eitaa logo
ابرفقه
1.4هزار دنبال‌کننده
461 عکس
421 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️«فقر سواد رسانه در نماهنگ آقای راجی» با نگاهی به سخنان رهبری 🔺نگاه لغزنده به مردم و پیامد بیم‌باری که این نماهنگ می‌تواند داشته باشد. ◻️ برای شناخت درست فضای مجازی و بنیادهای سواد رسانه، کتاب «فقه جهاد تبیین درباره فضای مجازی» در ۱۲ آموزه (دو واحد)، با همکاری «حوزه علمیه میبد» منتشر شد. ◻️نویسنده: ا. امامی، خبره فقه سیاسی و دبیر شورای فقهی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی 📚 دریافت کتاب با ۶۹٪ بهاکاه، به قیمت ۲۰ هزار تومان
815.2K
🚨👈نگاه در برخورد با اغتشاشات از نقد لغزشهای امثال پناهیان و راجی و امینی و ... نهایتا آقای رئیسی و اژه ای و قالیباف و برخی نهادهای ارزشی میگذره. بقیه ش برخورد با فتنه و اغتشاسه. ✅👈تخت سلطنت فتنه سلبریتیستی، بر فضای مجازیه که بانی امتداد این فتلگاه هر سه قوه انقلابی هستند و سمپاتشون تفکرات و صدا ها و سکوتهای نخبگان انقلابیه ◻️ اگر آقای راجی اصلا کاری به کار فضای مجازی نداشت، ما هم چیزی نمی یافتیم که نقد کنیم؛ اما وقتی وارد مسأله می شوند و وارونه مسائل را تحلیل می کنند و این تحلیل وارونه بستر امتداد قتلگاه مجازی است، ما بی گمان کار ایشان را نقد می کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◻️ سلام به جستجوگران «ابرفقه» و خوشامد به مهمانان تازه ابرفقه 🌻هسته ابرفقه: عقلها امامان فکرها، فکرها امامان قلبها، قلبها امامان حسها و حسها امامان عضوها هستند. امیرالمومنین علیه السلام. 🌍نشانی گروه گفتگوهای ابرفقهی👉 ◻️ @abarin
📚 حمایت از دو پویش حیاتی و مهم 🔺با امضاء دو پویش زیر، شما هم در پیشگیری از اغتشاشات بعدی همکاری کنید: 🔺پویش «فیلتر اینستاگرام دائمی شود» در فارس من 👇 👉 farsnews.ir/my/c/164703 🔺پویش افزایش سرعت و پهنای باند ایتا در فارس من 👇 👉 farsnews.ir/my/c/164698 #از_تبیین_تا_قیام #حمایت_از_کالای_ایرانی جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
هدایت شده از امامی ابوالفضل
✂️ قیچی دبیر ایتالیایی بر گیسوی دانش‌آموز دختر ایرانی روزنامه مشهور «لا رپوبلیکا»ی ایتالیا می‌نویسد که یکی از دبیران، گیسوی یک دانش‌آموز ایرانی را قیچی می‌کند و می‌گوید: نمی‌خوای از خیزش خودتون پشتیبانی کنی؟ ◻️آقای گوالتیری شهردار رم هم گفته است: «آزاری غیرقابل پذیرش»! امامی_ ایتالیا
هدایت شده از اشعار
. برای هزارمین روز شهادت هزار روز گذشت از شهادتت سردار نرفت از دل ما داغ فُرقتت سردار هزار بار نشستم به شوق دیدارت سحر که سوخت دل از داغ حسرتت سردار هزار صبح گذشت و هزار شام دریغ نبود بس که بخوانم حکایتت سردار هزار چشمه شد از چشم‌ من روان که مگر در آب جلوه کند ماه صورتت سردار هزار خاطره از خاطرم گذشت و هنوز نشسته‌ام به تماشای قامتت سردار کتاب سوریه و غزه و عراق و یمن پر است از صفحات رشادتت سردار بقای کشورم از مکتب سلیمانی است فدای عزت و ایمان و غیرتت سردار به دوستان شهیدت قسم که کن خشنود به روز حشر مرا از شفاعتت سردار ✍️، ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ساعت به وقت ۰۱:۲۰ 💔 هدیه به روح ملکوتی و بلندپرواز حاج‌قاسم سلیمانی صلوات 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹به یاد کودکان مظلوم افغانستان 🌹 یک نوحه شگفت و آسمانی افغانی درباره حضرت زینب کبری سلام الله علیها
#اطلاعیه #مقاله_بسیارمهم 🛑امروز در روزنامه جوان 💥 پشت‌پرده سناریوی کشف‌حجاب در ایران ✍ به قلم مورّخ بیدارگر استاد علی ابوالحسنی (منذر) ره | کلیلک کنید؛ متن مقاله در: ▫️ پایگاه تاریخ معاصر ایران / در:▫️ روزنامه جوان 👈 اگر مشتاقید علت حمله‌های اخیر به «قانون حجاب» و یا «نظام خانواده» را بدانید، از این یادداشت غفلت نکنید. ╭────────────╮ 🆔 کانال اسرار تاریخ http://eitaa.com/monzer_ir ╰────────────╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️هشدار و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در مورد برنامه‌ریزی اعتراضات و اغتشاشات در بستر فضای مجازی! 👇🏻گزیده بیانات امام خامنه ای در ۱۱ مهر ۱۴۰۱ رهبر انقلاب: «در دنیا، اغتشاش‌های زیادی به‌وجود می‌آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یک‌بار اغتشاش مفصلی به‌وجود می‌آید اما آیا تاکنون شده است که رئیس‌جمهور امریکا مجلس نمایندگان امریکا از اغتشاشگران حمایت کنند و بیانیه بدهند؟ آیا سابقه دارد که پیام بدهند و بگویند در کنار شما هستیم؟ آیا سابقه دارد رسانه‌های جمعی وابسته به سرمایه‌داری امریکا و مزدوران آنها همانند برخی دولت‌های منطقه و از جمله سعودی‌ها از اغتشاشگران در این کشورها حمایت کنند؟ و آیا سابقه دارد امریکایی‌ها اعلام کنند که ما فلان سخت‌افزار یا نرم‌افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار می‌دهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند؟ این کسانی که در خیابانها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. امام خامنه‌ای با تأکید بر اینکه در مجموع همه کسانی که به خیابان آمده‌اند در مقابل ملت ایران و جوانان مؤمن و غیور، عده بسیار کمی هستند، گفتند: البته برخی از این افرادی که به خیابان می‌آیند، از بازمانده‌های عناصر ضربه خورده از جمهوری اسلامی همچون منافقان، تجزیه‌طلبان، سلطنت‌طلبان و خانواده‌های ساواکی‌های منفور هستند که قوه قضاییه باید به تناسب مشارکت در تخریبها»
📚 بررسی فقهی هشدار مجازی استاد خسروپناه ۱. گونه‌های حکم فقهی ما دو دسته فقه داریم، فقه الهی یا فتوا و فقه ولایی که همان حکم ولیّ امر در اداره جامعه است. در فقه الهی می‌توان صدها مجتهد و ده‌ها مرجع تقلید داشت؛ ولی در حوزه فقه ولایی (حکومتی)، تنها یک مجتهد و مرجع داریم و تنها حکم او به عنوان رهبر، حجت است. ۲. هشدارِ بدون ارزش فقهی کسی که مجتهد فقه ولایی و مسائل حکومتی نیست، صلاحیت صدور حکم یا اعلام «هشدار» برای امور حکومتی ندارد؛ مگر آنکه هشدارش، تبیین سخن ولیّ امر باشد و هشدار استاد خسروپناه درباره فضای مجازی، هم خلاف چارچوبهای علمی است و هم نادرست. ۳. ادعاهای سابقه‌دار ایشان و نقد آن خبرگزاری حوزه از قول آ. خسروپناه: «برخی می‌گویند به دلیل آثار فرهنگی، اپلیکیشن‌های خارجی را تعطیل کنیم درصورتی‌که با تعطیلی این اپلیکیشن‌ها، اقتصاد خانوار آسیب جدی خواهد دید». ایشان بدون تخصص و با استحسان، ادعاهای تیم فیروزآبادی را می‌کند که ارمغانش ایجاد مانع بر سر راه فرمایش‌های رهبری بوده و تازه‌ترین پیامدش هم اغتشاش بود. اتفاقا نرم‌افزارهای «ناامن»، بزرگترین دشمن سرمایه‌گذاری در فضای مجازی‌اند و ظرفیت دهها میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری امن در فضای مجازی را از بین برده‌اند و افزون بر باتلاق اقتصادی، قتلگاه امنیت و ایمان و خانواده و اجتماع هم هستند. ۴. موضع کنونی استاد خسروپناه آ. مقدمات خوب ایشان با آیه قرآن و تاکیدات فرهنگی رهبری و ناتوی فرهنگی و «اینترنت ملی» و‌ «بومی‌سازی فضای مجازی» و مقصر دانستن متولیان فضای مجازی آغاز کرده‌اند و به تهاجم فرهنگی دشمن از راه فضای مجازی پرداخته‌اند و زمینه‌سازی خوبی کرده‌اند؛ اما…! ب. نتیجه‌گیری غلط آقای خسروپناه به جای آنکه در بزنگاه بحث، فرمایش تنها مجتهد و مَرجعِ «فقه ولایی» یعنی رهبری را بیان کنند باز هم به سراغ استحسان و گمان‌های نادرست پیشین رفته‌اند و گفته‌اند: «راه مقابله (با این جنگ شناختی)، جهاد است؛ از طریق تسریع در ساماندهی و فضای مجازی ایرانی اسلامی و نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، سیاسی و... که 👈 [۱] اگر این به سرعت شکل نگیرد 👈 و [۲] نرم‌افزار‌های کاربردی موجود قطع گردد، باعث نارضایتی جدید فعالان اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.» ۵. نقد ادعای استاد خسروپناه معنای سخن آقای خسروپناه این است که اکنون نباید اینستا و واتساپ را بست! هر چند که به فرمایش رهبری اینها «قتلگاه» به پا کرده اند! کی باید آنها را بست؟ وقتی که «سامانه هوشمند ملی» شکل بگیرد! أ. پاسخ روش‌شناختی: بیان ایشان درباره یک مسأله حاکمیتی، بر خلاف ضوابط فقه ولایی و کاملا خارج از تخصص ایشان است. ب. پاسخ نقضی: بستن تلگرام مورد تایید رهبری بود؛ ولی با معیار استاد خسروپناه، این کار اشتباه بود! الان که حاکمیت بر بستن اینستا و واتساپ دستور داده، ایشان با چه صلاحیتی «هشدار» می‌دهد؟! ج. پاسخ حلی: رهبری فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان و در زیرکلید دشمن و همانند بمب شیمیایی بر سر مردم بی‌پناه دانسته‌اند و بر سلب سلطه دشمن تأکید دارند و هرگز نگفته‌اند که «ابتدا باید سامانه هوشمند ملی درست کرد و سپس دست دشمن را بست»! رهبری در همین سال‌ها به «فیلتر، شبکه‌های مجازی مخل کار» فرمان داده‌اند. د. پاسخ فقهی درباره تزاحم: اولاً نباید همه فعالان اجتماعی و اقتصادی را در کفه «فیلتر نشدن شبکه‌های دشمن» گذاشت! و ثانیا آیا «نارضایتی برخی فعالان اجتماعی یا اقتصادی»، برای صدور حکم «نبستن نرم‌افزارهای دشمن» کافی است؟ آیا نباید به ابعاد و احکام دیگر هم توجه کرد! مانند: «سلب استقلال مجازی، سلب امنیت، فروپاشی خانواده، دوقطبی اجتماعی و فرار سرمایه‌های بزرگ اقتصادی» نباید بخشی‌نگری و کلان‌داوری کرد! خب در هنگام تزاحم میان احکام، حکمی را باید گرفت که «ملاک اقوَی» و ارزش بیشتری دارد. ه. تهدید تلویحی مسئولین و امید تلویحی به دشمن: آقای خسروپناه به مسئولین هشدار می‌دهد که تا پیش از تشکیل و نرم‌افزارهای کاربردی گوناگون»، «نرم افزارهای کاربردی کنونی» را نبندند! گرنه به نارضایتی جدید فعالان اقتصادی و اجتماعی می‌انجامد.. خب چرا باید سرمایه یک روحانی فاضل و اهل علم و انقلابی، فدای خواسته دشمن بشود؟ ✅ آری! ادامه مسدودی شبکه‌های دشمن لازم است کمک فوری به پیام‌رسان‌های دخلی برای میزبانی بهتر از مردم نیز لازم است. گویا منظور از «سامانه هوشمند ملی» و «ساماندهی اینترنت بومی»، شبکه ملی اطلاعات است که این کار، ۳سال زمان می‌برد! آیا در این مدت، مردم و خانواده‌ها باید در قتلگاه رها شوند؟ ⛔️ حکم و هشدارِ مغایر با موازین فقه ولایی، تضعیف جایگاه فقه ولایی و ولیّ فقیه است! مجتبی شیخی، دکترای علوم اقتصادی و پژوهشگر
@jebheh
🔺 معجزه ضدانقلاب، دست مجروح رهبری را شفا داد! 🔥 ضد انقلاب دارد فیلمی را پخش می‌کند امام خامنه‌ای با دست راست‌شان بلندگو می‌گیرند و می‌گویند که یا رهبری فوت کرده و این بدل رهبری است و یا اینکه رهبری از آغاز مردم را فریب داده و مجروجیتی نبوده است! 👈 دروغگوها فیلم سخنرانی را چپ‌راست کرده‌اند تا بخش چپ فیلم، در سوی راست دیده شود. در تصویر بالا از بخشی از فیلم، نیرنگشان دیده می‌شود؛ زیرا نوشته درون حسینیه امام خمینی، وارونه شده است! و نیز بانوان که در بخش چپ حسینیه امام می‌نشینند، در این فیلم در سوی راست دیده می‌شود.
📚 نظریه راهبردی رهبری: «نفوذ محاسباتی» و فرمانروایی فنی‌ها بر مدیران ◻️ سه گونه نفوذ؛ کهن، نو و فرانو در شیوه نفوذ کُهن، فردی را در یک نظامی نفوذ می‌دادند که هزینه و دشواری‌ها و بیم‌های بسیاری داشت. در شیوه نفوذ نو، تلاش بر نفوذ گفتمانی است؛ مانند نفوذ گفتمانی در شوروی و فروپاشی آن. در شیوه نفوذ فرانو، تلاش بر نفوذ در دستگاه محاسباتی مدیران است. 👈 امام خامنه‌ای در ۲۹ فروردین ۹۷: «یکی از محورهای مهم و اصلی این جنگ، و تأثیرگذاری بر مسئولان و تغییر باورهای مردم است». ◻️ ویژگی بیمناک نفوذ محاسباتی در نفوذ «محاسباتی»، نظام ما، همان نظام انقلابی است، گفتمان نظام هم، همان گفتمان انقلابی است. کارگزاران نظام هم، کارگزاران انقلابی هستند. اما به سبب یک رخنه، دستگاه محاسباتی ما دچار «نفوذ» است و خروجی این نظام اسلامی و این گفتمان اسلامی و این کارگزاران انقلابی، «طاغوتی» است! نمونه روشن آن، خروجی «طاغوتی فضای مجازی» است که با وجود قوه قضائیه انقلابی، قوه مجریه انقلابی و مجلس انقلابی، زیر فرمانروایی استکبار است! ◻️راه راستی‌آزمایی نفوذ محاسباتی دشمن سنجش کیفیت و کمیت مواضع غیرانقلابی مسئولان انقلابی درباره فضای مجازی، با مواضع انقلابی رهبری. از آن مهمتر، سنجش عملکرد مسئولان با مطالبات صریح و تأکیدهای مؤکد رهبری! 👈 قرینه سر راست‌تر نفوذ محاسباتی نگاهی به نسبت مسئولان انقلابی با مسئول اصلی «قتلگاه مجازی کشور»؛ یعنی ابوالحسن فیروزآبادی ◻️ دو بستر رخنه و نفوذ محاسباتی آ. فقر مسئولین تراز یک کشور در «چارچوب‌های فقهی و نظری» تحولات نوین به‌ویژه تحولات سایبری و فضای مجازی. رهبری با اینکه خودش فنی نیست، ولی با بهره‌مندی از بنیادهای نیرومند فقهی و شناخت چارچوب تحولات، هرگز دچار فریب‌های «فنی- میدانی» نشده‌اند. ب. واقعیت‌نشناسی و ناآگاهی از مباحث فنی و اعتماد به «فنی‌های بازیگر یا بازیخورده». در اینجا نیز رهبری نادرستی گفته‌های فنی‌هایِ نیرنگ‌باز یا بازیخورده دشمن را می‌شناسند. اما آقایان رئیسی، اژه‌ای و قالیباف هنوز هم گویا در چنبره خطای محاسباتی تزریق شده از سوی «فنی-میدانی‌ها» هستند و این همه «تأکیدات مؤکد رهبری» بر زمین مانده‌است. ◻️فرانوتکنوکراسی و اغتشاش محاسباتی امیری فنی‌ها بر مدیران انقلابی، نسخه «فرانوتکنوکراسی» است که پیشتر هم در دهان آقای قالیباف شیرینی کرده بود و اینک برخی آقایان دیگر هم گویا دچار آن شده‌اند. این اغتشاش، متاثر از نفوذ محاسباتی «فنی-میدانی‌ها» بر مسئولان انقلابی بود و شاید نخستین اغتشاش فرانوتکنوکراسی باشد. #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو این شلوغی‌ها، یه کم صفا ببینید❤️ روحیتون عوض بشه✌️ ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ کانال برتــر ✅ برگزیده ی رصدنمای فضای مجازی👇🏻 🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
هدایت شده از ابرفقه
202030_2118405339.mp3
22.76M
🌻ابرفقه وحدت ▪️تبیین موشکافانه بر پایه دستگاه ابرفقه ◽️سخنران: ابوالفضل امامی 🕌 مسجد جامع خاتم الانبیاء (ص) پردیسان قم، زادروز سرورمان محمد، درودشان باد! ◻️ و @abarin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 نقد بریده سخن آ.طبسی، برپایه فقه نظام فقه، ۳دوره «پیشانظام، پیشنظام و نظام پیشرفته» دارد. تجویز درمان دوره پیشانظام، برای دوره پیشنظام، یا نسخه پیشنظام، برای نظام پیشرفته، گاهی بیمبار است! امام صادق (ع) در دوره پیشانظام (طاغوت) می‌فرماید به فرزندان‌تان برسید، پیش از اینکه در دام مُرجِئَه بیفتند: بادِروا أَولادَكم‏ ... کافی، ۱۱: ۴۴۲ آیا این فرمایش را می‌توان سفارش تربیتی در دوره «نظام» و این شرایط «قتلگاه مجازی» دانست؟ در گام دوم انقلاب، در آستانه انتقال از پیشنظام به نظام پیشرفته هستیم و محور کار، باید «فضاسازی تربیتی» باشد (ثُمَّ السبیلَ یَسَّرَه)؛ نه تَک‌سفارش به «تربیت فرد»! زیرا امیرالمؤمنین (ع) می‌گویند که مردم به فضا و زمانه خودشان همانندترند تا به پدران‌شان: الناسُ بِزمانهم أشبهُ منهم بآبائهم. خصائص: ۱۱۵ لذا رهبرمان «اختیارداری فضای مجازی و سلب سلطه دشمن» را اصل کار می‌دانند و فضای کنونی را «قتلگاه» دانسته‌اند. آری در رده دوم، به جهاد تبیین هم دستور داده‌اند. ◻️اگر بجای اعتراض به ش.ع. فضای مجازی، و. ارتباطات، ق. قضائیه، مجلس و دولت، با استناد به روایات و خاطرات دوره پیشانظام، محور سفارش را بر تربیت افراد دچار این «فضای بی‌تربیتی و قتلگاه» بگذاریم، همانند کسی هستیم که بجای نصب ضدهوایی برای جلوگیری از بمباران، پیوسته نگران قربانیان حمله است و دشمن و خائنین هم کار خود را ادامه می‌دهند! مگر می‌شود جلوی بهمنی از شبهات و شهوات را گرفت؟ مگر یوسف نبی از این فضا به زندان نپناهید؟ آیا ما یوسف‌تریم؟ 📚مرتبط: نقد پناهیان و نقد راجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◻️ گِله‌ای از گُلگُفت حاج حسین یکتا 📚 در روزگاری که رهبری حکم «وجوب فوری و قطعی جهاد تبیین» می‌دهند. ما کجا بودیم تا فرمایش‌های «حیاتی» رهبری که باید تبیین میشد تا «قتلگاه مجازی» ادامه نیابد، بر زمین ماند؟ ما کجا بودیم که برخی مسئولین قوای انقلابی، تأکیدهای مؤکد رهبری را زیر پا گذاشتند؟! 🔥 آری برادرم! آن سکوتهای ما «سدید» نبود و با بر زمین ماندن دستور فرمانده، دشمن بیشتر قد کشید و با فریب ۱۵ساله‌های ما، اغتشاش کرد! 🤐 پس از آن سکوتهای آبستن اغتشاش، اگر بخواهیم «سخن سدید»ی بگوییم، باید عذرخواهی بکنیم: «یا أبانا استَغفِر لنا ذنوبنا». سپس جهاد برای تبیین تأکید مؤکد رهبری درباره «سلب سلطه دشمن از فضای مجازی» را پی‌بگیریم. پس از این‌دو، هنگام اینگونه گُلگفت‌ها است. 💣 چرا نباید از نبرد با تهدیدهای دشمن و قتلگاه مجازی که به فرمایش رهبری «بمب شیمیایی» است سخن گفت! و در عوض با ترگل‌گویی شاعرانه بخواهیم این نسل رها شده در قتلگاه، با این شیوه مدیریت ما، مزرعه ظهور بسازند. ما در پیگیری تأکیدهای مؤکد رهبری کوتاهی کنیم و آنها از ما درس ولایتمداری بگیرند؟ پس ما چکاره‌ایم؟ نقش ما در جلوگیری از بهمن شبهات و شهوات قتلگاه مجازی چیست؟ ما کوتاهی کنیم و خدا به ما «ظهور، هدیه کند؟ این است سنت خدا؟! 🐳 اگر می‌خواهید این نسل مظلوم و خودمان از شکم نهنگ اغتشاشات در بیاییم، ذکر یونسیه را به سبب ترک آنچه باید می کردیم، زیاد تکرار کنیم: «لا اله إلا أنت سُبحانک إنّی کنتُ من الظالمین»! ما ستم کردیم! 👈 را دریابیم! شعر را به شاعران و مسئولان تولید محتوا واگذاریم و به بپردازیم!
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حجت الاسلام پناهیان: چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است / براساس روایات، ایرانی ها اسقاطیل را قبل از ظهور نابود خواهند کرد وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود. یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسقاطیل را نابود خواهیم کرد 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیداری ملت
🔴زارع‌پور: پلتفرمی که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد بستر مناسب برای کسب و کارها نیست زارع پور وزیر ارتباطات: 🔹محدودیت‌ها طی روز های گذشته برطرف شده و دو روز است که هیچ محدودیتی به جز برای دو پیام‌رسان آمریکایی وجود ندارد. 🔹تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد. 🔹پلتفرمی که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد بستر مناسب برای کسب و کارها نیست. 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نگاهی به ادعای تازه آقای پناهیان چندی است که آقای پناهیان ادعاهای عجیبی می‌کند که نه با فقه می‌سازد و نه با مواضع رهبری. یکبار می‌گوید مسئله حجاب اشباع شده و هر کاری درباره آن بشود، ضد تبلیغ است؛ مگر «صادرات حجاب»! یکبار «پسند» و «فالو» اینستاگرامی را از مصادیق اَوجب واجبات می‌شمرد! و اینک در حالی‌که دشمن بر روی کودتای جنسی کار می‌کند، ادعای خطرناک «پایان دوره بی‌حجابی و فحشا» می‌کند! ۱. آیا دوره «بی‌حجابی و فحشا در جامعه بشری» گذشته است؟! یعنی اگر حضرت یوسف در این زمان بود، دیگر نمی‌فرمود که خدایا زندان برایم بهتر از اینها است و اگر تنازی زنان را از من دور نکنی، شیفته آنان و از جاهلان می‌شوم! شهوترانی قدیمی شده یا گسترده‌تر؟ ۲. می‌گویند جوانان در غرب فاسد نیستند و دولتهای غربی در پی فساد آنها هستند و تازه خیلی هم موفق نیستند! ولی بلافاصله کاملاً برعکس می‌گوید: اگر واقعیت غرب و فلاکتی که مردم آنجا از بی‌بندوباری می‌کشند را به مردم ایران نشان بدهیم، والله مردم، چادر که هیچ، پوشیه هم می‌زنند! آقای پناهیان! این تناقضات چیست؟ ۳. می‌گوید مردم در غرب به سوی فحشا نمی‌روند و دولتها برای فساد مردم پول خرج می‌کنند و غافل است که همان دولتها برای فساد مردم ایران، ده برابر پول می‌پاشند! در غرب برخی ماهواره‌های مستهجن، پولی است؛ ولی همین غرب، دهها شبکه ماهواره‌ای مستهجن را به رایگان بر سر ایرانیان آوار می‌کند! 🔺عقل عوام هم این چنین نمی‌لغزد! مگر «شهوت»، یک «مُد اجتماعی کاذب» است که دوره‌اش تمام بشود؟ منطق پایان دوره شهوترانی، بی‌شباهت به منطق پایان دوره اسلام‌گرایی نیست!
📚«خوش‌و‌دُش» نظام با بررسی موضع آقای فضائلی ◻️آنتی‌تزسازی برای تزها دشمن در برابر هر «خوش»ی (تز)، در پی ساخت یک دُش (آنتی‌تز) در همان‌جا است. اگر «قم» خوشگاه انقلاب بود، باید دُشگاه انقلاب هم از قم باشد! اگر یاران رهبری خوشگاه مدیریت کلان نظام هستند، در همان‌جا هم باید دُشگاه آن را ساخت. اما چگونه؟ ◻️نفوذ محاسباتی، نظریه راهبردی رهبری ولیّ امر در سال ۹۷ نشان دادند که دشمن در پی نفوذ محاسباتی است. لذا برخی «فنّی‌ها و آگاهانِ میدانی»، با برجسته کردن محاسبات خاصی، می‌کوشند که دستگاه محاسباتی منسوبین و منصوبین مرتبط با مدیریت کلان نظام را وارونه کنند. ◻️نفوذ محاسباتی دشمن در رویاویی با فضای مجازی رهبری فرمودند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد و قوت در آن حیاتی است و اگر من رهبر نبودن فرمان آن را به دست می‌گرفتم و چرا در دست دشمن ول شده است و دشمن آن را همانند بمب شیمیایی بر سر مردم آوار می کند و چرا فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است و فرمود که چرا با وجود ابلاغ مکرر سیاستهای اصولی پهنای باند، این درخواست و تأکید مؤکد ایشان انجام نمی شود و فرمود که فضای مجازی بستر اغتشاش آینده خواهد شد و به هر سه قوه هم به گونه مشخص و علنی دستور رسیدگی داد! درست است؟ رسیدگی نشد و اغتشاش هم شد و قرآن سوزی و بسیجی‌کُشی و مأمورسوزی هم شد و با جنگ رسانه‌ای، روانی و شناختی، در پی دو دسته‌کردن مردم برآمدند. اگر نگرانی دو دستگی مردم هستیم، ریشه‌اش در اطاعت نکردن از فریادهای رهبری درباره قتلگاه مجازی بود! آری برادرم! ◻️ پرسش از آقای فضائلی برنکشیدن یک «تأکید مؤکّد اولویت‌دارِ کلیدیِ حیاتیِ قتلگاه‌سازِ رهبری و در عوض، با آب‌و‌تاب و عتاب و خطاب به نیروهای مؤمن انقلابی تذکر دادن، چقدر عجیب است! چقدر ابهام‌زا است! جایی که رهبری فریاد و عتاب و خطاب می‌کردند، شما نشان بدهید چه کردید و جایی که رهبری موضع نرم و غیر مستقیمی داشتند، بنگرید که شما و در پی شما، برخی دیگر، چها که ننوشتند! 👈 یادمان نمی‌رود که در بیت امام خمینی، کسانی بودند که در پی بی‌مهری به آیت‌الله خامنه‌ای بودند و سرانجام ‌شان هم دیدیم! 👈 یادمان نمی‌رود که چندی پیش، آقای طائب چسان دچار خطای محاسباتی شد! که بجای بازخواست قالیباف، برای بر زمین ماندن «دستور اولویت‌دار و کلیدی رهبری»، با عتاب تند به آقای آقاتهرانی و با انتساب سخنان نادرست به رهبری، در پی برکشیدن قالیباف بود! فواره چون بلند شود سرنگون شود! ◻️ انتظار از آقای فضائلی آیا «فقه ولایی» فرمود که با آوردن نام آن دو بزرگوار، در رسانه «دفتر حفظ و نشر آثار» باید به آنان تذکر داد؟ آیا رهبرمان فرمود که لحن تذکر این گونه گزنده باشد؟ اگر رهبری چنین فرموده باشند، همگی با دل و جان می‌پذیریم. اینک شما باید بگویید که واکنش‌تان درباره بر زمین ماندن فرمایش مکرر، مؤکد و مصرح رهبری در مسئله حیاتی، کلیدی و قتلگاه‌ساز فضای مجازی که بیم‌بارتر از بمب شیمیایی و کاراتر از بمب هسته‌ای است چه بوده است! آیا موضعی بسزا در برابر قاصران و مقصران و حتی مسخره‌کنندگان گرفتید؟ آیا فرمایش رهبری را برجسته و گفتمان‌سازی و جریان‌پردازی کردید؟! ◻️ خطر لغزش محاسباتی مگر جز این است که دشمن از بستر همین فضای مجازی ول و با ۱۵ساله‌های قربانی همین قتلگاه، آتش اغتشاشات را گُر داد و بر نظام و رهبری و اسلام و مردم یورید! میزان انطباق مواضع مجازی آقای فضائلی و دوستانش با مواضع رهبری، یک پرسش تاریخی و نشانگر میزان کامیابی یا ناکامی دشمن در است! برای دشمن زرنگ، «اولویت ترور، ترور اولویت» است.