eitaa logo
ابرفقه
695 دنبال‌کننده
408 عکس
341 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قدرت پناه
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری بسیار زیبا و دیدنی این کلیپ مربوط به دانش آموزانی هست که در روز هفتم شهدای حرم در حرم امام رضا علیه السلام به روحانیون گل تقدیم می کنند....... جای تقدیر داره از مسئولین این مدرسه جزاک ا... خیرا 🆔@Ghodratpanah
📚 ابرفقه شب قدر؛ شب قدر ولایی یا اوبامایی ◻️ واژه‌کاوی شب «شب» از ریشه شَفتن و به معنای بهم‌پیوستن است و پوشیدگی و آرامش را (سُباتاً) در پی‌دارد. گَلَه، به سبب پیوند، «شب» نام دارد و «شَبان» هم یعنی گله‌بان. خود واژه گله نیز از «گَفتن» و به معنای «گَل‌هم» بودن است؛ مانند: «گل‌آویز». شفتن، خویشِ چفتن (چفت شدن) است و «چَپان» نیز یعنی شبان. چوپان نیز از چوفتن (بهم پیوستگی بیشینه) است: چوب، چوپ و چوپان. (بنگر: ابرفقه زبان فارسی). شب را چون هر کسی به جای خود بر می‌پیوندد و آرام می‌گیرد، شب گویند. ◻️ابرفقه شب قدر ابرفقه یعنی بررسی چیزها در پردازه امیرالمؤمنین (ع): «العُقولُ أَئمّةُ الأفکارِ و الأفکارُ أئمّةُ القلوبِ و القُلوبُ أئمّةُ الحواسِّ و الحواسُّ أئمّةُ الأَعضاء» کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰. خردها امامان فکرهایند، فکرها امامان دلها، دلها امامان حسها و حسها امامان عضوها. لایه عقل جامعه، همان ولیّ‌امر است که ارزش حیاتی و سرنوشت ساز دارد. آ. «شب عضوی»: برآمده از جایگاه زمین و خورشید است و تن ما در آن جا به «آرامش و سُباتاً» برمی‌گردد. کانون شب قدر عضوی، سرزمینی است که ولیّ‌امر در آن است: «و إمامُ الأرضِ أَرضٌ تَسکُنُها الشّیعة». کافی، ۱۵: ۴۹۰ ب. «شب حسی»: حسّ‌های همبسته و درهم‌‌‌شبَ+کَه شده، که بر گرد ولیّ‌امر، به آرامش می‌رسند. «حس» یعنی شبکه ارتباطی و انتقالی؛ مانند شبکه عصب و رگهای تن. ج. «شب قلبی»: دلهای همبسته و درهم‌شفیره، که برای پروانگی بر گرد ولیّ امر به آرامش می‌رسند. د. «شب فکری»: فکرهای همبسته و در هم‌شبیده، که در چارچوب رهنمود ولیّ امر به قرار می‌رسند. ه. «شب عقلی»: عقل‌های همبسته و درهم‌چپیده، که در گرانش عقل ولیّ‌امر، به آرامش می‌رسند. ◻️ شبهای دُژقدر اگر هر یک از لایه‌های شب قدر بر محور امام همبسته شوند و پیوند مامومی با لایه بالای خود درست کنند، به «شب قدر» تعقلی می‌رسیم. لایه حیاتی شب قدر، شب قدر عقلی است و کمترین ارزش برای شب قدر عضوی است؛ یعنی شب‌بیداری نپیوسته با لایه عقل نظام (رهبری). آ. شب دُژقدر عضوی: شب‌بیداری برای گناهان عضوی (مانند دزدی مال) ب. شبه دُژقدر حسی: در پیوند نبودن حس، با ولیّ امر و شبکه ارتباطی حزب‌الله؛ بلکه در شبکه ارتباطی مخالفان ولیّ‌امر بودن. اکنون کانون چفت شدن و شب قدر مردم در لایه حس، زاکربرگ و است؛ نه امام خامنه‌ای و ولایت الهی! ج. شب دُژقدر قلبی: در پیوند نبودن دل، با مهر و کین ولیّ‌امر و حزب‌الله؛ بلکه هم‌مهر و کین بودن با مخالفان ولیّ‌امر! د. شب دُژقدر فکری: در پیوند نبودن فکر، با رهنمودهای ولیّ امر؛ بلکه هماهنگی فکری و محاسباتی با دشمن. بیچار آن مسئول مجلس، دولت و قوه قضا و برخی نهادهای ارزشی، که در مسأله «حیاتی» فضای مجازی، دچار گسست از چفت و چار«چوب» رهنمودهای ولیّ امر و «چپ»یدن در چارچوب محاسباتی زاکربرگ و لغزش‌های شده‌اند! وای بر این شب دُژقدر طاغوتی! ه. شب دُژقدر عقلی: در پیوند نبودن با ولیّ‌امر که نشانه آن، بر زمین گذاشتن حکم مکرَّر و مصرَّح و مؤکّد اوست که خدا فرموده است از آن اطاعت کنید: «العقلُ ما عُبِدَ بهِ الرحمن». اگر ما عقل داشته باشیم، با ولیّ‌امر که عقل برین است، سنخیّت خواهیم داشت و «السابقین الی ارادته» خواهیم شد و حتی نیاز به حکم هم نخواهد بود؛ چه رسد به حکم مکرر و مصرح و مؤکد. عقل ما یک مرگش شده است که فرمان ۱۰ بندی در کشور ایران اجرایی شده و دولت و مجلس و قوه قضائی انقلابی حکم رهبری را در یک مسأله حیاتی به سرانجام نمی‌رسانند. ◻️ شب قدر یا مرز شرک این است سخن امام صادق (ع) که هرگاه ولیّ‌امر به فرمان ما دستوری بدهد (فإذا حَکَمَ بحکمنا) و مجلس، دولت یا قوه قضائیه و دیگرانی که باید مطالبه کنند، آن را نپذیرد (فلَم یَقبَله) همانا فرمان خدا را استخفاف کرده است و این کار رد کردن خاندان پیغمبر است و ردکننده آنان، ردکننده خداست و این، در مرز شرک است! کافی، ۱: ۱۶۹. گاهی به مرز نزدیکیم! 👈 آقایان مسئول و آقایان اثرگذار! زمان درازی است که حکم ولیّ امر درباره اولویت کلیدی سلب سلطه دشمن بر فضای مجازی (این غیر از راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است) را زیر پای صهیونیزم رسانه‌ای رها کرده‌اید! ! 🔥دست از سکوت و سخن بگووبگذر بردارید! وگرنه حزب‌الله پوست می‌اندازد! ◻️یدالله یا قلم شیطان؟ بجای اینکه یدالله و قلم خدا بشوید و در این شب قدر، شکوه را برای ایران و یاران امام زمان بنویسید، شده‌اید بخشی از که مقدرات اوباما و زاکربرگ را بر کشور امام زمان می‌نویسید! ای ننگ بر این کردار شیطانی! 🔥 در این شبهای برخی مسئولین، هر لحظه شمشیری هدایت‌کُش بر فرق فرزندان امیرالمومنین فرود می‌آید؛ که کشور را حقیقتاً قتلگاه کرده‌ است: «تَهدّمَت والله ارکان الهُدَی» 🕋 یاعلی تسلیت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 https://aparat.com/v/rFRUI 🔴 پیام فوری و بسیار مهم آیت‌الله به تصمیم‌گیرندگان فضای مجازی ◻️ هشدار می‌دهیم به تمام کسانی که می‌خواهند در رابطه با فضای مجازی تصمیم بگیرند، کاری نکنید که خدا شما را جزء کافرین و منافقین بیاورد. ◻️ این روزها در مجلس شورای اسلامی و در نهادهای تصمیم‌گیرنده، بحث فضای مجازی مطرح است و بنا بر این است مدیریتی در فضای مجازی انجام شده و تصمیماتی گرفته شود. 🔺من نظر همه عزیزانی که در این زمینه مسئولیت دارند و فعال هستند را به این آیه کریمه قرآن کریم –۱۴۰ از سوره نساء– جلب می‌کنم که می‌فرماید: 💠 اگر شنیدید که به آیات الهی، به مقدسات الهی، به عقاید قرآنی و دینی استهزا می‌شود یا کفر ورزیده می‌شود و یا به مقدسات مردم حمله و تهاجم می‌شود و به اصول اعتقادی و ارزش‌های مردم و به قرآن و اولیای خدا اهانت می‌شود، حق ندارید همراه توهین‌کنندگان در یک حلقه و مجلس بنشینید که اگر چنین کنید و در حلقه این استهزاءکنندگان و کفر ورزیدگان به ارزش‌های الهی بنشینید و هم‌حلقه شوید، شما هم در زمره آن‌ها به شمار خواهید آمد که «ان الله جامع الکافرین و المنافقین فی جهنم جمیعاً» 🔗 hawzahnews.com/xbH5D #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🕋 شهادت مولای متقیان حضرت علی ع را به شما و رهبرمان و امام زمان تسلیت می گوییم 🕋 ابرگروه براهین؛ پاسخگوی پرسشها و شبهه ها قتلگاه مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆🔺به روز پایانی تخفیف ۴۰+۴۵درصدی دوره جامع آموزش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای نزدیک می‌شویم... 🏷 کد تخفیف:
XN1H4YGW61
هدایت شده از مجتبی شیخی
📚 فضای مجازی قتلگاه دین ایمان و اخلاق جوانان ما شده است امام‌جمعه موقت میبد حجت الاسلام حسنی در بخشی از سخنان خود خطاب به مسئولین فضای مجازی و تأکید مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: نمی‌دانم چرا بعضی از گوش‌ها که باید بشنوند نمی‌شنوند که رهبر معظم انقلاب فریاد می‌زنند کلید و نرم‌افزار فضای مجازی در دست دشمن است و فضای مجازی قتلگاه دین، ایمان و اخلاق جوانان ما شده است. خطیب جمعه میبد افزود: هم از مجلس انقلابی و هم شورای عالی فضای مجازی به جد درخواست می‌کنیم؛ جوانان ما را دریابید و فضای مجازی را صیانت و کنترل کنید. وی بابیان اینکه مسئولینی که در این حوزه مسئولیت دارند فردای قیامت باید پاسخگو باشند گفت: کدام کشور اجازه می‌دهد فضای مجازی‌اش را کشور دیگر اداره کند و باید با اقدام انقلابی و جهادی فضای مجازی را به دست خود بگیرند تا جوانان ما در این ورطه غرق نشوند. 👈 کانال حجت الاسلام دکتر شیخی
📚ابرفقه دوگانه «آبادی اقتصاد با ویرانی فضای مجازی» 📛شبهه: اقتصاد مهمتر از فرهنگ است. نخست اقتصاد را درست کنید؛ وگرنه سخن گفتن از فضای مجازی، مردم را می‌خشماند! ◻️ابرفقه انسان و جامعه امام علی (ع): نخست فقه را بیاموزید و آنگاه بازرگانی [یا هر کار دیگری] را پیشه کنید! فقه درباره نسبت میان فضای مجازی و اقتصاد چه می‌گوید؟ به فرمایش امیرالمؤمنین بنگرید: «العُقولُ أَئمّةُ الأفکارِ و الأفکارُ أئمّةُ القلوبِ و القُلوبُ أئمّةُ الحواسِّ و الحواسُّ أئمّةُ الأَعضاء» کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰. خردها امامان فکرهایند، فکرها امامان دلها، دلها امامان حسها و حسها امامان عضوها. لایه عقل جامعه، همان ولیّ‌امر است که ارزش حیاتی و سرنوشت ساز دارد. ◻️بررسی لایه‌ها ارزشمندترین لایه فرد و جامعه که ارزش حیاتی دارد، «عقل» است. امام علی ع می‌فرماید: «الإنسانُ بِعَقلِه». عقل یعنی گوهر فرد که ایمان، بهشت و جهنم در گرو آن است. لایه عقل، امام درون و امام برون و عمق راهبردی انسان و نظام است. لایه‌های دیگر، سطح (مأموم) هستند. روز رستاخیز نیز هر کس بسته به عقل خودش و هر عقلی بسته به عقل نظام (امام) فراخوانده می‌شود: «یَوم ندعُو کلَّ اُناس بإمامهم» اسراء ۷۱. عقل لایه نخست و امام لایه فکر است. فکر، لایه دوم و امام لایه قلب است. قلب لایه سوم و امام لایه حس است. (حس یعنی شبکه ارتباطی و انتقالی؛ مانند شبکه عصبی و رگهای تن) و حس لایه چهارم و امام عضو در پنجمین لایه است. ◻️رده‌های هر لایه هر کدام از لایه‌ها نیز در دو رده عمق (بود: امنیت) و سطح (به‌بود: آسودگی) دارد. یعنی هر فرد یا نظام، دارای ده رده است که برترین آن «بود و امنیت عقل و ایمان» است و فروترین آن «به‌بود و آسودگی عضو»؛ یعنی اقتصاد. ◻️خطر اصلی چنانکه روایات آخرالزمان می‌گویند، برخی سپیده‌دمان مؤمنند و شامگاهان کافر! و رهبری هم فرموده‌اند که «فضای مجازی حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است». قتل در اینجا نیز قتل باور و ایمان مردم است. پس دوگانه راستین، میان فضای مجازی صهیونیستی (أشَدَّ الناس عَداوَةً) با مردم ما، دوگانه قتلگاه فرهنگ و ایمانی با دلخوش‌کُنک است؛ نه حتی دوگانه بود عقل با بهبود عضو. ◻️دوگانه راستین میان فضای مجازی کنونی با اقتصاد (بهبود لایه عضو) این فضای مجازی زیر کلید استکبار، سبب فقر مردم هم شده است؛ نمونه‌اش تحمیل حسن روحانی به کشور و تعطیلی هزاران کارخانه است. از سوی دیگر، دهها میلیارد دلار سرمایه گذاری در بستر مجازی، به سبب ناامنی این بستر، گریزان شده است و این از مسلمات دانش و تجربه اقتصادی است. 🔥ژرفای جهالت در دوگانه «فضای مجازی و فرهنگ» آیا باید «بود لایه عقل» و بهبود همه لایه‌ها از جمله لایه عضو (اقتصاد) را فدای دلخوشکنک صهیونیزم جهانی به مردم کرد؟! همانها که داروی بیماران پروانه‌ای را تحریم می‌کنند به‌زور اینستا را در حلق مردم می‌کنند! از این بالاتر، حتی رده «بود» لایه عضو (امنیت جانی)، نیز با فضای مجازیِ زیر کلید دشمن، از میان رفته است: بنگرید به قتل طلبه همدانی و روحانیون مشهدی و دهها ناامنی دیگر که بسترش همین فضای مجازی صهیونیستی است. ◻️نیم‌نگاهی به پندار مَزلو برخی، سخن علی (ع) را رها کرده، ژاژ مَزلو را به اسم دین و شهید مطهری بر منبر امیرالمؤمنین می‌خایند! مزلو نیاز بهبود لایه عضو (زیستی) را حتی بر نیاز «بود لایه عضو» (امنیتی) برتر می‌نشاند. با اینکه حتی چارپایان هم نخست به امنیت می‌پردازند و آنگاه به خیک. ضمنا مگر مردم ایران واقعا قحطی زده‌اند و نیازهای «بود» تن شان از میان رفته است؟ ولی رسانه دشمن حتی می‌تواند قحطی ساختگی را هم فراهم کند! مگر ما مارکسیست هستیم که انسان و جامعه را اقتصادپایه معنا کنیم؟ تازه مگر با ول کردن فضای مجازی اقتصاد درست می‌شود؟ مگر غربیها که قانون صیانت دارند، برای دینشان است؟! نه! برای اقتصاد و امنیت‌شان است. 👈 بدانید که وقتی شبکه ارتباطی و سامانه عصبی جامعه دست دشمن باشد، دست را برای بهبود، به چشم نظام نمی‌مالد، بلکه نابودی در آن فرو می‌کند. ◻️ابرفقه فرایند سوره قریش خدا حتی در برخورد با تازیان جاهل حجاز، فرایندِ پیرامون‌مرکزی را پی نمی‌گیرد و فرایند «میان‌دوسو» را پی می‌گیرد: قلب (ایلاف)، حس (رحلة)، عقل (فلیعبدوا)، عضو (اطعمهم)، دوباره قلب (آمنهم من خوف). چرا برای مردمی که به فرمایش پیغمبر (ص)، شگرفترین ایمان و بزرگترین یقین را دارند، چیزی فروتر از کردار چارپایان را به نام دین بازگو کنیم؟! ◻️راز سرنگونی حکومت امیرالمؤمنین؛ خیک یا جنگ شناختی؟ حکومت همان امیرالمؤمنین (ع) به سبب گشنگی خیک مردم از میان رفت یا به سبب گرسنگی شناختی و فضای رسانه‌ای و ناامنی‌های ساختگی معاویه؟! تیغ کاراتر از ذوالفقار علی (ع)، جهل مردم و فقر شناختی بود! ... الحواسُّ أئمةُ الأعضاء 📚الفِقهَ ثُمَّ المَتجَرَ؛ سخن خلاف فقه، سخن طاغوتی است
📚ابرفقه فرمایش رهبری: مصباح استاد فکر العقولُ أَئمّةُ الأفکار والأفکارُ أئمّةُ القلوب والقُلوبُ أئمّةُ الحواسّ والحواسُّ أئمّةُ الأَعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰. خردها امامان فکرهایند، فکرها امامان دلها، دلها امامان حسها و حسها امامان عضوها. لایه عقل جامعه، همان ولیّ‌امر است که ارزش حیاتی دارد ما ۶ گزاره داریم؛ ۳ گزاره کار لایه فکر است و ۳ تا کار لایه عقل: ◻️گزاره‌های لایه فکر (مصباح) آ. بَهشنا (حقیقت‌شناسی) ب. بَتشنا (واقعیت‌شناسی) ج. بَنشنا (تحقق‌شناسی)؛ که بیشتر لایه فکر را درگیر کرده، شیوه «کلی» حرکت از واقعیت به حقیقت را نشان می‌دهد. ◻️گزاره‌های لایه عقل (رهبر) آ. کالشنا (تحقیق‌شناسی): اینک چه باید کرد؟ ب. کاوشنا(تحقیق‌شناسانی): چگونگی و چارچوب انجام آن کار. ج. کارشنا (تحقیق‌بخشی) برنامه و تفریعات برآمده از آن اصل و در آن چارچوب ◻️استاد لایه عقل و استاد لایه فکر استاد لایه عقل نظام، رهبر است و استاد لایه فکر نظام، مصباح. در سیاست (فقه ولایی) که لایه عقل است، نه مصباح و نه هیچکس دیگری استاد نیست و تنها رهبر استاد و «حجت» است؛ نه اینکه بخواهیم مواضع سیاسی مصباح را نادرست بدانیم؛ چون پیشتر رهبری به‌روشنی دیدگاه‌شان را در این‌باره گفتند و در فرمایش تازه رهبری، بحث در «تعیین استاد» برای لایه فکر است: ◻️سخن رهبر «علم «واقعیّت‌ها» را به ما می‌گوید و فکر «بایدها» و «نبایدها» را؛ مرحوم آقای مصباح یک استادِ فکر بود؛ البتّه ایشان کارهای سیاسی و فکرهای سیاسی هم می‌کردند، درباره آن مسائل سیاسی، بحثی ندارم» کتاب ابرفقه: ۳۰هزار تومان گروه ابرفقه با گروهداری امامی کانال ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 بررسی فقهی شبهه «حضور بیت رهبری در اینستا و تقلید ادارات دولتی از آن» ❌ برخی مسئولین کارهای اداری را در اینستا پی می‌گیرند و در برابر توصیه به بهره از پیامرسان‌های ایرانی می‌گویند: «بیت رهبری چندین حساب در اینستا دارد؛ هر گاه آنها از آنجا بیرون آمدند، ما نیز بیرون می‌آییم. ◻️بررسی فقهی و قانونی این شبهه ۱. «دفتر مقام معظم رهبری» هیچ حسابی در هیچ پیامرسان خارجی ندارد و دارندگان اینستا، یک مؤسسه فرهنگی مربوط به حفظ و نشر آثار رهبری هستند؛ نه «دفتر رهبری». ۲. هیچ مبنای فقهی اجازه نمی‌دهد که کار یک مؤسسه فعال در حفظ و نشر آثار رهبری، حجیت شرعی برای ما بسازد. ۳. هیچ مبنای قانونی هم اجازه نمی‌دهد که رفتار چنین مؤسسه‌ای بتواند بر خلاف قانون صریح باشد؛ مگر این که اجازه خاص از رهبری برای نادیده گرفتن قانون داشته باشد. ۴. مستند فتوایی حرام بودن حضور در اینستا فتوای صریح امام خامنه‌ای: «بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که منفعت تولید و خرید آنها عائد صهیونیست‌ها، که محارب با اسلام و مسلمین هستند، می‌شود، اجتناب کنند.». أجوِبَة الاستفتائات، پرسش ۱۳۵۳. البته حجیت فتوا در جایی است که حکم و قانونی در آنجا نباشد. ۵. مستند قانونی تخلف‌بودن حضور در اینستا قانون واحده اسلامی مصوب ۲۹/۶/۷۱ در مجلس با تأیید شورای نگهبان در ۵/۷/۷۱: «ماده ۱. عقد هرگونه قرارداد چه مستقیم و چه از طریق واسطه با شرکتها یا اشخاص مقیم اسرائیل یا با افراد تبعه اسرائیل یا افرادی که برای اسرائیل یا به نفع آن کشور کار می‌کنند، صرف‌نظر از محل اقامت آنان، برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی، ممنوع می‌باشد و …» و «ماده ۶- «هر گونه معامله به صورت هبه یا اکتساب ممنوع است. هر معامله به صورت هبه یا صرفا معامله، در اجرای مفاد این ماده، به عنوان فروش و یا خرید محسوب می‌گردد.» ۶. پاسخ نقضی اعتبار «دفتر مقام معظم رهبری» بالاتر از چندین نفر در یک مؤسسه مربوط به حفظ و نشر آثار رهبری است. اگر حضور در اینستا بر پایه مبانی فقهی و قانونی مشروع است و ترویج اسلام و انقلاب و مواضع رهبری در گرو حضور در اینستا است، چرا دفتر رهبری در آنجا نیست؟ آیا دفتر رهبری فهم درستی از ترویج اسلام و مواضع رهبری ندارد و مسئول فلان اداره در فلان شهر چنین فهمی را دارد؟ ۷. اگر کار ادارات دولتی، در ایسنتا حلال، قانونی و بلکه لازم است، آیا بخشنامه فروردین ۱۳۹۷ در «ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در دستگاه‌های دولتی»، دهان‌کجی رسمی و آشکار به شمار نمی‌رود؟ ۸. از برخی سخنان رهبرمان برمی‌آید که گروه‌ها و افراد توانمند باید برای جهاد تبیین در رسانه‌های دشمن باشند و شاید برخی کارهای گرامیانِ دفتر حفظ و نشر آثار نیز در این راستا بتوان بررسی کرد؛ اما آیا فعالیت‌های ادارات دولتی و کارهای اداری دانشگاهها و مدارس هم باید در رسانه‌های دشمن باشد؟! ۹. به هر روی، اولاً طبق مبانی فقهی، تقلید از کار برخی گرامیان در دفتر حفظ و نشر آثار، نادرست است؛ ثانیاً اگر دغدغه سخنان رهبری داریم، آیا نباید فرمایش آشکار و چندین باره رهبری درباره قتلگاه مجازی و سلب سلطه دشمن بر فضای مجازی و بی‌پناهی مردم در زیر کلید استکبار و سیاست اصولی پهنای باند و اولویت کوتاه‌مدت مجلس برای این مسائل را نیز مطالبه کنیم؟ بنگریم که دفتر حفظ و نشر آثار رهبری، چه اندازه این فرمایش‌های مکرر رهبری را در راستای گفتمان‌سازی و جریان سازی در جامعه، ترویج می‌کند؟ ۱۰. شگفت این که برخی مسئولین حزب‌اللهی نمی‌پذیرند که در پیامرسان‌های ایرانی نیز کار کنند و آن را پس می‌زنند! در اینجا دیگر از کار پسندیده دفتر حفظ و نشر آثار رهبری الهام نمی‌گیرند! 👈 آری اگر روزی مانند علامه حلی، چاه منافع‌مان را پُرکردیم، آن وقت می‌توانیم راه درست را پی بگیریم؛ آن چاه، انصاف ما را می‌بلعد! ! ◻️برخی مسئولین دولتی بدانند که فراتر از شرع و قانون عمل کردن ارمغانی جز هرج و مرج (آنارشی) ندارد! دکتر رئیسی هم به مطالبه عمومی چندی پیش رهبری هنوز پاسخ عمومی نداده‌اند و این کار بر خلاف آداب رفتار با فرمایش امام جامعه است.