🔺 کتاب «دلیری و ایمان؛ الگوی سردار سلیمانی در رویارویی با تروریزم جهانی»
به گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، ترجمه کتاب «از هیچ کس نمی ترسیدم» و نیز برخی سخنان سردار سلیمانی و فرمایش های رهبر و سید حسن نصرالله و برخی همرزمان شهید، به همراه یک بخش تحلیلیِ مناسب با فضای غرب، در ایتالیا چاپ شد.
📚 ترجمه و تألیف خانم دکتر هانیه تَرکیان
ابرفقه
📚 فرق فقه غوغا و فقه فضا؛ برچسب و برجست: هشتگ و ترند
۱. بنیاد فقه
فقه اسلام، «مصالح و مفاسد» را هدفگذاری میکند؛ خود امنیت اصل است و احساس امنیت فرع آن است. خود پیروزی اصل است و احساس پیروزی فرع آن. ولی اگر اولویت را بر «احساس امنیت» و «احساس پیروزی» بگذاریم و مصالح و مفاسد واقعی را فروبگذاریم، از «جوهره فقه» جدا شدهایم و به منطق «بتپرستان» نزدیک:
۲. بنیاد بتپرستی
بنیاد بتپرستی اصل گرفتن «پر»، به قیمت فروگذاری «چم» است؛ نه «پر+چم»داری. خدا بتورزی را، حتی اگر خورشیدی باشد که به این نشان بزرگ (آیتالله) سوگند خورده است، نکوهش کرده است: «إِن هِيَ إلّا أَسماءٌ سَمَّيتُموها أنتم و آباؤُكم ما أَنزَلَ اللَّهُ بِها مِن سُلطانٍ إن يَتَّبِعونَ إِلّا الظَّنَّ و ما تَهوَی الأَنفُسُ و لقد جاءَهُم مِن رَبِّهِمُ الهُدَی» نجم، ۲۳. این چیزی نیست مگر نشانهایی که شما و پدرانتان نشانگذاری کردهاید و خدا هیچ نیرویی به آن نداده است [اینان] جز گمان و کامجویی خود به چیزی نمیگرایند؛ با اینکه آشکارا از سوی خدا رهنمایی برای آنان آمده است.
۳. فقه غوغاسالاری بیمبار در جنگ
امیرالمؤمنین علی (ع) هیاهوسالاری و نشانگراییِ بیپشتوانه را ویژگی دشمنان نادان جَمَلی میداند و خود و یارانش را از آن پاک میداند: «و قد أَرعَدُوا و أَبرَقوا و مع هَذَينِ الأَمرَينِ الفَشَلُ و لَسنا نُرعِدُ حتی نوقِعَ و لا نُسيلُ حتی نُمطِر» نهج البلاغة: ۵۴. هان که آنان رعد و برق (غوغا) کردند و با این رو، فروشکستند و ما رعد و تندر نمیزنیم، جز آنکه ضربه را بنشانیم و روانه نمیشویم جز آنکه باران فروبریزیم!
۴. ترور اولویت در اولویت ترور
در نبرد پیچیده و دنبالهدار، اولویت ترور، ترور اولویت است. این مسأله بویژه در «جنگ ترکیبی» خود را نشان میدهد؛ تا شما به «برچسب» و «برجست» چند واژه دلخوش باشید و رعدوبرقی بزنید و در عمل، آنان قتلگاه را برپا کرده باشند! این یعنی همان رسوایی جَمَلیها.
۵. ارزش پرچم؛ نه پرِ بیچم
رعد و برق و نیز ترفند جنگی، نیاز است؛ ولی درتنیده با پشتوانه یاران و باران و با سنجیدگی. نه این که کشورت را قتلگاه گرفته باشند و بانگ رهبرت در بستن دست دشمن را پُربسامد و پافشرانه پینگیری و آنگاه گندهگویی پیشه کنی و هیاهوی تُندر و آذرخش بیباران بپا کنی. «برچسب» (هشتگ) یعنی پرچم کردن یک واژه. «پَر» یعنی برجسته و «چم» یعنی استوار. نمیشود «پر» را بالا کنی و رعدوبرقی بپا کنی ولی یاران چم و باران سیلآسا نداشته باشی؛ بلکه «چم»رانهای جنگ رسانه را به «تندی» ناسزا بگویی! این یعنی «پَر» بازی؛ نه پر«چم»داری. کلاغ، پَر! گنجشک، پَر! امنیت، پَر! خانواده، پَر و «قتلگاه، پُر»
۶. موضوعیت یا طریقیت برچسب (هشتگ)
بَرجَست (ترند) کردن برچسب، آن گونه که رهبرمان فرمودند، کار فقهی و درست است. ایشان آن را طریقی برای شناساندن حقایق به مردم کشورهای اسلامی و دیگر کشورها دانستند و آن را پرچم روشنگری دانستند؛ نه اینکه به آن «موضوعیت» بدهند. رهبرمان رعدوبرق بیباران و فرع را به جانِ اصل انداختن و بهانه کردن هشتگ برای استمرار قتلگاه مجازی را نمیپذیرند. رهبر میگوید «تندر و آذرخش» داشته باشید، ولی برای مصالح و مفاسد واقعی (هدایت)! نه توفان تهی توئیتری! هشتگ، ابزار روشنگری برای مردم کشورهای اسلامی و جهان باشد؛ نه نمونه «إِن هِيَ إلّا أَسماءٌ سَمَّيتُموها أنتم و آباؤُكم ما أَنزَلَ اللَّهُ بِها مِن سُلطانٍ إن يَتَّبِعونَ إِلّا الظَّنَّ و ما تَهوَی الأَنفُسُ».
۷. تبیین فقهی «برجست برچسب» در فرمایش رهبر
وقتی میخواهید مردم کشورهای دیگر را راهنمایی کنیم، با چه زبانی هشتگ میزنیم؟ با واژهگان فارسی و نوشتار فارسی برای مردمی با زبان عربی، ترک، پشتو، اسپانیایی، اردو و سواحیلی؟ خدا میفرماید «و ما أَرسَلنا مِن رَسولٍ إِلّا بِلِسانِ قَومِهِ لِيُبَيِّنَ لَهُم» ابراهیم، 4.
۸. راه انجام فرمایش رهبر
راه این است که با کمک گردانهای رزمآزموده و گروههای زباندان و آشنا به گلوبالیزم و با کاربست ترفندهای ساهوش (هوش ساختگی) دست به کار درست زد؛ نه اینکه مردم را به این بهانه، برای ماندن در قتلگاه مجازی برانگیزیم.
۹. کار پایدار و امن
وقتی «برچسب» و برجست ها در «زیرکلید استکبار» باشد، اگر این کار رعدوبرق بیباران و آبروریزی نباشد، دشمن به اشاره دست، آن را فرومیپاشد؛ چنانکه با نام سردار سلیمانی و خیزش پرچم ایران چنین کرد. پس باید ایران را مرکز شبکه عصبی و پیامرسانی مستضعفین جهان بکنیم تا اینگونه بتوان مردم جهان را یاری کرد؛ نه این که برعکس، به مرکزیت صهیونیزم در شبکه عصبی جهان، تکاپوی بیشتر بدهیم و با خواری و زاری از دشمن دریوزگی کنیم: «رَبَّنَا لَا تَجْعَلْنَا فِتْنَةً لِلّذين كفروا و اغفِر لَنا» ممتحنه، ۵. کارگزاران و نخبگان باید برای توسریخور کردن مردم بزرگ ایران در فضای مجازی، آمرزش بخواهند!
#ترابی_تنها_نیست
برای حمایت از آقای مهدی ترابی عزیز، ان شاء الله برچسب #ترابی_تنها_نیست را برجست می کنیم
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
بگذارید به خاطر شعار شما بعضیها از شما اجتناب کنند.
#امام_خامنه_ای :
بگذارید به خاطر شعار شما، بعضی ها از شما اجتناب کنند. من این را می خواهم که عده ای حریم انقلابی را حفظ کنند؛ عده ای روی مسائل اصلی انقلاب جرأت پیدا کردهاند، مثل همان که گفت به بدهکار که رو بدهی طلبکار میشود!
📆 ۷۶/۰۸/۱۳
#مقابله_با_فضایمجازی_ول
#⃣ #از_تبیین_تا_قیام
جبههٔ انقلاباسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
◼️ارزیابی دبیرگان ایران باستان و میانداری صهیونیستاگرام و فیروزآبادی
از این صهیونیستاگرام پلید
چو ایران نباشد تن من مباد
برخی که ایرانگرا هستند، در برابر تاراج مام میهن از سوی «صهیونیستاگرام» خاموش هستند! خب چرا؟ چرا بسیاری از کارهای دیوانی ایران از راه «صهیونیستاگرام و واتساپ و تلگرام» انجام میشده است؟
ایران باستان یکی از پیچیده ترین شیوههای امنیت رسانه و رمزنگاری داشته است. آنان چندین دبیره (خط نوشتاری) داشتند که اینک چند نمونه از آنها از «دهخدا» پیشکش میکنیم:
۱. «شاه دبیریه» خط ویژه نوشتارهای شاهی؛
۲. «رازدفیره یا رازدبیره» کتابةالسرّ، رمزنویسی،کتابت اسرار و ترجمهها؛ که ۴۰ واج و آوا داشته است؛
۳. «دیندبیره (دیندفیره)، دین دبیریه» خطی که بدان احکام دین نوشته شود؛ خط اوستایی. زمان ساخت این دبیره میان قرن ۴ تا ۶ میلادی است.
۴. «داددبیره، برای احکام دادگستری؛
۵. «هامدبیره» خط نوشتههای عمومی حکومتی بوده است.
۶. «شهرآماردبیره» برای حسابهای شهر؛
۷. «گنجآماردبیره» برای حسابهای خزانه.
۸. «کدهآماردبیره» برای حسابهای کشور؛
۹. «آهُرآماردبیره» برای حسابهای ترابری شاهی، (اسب و استر و ...)
۱۰. «آتشانآماردبیره» برای حسابهای آتش؛
۱۱. «روانگانآماردبیره» برای حسابهای خیریه»؛
۱۲. «ویش دبیریه» یکی از خطهای ایران باستان است که ۳۵۶ واج داشته است.
براستی کودنی است که کسی ایراندوست باشد و شبکه عصبی کشور را به دست دشمن خونی ایران بدهد.
آقای رئیسی! به خدا سوگند از این که شما انقلابی هستید و فیروزآبادی را بر فضای مجازی کشور تحمیل کردهاید، ما شرم میکنیم. فضایی را که رهبری فرمود به اندازه انقلاب اسلامی ارزش دارد و اگر من رهبر نبودم مسئول فضای مجازی میشدم، دادید به دست این دستنشانده حسن روحانیِ ۲۰۳۰باز. این فیروزآبادی براستی مسئول رده نخست پاسخ به «قتلگاه مجازی و استمرار آن» است.
🔺آقای رئیسی! این سرسختی نادرست را بس کنید و فرمایشهای رهبری را انجام دهید
فرنگشناسی فقهی علوم قرآنی (online-audio-converter.com).mp3
41.21M
🔺 غرب شناسی فقهی با نگاه کانونی به گلوبالیزم
سخنرانی در همایش «گلوبالیزم در قرآن»؛ برای دانشکده علوم قرآنی میبد. «نمودارهای راهنمای تصویری این سخنرانی» را دریافت کنید.
👈خرید کتاب ابرفقه با ۴۰٪ بهاکاه، ۳۰هزار تومان
📚 گروه ابرفقه با پاسخگویی امامی، کاشف ابرفقه
◼️ کانال ابرفقه
🌍ابوالفضل امامی، کاشف ابرفقه و کاشف غرب شناسی فقهی
فرنگشناسی فقهی.pdf
5.97M
🔺نمودارهای راهنمایی تصویری (پیدیف) غرب شناسی فقهی
◻️غرب شناسی فقهی با نگاه کانونی به گلوبالیزم (گلوبالیزم در قرآن). صوت این سخنرانی در همایش دانشکده علوم قرآنی میبد را دریافت کنید.
👈خرید کتاب ابرفقه با ۴۰٪ بهاکاه، ۳۰هزار تومان
📚 گروه ابرفقه با پاسخگویی امامی، کاشف ابرفقه
◼️ کانال ابرفقه
🌍ابوالفضل امامی، کاشف ابرفقه و کاشف غرب شناسی فقهی
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب، صبح امروز: راهبرد جریان باطل، کتمان ایام الله است
🏷 #دیدار_مردم_قم
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از 🇮🇷 صبح میبد
پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد به مناسبت آسمانی شدن ایثارگر آبادانی ساکن میبد
شادروان جلال خنفری
شادی روحش صلوات
#روابط_عمومی_شهرداری
┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
🌐 پایگاه خبری صبح میبد👇👇
🆔 https://eitaa.com/joinchat/257490984Cad1a5d1240
🔺 خطر ملاحظه کاری و کار بیگاه
رهبر : کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همهشان کشته شدند، اما در تاریخ اینها را مدح نمیکنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آنجا میایستید تماشا میکنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت میآیید در میدان. این کار را به هنگام انجام ندادن این جور است. کار را به هنگام باید انجام داد. نباید غفلت کنیم از وظیفهای که عقل و شرع به عهدهی ما گذاشته. باید بدون تأخیر وارد میدان بشویم. نباید تأخیر داشته باشیم. آن وقت به تناسب اهمیتی که آن کار دارد، خطرات را به جان بخریم. ۱۹ دی ۴۰۱
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ملاحظه_کاری
7.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 نماهنگ فرمان راهبردی رهبری به حوزه علمیه و فضلای صاحبنظر
◼️ آیةالله جوادی: «پیام حوزه را به عنوان راه حل به جامعه ارائه دهید! امور مدیریتی، راه حل میخواهد؛ نه نصیحت!» ۳۰ آبان ۱۴۰۱
◼️ امام خامنهای در ۴ اسفند ۹۹: «نظام اسلامی که تشکیل شد، آرمانهایی را مطرح کرد که ... راه رسیدن به آن هم در کتاب و سنّت هست. ... این یک نرمافزار است برای سختافزار حکومت اسلامی. حکومت اسلامی را به عنوان سختافزار در نظر بگیرید، اگر نرمافزار مناسب خودش را نداشته باشد، به هیچ کار نمیخورد. ... این، آن چیزی است که از فضلای صاحبنظر و متفکّر به جِد باید مطالبه بشود و این کار باید انجام بگیرد»
◼️ابرفـقـه