eitaa logo
🇵🇸 . آماج .
30.4هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
928 ویدیو
320 فایل
. ﷽ - ‌ ______ * 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِآماج‌‌ ؛ ‌‌. • وابسته به موسسهٔ رسانه‌‌ای ِ آدینه ، [ فارس ] - ‌‌ ‌‌• این‌‌جا را بِکاوید. _ ‌_ @AmajReply . . • حتماً رسانه‌‌ها رو نشر بدید، اما با حفظِ لوگو. ‌‌ آماج : نشانہ .
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
- دورِ دست‌ھاۍ تو می‌چرخند گندم‌زارها 🌾 . . @Amajha .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🌿 هم‌عَھدی ِ خُدام هیأت آماج با حضرت ِ مادر سلام‌‌الله علیھا ؛ • @Amajha .
. 🍃 ـــــ ـ فردی که دیدگاهِ مثبت دارد همه چیز را زیبا می‌بیند. سعی داشته باشید همیشه و حتی در شرایط سخت، افکار منفی و ناراحت کنندھ را از خود دور کنید. تفکر مثبت را سرلوحهٔ تفکـرات قرار دهید. به جاي این‌که در مشکلات انرژی‌تان صرف فکر و خیال بد و ناراحت کننده شود؛ به راه‌حلی فکر کنید. تفکرات مثبت موجب کسب نتیجہ خوب و مطلوب می‌شود و اندیشه منفی به نتایج نامطلوب منتهۍ می‌شود.
| ریشھٔ ما به آب، شاخہ‌هایمان به آفتاب مۍ‌رسد . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ـ پرهیز از پَر و بال دادن به افکارِ منفي‌؛ بایست افکار بد خود را تشخیص دهید و به سرعت آن‌ها را به سمت یک رشتہ افکار مثبت هدایت کنید. داستان‌سازي نکنید؛ تجـسمِ بدترین حالت‌هاۍ ممکن فقط ذهن‌تان را مسموم می‌کند. با تجسمِ اتفاقات مثبتـ و تمرین این کار می‌توان مانع احساساتِ منفی شد. فکر منفی‌تان را بنویسید؛ آن‌ها را روی کاغذ بنویسید و چند بار آن را بخوانید؛ ــــ به‌ مرور تسلطِ بهتري بر ذهن خویش پیدا می‌کنید.
_ سرچشمه‌ایست براۍ جرقه‌یِ حالِ خوب؛ تفکر نیك˘˘ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا