eitaa logo
🇵🇸 . آماج .
30.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
955 ویدیو
330 فایل
. ﷽ - ‌ ______ * 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِآماج‌‌ ؛ ‌‌. • وابسته به موسسهٔ رسانه‌‌ای ِ آدینه ، [ فارس ] - ‌‌ ‌‌• این‌‌جا را بِکاوید. _ ‌_ @AmajReply . . • حتماً رسانه‌‌ها رو نشر بدید، اما با حفظِ لوگو. ‌‌ آماج : نشانہ .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤎 ؛ شوریده‌وار و پریشان ببار اي سرود خانہ‌ی ابرۍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. . ـــــ در اوج تپش نبضِ پرشور رگ‌ جویبار، در انتهاۍ درس پرالتفات باران در پیچ و خم پاییز تردست، زبردست، بغض آسمان می‌شکند . و چترهاي همیشه حافظ باز شده و زمین را بھ‌چشم کبوتران رنگی می‌کنند. برگ‌هاۍ خیس زمین را رنگی کرده‌اند؛ تن بی‌رنگ درختان بھ دست باران شسته مي‌شود و لبخند، روۍ سطح زمین همچون قطرات باران پخش و رونده می‌شود ^ـ^ .
🌸ــ ـــ از عطر اصیل یاس بو مي‌گیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• . عاشق، تکدّی نمی‌کند. عاشق حقارت روح را تَقَبّل نمی‌کند. عاشـق تَن به اعتیاد نمی دهد. عاشق سرشارست از سلامت روح و ایمان. عاشق زمزمه مۍکند، فریاد نمی‌‌زند. مگذار که ؏ـشق ، به عادت دوست‌داشتن تبدیل‌ شود! مگذار حتّی آب دادن گل‌های باغچه، به عادتـ آب دادن گل‌های باغچھ تبدیل‌ شود! عشق عادتـ بہ دوست‌داشتن و سخت دوست‌ داشتن دیگرۍ نیست. پیوسته نوکردن خواستنی است که خود پیوسته، خواهان نو شدن و دیگرگون‌ شدن است. عشق اوج خواستن است؛ خواستن، اوج اقتدارِ اراده ! || یک عاشقانہ آرام به تحریرِ نادر ابراهیمۍ
؛ یکی از خطر‌اتـ‌بزرگ در مھدویت کارهای عامیانه و جاهلانہ غیرمستند و متکی‌بر تخیلـات و توهمات است کھ زمینهـ ساز مدعیان‌‌دروغین و دوری مردم از حقیقتـ واقعی انتظار خواهد شد. ــ ــــــــــــــ همھ این موارد غلط و انحرافی است زیرا برخی از مطالبـ‌ها دربارھ‌ی علائم ظهور غیر قابل استناد و دارای ضعف است و مطالبِ معتبـر را هم نمي‌توان براحتی تطبیق داد اینگونھ مطالب‌ها باعث می‌شود حقیقتـ اصلی مهدویت و انتظار دور بماند، پس باید به‌ شدت از کارها‌ و شایعات عوامانه پرهیز کرد.
.
شما نبضِ زمان و قلب جھانید ــــــ ــ جناب‌ یاس 🌼
.
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در موضوع اُنس با آن حضرت و توسل بھ ایشان نیز آنچہ صحیح و مورد نظر اسـت. توجہ به توسل از دور است کھ حضرت‌مھدی . عج . ان‌شـاءاللھ آن‌ را می‌پذیرند اما برخے از اِ‌دعا‌ها و مطالب‌ عامیانہ در خصوص انس با حضرت، از طریق دیـدارهاۍ حضورۍ، غالباً دروغ یا تخیلات ذهني است.
^^
• و کفي بالحلم ناصرا را نوشت ؛ و خدا کفایت می‌کند برای صابران !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ــــ ـ می‌روم تا به تأسی از مولایم اباعبدالله‌ باخدایم عشق‌بازی کنم تا غرق در خدا شوم اما یک نکتہ این است که اگر در حال حاضر در جبهه‌ی سخت، تعدادی از برادران درحال جهاد هستند؛ دل‌خوش هستند که‌در جبهه‌‌‌ی فرهنگـۍ مجازی که عقبہ هستند . عقبهـ‌اي که‌ تداوم جبهه سخت را شامل می‌شوند و عامل‌اصلی جهادگران جبهہ سخت می‌باشد. ؛ خطوطی‌ از‌ کتابِ‌ یادت‌ باشد !
ـــــــ نشر‌شدھ‌ی سال ۱۳۹۷ ؛ مکتوب شده از زبانِ همسر شھیدحمیدسیاهکالی‌مرادی . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ـ 🌿 ؛ روی مادر خیلی حساس بود. رضایت و لبخند مادربرایش یك دنیا ارزش داشت عادت داشت که هربار برای دیدن‌مادرش می‌رفت، حمید خم می‌شد و پیشانی او را می‌بوسید. امکان‌نداشت این‌‌را انجام ندهد. ــــــــــ ـــــ چندروزی دکتر برای حمید استراحت تجویز کرده بود، هربار مادرش تماس می‌گرفت و سلام می‌داد حالت حمید عوض می‌شد و مودبانہ و محترمانه رفتارمیکرد.درازکش‌بود، می‌نشسـت. نشسته بود، می‌ایستاد. برای من، این چیزها عجیب بود. به حمید گفتم که: حمید ! مادرت کھ نمی‌بینه، تـو دراز کشیدی و نشستی؛ درازکش که داری استراحت می‌کنی، بامادرت صحبت کن. درسته مادرم نیست و نمی‌بینه ولی خدا که هست؛ خدا کھ می‌بینه.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ ــ روایتۍ‌‌ کوتاھ از پُشتِ‌جبهہ‌‌ آماج .
• بِسْمـِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ . پیامبر اکرم ﷺ بسیاری از تحریف‌های کافران را آشکار نمۍکردند و از کافران بزرگوارانه می‌گذشتند و بھ بسیارۍ از بی‌ادبی‌های آن‌ها توجھی نداشتند . ــ کسۍ که حضرت محمد ﷺ را الگوۍ خود قرار می‌دهد باید مانند آن بزرگوار سعہ‌صدر داشته باشد، یعنی صبور باشد و بسیاری از اوقات ناملایمتۍها و بدی های دیگران را نادیده بگیرد و مشکلات را در خود حل کند .
ء . . خداوند بہ وسیله‌ی قرآن مجید کسانى را کھ در پى کسب خشنودۍ او بـاشند هدایتـ مى‌کند و آنان را از انواع‌ِظلمات و تاریکی‌ها [ کفر، جھل، نفاق و ... ] به سوى نورِ توحید، علـم و اتحـاد رهبرۍ مى‌کند. یعنۍ در جادھ مستقیمی قرار می‌گیرند کھ از نظر اعتقادۍ و عملي انحرافی ندارد . ؛ حضرت ماھ، آیت الله خامنہ‌ای .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وَ اما تفسیر سوره مائده آیہ ۱۵ . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ اسلام، دینی جھانی بوده و هر چه مورد نیاز کنونى مردم جهان است در قرآن وجود دارد. ـ عظمت قرآن، اثرات عمیقۍ در هدایت و تربیت بشر گذاشتـه و عالَم منهای قرآن تاریک می‌شود. • بخشۍ از تفسیر نور و المیزان .