‌جانب است.» ۲ شهریور ۱۳۹۹. در نبردی که بدتر از بدر است مغز برخی پُر از بنیصدر است 📚 به سخن رهبری، شما کی می‌خواهید بشوید! کی!؟! زیر لگد دشمن؟! 🔥مگر رهبری نگفت که در فضای مجازی، است؟ حیاتی است! تأکید مؤکد من است! در بازه کوتاه، شدنی است! خب پس شالاتی نکنیم که فرایند کار فلان و بهمان است! ! مرگ بر بهره‌های مجازی حرامی که جزئی از ما شده است، تا جلوی «حکم مؤکد» امام‌مان بایستیم!
📚 نیرنگ گلوبالیستی «زبان مادری» 💠 گلوبالیزم یعنی آمریکایی‌سازی جهان با تخلیه هویت هر کشور، هر قوم و هر فرد؛ حتی هویت جنسی هر کس. همه هویت‌ها باید تخلیه شود و به جای آن هویت شیطانی تزریق شود! 💠راهکار : آنها برای شکستن هویت ملت‌ها، در پی زدودن استقلال دولت مرکز و فروپاشی کشورها هستند. آنان گسل‌های قومی و زبانی را پویا می‌کنند تا به جنگ هویت ملی و زبان رسمی بروند. ◽️پس از آن که هویت ملی و زبان رسمی و «زبان مشترک» را گسلیدند و توان پایداری آن کشور را گرفتند، به سراغ قومیت رفته؛ نه تنها زبان، بلکه هویت‌شان را نابود می‌کنند. ❇️ گلوبالیست‌هایی که زبان ده‌ها کشور را با انگلیسی، نابود کرده‌اند و در حال فرسایش همه زبان‌ها و فرهنگ‌ها به سود زبان و فرهنگ آمریکایی هستند، هرگز دل پر کین‌شان برای زبان مادری کسی نمی‌سوزد! 🔥 ته کار اینها این است که «مادر» و «پدر» را ورندازند و با همجنسگرایی، «والد یک و دو» را به جای پدر و مادر بنشانند. آیا نگران زبان مادری هستند؟ آری! اما چگونه؟ 🌑 اینها حرام‌زادگی و بی‌ناموسی را افتخار می‌دانند، اینها رحم اجاره‌ای و سپس جوجه‌کشی انسانی را می‌گسترانندو البته زبان آن دستگاه جوجه‌کشی انسانی، انگلیسی است و به خیالشان، «زبان مادری» همه در آینده انگلیسی خواهد شد! ☠️ فکر نکنید که گلوبالیست‌های گستراننده بی‌ناموسی، دلشان برای قومیت یا زبانی می‌سوزد؛ این‌ها از ایران یکپارچه می‌هراسند و باید ایران را بزنند تا آذری و لر و کرد و بلوچ و ترکمن و عرب را به بی‌ناموسی بکشانند و ریشه قومیت‌شان را بخشکانند. 🖌 ا. امامی، پایه‌گذار فقه غرب‌شناسی و گلوبالیزم»