الوارثین(تخریب لشگر۱۰)
888 دنبال‌کننده
❤رزمندگان تخریب لشگر ۱۰ سید الشهداء (ع)❤ منتظر نظرات شما هستیم👈👈 @Alvaresin1394
30.54M حجم رسانه بالاست
✅ مگر من و شما چند سال دیگر هستیم؟ مگر شماها چه قدر می‌خواهید عمر بکنید؟ مگر شما هر مقامی هم پیدا بکنید از مقام رضا خان و محمد رضا خان بیشتر می‌شود؟ عبرت بگیرید! عبرت بگیرید از این حوادث تاریخ. تاریخ معلم انسان است. تعلیم بگیرید از این حوادثی که در دنیا واقع می‌شود. شماها چند سال دیگر نیستید در این عالم، چمران هم نیست؛ چمران با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را بیمه کرد و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد؛ ما و شما هم خواهیم رفت. . مثل این سربازهایی که در مرزها کشته می‌شوند بمیرید. این که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. ، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. این جوانهای ما که علیل شدند الآن هم وقتی می‌آیند از من می‌خواهند که دعا کنم که اینها بشوند؛ پایش را از دست داده، عصا زیر بغلش هست، لکن گریه می‌کند و می‌خواهد که دعا کنیم که شهید بشود. از اینها یک قدری تعلم پیدا کنید. @alvaresinchannel
با خبر شدیم والده آسمانی شد.ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید حاج میری ، بدینوسیله اعلام میدارد تشییع پیکر حاجیه خانم فخر السادات حصاری در روز جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 11 در ضلع شرقی قطعه 51 بهشت زهراء سلام الله علیها انجام خواهد شد. ✅ در روز اول فروردین سال 1363 در آسمانی شد و پیکر مطهرش در منطقه نبرد بر جای ماند @alvaresinchannel
✅ یادواره شهدای تخریب ومهندسی رزمی سی و هشتمین سالگرد شهادت 🌹 سردار شهید حاج محمود« عبدالله» نوریان فرمانده مهندسی رزمی و تخریب لشکر ده حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام ✅ جمعه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ ✅ تهران ، چیذر « گلزار شهدای امام زاده علی اکبر » همزمان با نماز مغرب و عشاء @alvaresinchannel
نمایش در ایتا
سردار حاج سید محمد کسائیان اخوی از فرمانده لشگر 10 سیدالشهداء(ع) آسمانی شد. سردار جانباز حاج سید محمد کسائیان از فرماندهان لشگر 25 کربلای استان مازندران بود که دیروز بعد از یک دوره بیماری آسمانی شد و پیکر مطهرش فردا 5 اسفند 1402 ساعت 9 تشییع و در گلزار شهدای پل سفید سواد کوه به خاک سپرده خواهد شد. روحش شاد و یادش گرامیباد. @ALVARESINCHANNEL
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 فرمانده تخریب لشگر10 🔴دیشب که با الاله ها دمساز بودم با یاد رویت تا سحر همراز بودم رویای شیرین تو را تعبیر کردم ایات اخلاص تو را تفسیر کردم با گوش جان صوت دلارایت شنیدم صوت خوش انا فتحنایت شنیدم با خویش گفتم این نوای عشق باشد اوای جانبخش خدای عشق باشد این در حریم دلربا در اعتکاف است برگرد شمع عشق در حال طواف است این یکه تاز عرصه ی دارالجنون است این سر فراز جبهه های دشت خون است شب زنده دار سنگر بازی دراز است با سوز و ساز عشق در حال نیاز است این در نماز عشق در حال قیام است مبهوت روی یار در بیت الحرام است این کیست شمع روشن گردان تخریب چابک سوار عرصه ی میدان تخریب این کیست عبدالله مجنون است اری دل بسته ی اروند و کارون است اری این در میان جبهه چون ماهی در اب است ماهی برون از اب اندر پیچ و تاب است این جان نثار راه حق محمود باشد عبد خدا در محضر معبود باشد من روز و شب با یاد او دمساز هستم همراه و هم پیمان و هم اواز هستم نام من عبدالله و تا عبد خدایم با یاد او شعر شهادت می سرایم 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @alvaresinchannel
(رزمندگان تخریب لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) مراسم میلاد حضرت ابا صالح المهدی امام زمان (ع) و سالگرد شهادت 🔸 مکان: گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) قطعه ۴۰ ✅ 🔶زمان : یکشنبه روز نیمه شعبان مصادف ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ تا ۱۷/۳۰ 🌟🌷 @alvaresinchannel
با خبر شدیم عمو حسن قاسمی پدر بزرگوار آقا مجتبی قاسمی و شوهر همشیره حاج ابراهیم قاسمی رخ در نقاب خاک کشید. ضمن عرض تسلیت به همسنگران عزیزمان خصوصا حاج ابراهیم قاسمی خادم و همشیره مکرمه شان به اطلاع دوستان میرساند مراسم تشییع در روز نیمه ی شعبان انجام خواهد شد
شهادت با 🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍃🍂 ✅ در سی و پنجمین سالگرد عروج 🌹 در جوار مزار قطعه 40 ردیف8 شماره 10 یکشنبه ۷ اسفند ساعت 16 گلزار شهدای بهشت زهراء(س)- میدان قطعه 40 🔷(رزمندگان تخریب لشگر10 سیدالشهداء(ع) @alvaresinchannel
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 ✅ شهدایی که فدایی مهدی(ع) شدند. ✍🏿✍🏿✍🏿 راوی: سال 67 بود که با تعدادی از بچه ها رفتیم برای جمع کردن چادر بچه هایی که روز قبل شهید شده بودند. روز سیزده بدر و از طرفی هم بود گفتیم روحیه بچه ها عوض بشه . به مهدی صور اسرافیل اشاره کردم که چیزی بخون و اون هم روی ما رو زمین نگذاشت و شروع کرد سرود خوندن . گفت برادر ها من هرچی میگم شما بگید. گرفت ، گرفت .. مهدی خوند...فلق دوباره رنگ خون گرفت و همه بچه ها یک صدا میگفتند گرفت، گرفت و میزدند زیر خنده. و بعد هم چون شب نیمه شعبان بود با هم سرود" ای ولی عصر" رو خوندیم . به مقر توی خط که رسیدیم همه چیز به ریخته و روی زمین خوابیده بود با کمک بچه ها چادرها رو روی پایه هاش بلند کردیم . چادرها که سر پا شد با منظره ای مواجه شدیم که اشک ها رو سرازیر کرد. دیدیم جانماز ها کنار هم در یک ردیف پهن شده و این حکایت میکرد که مهیا شده بودند و وقت نماز مقر بمباران شده بود. چادرها و وسایل شهدا رو جمع کردیم و به طرف شهر بیاره برگشتیم نزدیک غروب بود که به نزدیک مقرمون در بیاره رسیدیم.. دیدم ماشینها چراغ میزنند که جلو تر نرید . . باز به دلمون بد اومد که اینبار هم مقر ما رو زده. تا جلوی مقر رسیدیم . حاج احمد ماشین رو نگه داشت. من زودتر از همه پایین پریدم و سر بالایی جلو مقر رو بدو بالا رفتم. دیدم چادر تدارکات روی درخت آویزونه و یکی هم به پشت روی زمین افتاده. دلم ریخت و بچه ها رو صدا زدم . دیدم کسی جواب نمیده.. وارد ساختمون شدم همه جا تاریک بود و صدایی از کسی نمیومد .. کف اطاق تعداد زیادی پتو افتاده بود . پتوها رو وارسی کردم. اطاق خالی بود. از ساختمون بیرون اومدم و بچه های دیگه هم رسیدند و همه جا رو وارسی کردیم. یکی از بچه ها صدا زد بچه ها رفتند بالای ارتفاع و کسی اینجا نیست. خاطرمون جمع شد که تلفات زیاد نیست. رفتیم سر وقت چادر تدارکات ... به پشت افتاده بود و صورتش خونی بود. اون رو داخل پتو پیچیدیم و به بردند. قرارمون بود که شب برای ولادت (ع) جشن بگیریم که هواپیماهای دشمن برنامه ما رو به هم زدند. اون روز نزدیک 50 نفر از بچه ها ی تخریب لشگر 10 سیدالشهداء(ع) مصدوم شیمیایی شدند. یه تعداد که حالشون خراب بود و حالت تهوع داشتن با مینی بوس به بهداری فرستادیم و ما هم که حالمون زیاد بد نبود موندیم . نماز مغرب و عشا رو که خوندیم وضعمون به هم ریخت و سرفه های شدید و خارش پوست شروع شد ... حالت تهوع و درد چشم هم اضافه شد و مجبور شدیم که به بهداری مراجعه کنیم و ما رو فرستادند پاوه و بعد هم کرمانشاه و در نهایت در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری شدیم . ✅ در در 12 ماه شعبان و شب نیمه شعبان 14 تا شهید دادیم و بیش از پنجاه نفر هم مصدوم شیمیایی شدند. و گردان ما در تهران پخش بین دو تا بیمارستان شد. عده ای در بیمارستان لقمان... تعدادی هم در بیمارستان بقیه الله.. ☘️☘️ ☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ @alvaresinchannel
💐 🔸 اردیبهشت ماه 🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍂 خیلی شاد بودند چون سرباز امام زمان(ع) بودند داشتند آماده میشدند برای شهادت.. چند روز بعد از میون همین بچه ها 6 نفر به معراج رفتند باید هم شاد باشند به قول امام عزیز 🎄🔸 @alvaresinchannel
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 🔶 اردیبهشت ۶۵ مصادف بود با نیمه شعبان، برای اینکه روحیه بچه‌ها عوض بشود مراسم جشن مفصلی در حسینیه الوارثین بر پا شد. بچه‌ها سه ماهی بود مرخصی نرفته بودند. شهید زینال الحسینی فرمانده گردان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا(ع) قول‌ داده بود که در صورت موافقت فرماندهی، بچه‌ها به مرخصی بروند. برگه مرخصی‌ها صادر شد و یک تعداد از دوستان رفتند ایستگاه راه‌آهن اندیمشک تا برای گردان به صورت دسته جمعی بلیت تهیه کنند که خبر رسید مرخصی‌ها لغو شده و گردان به حالت آماده باش صدرصد در آمده است. بچه‌ها یک مقدار دمغ شدند. دوست داشتند قبل از بروند و برگردند اما خبر آماده باش با پیغام امام‌(ره) همراه بود که فرموده بودند به رزمنده‌ها بگویید جلوی دشمن را بگیرند و به او امان ندهند. مقر ما که نام داشت در جاده فکه نرسیده به سایت ۵ در معرض خطر هجوم دشمن بود. صدای توپخانه دشمن که منطقه را بشدت می‌کوبید می‌آمد. نیروهای دشمن به استعداد ۲ لشکر پیاده مکانیزه و زرهی با پشتیبانی آتش توپخانه در محور فکه در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال۶۵ تعرض خود را به مواضع پدافندی نیروهای ما آغاز کردند. دشمن منتظر عکس‌العمل نیروهای خودی بود تا برای ادامه تعرض تصمیم‌گیری کند. در مقر الوارثین همه به حالت آماده‌باش درآمدند و خبر رسید از فرماندهی لشکر که به همراه برادران اطلاعات عملیات جهت شناسایی دشمن به منطقه اعزام شوند. شب یازدهم اردیبهشت ۶۵ بود که تعدادی از بچه‌های تخریب و اطلاعات برای شناسایی رفتند. هم رفته بود. وقتی برگشت از حضور پر حجم دشمن در منطقه فکه می‌گفت. از سعید در مورد عمق پرسیده شد گفت که ما به میدان مین نرسیدیم و گفت: احتمالاً دشمن هنوز وقت نکرده میدان مین و موانع ایجاد کند. صبح روز یازدهم فرمانده لشکر و بعضی از فرماندهان با هلی‌کوپتر منطقه را توجیه شدند و حد مانور عملیاتی گردان‌ها مشخص شد و مقرر شد از 6 محور به منظور باز پس‌گیری خطوط مقدم به دشمن حمله کنیم. دوازدهم اردیبهشت فرماندهان گردان‌ها به مقر فرماندهی لشکر فراخوان شدند. فرمانده تخریب رفت و بعد از برگشتن از جلسه، می‌گفت: بچه‌های ما جلو رفته‌اند و در مسیر به میدان مین نرسیدند. شاید فردا که به دشمن حمله می‌کنیم با میدان مین هم برخورد کنیم. ✍️✍️✍️ راوی: @alvaresinchannel
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 🍀🍀 🍀 🟢شب نیمه شعبان را قدر بدانید رهبر معظم انقلاب اسلامی: 🔹«نیمه‌ی شعبان، میلاد مبارک حضرت بقیّة‌الله (ارواحنا ‌فداه) است. شب و روز واقعاً مبارکی است به برکت این میلاد مقدّس. علاوه‌ی بر این، خود شب نیمه‌ی [شعبان]، یک شب بسیار باعظمت است؛ بعضی گفته‌اند است. یادتان نگه دارید را و با دعا، با توسّل، با ذکر، با یاد خدا طراوت ببخشید به جان خودتان؛ خواسته‌هایتان را با خدای متعال در میان بگذارید، با خدا حرف بزنید.» ۱۳۹۶/۲/۱۷ @alvaresinchannel
نمایش در ایتا
🌷🌷🌷🌷شاعر جوان آیینی کشور حاج قاسم نعمتی چه زیبا در وصف خیبریان سروده است..برای این شاعر ولایی آرزوی توفیق بیشتر داریم 🌺🌺🌺🌺به بهانه سالگرد عملیات خیبر ماه اسفند می دهد بوی شیرمردان بیشه خیبر گشت با رمز یا رسول ا.. بین نیزارها تنی بی سر ..... همت افتاد باکری افتاد تا که این انقلاب بر پا ماند گریه می کرد یک نفر میگفت که رفیقم طلاییه جا ماند .......... فاطمیه ظهور زهرا شد مثل آیینه نور و  پاکیشان مینوشتند نام بی بی را همه پشت لباس خاکیشان .......... هرکجایی که گیر میکردند وسط حور و آتش و غوغا بی مهابا به گریه میگفتند دست مارا بگیر یازهرا .......... مثل دودی که پشت در پیچید مثل مادر که از نفس افتاد شیمیایی به سینه آتش زد هرطرف یک رفیق ما جان داد .......... خیبری ها به خاک افتادند تامبادا قدی خمیده شود تا مبادا به دست نامحرم چادری از سری کشیده شود ......... تا که بر پا بماند این پرچم چه پدرها که بی پسر شده اند تاکه پاینده ماند این نهضت چه کسانی که خونجگر شده اند .......... الغرض حفظ پرچم اسلام برهمه واجب است پیر و جوان تا به همراه رهبر این پرچم برسانیم دست صاحبمان شادی روح تمام شهدا مخصوصا غیورمردان عملیات خیبر صلوات 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 @alvaresinchannel
بیستُ سوّمین جلسه لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) با مدیریت فرمانده این لشکر سرافراز و چهره ماندگار دفاع مقدس ، سردار حاج علی فضلی با موضوع قرارگاه پژوهشی ماموریت های بعد از جنگ به فرماندهی سردار سید یوسف مولایی در روز سه شنبه اول اسفند ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار گردید. این قرارگاه به ماموریت های لشگر10 سیدالشهداء(ع) بعد از دفاع مقدس می پردازد و فعالیت غیور مردان این سرزمین را در دفع فتنه ها و تثبیت دستاوردهای انقلاب به ثبت میرساند. @alvaresinchannel