eitaa logo
ابرفقه
1.2هزار دنبال‌کننده
467 عکس
437 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺پیام مهم رأی منفی مردم به «نرم‌افزار قاتل قاسم» 1️⃣ در پی ترور مجازی سردار سلیمانی در اینستاگرام و از سویی تبدیل شدن کشور به «قتلگاه جوانان و نوجوانان»، باید اینستای قاتل را «عین الاسد» می‌کردیم؛ ولی خب برخی که به قول رهبری هنوز «مُتَنبّه» نشده‌اند‌، گفتند که به جای «حذف» اینستا برویم به آن امتیاز منفی بدهیم تا اینستا «متنبه» شود! 2️⃣ اکنون که امتیاز اینستا در ایران به یک رسیده است، جوری خبر می ‌نویسند که انگار امتیاز اینستا به یک رسیده است! البته در پایان خبر هم می نویسند «امتیاز منطقه‌ای»! نکند با این گونه خبرنویسی، بخواهند بگویند کارشان اثر کرده و بخواهند باز هم جلوی حذف اینستا را بگیرن! و قتلگاه مردم، تدوام یابد. 👈🏼 اولا باید صادقانه و آشکار به مردم گفت که این امتیاز بسیار پایین نرم‌افزار قاتل، برای کشور «ایران» است و در کشورهای دیگر، چنانکه در تصویر بالا می بینید، امتیاز اینستا نزدیک به چهار است. 👈🏼 ثانیاً اکنون که مردم کمترین امتیاز ممکن (یعنی یک) را به اینستا داده‌اند و امتیاز آن به نزدیک یک سقوط کرده است، چرا باید یک نرم‌افزار قاتل که دارای کمترین امتیاز ممکن است، بتواند کشور ما را اشغال کند و مردم بی‌پناه را به قتلگاه ببرد؟ 3️⃣ پس همینک باید قاتل مجازی سردار سلیمانی و «قتلگاه» مردم ایران حذف شود؛ مگر این که بگویید هم کار خودتان و هم رای مردم درباره اینستا، ناروا بوده است!
هدایت شده از مجتبی شیخی
انتقام ترور مجازی حاج قاسم چیست؟ بعد از اقدام ترامپ در حاج قاسم و حمله سپاه به ، امام خامنه ای آن را تنها یک سیلی دانستند و انتقام اصلی را خروج آمریکا از منطقه اعلام نمودند. حال انتقام حاج قاسم و حذف تصاویر و مطالب سردار بزرگ اسلام در فضای مجازی چیست؟ انتقام این ترور طبق بیانات امام خامنه‌ای، در مرحله اول سلب سلطه دشمن از فضای مجازی و بیرون راندن او از منطقه مجازی کشور و به عبارتی دیگر استقلال در فضای مجازی است. انتقام آن، قوت یافتن کشور در فضای مجازی است. ما خودمان باید مدیریت این شبکه ها و سرویس ها را در اختیار داشته باشیم. در ادامه ما باید در تراز اول قدرت های بزرگ سایبری دنیا باشیم و به فناوری های برتر در این زمینه دست یابیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم و دشمن نتواند هر کاری می خواهد انجام دهد. انتقام واقعی ترور حاج قاسم در فضای مجازی این است. حال که سالگرد زدن عین الاسد است، کاش بتوانیم عین الاسد مجازی را نیز بزنیم و یوم الله دیگری را بسازیم. ✍حجة الاسلام دکتر مجتبی شیخی splus.ir/sheikhy https://eitaa.com/joinchat/1981481119C3433f95378
📚 وندکاوی ۱۲؛ «ب» پیشوند بهینگی 👈 آیا می دانید (ساختار و ریشه) واژگان پزشک و چُس‌فیل چیست؟ پس پژوهش زیر را بخوانید! «ب» زادفت (زاداُفت: بُن مضارع مُرخّم) بختن یا زادفت ورزادبرهای آن (مصدرهای فرزندی آن؛ مانند بزتن، بستن، بشتن، بچتن و …) است و «بِه» و «بَه» زاد ورزادبر بس+ تن از ریشه بختن است. گویا همین زادُفت، پیشوندی با معنای «بهینه» می‌سازد و اینک این گمان را در نمونگانی می‌آزماییم:   ب+ جشک: ب+ چشک، ب+ زشک (پ+ زشک) «ز، ج، چ و …» واژزادهای «خ» هستند و همگی برخی سویه‌های مشترک معنایی را در بر دارند. ریشه واژگان بالا «چختن» یا «جختن» است. چختن یعنی تحرک سخت و ستیزا که به «خش» انداختن و «زخ+ م» می‌انجامد؛ چنان که با «چخ»ماق، آتش می‌افروزند. هر سه واژه «خش، زخ، چخ و نیز چش، جز، جس، چس و دیگر، از یک خاندان هستند. چش+ م نیز تحرک دقیق و قوی برای دیدن است. ب+ چشک یعنی بهترین چش+ م ورزی (معاینه) برای ستیز با بیماری و زخم کردن و بریدن بایسته و «جش» و «جُز» (جدا کردن) بیماری از بیمار و شکوفا کردن (جست و چست) بهبودی کسی. برادرزاد چش، چس است؛ همان که با «ت» نمونه‌ساز، می‌شود «چست» و چالاک. اسم مصدر مرکب آن می‌شود «چُس‌فیل»؛ از ریشه چستن (معنایی شبیه جَستن) و پیفتن و فیفتن (بنگرید سخواژ شهواژ ف) در معنای پُف‌کردگی و بزرگ و پُر شدن چیزی. چس‌فیل یعنی برجهیده و شکفتگی و بزرگ شدن ذرت. پسوند «ک» در خاندان شهواژ «خ» زیاد است. ب+ چشک یعنی بهینه چشم‌گزاری (معاینه) می‌کند، بهینه با بیماری می‌ستیزد و سلامت را بهینه می‌شکوفاید. زبان فارسی 📚 بررسی نمونگان بیشتر در ابرنگار
📚 کارگزاران کشور در سخن رهبری+ روضه قتلگاه ۱. رکن توصیف فضای مجازی اکنون زیر کلید دشمن است و ایران، قتلگاه جوانان و نوجوانان است. بسیاری از مدیران ارشد فضای مجازی نیز؛ جزو همان بانیان وضع کنونی هستند. ۲. رکن تبیین 👈 آیا سخن رهبری را می پذیرید که کار، بر زمین است و کشور شده؟ 👈 آیا سخن رهبری را می پذیرید که سبب این وضع، است؟ ۳. رکن تحلیل 🌻 اگر داریم نگاه انقلابی را بر این فضای برافرازیم؛ ◽️اگر نه، از رحمت خدا به دوریم. ۴. رکن تاثیر 🌑 وای از قتلگاه ! 🌑 وای بر بانیان قتلگاه ! 🌑 وای بر ادامه دهندگان قتلگاه ! 🌹 ویژامهر خدا، بر نگاه انقلابی و ملی و برافرازندگان شکوه ایران باد!
⬛️ حل معمای غیرت یا بی‌غیرتی برخی مسؤولین 1️⃣ فرمان ۲۲ تیر ۹۹ رهبری به مجلس انقلابی «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئله کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال اینها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» 2️⃣ جاخالی برخی در مجلس؛ از حکم ولیّ‌امر تا اکنون بیانیه ۱۸۰ نفر از نمایندگان در جلسه علنی ۲۲ دی: «از دولت و دستگاه قضایی انتظار داریم، رسیدگی به یورش بی‌امانی که با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی و اشاعه انواع هتاکی، افتراء، اکاذیب علیه مقدسات و اعتقادات، فرهنگ و ثبات اجتماعی انجام می‌گیرد را موکول به تصویب قانون حمایت از کاربران نکنند و با اتکاء به وظایف ذاتی خود در جلوگیری از این تجاوز به حقوق عمومی، اقدام نماید.» خبرگزاری مهر 3️⃣ رهبری فرمودند «غیرت دینی»؛ بی‌غیرت‌ها کیستند؟ 👈🏼 یا آمریکا و صهیونیزم، «غیر» نیستند! 👈🏼 یا مدیریت فضای مجازی ما زیرِ کلید اینها نیست! 👈🏼 یا نمی‌شود مدیریت را از آنان گرفت! که رهبری فرمود می‌شود! و باید در کوتاه‌مدت این اولویت کلیدی را انجام دهید! 👈🏼 یا برخی از نمایندگان و برخی از دولتی‌ها و قضایی‌ها غیرت دینی شان می‌لنگد! که رهبری گِله‌ی اینان را پیش مردم آورد! 4⃣ اگر غیرت دینی یا ملی دارید، جلوی قتلگاه را بگیرد! اگر نه برزخ‌تان قتلگاه! ❌ مبادا مجلس انقلابی، مجلس «لاری ... باف» بشود!
⬅️ یه زمانی به ما بچه انقلابی‌ها می‌گفتن باید برید تو زمین دشمن زیست کنید تا حرف از حاج قاسم‌ها بزنید، الأن خودمان داوطلبانه❗️حرف از نمی‌زنیم تا بتوانیم به زیست مجازی خود ادامه دهیم‼️ ✍ آرمان شیعه #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
پُر افسوس ترین رخداد کربلا ۱. یغماگری در کربلا 🌻 فاطمه دختر امام حسین (ع): «... فَجَعَلَ رَجُلٌ یَفُضُّ الْخَلْخَالَيْنِ مِنْ رِجْلِي وَ هُوَ یَبْكِي فَقُلْتُ مَا یُبْكِيكَ يَا عَدُوَّ اللَّه! فَقَالَ کَيْفَ لَا أَبْكِي وَ أَنَا أَسْلُبُ ابْنَةَ رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ لَا تَسْلُبْنِي قَالَ أَخَافُ أَنْ يَجِي‏ءَ غَيْرِي فَیَأْخُذَهُ» صدوق، امالی، ۱۶۴ و ۱۶۵. 👈«یغماگری به چادر ما درآمد و در حالی که من دختری خردسال بودم و خلخال زرین در دو پایم بود، آن کس خلخال را از دو پایم در می آورد؛ در حالی که می گریست! پس به او گفتم چه چیز تو را می‌گریاند؟ ای دشمن خدا! او گفت چگونه نَگِریَم با این‌که دارم از دختر پیامبر خدا دزدی می‌کنم! به او گفتم: خب! از من دزدی نکن! گفت می‌ترسم کسی دیگری بیاید و آن را برگیرد!» و این گونه چیز را ربودند و رفتند! ۲. یغماگران کربلای امروز آ. همگی به روشنی می‌دانیم که شدیدترین دشمن اهل ایمان و ایران، «الیَهودَ و الذین اشرَکوا» (مائده: ۸۲) هستند. درست است؟ ب‌. همگی به روشنی می‌دانیم که «واتساپ و اینستا» صهیونیستی و ضد امام زمان و اهل بیت (ع) و دارای آرایش جنگی بر ضد اهل ایمان و ایران هستند. ج‌. همگی به روشنی می دانیم که حضور ما در آنجا یاری دشمنان خدا و خنجری در گُرده اهل بیت (ع) است. ۳. شباهت منطق یغماگری ما با یغماگر کربلا با این حال هنگامی که به ما می‌گویند از این دو (که به سخن رهبری «قتلگاه جوانان و نوجوانان» است) بیرون بروید، می‌گویند که: «اگر ما هم بیرون برویم، دیگران بیرون نمی‌روند و ما محروم می‌مانیم! 👈 آ. یک روز این آتش دامن خودت یا خانواده‌ات را می‌گیرد و در همین دنیا تو را به خاک سیاه می‌نشاند؛ 👈 ب. حضور در اینجا، گناه و یاری ستمگران است و در قیامت باید پاسخ بدهی؛ چه دیگران هم در آنجا باشند و چه نباشند؛ پس خودت را نجات بده و خانواده‌ات را: «قُوا أنفُسَکم و أهلیکم ناراً» تحریم: ۶ 👈 ج‌. اگر ما دست از این خطای محاسباتی و غفلت برداریم و «روضه قتلگاه» فضای مجازی را بخوانیم و زشتی «دزدی خلخال از پای دختر امام حسین» را به دیگران هم بگوییم، بی‌گمان برخی، از این کارشان دست می‌کشند و کمک می‌کنند که دیگران هم رها بشوند و بتوانیم صهیونیزم رسانه‌ای را شکست بدهیم ؛ همان گونه که رهبری هم فرموده اند که می شود چنین کرد. 👈 د‌. رهبرمان چه می‌گوید؟ دین‌مان چه می‌گوید؟ عقل‌مان چه می‌گوید؟ چرا صهیونیزم کودک‌کوش را یاری کنیم؟ پس غیرت یعنی چه؟ کجا به درد می‌خورد؟ 👈 ه‌. دست‌کم آن یغماگر بی‌شرم، خلخال زرین را از پای دختر امام حسین در آورد؛ ما نه تنها به خلخال نمی‌رسیم، بلکه ناموس و خانواده و جوانان و نوجوانان‌مان را هم داریم با همین غفلت، بر باد می‌دهیم. دیگر غفلت از این بالاتر؟! ۴. هوشیار باشیم! آیا آنچه خواندید، جادو بود؟ نه به خدا! دشمن با آلوده کردن ما و عادت ما به این کارها، عقل را از سر ما پرانده است! ✅ مگر شک داری که اگر حضرت عباس جلوی زاکربرگ صهیونیست می‌ایستاد، فرد مورد حمایت ما، دست حضرت عباس را قطع می‌کرد؟ مگر شک داری که صهیونیزم دشمن درجه یک امام زمان است؟ خجالت بکشیم! ❌ وای به حال مشوقین و باعثان حضور مردم در اینستا و واتساپ!
🌻وندکاوی ۱۳؛ پیشوند «س» در پیایند وندکاویها برای جالاکی زبان انقلاب (فارسی) پیشوند «س» را بررسی می کنیم. این پیشوند، معنای بهینگی است. ۴۵ نمونه آن را در پژوهشی بررسیده ایم؛ که دو نمونه را در اینجا پیشکش می کنیم: ◽️ س+ پاه «پاه»، زادبَر (بن مضارع فرزندی) از ورزادبر (مصدر فرزندی) پاستن است؛ خود پاس، زاد پاختن است. س+ پاه یعنی پاخت بهینه برای ماندگاری و نگهداری از چیزی. و چه نیکوست نام «سپاه پاسداران» که سختی و درستی، سه بار در آن بازآوری شده است و براستی سپاس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ◽️س+ کند+ ر «کن»، زاد کَفتن است و «کان» اسم مصدر با میانوند «ا» یا از پیوند زادفت «ک» با «ان» جانما است؛ کان یعنی جای کندن (معدن و سنگ معدن) و کن+ ال و کان+ ال نیز یعنی کنده شده و «دُ+ کان» نیز یعنی برتر از کان (مغازه و بازرگانی). «د+ک+ ه» نیز شاید همانند «د+ ک+ ان» باشد. اما «س+ کند» یعنی کندن خوشتراش و بهینه و ساف و کانی و گوهر برتر: «دارایِ، گیتی‌داوری، خضر سکندرگوهری؛ عادل‌تر از اسکندری، کو خون دارا ریخته» خاقانی. یعنی تو «دارا» هستی، همان جناب «دارا» که داور جهان است و تو مانند خضر خوش تراش و بِه گوهرین و برگزیده هستی و دادگرتر از اسکندر هستی که او «دارا» را کشته است. این که حافظ می‌گوید: «نه هر که آینه سازد سکندری داند» س+کند+ر یعنی کسی که بهتر و استادانه تر از هر کسی چیزی را می‌کند و می‌تراشد. گویا این نخستین بار است که معنای «س+ کند+ ر» شناسایی می‌شود. فرد سکندر صفت نیز یعنی صفات مهذب و خوشتراش و ستوده دارد 👈دنباله نوشته در ابرنگار
هدایت شده از مجتبی شیخی
❓ سوال یکی از کاربران مجازی: سلام علیکم. چرا شما رای منفی به اینستاگرام در گوگل پلی را کار نادرستی می دانید؟ ایا مردم در سطوح یکسانی از عقیده هستند؟ آیا از قشر سکولار و حتی نیمه مذهبی و خاکستری که مشارکت شان در چنین کمپین هایی و طوفان های توئیتری و مانند اینها غنیمت است و ایجاد کننده نوعی نفرت عمومی از اینستاگرام است، خبر دارید؟ اصطلاحاً کندن غنیمت است. مشکل اینجاست که فکر می کنید، به این نوع حرکات بسنده و دلخوش کرده ایم. هدف نهایی ما برچیدن کامل دستگاهها و قوای صهیونیستی و کفر و باطل از سپهر امت اسلامی و جایگزینی نوع داخلی آن است و به اندازه بضاعت خود در این راستا در تلاشیم. اما همه مردم علاقه و بضاعت ما را ندارند و باید در حد و اندازه خودشان برنامه عملی طراحی کرد. آیا مرگ بر اسرائیل گفتن در یک راهپیمایی محلی در یک شهر دور برای نابودی اسرائیل کافی است؟ خیر. آیا با آن مخالفید؟ قطعا خیر. چرا؟ چون برای مردم عادی همین مقدار هم مفید است. تلاش برای بیرون کشیدن افراد از ورطه فضای مجازی باطل و اینستاگرام نیز امری کم فایده است. به قول فرمایش شما، کار اصلی آن است که به حاکمیت صهیونیستی به طور کلی پایان بدهیم و اینکار انجام نمیشود مگر با قوانین حکومتی و انسداد برخی فضاها مثل اینستاگرام و این امر عملی نیست مگر با مطالبات گسترده مردمی از مجلس و دولت. البته روشنگری شما و تلاش برای جدا کردن مردم از این فضا مورد نفی و نهی بنده نیست. اما هدف اهم فراموش نشود. ✍پاسخ حجة الاسلام دکتر ابوالفضل امامی: به نام خدا و سلام به شما 🔹 سخنان رهبری: ۱. مسأله فضای مجازی حیاتی است. ۲. اصل بحث در فضای مجازی «مدیریت و اختیارداری آن است»؛ نه چیز دیگر! ۳. اختیارداریش دست دشمن است و دشمن این فضا را قتلگاه کرده است. 🔹 حالا چه باید کرد؟ باز هم ببینیم رهبری چه می گویند: ۱. تیر ۹۹: باید ول شده در دست دشمن را درست کنید! ۲. این کار «اولویت کلیدی» است و مبادا: ۳. و مبادا که به مشغول شوید. 🔹 و باز نتیجه توسط رهبری: مدیریت یاد شده باید در از دست دشمن گرفته شود! این کار شدنی است و باید بشود. 🔸 اشکال: اگر مردم نیامدند چه کنیم؟ 🔹 پاسخ: الان که برخی انقلابیون به ما می گویند که چرا مردم را بیرون می برید؟!!!!! 🔹 پاسخ رهبری: اگر کاری درست است نباید ملاحظه اعتراض مردم کرد. این کار درست و حیاتی است و باید انجام شود. 👈 وقتی می شود دشمن را زد، آیا باید گفت دشمنِ بد، دشمنِ بد، دشمنِ بد؟ آیا این کار یعنی یک مو از خرس غنیمت است؟ وقتی سردار را ترور مجازی کردند، وقتش بود که درست کنیم. این و فرصت را صرف کندن مو از خرس کردند!!!! واقعا این سفاهت است. ❓ اما این که گفتید «آیا بد است که مردم در راهپیمایی بگویند مرگ بر اسرائیل؟» ۱. مساله را به مردم فلسطین ببریم که آنجا قتلگاه اسرائیل است. ۲. وقتی که اسرائیل دارد فلسطین را قتلگاه می کند و می توان آن را زد، آیا هیچ فلسطینی بلکه هیچ چارپایی حاضر است در آن شرایط بگوید من می گویم «مرگ بر اسرائیل» و آیا این یک کار خوب است؟ 👈 خب تو الان باید اسرائیل را بزنی. این دارد به ناموس تو تجاوز می کند، تو می گویی کندن یک مو از خرس غنیمت است؟ بله مردم ایران که راهیپمایی کنند و مرگ بگویند خوب است؛ اما مردم فلسطین که در هستند و می توانند دشمن را بزنند آنها هم بگویند مرگ؟!!! 👈 رهبری می گوید بزنید، می شود، کوتاه مدت هم می شود، دست دشمن را قطع کنید، فیلتر کنید، اینها سخنان صریح رهبری است. اما یک عده افراد دچار میگویند نه آقا بذار مردم بگن بد بد بد. خب حالا گفتند بد. حالا امتیاز اینستا رسید به یک، پس ببندید. باز هم یک نفر از اینها درآمده میگوید چرا مردم را از قتلگاه می کوچانید. ببین چه سفاهتی! بعد همین ها که صراحتا بر ضد سخن رهبری عمل می کنند به ما می گویند خوارج! ببین دچار چه خطای محاسباتی عظیمی شده اند؟ 🛑 اینها تازه در برخی نهادهای ارزشی و مقدس هم هستند. فاجعه این جا است. ، بله نفوووذ. این نهادهای ارزشی باید خود را از این نفوذ محاسباتی تطهیر کنند. ⛔️ وای بر بانیان و ادامه دهندگان قتلگاه. تا زمانی که آلوده به این فضا هستند، هیچ کار برجسته ای نمی کنند و نکرده اند و نخواهند کرد. splus.ir/sheikhy https://eitaa.com/joinchat/1981481119C3433f95378
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محمد کرباسی
نقدی بر یادداشت «جنتلمن‌های تروریست پشت اینستاگرام» آقای مهدی‌فضائلی ✍️حجت الاسلام محمد کرباسی 🔹چندی پیش یادداشتی از جناب آقای مهدی‌فضائلی با عنوان «جنتلمن‌های تروریست پشت اینستاگرام» درباره دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضای مجازی منتشر شد. از آنجا که به نظر رسید ایشان در شناخت نگرش رهبری درباره فضای مجازی فاقد نگاه جامع بوده و نتوانسته‌اند فرمایشات معظم‌له را در این حوزه، به صورت یک منظومه فکری مورد امعان نظر قرار دهند، نگارنده وجیزه‌ای به رشته تحریر درآورد. 1️⃣چرا جریان انقلاب - با وجود اهمیت بیشتر مواضع رهبری درباره حاکمیت فضای مجازی نسبت به فعالیت درون آن- بیش از این‌که به پژواک و تبیین مواضع حاکمیتی و مطالبه آن‌ها از مسئولان امر اقدام کند، توان خود را صرف فعالیت درون فضای مجازی کرده است⁉️ 2️⃣چرا مواضع رهبری درباره استفاده از فضای مجازی مرتب تکرار شده و مورد تاکید قرار می‌گیرد -که باید هم چنین باشد- اما گلایه‌ها و عتاب‌های ایشان به مسئولان فضای مجازی، مورد بی‌توجهی جریان انقلاب قرار می‌گیرد⁉️ 3️⃣چرا اگر کسی اجرایی شدن فرمایشات ایشان درباره استقلال سایبری کشور، قطع وابستگی به بیگانگان و سلب سلطه دشمن از فضای مجازی را مطالبه کند، متهم به افراط و تندروی می‌شود⁉️ 4️⃣و بالاخره چرا هر بار رهبری بر مسئولان رهاساز فضای مجازی می‌خروشند، برخی به دنبال رقیق کردن آن خروش و انصراف اذهان از اصل مسئله هستند⁉️ 5️⃣جناب آقای فضائلی عزیز! جنابعالی علی‌القاعده از فرمایشات رهبری درباره فضای مجازی به ویژه در جلسه سوم بهمن ماه 96 و عتابی که به مسئولان کردند به خوبی خبر دارید. از خواسته‌ی ایشان در جلسه چهارم آسیب‌های اجتماعی درباره فضای مجازی مطلعید. حضرتعالی که در «دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب» نقش تاثیرگذاری دارید، چقدر حول آن مواضع، مطالبه‌گری کردید⁉️ 6️⃣متاسفانه «دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب» که باید پیش‌قراول انعکاس فرمایشات معظم‌له باشد، نسبت به مطالبات ایشان درباره مدیریت فضای مجازی، غایب بزرگ میدان است و این غیبت، از عوامل اصلی سکوت ناموجه جریان انقلاب در این رابطه است. زاویه نگاه برادر عزیزمان به عنوان یکی از تصمیم‌گیران دفتر حفظ و نشر آثار، بخش مهمی از پاسخ سوالات پیش‌گفته است. متن کامل یادداشت را بخوانید👇👇 https://eitaa.com/famtaa/1555