eitaa logo
عقل بی آرام (تاملات پراکنده امین اسدپور)
1.3هزار دنبال‌کننده
245 عکس
110 ویدیو
11 فایل
این کانال فضایی است برای به اشتراک گذاشتن تأملات پراکنده بنده در ارتباط با دین فرهنگ جامعه ذیل گفتمان انقلاب عظیم اسلامی. ارتباط با بنده جهت نقد و بررسی مطالب @a_asadpour
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی به مناسبت بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) برگزار می‌کند: 🔰فلسفه شریعت از منظر علامه طباطبایی ▫️حجت الاسلام امین اسدپور 💠پنجشنبه ۲۴ آبان | ساعت ۱۶ 📌مکان: زنبیل آباد، مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۲، طبقه اول، موسسه ضحی (ویژه برادران) 🌐به همراه پخش زنده از کانال ایتا @m_zoha
📣 ویژه برنامه بزرگداشت علامه طباطبایی: ✅ شناخت منظومۀ فکری و معرفتی علامه طباطبایی 💠 با تدریس اساتید فلسفه و عرفان و ارائه پایان دوره ⏳اولویت با عزیزانی هست که زودتر ثبت نام کنند () 👈ثبت نام با پیام به 🆔@Imam111 یا 📞تماس با:
02537739648

💢اطلاعات بیشتر با مراجعه به کانال مؤسسه: http://eitaa.com/joinchat/3181904050C32a22f4cab 🌐مؤسسه پژوهشی امام علی (ع)
📣 سلسله دوره‎های شناخت منظومۀ فکری علامه طباطبایی ✅ دوره 🎙با تدریس: 💠استاد درس خارج حوزه علمیه قم 🗓 از ، پنج‎شبه‎ها و جمعه‎ها (دوهفته) ⏰ساعت 18 تا 21، سه جلسه در هر روز (جمعاً 12 جلسه) ⏳اولویت با عزیزانی هست که زودتر ثبت نام کنند () 👈ثبت نام با پیام به 🆔 @Imam111 یا 📞تماس با:
02537739648

💢اطلاعات بیشتر با مراجعه به کانال مؤسسه: http://eitaa.com/joinchat/3181904050C32a22f4cab 🌐مؤسسه پژوهشی امام علی (ع)
بزرگداشت علامه طباطبایی،فلسفه شریعت،14030824.mp3
38M
📼صوت نشست بزرگداشت علامه طباطبایی (فلسفه شریعت) 👤حجت الاسلام اسدپور ▫️۲۴ آبان ۱۴۰۳ 🔹مدرسه فرهنگ و علوم اسلامی ضحی @m_zoha
لِماذا سُمّیَت زهراءُ بِالزّهرا، نمی‌دانم شب قدر است او یا لیلةُ الٳسری نمی‌دانم من از سُبّوح و از قدّوس گفتن‌های یک انسان به ساق عرش، قبل از خلقت دنیا نمی‌دانم رموز کاف و ها و یا و عین و صاد را حتی اگر دانسته باشم، راز أعطینا نمی‌دانم من از إنسیّه و حوریّه می‌فهمم عباراتی ولی معنایی از إنسیّةُ الحَورا نمی‌دانم امامان "حجّةُ اللهِ علَی خلقند"، سلّمنا " وَ زهرا حجّة اللهِ علینا" را نمی‌دانم نمی‌بود آفرینش هم علی را، هم محمّد را حدیث قدسی لولاک را اصلا نمی‌دانم "به بوی نافه‌ای کآخر صبا زان طرّه بگشاید" چه خون افتاد در دل‌ها و محمل‌ها،نمی‌دانم بجز این است که عکس کسی در آب افتاده‌است؟ وگرنه تشنه ماندن بر لب دریا... نمی‌دانم کنار خانه‌ی "لا تَرفعوا اصواتَکم" یارب دلیل اینهمه بلوا و غوغا را نمی‌دانم دلیل خلقت است او، معنی "عجّل وَفاتی" را به هر تعبیر و هر تفسیر و هر معنا نمی‌دانم شبانه دفن کردن را علی دانست، سلمان هم شبانه غسل دادن را علی حتی... نمی‌دانم چرا باید گلی مانند زهرا پشت در باشد خداوندا خداوندا خداوندا نمی‌دانم ندانم‌های بسیار است در صدّیقه‌ی کبری نمی‌دانم نمی‌باید بدانم یا نمی‌دانم! شاعر: مهدی جهاندار https://eitaa.com/amin_asadpour
هدایت شده از موسسه اندیشه بهشتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | تاریخچه کاملی از آشنایی شهید بهشتی و علامه طباطبایی 🏛️ورود به حلقه خصوصی درس فلسفه علامه طباطبایی 📖 سوال و جواب های موجود در کتاب «اصول فلسفه و روش رئالیسم» از چه کسی است؟🤔 👤 حجت‌الاسلام امین اسدپور 🎞 مشاهده فیلم کامل این نشست با موضوع: در محضر علامه 📥 مشاهده کیفیت بالاتر 🔰اندیشه بهشتی را دنبال کنید: ایتا | تلگرام | اینستاگرام | ویراستی | آپارات
چون علاقه مفرطی به مطالعات فلسفی ،داشتم برای یک دوره مطالعات فلسفی تصمیم به عزیمت به خارج گرفتم. [بنابراین] در سال ۱۳۳۰ مقدمات مسافرتم را فراهم کردم و در همان وقت علامه طباطبایی در قم کوششی برای بحثهای فلسفی آغاز کرده بودند. اما من از روی دلسردی که داشتم حتی آنقدر انگیزه نداشتم که با ایشان تماس بگیرم، زیرا اساتیدی بس معروفتر با عناوینی پرطمطراق تر آمده بودند و من به درس آنها رفته آنها رفته بودم اما چیزی که به دلم بنشیند به دستم نیامده بود. یکی از دوستان (شهیدمطهری) اصرار کرد که فلانی بد نیست که یکی دو جلسه با این استاد در تماس باشی من در آن موقع به بحث هایی که مربوط به بحث های فلسفی میان شرق و غرب بود و همچنین بحثهایی مربوط به ماتریالیسم دیالکتیک ومطالبی در این زمینه علاقه مند بودم. او گفت اتفاقاً ایشان هم یک بحث این جوری را آغاز کرده اند و بد نیست که یک تماس بگیری. من به یک جلسه ایشان که درسی غیر فلسفی داشتند به صورت مستمع آزاد رفتم و در کناری نشستم و در آن بحثی که ایشان در آن روز داشتند، اشکالی به نظرم رسید (به طور سنتی) سؤالاتی مطرح شد ولی من سؤال خود را طرح نکردم. بعد از تمام شدن جلسه با دوستم (شهید مطهری) که به من لطف داشتند قرار شد به جایی که استاد عازم آنجا بود، برویم. در راه به استاد گفتم به نظر من این اشکال نسبت به فلان مطلبی فرمودید رسید. آن اشکال را توضیح دادم وقتی بیان میکردم این استاد چنان گوش میداد که گویی اصلاً مطلب را تا حالا نشنیده این طور با دقت گوش می داد. صبر کرد تا حرف من تمام شد بسیار متین و [سپس] در چند جمله پاسخ گفت. دوباره به پاسخ ایشان در نظرم اشکال آمد و آن را مطرح کردم. او مجدداً با آرامش و طمأنینه اشکال مرا گوش دادند و بعد از چند لحظه درنگ آن وقت پاسخ دادند. باز در پاسخ ایشان اشکالی را طرح کردم باز با همان روش بدون این که هیچ ،تندی تعصب و خودخواهی از ایشان بروز کند پاسخ گفتند تا رسیدیم به مقصد و بحثمان قطع شد. اما این برخورد روی من یک اثر گذاشت و آن این بود که با این استاد میشود کار کرد چون برخلاف دیگران که تا به حال با آنها برخورد کرده بودم که اگر من مطلبی را حتی به دلیل خامی با خشونت و صدای بلند مطرح می کردم او خامتر از من صدایش را چند برابر بلندتر میکرد، با اینکه او استاد و مربی من بود و میبایست مرا از این راه در بیاورد و به راه صحیح بحث و کاوش وارد ،کند اما ایشان این کار را ،نکرد چنان با حوصله طمأنینه و متانت فکری و اخلاقی برخورد کرد که این متانت در من اثر گذاشت و سبب شد که عزیمت رفتن به خارج را فسخ کنم و چند سال را با این استاد سر وکله بزنم و از او استفاده های زیادی ببرم. هنگامی که به قم برگشتم وقتم را به دو قسمت تقسیم کردم. هفته ای چند ساعت در دبیرستانهای قم انگلیسی تدریس می کردم و بقیه وقت را به تکمیل تحصیلات و تدریس در حوزه علميه قم اختصاص داده بودم در آن سال با علامه طباطبایی بحثهای مفصل داشتیم و کتاب روش رئالیسم در دست تهیه بود. شبهای پنج شنبه و جمعه جلساتی داشتیم که به همین منظور بحثهای فلسفی را فعالانه دنبال میکردیم. علاوه بر این به درس اسفار علامه طباطبایی هم میرفتم و تا پنج سال بیشتر به تکمیل مطالعات فلسفی خودم میپرداختم. ضمن ادامه مطالعات در زمینه فقه و اصول و تدریس در ،حوزه، در سال ۱۳۳۳ دبیرستانی را با شیوه جدید به نام دبیرستان دین و دانش تأسیس کردم. (کتاب بهشتی از زبان بهشتی جلد اول ص ۷۰ تا ۷۲) https://eitaa.com/amin_asadpour
🔰 همزمان با ایام بزرگداشت ارتحال علامه طباطبایی (رض) 🎞️ رونمایی از دوره ویدئویی مدینة المیزان (١) 💠 آشنایی با جایگاه مکتب فکری و عملی مرحوم علامه در فضای تولید علوم انسانی ♦️به همت هسته منظومه فکری علامه طباطبایی (رض) مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 📺 در قالب ۹ جلسه فیلم همایشی و ۱۲ جلسه فیلم آموزشی 🔹 اساتید و سرفصل‌های دوره: ➖ استاد محمدرضا عابدینی: روش متفکر محوری در اجتهاد دینی ➖ حجت‌الاسلام امین اسدپور: سیر تطور اندیشه اجتماعی اسلامی و جایگاه علامه طباطبایی ➖ حجت‌الاسلام دکتر زهیر انصاریان: روش‌شناسی فهم و تولید علم در اندیشه علامه ➖ دکتر مرتضی جوانعلی آذر: گذری بر سیره علمی و عملی علامه ➖ آقای علی جعفری هُرستانی: منطق متفکرمحوری و اختصاصات مرحوم علامه ➖ آقای حسین قاسمی: روایتی تحلیلی از تحقق مکتب فکری علامه 🎞️ پیش ثبت‌نام خرید دوره با ۴۰ درصد تخفیف 💬 کسب اطلاعات بیشتر ۰۹۱۰۴۰۵۵۰۴۶ (رض) ➖➖➖➖➖ ✅ (ع) 🌐 Rushd.ir 🆔 @rushdisu 🆔 @shamsolvahy
هدایت شده از مکتب امام
پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) برگزار می کند: ❇️سلسله جلسات "حدیث انقلاب" محفلی برای اندیشه و عقلانیت انقلاب اسلامی ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 🔰جلسه چهارم: 🔹فقه تدمیر اسرائیل در مکتب امام(ره) نظر حضرت امام در مورد مراحل نابودی اسرائیل و سیر تطور آن در طول زمان. تحلیل کنش امام خامنه ای در تحولات اخیر. ارائه استاد محترم: حجةالاسلام و المسلیمن اسدپور ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 🗓 دوشنبه 28 آبان ۱۴۰۳ 🕓 بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء ✅حضوری-مجازی تذکر: جهت ثبت نام و حضور در جلسه حتماً به آیدی @miladtaba13 آقای طبائیان هماهنگ فرمائید. آدرس مجازی: https://www.skyroom.online/ch/pajooh/webinar ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 📍قـــــم ، بلوار نیایش،جنب مصلی سالن جلسات پژوهشکده باقرالعلوم (ع) راه ارتباطی جهت حضور در جلسه: @miladtaba13 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ 🌐https://eitaa.com/maktabe_emaam 🌐http://ble.ir/maktabe_emaam
۳۰ آبان روز ملی حکمت و فلسفه و روز بزرگداشت حکیم ابونصر فارابی را گرامی می داریم. به این مناسبت فرازی از متن نامه امام خمینی (ره) به گورباچف در فرسته بعد تقدیم می‌گردد.👇 https://eitaa.com/amin_asadpour/590 https://eitaa.com/amin_asadpour
فرازی از نامه حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف که در آن تبیینی از جایگاه فلسفه اسلامی و فیلسوفان مسلمان ارائه داده اند: ... انسان در فطرت خود هر کمالى را به‌طور مطلق مى‌خواهد. و شما خوب مى‌دانید که انسان مى‌خواهد قدرت مطلق جهان باشد و به هیچ قدرتى که ناقص است دل نبسته است. اگر عالم را در اختیار داشته باشد و گفته شود جهان دیگرى هم هست، فطرتاً مایل است آن جهان را هم در اختیار داشته باشد. انسان هر اندازه دانشمند باشد و گفته شود علوم دیگرى هم هست، فطرتاً مایل است آن علوم را هم بیاموزد. پس قدرت مطلق و علم مطلق باید باشد تا آدمى دل به آن ببندد. آن خداوند متعال است که همه به آن متوجهیم، گرچه خود ندانیم. انسان مى‌خواهد به «حق مطلق» رسد ا فانى در خدا شود. اصولًا اشتیاق به زندگى ابدى در نهاد هر انسانى نشانه وجود جهان جاوید و مصون از مرگ است. اگر جنابعالى میل داشته باشید در این زمینه‌ها تحقیق کنید، مى‌توانید دستور دهید که صاحبان اینگونه علوم علاوه بر کتب فلاسفه غرب در این زمینه، به نوشته‌هاى فارابى و بوعلی سینا رحمة اللَّه‌علیهما- در حکمت مشاء مراجعه کنند، تا روشن شود که قانون علیت و معلولیت که هرگونه شناختى بر آن استوار است، معقول است نه محسوس؛ و ادراک معانى کلى و نیز قوانین کلى که هر گونه استدلال بر آن تکیه دارد، معقول است نه محسوس، و نیز به کتابهاى سهروردى - رحمة اللَّه علیه- در حکمت اشراق مراجعه نموده، و براى جنابعالى شرح کنند که جسم و هر موجود مادى دیگر به نور صِرف که منزه از حس مى‌باشد نیازمند است؛ و ادراک شهودىِ ذات انسان از حقیقت خویش مبرا از پدیده حسى است. و از اساتید بزرگ بخواهید تا به حکمت متعالیه صدرالمتألهین رضوان اللَّه تعالى علیه و حشره اللَّه مع النبیین والصالحین- مراجعه نمایند، تا معلوم گردد که:حقیقت علم همانا وجودى است مجرد از ماده، و هر گونه اندیشه از ماده منزه است و به احکام ماده محکوم نخواهد شد. دیگر شما را خسته نمى‌کنم و از کتب عرفا و بخصوص محى الدین ابن عربی نام نمى‌برم؛ که اگر خواستید از مباحث این بزرگمرد مطلع گردید، تنى چند از خبرگان تیزهوش خود را که در اینگونه مسائل قویاً دست دارند، راهى قم گردانید، تا پس از چند سالى با توکل به خدا از عمق لطیف باریکتر ز موى منازل معرفت آگاه گردند، که بدون این سفر آگاهى از آن امکان ندارد... صحیفه امام ج ۲۱ ص ۲۲۰ https://eitaa.com/amin_asadpour
فرازی از مصاحبه سید مصطفی محقق داماد: بنده به هیچ وجه هیچ وقت تفکر چپ نداشتم و همیشه طرفدار لیبرال دموکراسی و اقتصاد لیبرال بودم. از اول جوانی هم همیشه معتقد بودم تفکر چپ خیلی مانع توسعه‌ی ایران بوده است و از همان زمان هم با نوشته‌های افراد چپگرا مثل علی شریعتی جلال آل احمد و امثال اینها مخالف بودم و اتفاقا به همه شان هم میگفتم که با نظریات آنها مخالفم و موافق اسلام آزادم برداشت من از اسلام، اقتصاد آزاد بود و هیچ وقت گرایش چپ، نداشتم الان هم همین طور فکر میکنم و معتقدم این افراد استوانه های قوی مقابل توسعه بودند و تاریخ یک روز اینها را محاکمه میکند و نشان می دهد که چه ضربه ای به پیشرفت توسعه در ایران زدند. البته الان صحبت از مخالفت با چپ ها آسان است اما آن زمان فضای کلی مملکت خیلی چپ بود و حتا قانون اساسی کشورمان هم خیلی چپ نوشته شده است. مرحوم آیت الله طالقانی روحانی بود اما چپ فکر میکرد و این دیدگاه مانع از اندیشیدنشان راجع به توسعه میشد ولی من از همان زمان به توسعه فکر میکردم حتا دوست و سرور عزیزم دکتر رضا داوری اردکانی هم نوشته هایش به نوعی چپ و در مقابل توسعه بود و البته بعد نظرشان عوض شد و متحول شدند.(فیلسوفان امید ص ۱۵۷) پ ن ۱. باید توجه داشت به همان میزان که تحمیل اندیشه‌های چپ مدرن به اسلام دارای مغالطه روشی است، تحمیل اندیشه لیبرالی نیز به همان میزان خطا و دارای خلط روشی است. پ ن ۲. نکته جالب اما روایت استاد محقق داماد از چرخش و تحول دیدگاه استاد داوری اردکانی است. به هر حال المجالسه موثّره😅 https://eitaa.com/amin_asadpour
سوم آذر سالروز ارتحال آیت الله میرزا محمدعلی حسین‌آبادی معروف به شاه‌آبادی (۱۲۵۱-۱۳۲۸ ه ش) است. به همین مناسبت مستند هشت قسمتی زندگی ایشان را از پیوندهای زیر ببینید. حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 1 | مستند https://doctv.ir/Program/151305 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 2 | مستند https://doctv.ir/Program/151306 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 3 | مستند https://doctv.ir/Program/151307 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 4 | مستند https://doctv.ir/Program/151308 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 5 | مستند https://doctv.ir/Program/151309 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 6 | مستند https://doctv.ir/Program/151310 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 7 | مستند https://doctv.ir/Program/151311 حدیث سرو - آیت اللّه شاه آبادی - 8 | مستند https://doctv.ir/Program/151312 https://eitaa.com/amin_asadpour
آثار آیت الله شاه آبادی-۱ رشحات البحار مشتمل بر سه رساله است و به سال ۱۳۱۹ ه.ش نوشته شده و اولین بار در زمان حیات ایشان منتشر شده است. ایشان در این کتاب ناظر به مباحث مطرح در ادبیات فکری روشنفکران و وضعیت اجتماعی آن دوره بوده اند. رساله القرآن و العتره ناظر به مباحث روشنفکران دینی قرآن‌گرا از جمله سید اسدالله خرقانی و شریعت سنگلجی و ... است و برخی از اعتقادات آنها را رد کرده است. رساله الایمان و الرجعه هم به اثبات رجعت اهل بیت پس از شهادت امام عصر پرداخته اند و به کتاب اسلام و رجعت شریعت سنگلجی پاسخ داده اند. رساله الانسان و الفطره ناظر به مباحث انسان‌شناسی غرب مدرن نوشته شده و در آن مبنای حکمی و عرفانی انسان‌شناسی ایشان تا صحنه عینیت امتداد یافته است. https://eitaa.com/amin_asadpour
آثار آیت الله شاه آبادی-۲ شذرات المعارف مشتمل بر پنج شذره (به معنای قطعه طلا) است و به سال ۱۳۲۱ ه.ش منتشر شده است. ایشان در شذره اول می‌نویسند: مدت زمانی است که مملکت اسلام مبتلا به امراض مزمنه و مهلکه شده، از انتشار عقاید باطله، اخلاق رذیله و افعال قبیحه، به حدی که نمی‌توان جامعه را نسبت به انسانیت داد فضلا عن الإسلامية... سپس در تحلیلی اسباب این امراض را چنین برمی‌شمرند: ۱. غرور به حقانیت اسلام و غرور به شفاعت که البته موجب حرمان از هر دو خواهد شد... ۲. یاس از ظهور سعادت دینی و دنیوی ۳. افتراق مسلمین و انفصام خیط(ریسمان) اخوت ۴. نداشتن بیت المال که جریان اسلام محتاج است به عِدّه و عُدّه سپس دو مرام را به عنوان مرام اسلام معرفی می نمایند: ۱. حفظ حاکمیت مطلقه قرآن چرا که قرآن صرفا به انجام نماز دستور نداده بلکه به اقامه نماز و تولید نمازگزار در کلیه عالم ملک توصیه نموده ۲. حاکمیت مطلقه ولی الله الاعظم (عج) که دارای چنین مقامی نمی‌تواند به مرئوسیت خود اکتفا کند بلکه وظیفه بسط ریاست آن جناب را دارد. سپس دو اصل را به عنوان خیط نبوت و ولایت که به مثابه نظام طولی جامعه اسلامی است و خیط اخوت که به مثابه نظام عرضی جامعه اسلامی است، مطرح می کنند و سپس به فروع چهارده‌گانه تشکلات اسلامی می‌پردازند. https://eitaa.com/amin_asadpour
با عنوان: " نقد کتاب درآمدی بر فلسفه چگونگی اسلامی" 🔻ارائه کننده: حجت الاسلام استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و مولف کتاب 🔻ناقد: حجت الاسلام استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم 🔻دبیر علمی: حجت الاسلام استاد و محقق گروه فلسفه فرهنگستان علوم اسلامی قم 🗓زمان: ۷ آذر ۱۴۰۳ | ساعت ۱۰ 📍مکان: بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، ساختمان مفید، طبقه دوم|سالن جلسات فرهنگستان علوم اسلامی قم 🔗 حضور مجازی فرهنگستان علوم اسلامی قم ایتا|وبگاه|اندیشه منیر|انتشارات
دل سراپردهٔ محبتِ اوست دیده آیینه‌دارِ طلعت اوست من که سر در نیاورم به دو کون گردنم زیرِ بارِ منتِ اوست تو و طوبی و ما و قامتِ یار فکرِ هر کس به قدرِ همتِ اوست گر من آلوده‌دامنم چه عجب همه عالم گواهِ عصمتِ اوست من که باشم در آن حرم که صبا پرده‌دارِ حریمِ حُرمتِ اوست بی خیالش مباد منظرِ چشم زآن که این گوشه جایِ خلوتِ اوست هر گلِ نو که شد چمن‌آرای زَ اثر رنگ و بویِ صحبتِ اوست دورِ مجنون گذشت و نوبتِ ماست هر کسی پنج روز، نوبتِ اوست مُلکَتِ عاشقیّ و گنجِ طرب هر چه دارم ز یُمنِ همتِ اوست من و دل گر فدا شدیم چه باک؟ غرض اندر میان سلامتِ اوست فقرِ ظاهر مبین که حافظ را سینه گنجینهٔ محبتِ اوست (دیوان حافظ، غزل ۵۶) https://eitaa.com/amin_asadpour
❖ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه برگزار می کند! 🔹 الگوهای اجتهادی ناظر به علوم انسانی اسلامی 🔸 الگوی اجتهادی آیت الله خامنه ای ناظر به نظریه فرهنگی | استاد امین اسدپور 💻 https://B2n.ir/m71911 📲 @Mahdiniksefat • • ༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻ https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🖌️مؤسسه «اندیشه اسلامی معاصر» برگزار می کند: ✅نشست علمی (14)✅ 🔹موضوع: فلسفه شریعت از دیدگاه علامه طباطبایی (ره) 👤با ارائه: حجت الإسلام و المسلمین استاد امین اسدپور ⏱️زمان: شنبه 17 آذر ماه ۱۴۰۳ 🔹ساعت ۱۸:۳۰ 📍مکان: قم، خیابان رسالت، بین رسالت ۱۹ و ۲۱، پلاک ۳۲۷ 📺پخش زنده از طریق: لایو ایتا @andisheh_eslami_moaser 🔹شرکت برای عموم آزاد است