eitaa logo
از هر دری سخنی
574 دنبال‌کننده
22.5هزار عکس
7.2هزار ویدیو
428 فایل
آشفتگیه،بایدببخشید... ارتباط با مدیر @Behesht123
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 چرا می‌گن: زمان‌ِ شاه‌، ظاهر و باطن‌ یکی‌ بود! ⁉️ میگن: زمان شاه، مردم منافق نبودن؛ اهل میرفت کاباره و اهل میرفت مسجد... چرا؟؟؟ ✅ پاسخ جالب حجت الاسلام راجی @Roshangari_ir @alfavayedolkoronaieh🌱
نام اثر: دود شدن ۸ هزار میلیارد دلار آمریکایی‌ها در سوریه هنرمند: جمهوری اسلامی ایران @BisimchiMedia @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 تبلیغ شرکت هواپیمایی امارات برای سفر به ایران ❗️ چرا خودمان از این کلیپها برای خودمان درست نمی‌کنیم؟!!😔😔 @HozeTwit @alfavayedolkoronaieh🌱
این عبارات از در مقدمه «داستانِ راستان» بسیار راهبردی است. هر بار که به آن فکر می‌کنم، دروازه‌ای جدید و فهمی نو ایجاد می‌کند. شاید هر کسی در هر جایگاهی که در حال کار کردن است، باید بارها و بارها این جملات را بخواند و در آن تأمل کند. با هم بخوانیم؛ صلاح و فساد طبقات اجتماع در یکدیگر تاثیر دارد. ممکن نیست که دیواری بین طبقات کشیده شود و طبقه‌ای از سرایت فساد یا صلاح طبقه دیگر مصون یا بی‌بهره بماند، ولی معمولا فساد از «خواص» شروع می‌شود و به «عوام» سرایت می‌کند و صلاح برعکس از «عوام» و تنبه و بیداری آن‌ها آغاز می‌شود و اجباراً «خواص» را به صلاح می‌آورد، یعنی عادتاً فساد از بالا به پایین می‌ریزد و صلاح از پایین به بالا سرایت می‌کند. روی همین اصل است که می‌بینیم امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در تعلیمات عالیه خود، بعد از آنکه مردم را به دو طبقه «عامه» و «خاصه» تقسیم می‌کند، نسبت به صلاح و به راه آمدن خاصه اظهار یأس و نومیدی می‌کند و تنها عامه مردم را مورد توجه قرار می‌دهد ... این، است از یک عده طرفداران اصلاح که هر وقت در فکر یک کار اصلاحی می‌افتند، «زعماء» هر صنف را در نظر می‌گیرند و آن قله‌های مرتفع در نظرشان مجسم می‌شود و می‌خواهند از آن ارتفاعات منیع شروع کنند ... 👈 اگر کار فکری - فرهنگی می‌کنیم، اگر فعالیت سیاسی، رسانه‌ای و ... داریم، این جملات را بارها بخوانیم ... @hamid_kasiri @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با فاصله، دلچسب‌ترین واجبِ عالم آوردنِ نامت، پس از آن گفتنِ جان است... @alfavayedolkoronaieh🌱
هدایت شده از تنها علاج
🔰حضور حجت الاسلام علوی در غرفه سدید 📆 پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ @tanhaelaj
هدایت شده از تنها علاج
هدایت شده از تنها علاج
هدایت شده از تنها علاج
هدایت شده از تنها علاج
هدایت شده از تنها علاج
هدایت شده از تنها علاج
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ “بابا رضا” منتشر شد 🎈اجرا شده در جشن بزرگ شهر یزد 🗣با صدای روح الله رحیمیان 📝 شاعر:سید صادق رمضانیان 🔻 @seyyedoona @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 به مناسبت اول ذی‌قعده آغاز 🔹 چاره ای نداریم که راه بیفتیم... هر روز تعویق بیندازید، مشکل تر می شود ... نگذارید برای ایام پیری! 💬 امام خمینی قدس سره @HozeTwit @alfavayedolkoronaieh🌱
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📣 تبیین سه کلید واژه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی توسط رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز  ✏️ رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور: ✏️در سیاست خارجی وقتی می‌گوییم عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی. ما در طول این سالها داشتیم مواردی را که دیپلماسی ما، تعبیر درست در قبالش همین تعبیر «التماسی» است، «دیپلماسی التماسی». ممکن است لحن‌مان هم التماس‌آمیز نبوده اما باطن قضیه التماس بوده. عزت یعنی نفی این‌جور دیپلماسی، نفی چشم دوختن به دست و زبانِ این و آن. این شخصیت پخته‌ی سیاسی قدیمی فلان کشور این‌جوری گفت، این‌جوری قضاوت کرد، آن یکی این‌جوری گفت، این‌جوری اقدام میکنند. عزت یعنی ما چشم‌مان و نگاهمان به این چیزها نباشد، تکیه‌مان به اصول خودمان باشد. ✏️حکمت یعنی در همه‌ی تعاملهای دو جانبه و چند جانبه خردمندانه عمل کنیم. اندیشیده عمل کنیم. محاسبه‌شده عمل کنیم. از اظهار نظرهای دفعی و ارتجاعی و حساب‌نشده پرهیز کنیم. حکمت یعنی هر کاری که میکنیم، پشتوانه فکری و عقلانی داشته باشد. اندیشیده باشد، محاسبه‌شده باشد. ✏️مصلحت یعنی شناختن موارد انعطاف. یک جاهایی باید انعطاف داشت. انعطاف منافات با اصول ندارد. حفظ اصول با امکان انعطاف با هم می‌سازند، میتوان یک جاهایی انعطاف به خرج داد. بنده یک وقتی چند سال قبل از این گفتم: «نرمش قهرمانانه»؛ بد فهمیده شد، هم بعضی‌ها در خارج بد فهمیدند، یک محاسبه‌ی دیگر کردند، در داخل هم بعضی از خودهایمان بد فهمیدند معنای این را. انعطاف یک جاهایی لازم است، بایستی انجام بگیرد. همان معنایی که ما در تقیه معنا کردیم ــ در بحث امامت، بنده مفصل راجع به تقیه صحبت کردم ــ تقیه یعنی وقتی شما در یک جایی دارید حرکت میکنید، به یک صخره‌ای میرسید که از آن عبور نمی‌توانید، یک راهی پیدا کنید از کنار صخره و عبور کنید. انعطاف یعنی این. معنایش این نیست که ما از ادامه‌ی راه پرهیز کردیم و عقب‌نشینی کردیم، نه. به جنگ صخره نرفتیم، انعطاف پیدا کردیم، توانستیم راه دیگری را پیدا کنیم. 🏷 💻 Farsi.Khamenei.ir
🔴 🚩 🌹 مراسم ویژه ولادت حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها)🌹 🔹️ سخنران 🎙 حجت‌الاسلام مروستی‌زاده 🖇 با موضوع: انتخاب‌های ناخودآگاه 🔹️ مولودی‌خوانی 🎙 کربلایی محسن محمدی‌پناه 📌 مراسم بیاد شهیده زینب کمایی 🗓 شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ⏰️ همراه با نماز مغرب و عشاء 🕌 بلوار جمهوری اسلامی، آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(علیه‌السلام) ➖➖➖➖➖ 🏳 هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد 🆔 @darozzekr_com
🟢 آثار رعایت عدالت و انصاف میان خود در یک جامعه ولو در یک جامعه مشرک 🔹 آیه عجیبی است: «وَ ما کانَ رَبُّک لِیهْلِک الْقُری‏ بِظُلْمٍ وَ اهْلُها مُصْلِحونَ‏» (هود/۱۱۷) پروردگار تو هرگز چنین نیست که مردمی را به موجب ظلمی هلاک کند درحالی که آنها مصلح و اصلاح کننده‏‌اند. 🔸 اینکه هم ظالمند و هم اصلاح‌کننده یعنی چه؟ مقصود از ظلم در اینجا آن «ظلم عظیم» است که شرک است، و مقصود از اینکه مصلح هستند یعنی در میان خودشان مصلحند. 🔹 پس ظلمشان در حق الله است، اصلاحشان در حق‏ الناس. بنابراین قرآن این ‏طور می‌گوید که اگر مردمی خودشان برای خودشان در دنیا خوب باشند اما کافر و مشرک باشند، عدالت در میانشان برقرار باشد ولی مشرک باشند، در این دنیا خدا آنها را معذب نمی‌کند. 📗 استاد مطهری، آشنایی با قرآن، ج۳، ص۱۴۱ @motahari_ir @alfavayedolkoronaieh🌱
❤️ حال خوب این روزهای دریاچه ارومیه @TebyanOnline @alfavayedolkoronaieh🌱