eitaa logo
اندیشمندان جوان سپنتا
219 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
135 ویدیو
15 فایل
کد شامد 1-2-736791-61-0-10 Andishmandan Javan Sepanta Tel: +98 (26) 34 81 92 10 +98 (26) 34 82 41 70 SMS: 1000 26 34 81 92 10 Web: https://ajs.org.ir e-mail: info@ajs.org.ir Channel Admin: @ajs_org_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 یا 🔵 هر دو است و هر دو به است و بزرگان آن‌ها را به یکسان به‌کار برده‌اند: چنان بر فَرقِ من چرخ آسیا راند که مویم زیر گردِ آسیا ماند - دل همچو سنگت ای دوست به آب چشم سعدی عجب است اگر نگردد، که بگردد آسیابی - لينک کانال 👈🏻 @ajs_org
چهل و هفت آخر هفته دینامیت ساخته مسعود اطیابی آخر هفته نگی که نگفتم باصدای فرزاد فرزین آخر هفته قصه های امیرعلی نوشته امیرعلی نبویان لینک کانال 👈 @ajs_org
پنج به فرمودند: تو در قلب مؤمنی نمی‌نشیند جز آن که هرگاه یک گامش بر لغزد؛ دیگرش استوار شود؛ تا این‌که عزّوجلّ وی را به تو؛ در درآورد Have told to Ali (PBUH) : A believer won't have you unless one of his/her slips and another one stays Until almightly enters him/her into due to your . لینک کانال 👈 @ajs_org
مرا کردست حلوا میفکن وعده حلوا به و جانم بدان حلواست پیوست که صوفی را صفا آرد نه صفرا زهی حلوای و چرب و که هر دم می‌رسد بویش ز بالا دهانی بسته حلوا خور چو ز دل خور هیچ دست و میالا از آن دستست این حلوا از آن دست بخور زان دست ای بی‌دست و بی‌پا دمی با مصطفا و کاسه باشیم که او می خورد از آن جا و از آن خرما که را کرد کلی و اشربی و قری عینا دلیل آنک زاده کلیم ندایش می‌رسد کای بابا همی‌خواند که فرزندان بیایید که آراسته‌ست و لینک کانال 👈 @ajs_org
Nina is in a because she has two today نینا در هست چون امروز دو تا دارد لینک کانال 👈 @ajs_org
🔴 یا 🔵 این دو معنای یکسانی دارند و در می‌توانند یکدیگر شوند؛ 🔴🔴🔴 مثال؛ چگونه باز کنم بال در هوای وصال که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق 🔵🔵🔵 مثال؛ صوفی چگونه گردد گردِ شراب صافی گنجشک را نگنجد عنقا در آشیانه - لينک کانال 👈🏻 @ajs_org
چهل و هشت آخر هفته به وقت خماری ساخته محمدحسین لطیفی آخر هفته دوتا دل عاشق باصدای بهنام بانی آخر هفته هنر رنجاندن نوشته آرتور شوپنهاور ترجمه علی عبداللهی لینک کانال 👈 @ajs_org
شش نگاه به از تيرهاي است هر کس به پاس حرمت الهی ان را ایمانی به او میدهد که آن را در احساس می‌نماید Looking at (of the ) who isn't your first-rate is one of the of Whoever leaves this work for the sake of divine sanctity gives him faith that he/she feels in his/her لینک کانال 👈 @ajs_org
سوی لبش هر آنک شد خورد ز پیش و پس زانک حوالی نیش زنان بود مگس روی ویست مار بود در او نهان جعد ویست همچو شب مجمع دزد و هر عسس کان زمردی مها دیده مار برکنی ماه دوهفته‌ای شها غم نخوریم از غلس بی‌تو چه فن زند بی‌تو چگونه تن زند و جهان غلام تو جان و جهان تویی و بس رستمان تویی و ظفررسان تویی هست اثر حمایتت گر زره‌ست وگر فرس تو بود آن نه که منطوی بود صد مه و آفتاب را نور توست مقتبس چرخ میان آب تو بر دوران همی‌زند بر طبیبیت عرضه همی‌کند مجس ذره به ذره طمع‌ها صف زده پیش تو کنان و دم زنان بهر امید هر نفس دست چنین چنین کند لطف که من چنان دهم آنچ بهار می‌دهد از دم خود به خار و خس خاک که نور می‌خورد و زر نبات او که آب می‌خورد ماش شدست یا عدس رنگ جهان چو سحرها عصای موسوی باز کند خود درکشدش به یک نفس چند بترسی ای از نقش خود و خیال خود چند گریز می‌کنی بازنگر که نیست بس کن و بس که کمتر از اسب سقای نیستی چونک بیافت باز کند از او لینک کانال 👈 @ajs_org