هدایت شده از خانه طلاب جوان
📍لحظه لحظه از ظهر عرفه تا غروب مثل اکسیر حائز اهمیت است
رهبر انقلاب:
🔹روز عرفه را قدر بدانید، از ظهر عرفه تا غروب عرفه ساعات مهمی است؛ لحظه لحظه این ساعات مثل اکثیر، مثل کیمیا حائز اهمیت است؛ اینها را با غفلت نگذرانیم. یک نمونه[از اعمال]، این دعای عجیب امام حسین علیه السلام در روز عرفه است که مظهر خشوع و تذلل و ذکر و مظهر ابتهال در مقابل پروردگار است. یک نمونه دیگر دعای امام سجاد علیه السلام در صحیفه سجادیه است، اینها را با تأمل و تفکر بخوانید، اینها توشه شماست.
#روز_عرفه
#کلام_رهبری
🔹.............🔹............🔹
💫 به "خانه طلاب جوان" بپیوندید:
🌐 @khanetolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جای خالی فرزند شایسته حوزه
مناظرات از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است
امیدوارم همگی رعایت اخلاق بکنند تا شاهد حرفهای جدی باشیم.
هدایت شده از نشریه عهد
عهد 97 - نسخه تلفن همراه - فایل نهایی-min.pdf
1.96M
#نشریه_عهد
#بسته_تبیینی_تبلیغی
📦 محصول #خانه_طلاب_جوان
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
🗞 نسخه مجازی #نشریه_عهد
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
🔻شهید رئیسی اثرگذارتر از آیت الله رئیسی.
🎙حجت الاسلام و المسلمین عابدینی.
🔻 سیاست شیطانی.
🎙 حجت الاسلام و المسلمین فلاح شیروانی.
🔻امتداد شکوه تشییع.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان.
🔻هویتی همچون آب.
✍حجت الاسلام مهدیان.
🔻این شهید رئیسی نیست.
✍م ه
🔻۹ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای.
🔻سبک و سیاق تبلیغات شهید.
✍حجت الاسلام کاظم زاده.
🔻هوچی گری آمریکایی.
✍علی فرامرزی.
🔻و لو همه مخالف باشند.
✍حجت الاسلام مهدی قریب.
🔻قواره ریاست جمهوری.
✍علی سپهران.
🔻کل کل.
محسن مهدوی.
لطفا رسانه ما باشید
_ 🖇کانال نشریه عهد 🔰 __
https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
قواره ریاستجمهوری
این روزها دوگانه فیک کارنامه/برنامه را زیاد میشنویم، برایم حقیقتا سوال شده بود که چنین جایگاه مهمی چه ملزوماتی دارد؟
سعی کردم این سوال را بمثابه یک پژوهش تلقی کنم. لذا برای پاسخگویی به این سوال قانون اساسی، بیانات رهبری، مصاحبههای کارشناسان، نیازهای زمانه و بیانیه گام دوم را بررسی کردم. همچنین نگاه توامان ذوالعینینی را که از مکتب امام آموختم سعی کردم در این پژوهش اشراب کنم.
پ.ن: بازخورد مخاطبین عزیز برایم اهمیت بسیاری دارد.
پ.ن۲: اصل فوق اصل ۱۱۵ قانون اساسی است که به اشتباه ۱۵۳ نوشته شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توان مدیریتی
شهادت یک اجراییکار نسبت به توان مدیریتی دکتر جلیلی.
تصور درستی از مدیریت در عرصه ریاست جمهوری لازم داریم.
رونوشت به کسانی که دائما میگویند جلیلی عالی است ولی توان اجراییاش را نمیدانیم. برای رضای خدا یکبار بنشینید و از امارات مختلف استفاده کنید برای احراز چنین توانی.
اساتید بزرگوار من! اینجا موضع اجرای برائت نیست، صحبت بر سر دوگانه هشت سال جهش یا اداره کشور است، خواهشا اندکی تلاش کنید. فحص کنید. بررسی کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دوگانه "دریایی از مشکلات/یک جهان فرصت، یک ایران جهش" من حتما دومی را انتخاب میکنم.
فارغ از هر نتیجهای جلیلی را موفقِ میدان انتخابات میبینم.
او توانست گفتمان امکان جهش را نهادینه کند. او افق نگاه را از گشایش انسدادها و حل مشکلات به جهشها پرواز داده.
✅گام دوم، گام جهشهاست. گام تحولهاست. گام ما میتوانیمهاست. گام مسئولیتپذیریهاست. گام مشارکتهاست. گام کار و تلاش و فعالیت است. گام فتح قلههاست. گام جوانان است. گام امیدها و باورهاست. گام فعلیت قوههاست. گام عدالت و پیشرفت است.
❌گام ترس از مشکلات نیست. گام تردید در توانها نیست. گام نشستن و نظاره بر حرکت و خدمت دولتها نیست. گام تحجر و ارتجاع و عقبگردها نیست. گام توسعهها نیست. گام اعتمادِ صرف به تجربهها نیست.
جلیلی در میان انقلابیها مخالف ندارد، بلکه نگران دارد. میترسند نتواند. میترسند خراب کند. میترسند رویافروشی کند. حال آنکه جلیلی مشغول تزریق امیدها و باورهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سحر رسانه
اینهمه حرف منطقی و ایدههای بهبود معیشت مردم در میان جبهه انقلاب شنیده نمیشنود.
آنوقت غرولندهای اصلاحات و اعتدال و غربگدایان هنوز میان برخی طرفدار دارد.
فردا وقتی میری با همونایی که به پزشکیان رای دادن صحبت میکنی از اقتصاد مینالند.
نمیفهمشون.
خوشَن.
یک جهان فرصت
فارغ از هر نتیجهای نفسِ حضور جلیلی در این انتخابات یک جهان فرصت را پیش روی ایرانیان گشود.
کافیست به سخنان امروز او در تهران بنگرید:
🔹فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست. در فرهنگ غدیر اکتفای به حداقل ها جایی ندارد.
🔹غدیر یعنی فراخوان به قله ها و بهترین ها را برای ادامه مسیر انتخاب کردن، یعنی به حداقل ها اکتفا نکردن.
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین تلاشهای دیشب ....
1667112706_146826891.pdf
1.01M
من مست این پیام شدم.
بخوانید و این مضامین بلند را برای مردم بگویید.
هدایت شده از انتشارات صهبا - موسسه جهادی
نامه صهبا به دکتر جلیلی.pdf
1.85M
🔖 #انتخابات
✉️ نامۀ صهــبا به آقای دکتر جلیلی
در آستانۀ مرحلۀ دوم انتخابات ریاستجمهوری ۱۴۰۳
╭──────
📱 @sahba_nashr
╰────────────
کیمای قضاوت منصفانه
🔹 من «جلیلیچی» نیستم. سال ۹۲ به او رای ندادم. دور اول انتخابات همین امسال هم به او رای ندادم. به ضعفها و محدودیتهای او در مقام یک سیاستمرد واقفم. اما حالا که پس از سه هفته ممنوعیت سخن گفتن درباره نامزدهای انتخاباتی امکان نوشتن یافته ام دوست دارم از او بنویسم.
🔹 از سعید جلیلی که به نحو کمنظیری نماینده بخش بزرگی از فضیلتها و زیباییهای انقلاب اسلامی پنجاه و هفت در سیاست ملی ماست.اگر آرمان پنجاه و هفت پیوند یافتن و بلکه یگانه شدن دین و سیاست در متن حیات مدنی بود، این یگانگی نخست باید در وجود سیاستمرد محقق شود. جلیلی به وضوح مصداق این معناست.
🔹 پیشتر نوشتم که مهمترین میراث شهید رییسی سیاست تقواست و اینک باید افزود که میراثدار او از این جهت بیشک سعید جلیلی است. با این ملاحظه که آنچه برای سید شهید با شمّ و غریزه محقق بود، برای جلیلی با نحوی تفصیل و نظرورزی همراه شده است. نحوی درک سازوار مبتنی بر دیانت از سیاست و مقاومت و عدالت که در جزئیات مشی عملی و زیست شخصی نیز متبلور است. و این فقط مربوط به امور کلان سیاست نیست؛
🔹شاید به چشم کسانی خرد و کم اهمیت به نظر برسد، برای من اما اینکه سیاستمداری داریم که در اوج مشاجره پینگیپنگی مناظره دونفره، وقتی رقیب قرآن میخواند، ملتزم به امر «فاستمعوا له و انصتوا» لب از سخن میبندد، قیمتی است.
🔹اینکه مجاهد جانبازی داریم که زخم و جراحت خود را محمل تبلیغ سیاسی قرار نمیدهد (شاید هنوز هم بسیاری از مردم جانباز بودن او را ندانند) ارزشمند است. اینکه نامزد انتخاباتی داریم که در نحوه عمل خود، در گفتن و نگفتن، در رفتن و ماندن، بیش از هر چیزی حجت شرعی را در نظر میآورد همان لحظه طلایی سیاست پنجاه و هفتی است.جلیلی امروز خیلی بیش از گذشته در منظر و مرئی وجدان ایرانی ما حاضر است.
🔹میدانم که بابت جمله بعدی ملامت و تمسخر خواهم شد اما چه باک؟ این وجدان ایرانی هر چند به او رأی ندهد اما عمیقا دوستش دارد. همچون شمایلی از فضیلتهای بنیادینی که مدینه ما را برافراشته است: تقوا، شجاعت، سلامت، سادهزیستی و مردمداری. ممکن است بسیاری بترسند و ترجیح دهند که در این شرایط سخت و خطرناک چون اویی سکان کشور را به دست نگیرد. اما این ترس به خلاف تصور همراه با نفرت نیست. تلاش دو هفته اخیر برای نفرت ساختن حول جلیلی موفق نبود (به خلاف مورد احمدی نژاد در سال هشتاد و هشت).
🔹فضیلت و تقوا چیزی نیست که از نظر انسان ایرانی نکتهسنج مخفی بماند و او کسی را که به این زیور آراسته است، نمیتواند دشمن بدارد.همچنین این ترس چندان مربوط به ویژگیهای شخصی جلیلی نیست در واقع این ترس، ترس از تنگ شدن زندگی و مجال و امکانهای آن (خواه در پرتو سیاست حجاب و محدودیت اینترنت یا نزاع با قدرت های جهانی) به حفره های بزرگی در کلیت سیاست انقلابی باز میگردد.
🔹 بار دیگر مسائل جلیلی را به یاد آوریم اینکه جلیلی زبان تخاطب با بخش مهمی از مردم را ندارد؛ اینکه ایدههای در نسبت با تکثر واقعاً موجود در ایران امروز ندارد؛ اینکه ایده آزادی در منظومه او جای روشنی ندارد و اینکه ایده امکان پیشرفت بدون همراهی با هژمونی غرب هنوز اعتماد و امید چندانی بر نمی انگیزد؛ جملگی به کاستیهای اساسی نیروی انقلاب و گفتار و طرح سیاسی آن بازمیگردد.
🔹 اگر این خللها زیر عبای پوشاننده شهید رییسی و سیادت و صفا و معنویت او از نظر مخفی شده بود که البته چندان هم نشده بود به معنای حل و فصل آنها نبود و مسیر آینده مسیر در انداختن طرحی نو و حل و فصل واقعی این کاستی هاست. با مشاجره ملال آور تعیین مقصر و سرزنش متقابل در میان نیروهای انقلابی گامی به پیش برداشته نمی شود.
🔹شمایل محبوب و دوست داشتنی جلیلی اینک به مثابه یک سرمایه سیاسی متعلق به نیروهای انقلاب است. من تصور میکنم روند وقایع ماهها و سالهای پیش رو ارزش اجتماعی این سرمایه را بالاتر نیز خواهد برد. اما گشایش آینده ما در هزینه کردن مسرفانه این سرمایه نیست در تلاش جدی و سخت کوشانه و بیرحمانه برای حل مسائلی است که موجد ترس فوق الذکر میشود. کاش سعید جلیلی خود به محور این تلاش تبدیل شود.
✍سجاد صفارهرندی(عضو هیئت مدیره پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی)
هدایت شده از جامعه متعادل | مهدی تکلّو
دامان نوحزبالهیگری و چنگ نوچنارها
#مهدی_تکلو
در یادداشتی با عنوان «من کنار خودجوشها میایستم» انگیزهی اصلیام را در حمایت از آقای جلیلی در دور دوم بیان کردم. نقطۀ پیوند من با او به جز مختصات شخصی و انقلابیاش، جاذبهی نیروی مبارک حزبالهی خودجوش اطراف ایشان بود. اما ماجرای «خودجوشها» با «پاجوشها» متفاوت است. من به دلایل متعددی از داستان رمانتیک «غلبه پاجوشها و بر چنارها» حذر دارم و معتقدم امروزه واجبترین کار تمایز خودجوشها از پاجوشهاست؛ همانگونه که سالهاست به بهانهی «مسئله زن» بر اهمیت گندزدایی از دین و انقلاب اسلامی و پرتو افکندن بر الهیات تحجر مینویسم.
پاجوشها خود هیچ تفاوتی با چنارها ندارند و نزاع آنها نزاع فقر علیه غنا، پاپتیها علیه پدرسالارها و... نیست و از دوستانی که سرمست یک رخداد نورانی و شگفت در سپهر سیاسی ایران هستند فاصله میگیرم. آری! مسیر تاریخ و ماجرای انقلاب همواره به سوی توسعه تشخیص و اراده آحاد مردم پیش میرود اما فراموش نکنید همواره تفرعنستیزی در معرض خطر سامریها هم هست. چه بسا که پاجوشها خود چنارهای تازهبهدورانرسیده باشند و در سودای ایشان چیزی جز چنار شدن/بودن نیست. و الا اگر در این بین چیزی جز نزاع سیاستزده این دو چنار در کار بود باید واقعاً میان آنها تفاوتهای ماهوی مهمی دیده میشد. آنها خود نیز میخواهند پدرسالار باشند و الا الیهات، خوی و شیوههای عملی آنها هیچ تفاوتی با اصولگرایان سنتی ندارد. گفتند دروغ میگویند و خود دروغ گفتند، گفتند نظرسازی میکنند و خود نظرسازی کردند، گفتند قدرتطلبند و خود برای رسیدن به قدرت به هر رطب و یابسی چنگ زدند، با تحمیق و فریب مخالف بودند اما خواستند بالا تا پایین را تحمیق کنند و فریب بدهند و با ادعای شفافیت و عدالت، تا جایی که میشد قانون را زیرپا بگذارند گذاشتند.
من کنار خودجوشها میایستم که انقلابیاند. خودجوش آن زنی بود که خانواده خود را رها کرد و برای تبلیغ به روستاهای مرزی رفت و خودجوش طلبهای بود که ساعتها زیر آفتاب با مردم گفتگو میکرد. من کنار انقلابیها و حزبالهیها میایستم و نه در کنار متحجرین شورشی که برای مقدسسازی از خود از همهی سرمایههای نظام مقدس گذشتند، حیا و ادب را کنار گذاشتند و از هیچ تهمتی نهراسیدند. کجای این حرکت معنوی است؟ قالیباف را سالها به لجن کشیدند، آقای جاودان را به اهل سقیفه چسباندند و دست در دست افشاگرهای خوارجیمسلک و پروژهبگیر گذاشتند. حجم بالای رأیسلبیشان را به خاطر التقاط متحجرانهشان نادیده گرفتند و در ناکامیشان از جلب نظر مردم به تحقیر مردم پرداختند. من دست یکایک میلیونها خودجوشی را که به تشخیص خود نسبت فرد اصلح تلاش کردند میبوسم اما نمیپذیرم و نمیگذارم پاجوشها خودشان را تشکل 14میلیونی روایت کنند و بر خود جامۀ تقدس اسلام و انقلاب بکشند و اصالتها را به انحصار خود درآورند.
این جریان که ترکیبی زننده از چپگرایی، خوارجیمسلکی و تحجر است، از هالهی تقدسی انقلابی حول جلیلی سوءاستفاده میکنند تا هم با اسطورهسازی از او امتیاز خود را بالا ببرند و هم از نیروی ناب و پاک حزبالهیهای خودجوش بهره بکشند. اگر بتوانند از جلیلی احمدینژاد دیگر بسازند چنین میکنند و اگر بتوانند از رهبری عبور کنند پرهیزی ندارند. این همان انحراف عدالتخواهی سالهای پیش است که نوچنارها تلاش کردند آن را از یک جریان محدود به یک فرهنگ غالب تبدیل کنند. فرهنگی که در آن نابگرایی ظاهربین و متحجرانه همراه با قدرتطلبی شورشی و بیقید و بیاخلاق هیچ چیز جز قبیلهشان را در امان نمیگذارد. عفونت خود را نمیبینند و مو را از ماست بقیه بیرون میکشند! این همان نهاد قدرت تحجری است که میگفتم پشت جلیلی کمین کرده و از او پل ساخته است. حال ما با یک هستهی سخت مواجهیم که توانسته اخلاق کریه عدالتخواهی خوارجی را با داستانسازی رمانتیکِ جنگ فقر و غنا زباندار کند و با تمامیتخواهی اسلام و انقلاب را به نام خود سند بزند و همه را جز خود به زیر بکشد. همانگونه که امروز نجات جلیلی ضروری است، حفظ حریم نیروی پاک و معنوی حزبالهی نیز مسئولیتآور خواهد بود. حزبالهیها نیک میدانند هرگز با مرکب باطل به مقصد سعادت نخواهند رسید.
@Mahdi_Takallou
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاش مجاهدا
واسطه آشناییام با محمدحسین، کتاب بود. یک کتابخوان حرفهای. از اندیشه و تاریخ تا ادبیات و رمان.
ایمانش چون شمع بود هرجا که حضور داشت را نورافشانی میکرد، از مسجد محله تا دانشکده پزشکی.
بسیار مودب بود ولی در عین حال نظراتش را مستقل بیان میکرد.
اهل کار جمعی بود.
یه بچه مسجدی به معنای واقعی بود.
اهل درس بود و برای درس زحمت میکشید. سالی که کنکور داشت، تلاش تحسینبرانگیزی از خودش نشان داد.
یک گلوله آتش بود، سرشار از انگیزههای انقلابی، سر از پا نمیشناخت. یکجا بند نمیشد.
اهل جهاد بود، هرجایی که دشمن حضور داشت، حاضر میشد. میخواست مقابل ناامیدی و فقرِ مناطق محروم باشد یا در مقابل جهل و سیاهنمایی دشمن در مناطق برخوردار.
عاش مجاهدا و مات مجاهدا
انقلاب از مِس وجودش زر ساخته بود.
شادی روحش فاتحهای قرائت بفرمایید.
هدایت شده از مثل خمینی (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تیزر
سفر را آغاز کن
تنها موعظه خدا در قرآن از زبان امام خمینی ره
⏰ فقط تا فردا جهت ثبت نام در اردوی جامع «مثل خمینی» فرصت باقی است...
✅ ثبتنام از طریق سایت مثل خمینی👇
🌐https://l.khanetolab.ir
📌اطلاعات بیشتر در کانال مثل خمینی👇
🆔 @ahd_ba_khomeini
📌ارتباط با ادمین ثبتنام👇
🆔 @mesle_khomeini
.
هدایت شده از مثل خمینی (ره)
#اینفو_گرافی
سفر را آغاز کن
در هر روز از اردوی مثل خمینی چه میگذرد؟!
📌 سایت مثل خمینی👇
🌐https://l.khanetolab.ir
📌ارتباط با ادمین👇
🆔 @mesle_khomeini
عضویت در کانال مثل خمینی👇
🆔@ahd_ba_khomeini
امروز روی این کره خاکی کسی به شهادت نمیرسد جز اینکه نسبتی با جمهوری اسلامی داشته ...
هدایت شده از خانه طلاب جوان
📝 بیانیه خانه طلاب جوان قم در پی شهادت اسماعیل هنیه
#اسماعیل_هنیه
🔹.............🔹............🔹
💫 به "خانه طلاب جوان" بپیوندید:
🌐 @khanetolab
وضعیت امروز ما از منظر قرآن
إِن يَمسَسكُم قَرح فَقَد مَسَّ ٱلقومَ قَرح مِّثلُهُۥۚ وَتِلكَ ٱلأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَينَ ٱلنَّاسِ وَلِيَعلَمَ ٱللَّهُ ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَيَتَّخِذَ مِنكُم شُهَدَآءَۗ ... وَلِيُمَحِّصَ ٱللَّهُ ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَيَمحَقَ ٱلكَٰفِرِينَ
با چرخش دولتها فکر نکنیم همه چیز از دست رفت بلکه تمحیص رخ میدهد، در نتیجه تمحیص نابودی کافرین اتفاق خواهد افتاد.
شرط این سنت الهی این است که ما در دوران تمحیص باید اتحاد و روابط ولایی میان مؤمنین را مراعات کنیم.
اختلافات اوس و خزرجی را کنار بیندازیم.