eitaa logo
مهدی میرزائی
565 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
424 ویدیو
566 فایل
كانال رسمى حجت الاسلام مهدی میرزائی در زمينه نشر درسگفتارها، مواضع و سخنراني هاى ايشان و ارائه ومعرفی محتویات راهبردی در تربیت انسان تراز در تحقق تمدن مهدوی برای كاربران مي باشد. ▶️https://t.me/alab : ارتباط با ادمین📮 ⇨ @Mahdimir255
مشاهده در ایتا
دانلود
"معارفی از اربعین" 👇👇👇 💡ارکان انحراف امت؛جهالت وضلالت https://eitaa.com/abhas313/3951 💡تبیین زیارت اربعین با محوریت انسان کامل https://eitaa.com/abhas313/3839 💡نشانه های جامعه شیعی"کدهای حدیث علائم المومن" https://eitaa.com/abhas313/3932 💡ولایت سیدالشهدا دریچه ورود به توحید https://eitaa.com/abhas313/2068 💡آداب مجالس توسل به اهل بیت علیهم السلام https://eitaa.com/abhas313/1467 💡اهمیت جوشش درونی در ذکر مصیبت حسینی ع https://eitaa.com/abhas313/3651 💡منطق جهانی حسین ع https://eitaa.com/abhas313/3749 💡تمام دینداران عالم مدیون امام حسین ع اند https://eitaa.com/abhas313/3748 💡نگاهی کوتاه به فلسفه قیام حسینی ع https://eitaa.com/abhas313/3750 💡اشک مسئولیت ساز https://eitaa.com/abhas313/2152 ✍"درس های حسین شناسی" 🆔@abhas313
💡پاسخ به پرسش های مخاطبین 👈حاج آقا بنده خدایی میگفت که اگر رئیس جمهور تو کشور هست پس دیگه چه نیازی به رهبر هست؟ یا اگه رهبر هست چه نیازی به رئیس جمهور هست؟ 🆔@abhas313
868.5K
💡پاسخ به پرسش های مخاطبین آیا باید تمام نکات در پارامترهای مطالعه مطلوب عملیاتی سازی بشود؟ ارتباط صوت پارامترهای مطالعه مطلوب با صوتهای اهداف مطالعاتی دقیقا چیه؟؟؟ 👇👇👇👇👇 🆔@abhas313
533.5K
💡پاسخ به پرسش های مخاطبین پرسش های مطالعاتی 👇👇👇👇
💠جلسه ای با طلاب 🕌مدرسه تخصصی امام کاظم ع موضوع:"سامانه دانش تجوید" 👈هدایتگری قرآن 👈تقوا ومراعات آداب شرط برخورداری از هدایت قرآن 👈بررسی علوم ادبی وجایگاه دانش تجوید 👈ضرورت های قرآنی وغیر قرآنی تحصیل دانش تجوید 👈فوائد چهارگانه مترتب بر دانش تجوید 📍صحت نماز واهمیت فقهی 📍مقدمه ورود به مکالمه عربی 📍مقدمه فهم علوم ادبی مانندصرف ونحو 📍رسالت طلبگی در قرائت فاخر در نماز 👈معرفی منابع تکمیلی در دانش تجوید 🆔@abhas313
مهدی میرزائی
😂تابستان با طعم بستنی کیم ....
👈نگاه مبلغ به مخاطب چگونه باید باشد؟؟؟👇 زَيْدٌ اَلنَّرْسِيُّ فِي أَصْلِهِ ، قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي اَلْحَسَنِ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ اَلرَّجُلُ مِنْ مَوَالِيكُمْ يَكُونُ عَارِفاً يَشْرَبُ اَلْخَمْرَ وَ يَرْتَكِبُ اَلْمُوبِقَ مِنَ اَلذَّنْبِ نَتَبَرَّأُ مِنْهُ فَقَالَ تَبَرَّءُوا مِنْ فِعْلِهِ وَ لاَ تَتَبَرَّءُوا مِنْهُ أَحِبُّوهُ وَ أَبْغِضُوا عَمَلَهُ قُلْتُ فَيَسَعُنَا أَنْ نَقُولَ فَاسِقٌ فَاجِرٌ فَقَالَ لاَ اَلْفَاسِقُ اَلْفَاجِرُ اَلْكَافِرُ اَلْجَاحِدُ لَنَا اَلنَّاصِبُ لِأَوْلِيَائِنَا أَبَى اَللَّهُ أَنْ يَكُونَ وَلِيُّنَا فَاجِراً وَ إِنْ عَمِلَ مَا عَمِلَ وَ لَكِنَّكُمْ تَقُولُونَ فَاسِقُ اَلْعَمَلِ فَاجِرُ اَلْعَمَلِ مُؤْمِنُ اَلنَّفْسِ خَبِيثُ اَلْفِعْلِ طِيبُ اَلرُّوحِ وَ اَلْبَدَنِ اَلْخَبَرَ مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل , جلد۱۲ , صفحه۲۳۶ عنوان باب : الجزء الثاني عشر كِتَابُ اَلْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَلنَّهْيِ عَنِ اَلْمُنْكَرِ أَبْوَابُ اَلْأَمْرِ وَ اَلنَّهْيِ وَ مَا يُنَاسِبُهَا 17 - بَابُ وُجُوبِ حُبِّ اَلْمُطِيعِ وَ بُغْضِ اَلْعَاصِي وَ تَحْرِيمِ اَلْعَكْسِ
مهدی میرزائی
👈نگاه مبلغ به مخاطب چگونه باید باشد؟؟؟👇 زَيْدٌ اَلنَّرْسِيُّ فِي أَصْلِهِ ، قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي اَ
أَنَّ رَجُلًا مِنَ الْمُنَافِقِینَ قَالَ لِأَبِی الْحَسَنِ الثَّانِی ع: إِنَّ مِنْ شِیعَتِکُمْ قَوْماً یَشْرَبُونَ الْخَمْرَ عَلَى الطَّرِیقِ. فَقَالَ: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَهُمْ عَلَى الطَّرِیقِ فَلَا یَزِیغُونَ عَنْهُ. وَ اعْتَرَضَهُ آخَرُ فَقَالَ: إِنَّ مِنْ شِیعَتِکَ مَنْ یَشْرَبُ النَّبِیذَ. فَقَالَ ع: قَدْ کَانَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللَّهِ ص یَشْرَبُونَ النَّبِیذَ. فَقَالَ الرَّجُلُ: مَا أَعْنِی مَاءَ الْعَسَلِ وَ إِنَّمَا أَعْنِی الْخَمْرَ. قَالَ: فَعَرِقَ وَجْهُهُ ثُمَّ قَالَ: اللَّهُ أَکْرَمُ مِنْ أَنْ یَجْمَعَ فِی قَلْبِ الْمُؤْمِنِ بَیْنَ رَسِیسِ[دسیس] الْخَمْرِ وَ حُبِّنَا أَهْلَ الْبَیْتِ. ثُمَّ صَبَرَ هُنَیْئَةً وَ قَالَ: فَإِنْ فَعَلَهَا الْمَنْکُوبُ مِنْهُمْ، فَإِنَّهُ یَجِدُ رَبّاً رَءُوفاً وَ نَبِیّاً عَطُوفاً وَ إِمَاماً لَهُ عَلَى الْحَوْضِ عَرُوفاً، وَ سَادَةً لَهُ بِالشَّفَاعَةِ وُقُوفاً، وَ تَجِدُ أَنْتَ رُوحَکَ فِی بَرَهُوتَ مَلْهُوفاً. بحار الانوار، ج۲۷، ص۳۱۴