eitaa logo
امامت و امارت
185 دنبال‌کننده
85.3هزار عکس
47.8هزار ویدیو
4.2هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️عمار بن یاسر 9صفر 37ق شهادت عماربن یاسر در 90 سالگی در جنگ صفین به دست گروه یاغی طبق پیشگویی رسول خداص است که فرزند شهیدان سمیه ویاسر است خزیمه بن ثابت که در جنگ جمل و نهروان مردد بود با شهادت عمار گفت اکنون گروه یاغی روشن شد و شمشیر کشید از یاغیان کشت وشهید شد . عمار از 7یا4مسلمان نخستین است در پیمان عقبه حضور داشت او در تمامی جنگ های پیامبر وبرخی جنگ های خلفا و دو جنگ علی ع شرکت داشت مدتی خلیفه دوم اورا فرماندار کوفه و فرمانده نظامیان این شهر کرد و بعد اورا عزل کرد در پاسخ اعتراض مردم گفت او در سیاست ضعیف است . به درخواست امام راحل حافظ اسد مرقد اورا در رقه سوریه توسعه داد و نوسازی نمود داعش ده سال قبل آن را با موشک منهدم کرد و ثابت کرد به حکم پیامبر این گروهک هم یاغی و در امتداد یاغیان معاویه ای است پیامبرمیفرمود حق بر مدار عمار می چرخد و بهشت مشتاق اوست . در ایران تندیس عمار را به حامیان بصیر و با ثبات ولایت فقیه اعطاء میکنند که اولین آنها آیت الله مصباح طاب ثراه بود . @Qavami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نکبت تمدن غرب را ببینید بعد از پنجاه زندگی مشترک در دادگاه مرد میگه بچه ها شبیه من نیستند بعد دادگاه نتیجه بررسی DNA رو میگه معلوم میشه هیچکدام از سه فرزند از پدرشون نیستند پدرشون کسی دیگه است حالا هی یه عده احمق بگن غربیها چشم و دل سیرند 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
با سلام فقه الا داره -فقه رهبری (فقه القیاده) تفسیر ترتیبی مدیریتی آغازسوره انعام اصول فقه الا داره-ادامه اصول نظریه پردازی در دانش مدیریت ممنون
هدایت شده از واهبی
باسلام و احترام دروس فقه معاصر فقه الاداره اصول فقه الاداره تفسیر مدیریتی در نجاح انتخاب شدند. باتشکر
🔴امام خمینی(ره): اشخاصی که انقلابی نیستند، نباید در رأس وزارتخانه‌ها باشند، نباید به معرفی شوند، اگر هم معرفی شدند، مجلس رد بکند و هیچ اعتنا نکند؛ الاّ اینکه کارآمد، اسلامی و انقلابی باشد... اگر بنا باشد اینطوری باشد، باید عزای جمهوری اسلامی را بگیریم! پی نوشت:طبق این سخنان گوهربار حضرت امام کابینه پزشکیان اصلا نباید تشکیل بشود.
🔺 ولایت یا حکمرانی در جستجوی تعریفی دقیق و کاربردی از مفهوم حکمرانی، باید به کارکردهای متعددی که این واژه را شکل می‌دهند، توجه کرد. این کارکردها، که اغلب در ارتباط با مکتب نئولیبرالیسم مورد بررسی قرار می‌گیرند و می‌توانند در کنار هم، تصویری جامع و بنیادی از حکمرانی را ارائه دهند، در نتیجه کلمه ولایت در تعارض با مفهوم حکمرانی است. لذا ضروری است که در نظر داشته باشیم که این مفهوم، به دلیل پیوندهای عمیقی که با نئولیبرالیسم دارد، نمی‌تواند به طور مستقیم برای توصیف مفاهیمی چون حکمرانی اسلامی، حکمرانی علوی ... به کار رود. این امر، مشابه تلاش برای اسلامی‌سازی نظام بانکی است که نیازمند بازتعریف و تطبیق با اصول و معیارهای دینی می‌باشد. به منظور حل این مشکل، پیشنهاد می‌شود که از اصطلاح کلی "نظام امر اداره" به جای حکمرانی استفاده شود. این اصطلاح، فاقد جهت‌گیری‌های خاص و قابلیت انعطاف بیشتری در تطبیق با مفاهیم مختلف را دارد. از طرفی با توجه به گسترش و تبلیغات وسیعی که در رابطه با کلمه حکمرانی در کشور صورت گرفته است، جایگزینی کامل آن با واژه جدید دشوار است. بنابراین، می‌توانیم " " را به عنوان جایگزینی برای واژه ولایت به تنهایی به کار ببریم و تأکید کنیم که منظور از این اصطلاح، همان مفهوم ولایت است که در چارچوب اصول دینی ما تعریف شده است. @raveshetamadoni
منظور از ؛ یک سیستم فعالیت انسانی شامل معناها، رفتارها، ساختارها و فرآیندها می باشد که از طریق آن تعداد زیادی از ذیحقان (اجتماعی (حکمرانی مرتبه اول) و سیاسی (حکمرانی مرتبه دوم)...) بمنظور حل مشکلات حول نقش محوری و با حقوق متفاوت به منظور تدوین، ترویج و دستیابی به مورد نیاز برای حرکت در (حکمرانی مرتبه سوم/حکمرانی مبتنی بر عقلانیت دینی) از طریق بسیج، مبادله و به کارگیری طیف وسیعی از ایده‌ها، قوانین، ابزارها و منابع بدون نقض اختیار و اراده مردم و در یک محیط بداءپذیر، پیچیده، متنوع، پویا و تشکیکی... با ارائه خدمت و محصول با تعامل دارند. @raveshetamadoni
حوزه دانش علم به دلیل تبعیت از یک ذهنیت کل گرایانه شامل نظریات مختلفی است. یکی از این نظریات مرتبط با نیازهای طبقه بندی شده (همانند هرم نیازهای مازلو...) و به صورت خاص تر نیازهای فطری کنشگران/ذیحقان است. این نظریه به صورت ارتباط با نیازهای بیان شده توسط بازیگران مختلف در فرآیند حل مسئله توسعه می‌یابد و باید از طریق تطبیق قوانین نظام حکمرانی ولایی با نیازها و اهداف، ایجاد و منجر به سعادت دنیوی و اخروی گردد. در این بخش از نظریه حکمرانی ولایی به دنبال ایجاد تمایز با سبک حکمرانی غربی، که بخشی از آن با تعریف انسان خودخواه، فرصت طلب و دارای عقلانیت ناقص است، خواهیم پرداخت. درجه_اول @raveshetamadoni
موکب حبیب بن مظاهر