eitaa logo
از هر دری سخنی
574 دنبال‌کننده
22.5هزار عکس
7.1هزار ویدیو
428 فایل
آشفتگیه،بایدببخشید... ارتباط با مدیر @Behesht123
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚 قــسم به ‌حضرت‌ ســبحان، دوشــنبه‌ها قــلبم؛ دخــیلِ نام ‌حـــسن شد، هــمین‌ مرا کافیـــست... ┄┅┅┅┅┄❅💠❅┄┅┅┅┅┄ @Story_Mazhabi @alfavayedolkoronaieh🌱
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
143220_302.mp3
4.08M
📖 ترتیل سریع جزء ۲۴ قرآن کریم 🎙 قاری محترم استاد معتز آقایی ❤️ 👌 💢 حجم: ۴ مگابایت ⏰ زمان: ۳۲:۴۷ @sticker_mazhabi @alfavayedolkoronaieh🌱
24.mp3
3.51M
[شرح‌ دعای‌ روز‌ بیست و چهارم ماه‌ رمضان توسط‌ آیت‌ الله‌ مجتهدی 🎧] 🌙 💛 @yadegaranir @alfavayedolkoronaieh🌱
📣 | شب و روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان 🕌 بخش ادعیه: 📥 دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان 🌐 eitaa.com/wikifeqh/5670 📥 شرح دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان 🌐 wikifeqh.ir/دعای_روز_بیست_و_چهارم_ماه_رمضان 📥 اعمال روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان 🌐 yun.ir/ramazan_roze24 📥 اعمال مشترک ماه مبارک رمضان 🌐 eitaa.com/wikifeqh/7154 📥 اعمال سفارش شده در ماه رمضان 🌐 yun.ir/mah_ramazan 📥 کتابچه ساده ماه رمضان 🌐 eitaa.com/wikifeqh/7165 📥 دعای ابوحمزه ثمالی 🌐 eitaa.com/wikifeqh/7170 📖 بخش قرآنی: 📥 نکات کلیدی جزء بیست و چهارم قرآن کریم 🌐 eitaa.com/wikifeqh/5679 📥 جزء بیست و چهارم قرآن کریم (متن+ترجمه+صوت) 🌐 tanzil.net/#39:32 📥 جزء بیست و چهارم قرآن کریم (شرح مختصر) 🌐 yun.ir/joze24 📝 بخش مقالات مرتبط: 📥 کفاره 🌐 wikifeqh.ir/کفاره 📥 سفر 🌐 wikifeqh.ir/سفر 📥 آسانی تکلیف بیمار 🌐 wikifeqh.ir/آسانی_تکلیف_بیمار_(قرآن) براي مطالعه کليک کنيد👆👆👆 📎 📎 📎 @wikifeqh @alfavayedolkoronaieh🌱
🍃 باختند... آنها که با غیر تو بستند... صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین❤️ علیه‌السلام 🌿 @motigraphic @alfavayedolkoronaieh🌱
هدایت شده از تنها علاج
🔸«امدادهاى غيبى» نیروهای ذخیره هماهنگ نشده! به مناسبت شکست نظامی امریکا در طبس 📚آنچه در نیاموختم @tanhaelaj
هدایت شده از تنها علاج
به مناسبت شکست نظامی امریکا در طبس 🔸...راه دوری نرویم؛ دوستان مدیر! را چگونه باید تفسیر و توجیه کرد؟ توطئه طبس را چه کسی خنثی کرد؟ آیا جز این بود که یک دست غیبی در کار وارد شد؟ چه کسی بالگردهای آقای «کارتر» را ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست. «رودها از خود نه طغیان می‌کنند آنچه می‌گوییم ما، آن می‌کنند ما به دریا حکم طوفان می‌دهیم ما به سیل و موج فرمان می‌دهیم نقش هستی نقشی از ایوان ماست خاک و باد و آب سرگردان ماست قطره‌ای کز جویباری می‌رود از پی انجام کاری می‌رود» 🔸البته و صدالبته باید یادآور شد نیروهای ذخیره به یاری انسان‌های سست و تنبل نمی‌آیند و با تلاش انسان‌های مؤمن فعال می‌شود؛ برای اینکه همه‌ قوانین عالم با ما همراه بشود، اراده خدای متعال در جهت پیشرفت ما قرار بگیرد، باید خدایی بود و حرکت کرد... 📚آنچه در نیاموختم فصل: «امدادهاى غيبى» نیروهای ذخیره هماهنگ نشده! @tanhaelaj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 دعای زیبای سید حسن نصرالله برای رهبر انقلاب در شب ۲۳ ماه رمضان؛ «خدایا بقیه عمر مرا به عمر سیدنا القائد اضافه کن» دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹برای طول عمر رهبر انقلاب دعا کنیم. دعای من در سال‌های قبل این بوده و امسال هم همین است. 🔹من نمی‌گویم که خدایا از عمر من بگیر و به عمر رهبر انقلاب اضافه کن بلکه می‌گویم بقیه عمر مرا به عمر سیدنا القائد ببخش. چرا که امروز ایشان عمود استوار خیمه مقابله با فتنه‌ها هستند. ━━💠🍃🌸🍃💠━━━ . @alfavayedolkoronaieh🌱
🔴 شیوۀ مدیریت امیرالمؤمنین(ع) چگونه بود که مردم با آن همراهی نمی‌کردند؟ 🔴 در مدیریت ولایی اگر مردم ولیّ‌خدا را نصرت نکنند و اتحاد و حرکتِ جمعی نداشته باشند، ولایت غریب می‌ماند 📌 تاریخ بعثت و عصر ظهور(فصل دوم) – ج۱۹ 🔻 علت غربت علی(ع) نوع مدیریت ایشان بود 🔻 مکمل مدیریت ولایی، مردم هستند که باید احساس مسئولیت کنند و باهم به میدان بیایند 🔻 انسان چند تا دورۀ بلوغ دارد: 1️⃣بلوغ اولیۀ اجتماعی که او را از خانه به «جمع رفقا» می‌کشاند 2️⃣بلوغ دوم، او را به وضعیت اجتماعی مسئولانۀ کوچک یعنی «خانواده» می‌کشاند 3️⃣بلوغ سوم؛ بلوغ اجتماعی است که امروز در بسیج، تبلور پیدا کرده 4️⃣بلوغ چهارم، آنجایی است که من برای جامعه تدبیر می‌کنم که همان «بلوغ سیاسی» است ____ 🔘 ما نیازمندیم به اینکه بدانیم شیوۀ مدیریت امیرالمؤمنین(ع) چگونه بود که بسیاری از اوقات، مردم کم می‌آوردند و گاهی ابن‌عباس و حتی مالک اشتر هم کم می‌آورد. 🔘 چرا مردم بااینکه فضائل و عدالت علی(ع) را دیده بودند، باز ایشان را تنها و غریب گذاشتند؟ همه می‌دانستند که ایشان اهل زهد است و چیزی برای خودش برنمی‌دارد. مردم عدالت علی(ع) را با تمام وجود چشیدند و می‌دیدند که حضرت بیت‌المال را مساوی تقسیم می‌کند. 🔘 مگر امیرالمؤمنین(ع) چیزی کم داشت برای اینکه مردم عاشق ایشان بشوند؟! مردم، عبادت علی(ع) و علم و معرفت و حکمت ایشان را می‌دیدند و در کنار همۀ اینها، شجاعت ایشان و مهربانی ایشان را به خانواده‌های یتیم، می‌دیدند. حضرت این‌قدر خاکی بود که به او ابوتراب می‌گفتند. 🔘 نگویید «آنها عقیده به امامت امیرالمؤمنین(ع) نداشتند» مگر مردم شام، عقیده به امامت معاویه داشتند که این‌قدر حرفش را گوش می‌کردند؟! نگویید: آنها محبت امیرالمؤمنین(ع) در دلشان نبود. خُب مگر اهل شام، عاشق معاویه بودند؟ نگویید: علی(ع) چون عدالت را رعایت می‌کرد، لذا مردم ایشان را کمک نمی‌کردند! عدالت که به نفع اکثر مردم است نه یک عدۀ خاص. 🔘 سؤالِ تاریخی علی(ع) از مردم این بود: چرا یاران معاویه، امام باطلِ خود را اطاعت می‌کنند ولی شما امام حق را اطاعت نمی‌کنید؟ (نهج‌البلاغه/خطبۀ 97) 🔘 امیرالمؤمنین(ع) به این دلیل غریب ماندند که نوع مدیریت ایشان به‌گونه‌ای بود که تا وقتی مردم، خودشان قیام به قسط نکنند، تا وقتی مردم، قیام به نصرت ولیّ خدا نکنند، تا وقتی مردم، بصیرت برای این قیام نداشته باشند، تا وقتی مردم، جمعیّت و اتحاد و حرکت خودجوش و جمعی نداشته باشند، ولایت غریب می‌ماند. 🔘 بحث بر سر نوع مدیریت علی(ع) است؛ مدیریت ولایی آن‌قدر کرامت و آزادی و حقوق انسان‌ها را رعایت می‌کند که هیچ جای دنیا الآن این حقوق در این سطح بالا تعریف نشده است. مکمّل مدیریت ولایی هم مردم هستند که باید احساس مسئولیت بکنند و باید به میدان بیایند و دست به دست هم بدهند چون به‌طور انفرادی و تنهایی فایده ندارد. 🔘 چرا امیرالمؤمنین(ع) سر به چاه می‌گذاشت و فریاد می‌زد؟ ایشان یک انتظاراتی از مردم داشت که مردم آن انتظارات را برآورده نمی‌کردند. مثلاً یک نمونه‌اش در زمان ما این است که هیئتی‌ها و مذهبی‌ها، الان باید رکن رکین اقتصاد مقاومتی باشند، به‌جای اینکه هر کسی تنهایی یک جایی کارمند یا مغازه‌دار باشد، با هم جمع بشوند و تعاونی راه بیندازند. 🔘 انسان چند تا دورۀ بلوغ دارد: یک، بلوغ اولیۀ اجتماعی است که سنّ بلوغش او را از خانه به «جمع رفقا» می‌کشاند. دورۀ بلوغ دوم، او را از سطح رفقا به وضعیت اجتماعی مسئولانۀ کوچک یعنی «خانواده» می‌کشاند. این دوتا بلوغ را معمولاً همه سعی می‌کنند داشته باشند. هرچند فرهنگ غرب دارد همین بلوغ دوم را هم از بین می‌برد! 🔘 دورۀ بلوغ سوم، بلوغ اجتماعی است که با افتخار عرض می‌کنم در بسیج، تبلور پیدا کرده است. بسیج شجرۀ طیبۀ این انقلاب است. این بلوغ، یعنی اینکه من به‌درد مؤمنین بخورم. بلوغ چهارم، آنجایی است که من برای جامعه تدبیر می‌کنم که به آن می‌گویند «بلوغ سیاسی» 🔘 انگیزۀ مشارکت در سیاست، همان چیزی است که رهبر انقلاب قبل از انتخابات اخیر فرمودند: «كُلُّكُم راعٍ و كُلُّكُم مَسؤولٌ عَن رَعِيَّتِه»؛ این احساس مسئولیتی است که امیرالمؤمنین(ع) بخاطر آن، دلش خون شد. 🔘 علی(ع) می‌فرماید: اگر از کمک‌کردن به حق، کوتاه نیامده بودید و وهن باطل را اثبات کرده بودید، آن‌وقت دشمن شما به شما طمع نمی‌کرد و بر شما قدرت پیدا نمی‌کرد. 🔘 بنده الآن تحریم‌های غربی‌ها را ناشی از طمعِ غربی‌ها می‌دانم برای اینکه ما را زمین بزنند؛ این طمع را سیاست‌ورزان نابکار ما ایجاد کردند و الّا دشمنان ما جرأت نداشتند ما را محاصره کنند. 👤علیرضا پناهیان 🚩 شبکه افق - ۱۴۰۱/۲/۲ 📢صوت: @Panahian_mp3 👈🏻 متن کامل: Panahian.ir/post/7276 @Panahian_text @alfavayedolkoronaieh🌱
📰صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه 06 اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه صفحات:👇 https://www.hawzahnews.com/photo/1021395 •┈┈••✾••┈┈• @HawzahNews @alfavayedolkoronaieh🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۴ | رمضان ماه توبه 👤 مقام معظم رهبری 📺 پخش از شبکه سوم سیما 🌙 شب ۲۴ @ehsanSaadi @alfavayedolkoronaieh🌱