الوارثین(تخریب لشگر۱۰)
817 دنبال‌کننده
❤رزمندگان تخریب لشگر ۱۰ سید الشهداء (ع)❤ منتظر نظرات شما هستیم👈👈 @Alvaresin1394
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 شب اول زمستون بود میهمان (ع) بودیم. مقرشون اطراف قرارگاه کربلا در اطراف سه راه صاحب الزمان علیه السلام بود. اونجا همه در سوله هایی که با خاک پوشانده بود ساکن بودند.. ابتدا ما برای استراحت به حسینه بچه های تخریب که سوله بزرگی بود رفتیم و بعد از نماز و نهار یه سوله بزرگ برای استقرار ما دادند. بعد از نماز و نهار با فرمانده مون رفتیم برای پیدا کردن یه مقر مناسب برای . چون عملیات در پیش بود باید مقری پیدا میکردیم که نزدیک منطقه درگیری باشه. با ماشین رفتیم سمت سه راهی صاحب الزمان و جاده روبروی سه راهی رو چند کیلومتری جلو رفتیم تا به یک جاده شنی متروکه و چند تا خاکریز رسیدیم. شهید سید محمد از ماشین پیاده شد و قدری اطراف رو وارسی کرد و گفت: همین جا خوبه برای استقرار بچه ها و چند روز بعد به این مقر اومدیم و اینجا شد . برگشتیم به مقر تخریب لشگر 40 صاحب الزمان(ع) .. یکی دوساعت به غروب مانده بود که آقا سید همه بچه ها رو داخل یه سوله جمع کرد و سخنرانیش رو با این جملات آغاز نمود دنیا چو حباب است. آن هم چه حباب. حباب بر روی آب نه بلگه بر روی سرآب آن هم چه سراب. که بیند در خواب. آن هم خواب آدم بد مست خراب. من تا حالا این کلمات موزون رو نشنیده بودم و برای اولین بار که از زبان فرمانده میشنیدم آقا سید چند دقیقه ای صرف شرح کلمات بالا کرد و بعدش شروع کرد از سختی ها عملیاتی که در پیش بود برای بچه ها گفتن. گفت: قرار نیست ما خط بشکنیم ..لشگر ما قراره از لشگر دیگری عبور کنه و از طریف جزیره ام الرصاص به سمت و عملیات کنه. ماموریت ما هم به عنوان بچه های تخریب سرعت بخشیدن به عبور رزمنده ها برای حمله به دشمن است و موانع سر راه رو ما باید برداریم. صحبت های آقا سید که تموم شد اسامی یه تعداد رو خوندن برای مامور شدن به گردان های عملیاتی لشگر... و تیم ما هم مامور شد به . 36 سال از اون روز میگذره یاد اون روزهای خوب بخیر جیهه بودیم و جنگ میکردیم در سکوت شبانه سنگر درد دل با تفنگ میکردیم ✍️✍️✍️ راوی: 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @alvaresinchannel
🌹☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ ☘️🌹 روایت 4 دیماه 65 ✍️✍️✍️ به روایت: روز 4 دیماه و روز نزدیک های ظهر بود که با ماشین رفتیم سمت . هنوز به پمپ بنزین ورودی خرمشهر نرسیده بودیم که بمباران هواپیماها شروع شد. هواپیماها ، اسکلت آهنی مقابل پمپ بنزین رو با بمب زدند. هواپیمای دیگری بمبش رو رها کرد و مسیر ورودی به شهر رو تا مسیر طولانی مورد هدف بمب های خوشه ای قرار داد. خیلی وحشتناک بود آسمان پر بود از هواپیما. از به سمت خط رفتیم. مسجدی سمت چپ جاده نرسیده به بود که شده بود . داخل مسجد از سیاهی میزد.همه توی جهنمی از سرو صدا آروم خوابیده بودند.اکثر شهدا از سر و سینه هدف گلوله قرار گرفته بودند.و مدام هم به جمعیت شهدا در مسجد اضافه میشد. با بچه ها رفتیم به سمت که روبروی گمرک کنار بود. آتش پرهجم دشمن همه رو زمین گیر کرده بود. همه کلافه بودند و فرماندهان اصرار داشتند که نیرویی توی منطقه نمونه تا که تلفات بالا نره. منتظر بودیم بمباران هواپیماها تموم بشه و به عقب برگردیم که شنیدم داشت برای بقیه تعریف میکرد: داخل که شدیم دشمن آمادگی کامل برای درگیری با ما داشت. افراد قوی هیکل دشمن دنبال ماها میکردند. حتی جایی رسیدیم که دیدم یکی از اونها روی یکی از افتاده بود و میخواست چشم هاش رو در بیاره که من با گلوله زدمش. روایت این غواص از نیروهای دشمن داخل برای من قابل لمس بود چون سال گذشته که ما هم به جزیره ام الرصاص حمله کردیم موقع درگیری توی کانال این رو دیده بودم که وقتی به سمت ما میومدند تمام عرض کانال رو هیکلشون پرمیکرد. شهدا را یاد کنیم با صلوات ☘️🌹 🌹☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ @alvaresinchannel
شب مقابل مسجد جامع خرمشهر ✅حاج آقا فضلی و شهید کلهر بین رزمندگان لشگر_10 @alvaresinchannel
ستند (بچه های تخریب) روایتی از مجاهدت رزمندگان گردان تخریب 🔸کاری از گروه رسانه های میقات 🔸امروز ششم دی ماه حوالی ساعت 23:15 شبکه سه سیما @alvaresinchaanel
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 (رزمندگان تخریب لشگر10) 🔸 مکان : 🔶زمان : جمعه 9 دیماه 1401 ساعت 19 بلوارابوذربین پل 5و6خیابان وحدت بوستان ۱۲(شهید تابش) 🌟🌷 @alvaresinchannel
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت، مزار عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. ((امام خمینی ره)) خدایی سلام الله علیها دارالشفاست حس وحال گلزار شهدای تهران عصرهای پنجشنبه وشب های جمعه قابل وصف نیست باید توی این سرزمین قرار بگیری تا حالش رو ببری در یک جا آرمیده و محل نزول رحمت الهی است حال و هوای جبهه رو اونجا میتونی استشمام کنی همه هستند مگر نه اینکه شهیدان زنده هستند .. یعنی اینکه ما پیش زنده ها میریم. از لحظه ای که وارد حریم شهدا میشی انگار آغوش باز میکنند و تو رو در آغوش میکشند. اصلا طول زمان تا وقتی که میونشون هستی معنی نداره مخلص کلام اینکه تعالی در چند دقیقه ای ماست و یه عده دارند از تشنگی تلف میشند. اوج لذت شبهای جمعه گلزار شهدای تهران موقع نماز مغرب و عشاست.چون همه از گوشه و کنار جمع میشوند و در یک صف به نماز می ایستند. و بعد از نماز و تا پاسی از شب ، شب های دوکوهه قابل تکرار است. هر قطعه ی شهدا جای جنگ شده دل دنیاگرفته ی ماهم بهردیدار یار تنگ شده 🌹 🌹🌹 🌹🌹🌹@alvaresinchannel
نمایش در ایتا
مردان خدا پرده پندار دریدند یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدن یک عده نکوشیده رسیدند به مقصود یک عده دویدند و به مقصد نرسیدند @alvaresinchannel
نمایش در ایتا
🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷 🌷🌿 شما هستید برای ✍️✍️✍️ راوی : 🌹شاید سخت ترین روزهای حضورم درجبهه روزهای بین بود هم روزهای سختی بود وهم روزهای سرد. از روز 5 دیماه 65 برنامه بچه ها شروع شد. آموزش که نه تداوم آموزش بود. عده ای از بچه ها پشت و کنار کانال چادر زدند و مشغول شدند. عده ای هم درمقر 40 صاحب الزمان علیه السلام در تیم های انفجارات سازماندهی شدند و برای زدن دژ و خاکریز تمرین میکردند. یه تعداد بچه ها هم در لشگر10 مامور به گردان ها بودند و درمانور گردانها شرکت میکردند. با شهید فرمانده تخریب لشگر10رفتیم دنبال جایابی برای مقری که نزدیک منطقه عملیاتی باشد. چند جا رو سرزدیم تا رسیدیم به یک محوطه بزرگی که با چند تا جاده مرتفع محصور شده بود. سید گفت همین جا خیلی خوبه.هم به جاده نزدیکه و هم میتونیم چادرها رو روی این جاده های متروکه برپا کنیم واگر هم بارون بیاد مشکلی پیش نمیاد.و هم جون میده برای میدون مین آموزشی و رزم شبانه... برگشتیم اردوگاه کوثر و حدود 20 نفر با چند تا چادر و یک منبع آب پشت ماشین گذاشتیم و اومدیم و اینجا بود که سرپا شد. در این پانزده روز داشتم و اون هم جابجایی در مقرهایی که بچه ها مشغول آموزش بودند. چون به نزدیک میشدیم فضای معنوی هم پررنگ میشد. صبح ها زیارت عاشورا و شبهای توی چادرها مجلس توسل به اهل بیت علیهم السلام رو داشتیم. شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده ما اصرار داشت که باید از فرصت باقی مانده برای عملیات جدید استفاده کرد و روحیه بچه ها که به خاطر یه مقدار به هم ریخته بود بازسازی بشه. کاربه جایی رسیده بود که توی خودش هم دست به کار میشد و دم میداد... روضه میخوند. بچه ها سعی میکردند در معنویات کمک کار همدیگه باشند. یه شب زیر در بودیم که بین نماز مغرب و عشاء دقایقی شهید سید محمد رو به بچه ها کرد و گفت: بسم الله الرحمن الرحیم و ایاک نعبد و ایاک نستعین. برادرها ما برای پا در این میدون گذاشتیم و مامور به وظیفه هستیم.به قول قرآن چه بکشیم وچه کشته بشیم پیروزیم و ادامه داد . مقدر شده در منطقه ای به زودی زود عملیاتی داشته باشیم که اند این منطقه از مناطق جنگ است. مشغول شناسایی هستند ودعا کنید که کار زودتر نتیجه بده.. و شهید سید محمد در انتهای صحبت هاش به تلاش در کسب معنویت تاکید کرد و اشاره داشت که شما هستید و در انتها هم خودش توسلی به مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها داشت. 🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 @alvaresinchannel
مرحوم علامه مصباح یزدی: من ندیدم کسی مانند حاج‌قاسم سلیمانی مقام حضرت زهراسلام‌الله‌علیها را شناخته باشد و در هیچ حالی از توسل به آن بزرگوار غافل نشود 🔶بنده مقابل این فرمانده نظامی خجالت می کشم... @alvaresinchannel
نمایش در ایتا
🔻در حکمی از سوی آیت‌الله رئیسی؛ 🔹دکتر احمد مومنی‌راد به عنوان دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب شد 🔹رئیس جمهور در اجرای ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد اعضای هیئت عالی گزینش دکتر احمد مومنی‌راد را به عنوان «دبیر هیئت عالی گزینش کشور» منصوب کرد. برادر دکتر مومنی از و عضو هیات علمی دانشگاه تهران است. @alvaresinchannel