تـنَفُس؛
در سکوت شب...
Haamim @RozMusic.comHaamim - Ay Setareh (128).mp3
زمان:
حجم:
2.5M
چه حالی داشت با تو قدم زدن...
شب دوباره همانیم
آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا!
حتی اگر تمام روز، در قویترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم
گاهی بی آنکه بفهمی
در طول زمان آدم دیگری میشوی
بیشتر سکوت میکنی
دیرتر باور میکنی
و کمتر میرنجی.”
صادق هدایت يه جا با درد میگه:
"از ته دل میخواستم و آرزو ميکردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم"
من هم این روزها جز این آرزو، چيزی نمیخوام.