eitaa logo
بر پا
6.7هزار دنبال‌کننده
621 عکس
355 ویدیو
74 فایل
یادداشتهای علی مهدیان طلبه عصر انقلاب قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی.... https://zil.ink/alimahdiyan ارتباط با ادمین @admin_barpa
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تا مردم
راه میان بر حجاب 🔶🔶🔶 احمد احمد از مبارزین قبل از انقلاب و از فعالان انجمن حجتیه، سال ۴۲ و در بحبوحه مبارزات علیه لایحه انجمنهای ایالتی و ولایتی خدمت امام رسیده و مشغول توجیه فعالیتهای مبارزاتی گروه و مجموعه خود می شود. 🌀 مجموعه ای که قصد دارد در مقابل فعالیت بهایی ها و مسیحی ها، جلوی بی دین شدن جوانان را بگیرد. یک گونی هم جزوه و کتاب همراه خود آورده بود که امام بدون استثناء‌ گفته بودند :‌«همه اینها را خواندم» و دو کتاب جدید هم که احمد نخوانده بود را معرفی کرده بود که فک ایشان می افتد. 🌀امام می فرمایند که همه این ها را دیده ام، این ها مبارزه نیست و خودتان را به این کارها مشغول نکنید. وقتی کار از سرچشمه خراب است خودتان را به این ها مشغول نکنید. منشا همه فسادهایی که در کشور رقم میخورد، حکومت طاغوت است. اگر این سرچشمه درست شود، اصلاح جوانان ساده تر می شود. 🌀ده سال بعد از این سید علی خامنه ای در جلسات طرح کلی اندیشه اسلامی، این سبک کار مبارزاتی امام را توضیح میدهد. سبک انبیاء برای اصلاح افراد جامعه، تاسیس کارخانه انسان سازی است. پیغمبر صرف استاد اخلاق و موعظه گر و اصلاح گر فردی نیست. او محیط و جامعه اسلامی را ایجاد می کند و از این طریق انسانها را رشد می دهد. 🌀تجربه هم همین مساله را تایید می کند، از زمان شروع نهضت امام خمینی سال ۴۰ تا به الان، محیط مبارزه و جهاد که در هر مقطعی صورت جدیدی داشت، بزرگ ترین عامل سلوک و رشد آحاد مردم بود. بسیاری از جوانان فعال در دفاع مقدس، لاابالی های قبل از انقلاب بودند که با ضرب دست انقلاب، شدند رزمنده و برادر بسیجی. 🌀اما بحث داغ این روزها طرح ما برای حجاب چیست؟ مدتهاست مساله حجاب به خصوص در برخی از فصول سال، مساله شماره یک کشور می شود. گشت ارشاد؟ کار فرهنگی؟ هنر و ادبیات؟ وضع قانون؟‌ برخورد با باندهای مروج بی حجابی؟‌ .... 🌀همه این ها هست و اما هیچ کدام از این ها هم راه حل اصلی نیست. به نظرم باید از همان منطق کتاب طرح کلی رهبری، ایده بگیریم تلاش برای برداشتن گام بعدی انقلاب اسلامی، راهبردی ترین کار ممکن است. کوشش برای تحقق دولت اسلامی. حرکتی که برای تحقق اغراض عالیه دینی و انسانی شروع شده است و الان در مرحله سوم خود به سر می برد. 🌀 بسیاری از این مفاسد فرهنگی و اجتماعی، دلیل سیاسی دارد. ناکارآمدی حکومت و دولتی که به نام اسلام تشکیل شده است. سر گرایش به غرب هم که هنوز ام الامراض کشور است، ریشه در همین مساله دارد. این راهبردی است که خود رهبر و فرمانده میدان برای حرکت کلان کشور مشخص کرده اند، که انقلاب دو مرحله ابتدایی انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذاشته است و در حال گذار به شکل گیری دولت اسلامی است. نقش من و شما در جهت تحقق این مرحله چیست؟‌ 🌀این را در طرح راهبردی رهبری باید پی گیری کنیم با کلیدواژه حلقه های میانی. حلقه های میانی، فن آوری و نرم افزار حضور اراده های مردم در اداره کشور است. فراگیر شدن حلقه های میانی در میان مردم، هم به تولید دانش مردمی و انقلابی برای اداره کشور کمک می کند و هم مدیران تراز دولت اسلامی را به تدریج در این چرخه تربیت می کند. 🌀از دل این اراده عمومی که شکل بگیرد، دولت اسلامی هم ایجاد می شود و شما آن روز خواهید دید که بسیاری از بیماریهای فرهنگی ما به سادگی دوا خواهد شد. @tamardom
🔵🔵🔵 🔰 نشست نقدوبررسی اندیشه‌های محقق جوان حوزوی جناب حجةالاسلام‌والمسلمین با محوریت کتاب (تأملی در منظومه و زمانۀ اندیشۀ امام خمینی ره) برگزار خواهد شد. 📆 پنجشنبه 23 تیر 1401 ⏰ 9:30 - 7 صبح 📫 مؤسسه فتوت @ali_mahdiyan
امام بیداری اسلامی 🔻برخی القاب اهل بیت را مومنین به آنها اطلاق میکرده اند ولی برخی القاب را خدا و رسول به آنها داده اند. اهل بیت همه نور کاملند اما این که چرا فلان لقب خاص از جانب خدا به یک امام داده شده، نشان دهنده ماموریت ویژه آن امام در عالم هستی است. 🔻از جمله «حدیث لوح» که جبرییل آورد و اسماء دوازده امام بر آن نقش بسته بود و پیامبر ص آن را به حضرت زهرا س سپرد. این روایت از طرق اهل سنت هم به طرق مختلف نقل شده. در برخی روایات آمده که امام دهم با صفت «نقی» در این لوح توصیف شده. در روایت دیگری پیامبر ص به سلمان فارسی س نام امامان را میگوید در آنجا امام دهم را با صفت «هادی الی الله» معرفی میکند. 🔻پس لقب هادی و نقی را خداوند به او داده است. نقی یعنی پاک از هر آلودگی، هادی یعنی پاک کننده از هر آلودگی. امام خمینی در کتاب آداب الصلوه درباره صفت هادی میگوید این اسم همان خارج کننده موجودات از حجاب دنیا است. یعنی اسمی که قیام لله را باعث میشود. قیام لله را امام خمینی حقیقت انقلاب و بیداری اسلامی میداند. آیت الله حسن زاده آملی میگوید: مظهر اسم هادی است آنکه تو را صفا دهد کیست مضلت آنکه دور از صفت صفا کند 🔻به لحاظ تاریخی نیز جالب است امام در دوران متوکل عباسی است که در روایتی از امیرالمومنین ع آمده کافرترین خلیفه عباسی او خواهد بود. او قبر امام حسین ع را در کربلا به آب بست و خراب کرد. امام را به محفل شراب برد که حرمتش را بشکند. جبهه کفر کفرش را به شدت نشان میداد و جبهه حق نیز رشد کمی و کیفی جدی کرده بود به نحوی که مهیای دریافت معارف جامعه کبیره بود و شبکه علمای شیعه نیز قوت یافته بود. به تعبیر رهبری هر چه حوزه نفوذ امامان بیشتر میشده در عالم، غربت آنها و فشار به آنها نیز بیشتر میشده. 🔻به هر حال به لحاظ تاریخی نیز یک نوع رشد و بلوغ کمی و کیفی در جبهه حق نسبت به عالم سیاه کفر آمیز شکل میگیرد و امام هادی که روح دوران خود میباشد مظهر این قیام لله و یقظه و بیداری گسترده است. 🔻جالب است در اوج ماجرای بیداری اسلامی توهینها به نام امام هادی شکل گرفت و هجوم به بارگاه او رخ داد. به هر حال توجه و توسل به این حقیقت برای دورانی که جهان آبستن قیام است، یک راهبرد مهم و اساسی است. توسل به امام هادی ع امروز توسل به همه مظاهر انقلاب اسلامی است. جریان جهاد تبیین و تقویت کنندگان گفتمان انقلاب و امام متوسل به امام هادی اند اما تقویت کنندگان صدای غرب و نا امید کنندگان مردم در مسیر انقلاب عملا متوسل به متوکلند و به تعبیر آیت الله حسن زاده مظهر مضلتند. @ali_mahdiyan
هدایت شده از خانه طلاب جوان
عید دخالت مردم در حکومت 🚩 در موضوع حکومت و مسائل سیاسی و مسائل عمومی جامعه در نظام اسلامی، «به من چه» نداریم! مردم برکنار نیستند. بزرگترین مظهر دخالت مردم در امور حکومت، است. خود غدیر این را به ما آموخت و لذاست که ، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است، عید آحاد ملت و امت اسلامی است. 🗓 ۱۳۷۵/۲/۱۸ 🌺 فرا رسیدن ، عید غدیر خم، عید ولایت مولی امیرالمومنین علی علیه السلام مبارک. 🌺 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
غدیر و حجاب ⚡️من که میگویم فرعون هم آزادی خواه بود. منتهی آزادی خواهی وقتی ضربدر خودخواهی میشود، عدالت در تحقق آزادی را نابود میکند. در مجموع آزادی مردم کم میشود و آزادی عده ای خاص ، زیاد میشود. مسیری را به من بگویید که اگر قانون را بر پایه آن بنویسیم، آزادی همه ،در مجموع، بیشتر میشود. جای دیگر توضیح باید داد که غیر از دین و شریعت هر مسیر و قانون دیگری مقابل توسعه آزادی است. ⚡️خدا رحمت کند امام را، به فرستاده شوروی گفت فقط با حرکت در مسیر آخرت و معنویت است که دنیا درست میشود. و این یعنی آزادی عمومی در پرتو شریعت محقق میشود و غیر از آن توسعه آزادی فرعونی است. آزادی عده ای و اسارت عده ای دیگر. این را گفتم که بگویم آنانکه مقابل قانون دینند چه بدانند چه ندانند مقابل آزادی اند و توسعه دهنده اجبار. ⚡️اما داستان حجاب، دیگر بحث اهمیت دین و شریعت و آزادی و معنویت و امثالهم نیست. بحث در یک فرع فقهی و قانونی نیست. مقوله حجاب امروز «معنا»یی پیدا کرده. چه معنایی؟ ⚡️ظاهر ماجرا این است که حجاب را گره بزنند به حکومت و دولت و کارآمدی و ناکارآمدی آن. بعد بی حجابی بشود اعتراض و با حجابی بشود دفاع. عده ای هم با ژست دانای کل، از مضرات دو قطبی سازی اجتماعی بگویند. عصبانیت کسانی که از نشان دادن شل حجابهای مدافع حکومت عصبانی میشوند، دلیل اصلی اش، بگویند یا نه، خراب شدن این پروژه نماد سازی است. نماد سازی که البته ظاهر ماجرا است. واقع ماجرا امری بسیار مهمتر است. ⚡️اگر بحث حجاب را صرف نماد دفاع یا اعتراض به حاکمیت ببینیم، ماجرا را همانطور تحلیل کرده ایم که دشمن میخواهد. مقوله حجاب معنای عمیقتری دارد و آن مقوله استقلال یا وابستگی هویتی است. همه دعوا بر سر «ناامیدی مردم از خودشان» است. اگر کل حاکمیت را هم بریزیم در اقیانوس و نابود کنیم، قصه حمله دشمن به حجاب تمام نمیشود. ماجرا را حمله به یک امر فقهی هم صرفا تحلیل نکنید. چرا؟ چون بنا بر این است که نماد «روی پای خود ایستادن ما» و استقلال ما خراب شود. خراب شدن استقلال هویتی ما یعنی چند پاره شدن کشور. خیلی ها متوجه نیستند که مدافع حجاب، امروز مقابل از هم گسیختگی کشور و چند پاره شدنش قد علم کرده. ⚡️آن دختر بی دفاعی که غیرتمندانه و با شجاعت مقابل هتک حرمت حجاب میایستد، مقابل از هم گسیختگی اجتماعی ایستاده و کتک خورده ولی دردناکتر از این کتک آن است که عده ای متهمش کنند به ایجاد دو قطبی. مظلوم تر از آن دختر محجبه بی دفاع نمیشناسم. بدتر از همه آنانکه مظلومیت آن فهم ناب را میبینند و متهمش میکنند به دوستی خاله خرسه به مقابله با وحدت به مقابله با آزادی، همانکه خودشان هستند. گویا این جماعت، وحدت را در انفعال و پا پس کشیدن دانسته اند. ⚡️ آدم یاد وحدت سبزی میافتد که خاتمی در هشتاد و هشت و بعد آن میگفت که پا عقب بکشید تا وحدت پیدا کنیم. آدم یاد قرآن سر نیزه میافتد که کوتاه بیایید تا وحدت پیدا کنیم. این وحدت خواهی نیست این عین دو قطبی طلبی است. زدن نماد استقلال هویتی ما زدن وحدت اجتماعی است همانطور که زدن آزادی است. کمک به پروژه تحقیر ملت است و ناامیدی شان. ⚡️یادتان باشد بین شل حجابهای عادی و کسانی که پروژه بی حجابی را پیش میبرند تفاوت است. خودتان هم حتما متوجه شده اید. دقیقا کسانی که حامی تحریم بودند و تحریم کردند، حامی این پروژه اند. از خود بپرسید اگر بحث یک فرع فقهی حاشیه ای است، چرا دشمن روی آن متمرکز شده؟ و البته چرا شهدا روی آن متمرکز بودند؟ (بالای هشتاد درصد وصیتنامه ها تاکید به حجاب زن است چرا؟ مگر یک امر فقهی حاشیه ای نیست؟) دلیلش به معنای حجاب بر میگردد. معنای «استقلال هویتی» معنای«وحدت اجتماعی» معنای «توسعه آزادی». بله حتما راهش از مسیر جهاد تبیین میگذرد اما حتما راهش انفعال و بی خیالی هم نیست. ⚡️دلم میسوزد برای آن مذهبی هایی که به اسم مقابله با دو قطبی و به اسم اصلی فرعی کردن و به اسم آزادی خواهی و امثالهم عقب نشینی در این غیرت ورزی دینی را تئوریزه میکنند. نمیدانند به زبان دینی دارند پروژه دشمن را مدد میکنند. پ ن. من معتقدم غدیر نماد حاکمیت الهی هست اما قبل از آن نماد توسعه آزادی و انسجام و هویت مستقل ما است. معنی اکمال دین همین است. @ali_mahdiyan
غدیر.mp3
10.63M
راه تقویت رابطه با امام، تقویت ولایت و رابطه بین مومنین است. بررسی خطبه غدیر، شعائر غدیر، روایات کلیدی در این باره. مبنای ارتباط‌ ولایت بین مومنین با ولایت با امام. اندیشه امام خمینی ره درباره جایگاه امام در هستی نقش تربیتی ابعاد ولایت شیخ علی مهدیان غدیر۱۴۰۱ @ali_mahdiyan
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
محجبه مخالف حجاب اجباری 🔻این یعنی موافق الزام شرعی و مخالف الزام حکومتی، در ساحت پوشش. 🔻این یعنی پوشش امری است فردی و نه اجتماعی. 🔻این یعنی قبول ندارم که کسی که پوشش ندارد به من ضرر میزند. در تربیت دخترم و پسرم با بستر غیر دینی که میسازد دخالت میکند. 🔻مثل اینکه بگوییم امنیت دارم اما با امنیت اجباری مخالفم. بیماری واگیردار نگرفته ام اما مخالف اعمال اجبار در گسترش آنم. 🔻و خلاصه چرا نگویم که دین دارم و مخالف حاکمیت دینم. 🔻اجبار اجتماعی برای تحقق قانون شرعی دلیلش محافظت از آدمها است از اینکه جامعه شان دچار استبداد نشود. محافظت از این وضعیت که عده ای آزاد باشند ولو لازمه این آزادیشان این باشد که برای دیگران تصمیم بگیرند. چه تصمیمی؟ اینکه دیگران را به زور به جهنم ببرند. @ali_mahdiyan
اجبار به حجاب از کی باب شد؟ 🔻بحث از اجبار مربوط به ساحت الزامات قانونی و حکومتی است. مثل دستور حکومتی پیامبر اکرم ص به عمرو بن حزم، والی نجران در یمن. مثل نقل جابر بن عبدالله و همینطور امام صادق ع درباره دستورات پیامبر درباره نحوه حضور زنان در اجتماع. مثل دستورات حکومتی امیرالمومنین ع درباره سبک حضور و رفت و آمد زنان در جامعه و بازار و غیره و غیره. 🔻اما اصلا فرض کنیم هیچ روایتی در این باره نمیبود.حاکمان الهی بر چه ملاکی به امری اجبار میکنند؟ آیا صرفا باید به چیزی اجبار کنند که پیامبر ص یا علی ع در مقام حکمرانی اجبار میکردند؟ این که معنا ندارد. چون حکمرانی اساسا در ساحت شرایط زمانی و مکانی دستوراتش را میدهد و خود این بزرگواران نیز در هر زمان دستورات حاکمیتی شان متفاوت بوده. 🔻اینجا است که بحث مهمتری شکل میگیرد و آن نحوه تصمیم گیری حاکمان الهی است. 🌱برخی خیال میکنند این عرف است که ملاک نهی و اجبار حکومتی است. عرف یعنی آنچه عادی است. این ملاک اساسا به نفی شریعت بلکه هر اصل ثابتی حتی اخلاق یا آرمان یا هر جهتی منجر میشود. خروجی این اندیشه آن است که مثلا در زمان اهل بیت ع جامعه برگردد به وضع پیش از اسلام یا امروز جامعه سپرده شود به قدرتمندانی که مدیریت تمدن غرب را در دست دارند تا عرف جامعه را تعیین کنند و حاکم الهی عملا تابعی از اراده عرف ساز آنها باشد. 🌱برخی خیال میکنند که آنچه باید محقق شود دقیقا عین شریعت است که باید محقق شود. بدون ملاحظه مردم و مراعات آنها. بدون بررسی عملیات دشمن و هزار نکته دیگر. اینطور هم نیست. شرایط مختلفی ملاحظه میشود تا آنچه اصل است یعنی شریعت محقق شود. در دین تعزیر را به دست حاکم میسپرند تا با ملاحظه و محاسبه همه این شرایط مختلف اعمال اجبار کند. 🌱 برخی خیال کرده اند مصلحت همان عرف گرایی و تساهل است. اینها متوجه تبعات ضد عدالت نظریه شان نیستند شاید هم هستند. امروز مثلا مقوله حجاب یک ابزار حمله دشمن به هویت مردم و تحقیر آنان است اصلا بحث های دیگر در مرتبه های بعدی است. ایجاد تحقیر و ناامیدی و گسل و شکاف و به هم ریختگی اجتماعی و چه و چه که نتیجه اش سپردن کار به دست حاکمان غربی است. بحث یک حکم فرعی فقهی نیست بحث اصل مهمتری است به نام هویت و عزت . 🔻بله البته بی حجاب امروز پروژه رضاخان جهانی است در کل دنیا، قاعده حیا شکنی و قدم به قدم جلو بردن مرزشکنی جنسیتی و چه و چه اما امروز بی حجاب در ایران عامل مهمی است تا دشمن پروژه تحقیر ایران را جلو ببرد ربطی هم به مساله چادر و روسری داشتن یا نداشتن ندارد. مساله فراتر است. ببینید چرا دشمن در این نقطه متمرکز شده. 🔻در این میانه هم قطعا روی جهالت ما ، انفعال ما، اختلاف ما ، بی غیرتی ما یا بی توجهی ما، جماعت حزب اللهی هم حساب کرده اند. @ali_mahdiyan
هدایت شده از انتشارات گام دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀کار رسانه ای در جبهه انقلاب 📘طرح کلی اندیشه مقاومت 📖 انتشارات گام دوم وابسته به خانه طلاب جوان قم https://eitaa.com/joinchat/2991456437C0835e0d0cc 📚جهت تهیه کتاب میتوانید از طریقhttps://b2n.ir/p12291 اقدام نمایید
🔰تبلیغ با محوریت 🔰 ✅مترو و هیئات تهران ✅شرایط پذیرش ۱. آشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری ۲. اتمام پایه ششم تحصیلی ۳. سابقه تبلیغ عمومی و فعالیت در فضای مجازی 🔅برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.jahad-tabeen.com/ @ali_mahdiyan
هدایت شده از خانه طلاب جوان
🔴 📣📣 فوری ... فوری 🏴 در آستانه فرارسیدم ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نسخه نشریه علمی فرهنگی جهت تأمین طلاب مبلغ، منتشر شد. 🔻 این شماره از نشریه "بررسی مسئله رشد دینداری در دوران بعد از انقلاب اسلامی" و با عنوان "" و در قالب دو پرونده و همچنین پرونده ویژه منتشر شده است. 1⃣ : جهاد تبیین 2⃣ : گوهر دینداری 3⃣ : ایران مؤمن 🔰 با آثار و گفتاری از: - حضرات آیات: و - - حجج اسلام: ، شیخ‌جعفر ، ، ، ، ، و - آقایان: دکتر مجید ، ، دکتر ، ، و 📲 این نشریه را می‌توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید. 🌐 ....☆《 دانلود نشریه خط 》☆.... 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
شب اول محرم 1401.mp3
10.22M
شب اول محرم 1401 و اما بنعمه ربک فحدث شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
1_1659794573.pdf
3.5M
جزوه نشر خوبیها این متن برای مبلغین جهاد تبیین مهیا شده. @ali_mahdiyan
1_1659399635.pdf
4.7M
بروشوری که برای مقوله نشر خوبیها بین مردم پخش میشه و بهانه گفتگوی دینی عمومی با آنها را فراهم میکند. @ali_mahdiyan
1_1659868277.mp3
18.28M
گفتگو با مبلغین جهاد تبیین در سطح شهر شیخ علی مهدیان @ali_mahdiyan
شب دوم محرم ۱۴۰۱.mp3
12.92M
شب دوم محرم 1401 تقابل یعلمون ظاهرا من الحیاه الدنیا و یومنون بالغیب تاثیر زاویه نگاه در شکر شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
شب سوم محرم ۱۴۰۱.mp3
14.16M
شب سوم محرم 1401 الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیاؤهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات تاثیر زاویه نگاه در شکر ۲ شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
شب چهارم محرم ۱۴۰۱.mp3
13.69M
شب چهارم محرم 1401 منطق قلب شاکر چگونه شکر را به دل بنشانیم شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
هدایت شده از تا مردم
44.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•🌹 ببینید و لذت ببرید از ابتکار جدید و ساده در روایتگری 🌀دختر دهه نودی کار هزاران منبر و کتاب را یک جا پر می کند.🌀 چشمان بارانی تان شاهد کلامم است. 🔰🔰🔰 تصویر واقعی از مردم ایران
شبپنجم۱۴۰۱کارکنانتعمیرقطعاتهواپیماآهنگهایزنگ.mp3
31.86M
شب پنجم محرم ۱۴۰۱ آنچه امروز داریم در محضر سیدالشهدا ع شیخ علی مهدیان در جمع کارکنان تعمیر قطعات هواپیما @ali_mahdiyan
شب ششم محرم ۱۴۰۱.mp3
11.85M
شب ششم محرم 1401 صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
شب هفتم محرم۱۴۰۱.mp3
14.1M
شب هفتم محرم 1401 🔻لإن کفرتم ان عذابی لشدید 🔻ضربت علیهم الذله و المسکنه 🔻فانی اعذبه عذابا لا اعذبه احدا من العالمین نسبت عدم شکر نعمت با خود تحقیری و ذلت شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan
شب هشتم محرم 1401.mp3
13.48M
شب هشتم محرم 1401 فبشر الصابرین اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر صبر در شکر و شکر در صبر شیخ علی مهدیان مسجد دانشگاه تربیت مدرس هیات محبین اهل بیت علیهم السلام @ali_mahdiyan