⭕️ هذیانهای نواصولگرایانه: خوارج، عدالتخواه بودند!
ایام شهادت علی بن ابیطالب (ع) است. ایامی که قرنهاست فرصت بازخوانی منشور حیات و حکومت علوی و یادآوری اصل زوالناپذیرِ «عدالت» است. اساساً این ایام جز برای گفتن و شنفتن از #عدل_علی نبوده.
حالا چند سالی است گروهی از نواصولگرایان، که عداوت با عدالتخواهان، کر و کورشان کرده، بر خود فرض میدانند در این ایام، بهجای شرح عدل علی (ع) و تبیین حکمرانی علوی، در مذمت عدالتخواهی بکوشند. آنهم در رسانههایی که نام و نانشان از حکومت اسلامی است.
آنها در کینهورزیشان چنان دچار افراط شدهاند و عنان تعادل از کف دادهاند که در روز روشن میگویند «خوارج هم عدالتخواه بودند»! تا مثلاً با این تطبیق ابلهانه، مردم را نسبت به تحرکات عدالتخواهانهٔ امروز بدبین کنند. ابلهانه است، اما اصرار دارند بر تکرار و تداوم این بلاهت.
خوارج و عدالتخواهی؟! یعنی خوارج هم دنبال مبارزه با #فقر و #فساد و #تبعیض بودند؟ یعنی این جماعت خشکمغزِ متحجر، دنبال برانداختن #اشرافیت_دولتی و #ویژهخواری و #قبیلهگرایی بودند؟
از مردم و مستضعفان و تاریخ که خجالت نمیکشند، لااقل به عنوان شیعهٔ علی(ع) از نام مبارک او شرم کنند و اینقدر پریشان و هذیان نگویند.
نواصولگرایان میتوانند از هر کنش عدالتخواهانهای منزجر باشند _حق هم دارند_ و هرکس سودای عدالت داشت، به هر انگ و برچسبی بنوازند، اما عدالتخواه جا زدن خوارج، خیانت به تاریخ و اسلام است.
در ایام منتسب به امیرالمومنین (ع) بهجای برانگیختنِ شوق عمومی در جهت عدالت و نزدیک شدن به شاخصهای جامعهٔ علوی و اصلاح امور، همت گماشتهاند برای متنفرسازی عمومی از عدالتخواهی؛ که البته آب در هاون کوبیدن است این اراده.
اگر بنا بر تطبیق تاریخی هم باشد، قطعاً خوارج را باید مصداق تام و تمامِ تحجر، جمود و عدالتستیزی دانست؛ یعنی دورترین جریان به عدالتخواهی و نزدیکترین جریان به تحجر.
بیراه نیست که دستهای از تندترین متحجرین، شمشیر را علیه عدالتخواهی آخته کردهاند.
آنها ماهیت خود را فریاد میزنند.
بارها گفتهایم اصولگراها عدالت را امری فرعی میدانستند، اما نواصولگراها، رسماً عدالتستیزند. بیانیههای جاهلانه و کینهتوزانهٔ ایام شهادت مولا، گواه روشن این عداوت است.
✍ روحالله رشیدی
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
⭕️ امروز کاسبی با عدالتخواهی بهتر است؟ یا کاسبی با دین و انقلابی گری؟
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از دهلیز || ناصر علی نژاد
ریاست محترم دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان جناب حجتالاسلام والمسلمین علی نژاد
سلام علیکم
اخیراً یک فایل صوتی از جنابعالی به دفاع از آقای صدیقی منتشر شده است ، با استماع آن چند سؤال در اذهان عمومی ایجاد گردیده ،که به محضرتان تقدیم می کنم تا در صورت صلاحدید، پاسخ دهید:
۱_ جریان آقای صدیقی را به گونهای تشبیه به شهید بهشتی نمودید!
آیا جایگاه علمی ، عقلانی و مدیریتی شهید بهشتی با کسی که سابقه روشن علمی ، فقاهتی و مدیریتی ندارد و بعضاً با بیانات احساسی و نقل خواب از بزرگان و مکاشفه از امام زمان (عج)بهدنبال اثر گذاری می باشد ، قابل مقایسه است ؟
۲_ آنچه بیشتر انسان را با تحلیل شما مردد می کند، خاطراتی است که از قضاوت حضرتعالی و جمعی از دوستانتان در جریان مرحوم حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی و جناب حجتالاسلام حاج آقای فرحانی در ذهن ها نقش بسته است .
آن روز هم همراهی و حمایت همهجانبه تان از یک شخص، جوّ سنگینی برپا کرد ، به گونهای که تشخیص را برای خیلی از خواص ، سخت و دشوار کرد.
اما هم اینک با گذشت دودهه و با پیام تسلیت پربار و وزین رهبری حکیم و فرزانه ، که همه چیز برای همگان روشن گشت ، جای این پرسش اساسی باقی ست که چرا پرچمدار جریان فکری شما ، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و رد صلاحیت شد؟
۳_ جنابعالی در جایگاه ریاست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، مفصل نسبت به امام جمعه موقت تهران ادای دِین نمودید!
آیا نسبت به ائمه جمعه استان خوزستان که مستقیماً در حیطه مسئولیت تان قرار دارد هم اینگونه پاسخگو هستید ؟
آنچه تجربه برخی دوستان برای ارتباط گیری با شما درجهت طرح پیشنهادات و انتقادات بوده، خلاف این رویه بوده و هست.
در پایان برایتان از درگاه خداوند متعال توفیق و سلامت را خواستارم.
والسلام علیکم و رحمة الله
ارادتمند
ناصر علینژاد
✅ @naser_alinejad
1_10561117696.mp3
5.04M
🔺 توضیحات حاج آقای علینژاد پیرامون ماجرای حوزه #آیتاللهصدیقی.
در جمع جلسه قرآن مسجد ولایت
🔹آیا حوزه علمیه باغی را تصاحب کرده؟
ماجرای موقوفه بودن زمین حوزه.
🔹برج ۹ آیت الله صدیقی جریان را متوجه شدند و ...
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از حامیم | رضاافشار
انا لله و انا الیه راجعون
رژیم صهیونیستی برای چندمین بار نیروهای ما را به شهادت رسانده و خوی تجاوز طلبی خود را نمایان کرده
اینبار بطور واضح کنسولگری ایران را هدف قرار داده و از تمام خطهای قرمز رد شده است
حال آیا باز عدهای پای اقدام را لنگ میکنند و میگویند کشور را وارد جنگ نکنید؟
اساس اگر تقابل مناسب خود یکی از عوامل بازدارندگی از جنگ است
اگر پاسخ ندهی تجاوزات او بجایی میرسد که دیگر چارهای جز جنگ نیست
پس پاسخ ندادن یعنی وارد شدن در جنگ!
شهادت فرماندهان مقاومت را به ملت ایران در روز شهادت امیرالمومنین تسلیت عرض میکنم
#رضا_افشار
___________
📚@reza_afshar
🔻پاسخ ندهیم، قدم بعدی تهران است.
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
⭕️ بی شرفی رسانه ای به شیوه خبر فوری
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
تجمع مردمی محکومیت جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله تروریستی امروز به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرادران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
اهواز ــ دوشنبه / حسینیه ثارالله ساعت ۲۳:۳۰
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از جُحفِه (حامد ملحانی)
سفارتمان را زدند!
خانه سفیرمان را خراب کردند!
پرچم کشورمان را خاک آلود کردند!
اقتدار و حرمتمان را شکستند!
مرحله دیگری از تجاوز به ایران را آنلاک کردند!
آن وقت هنوز عده ای در توهم تله جنگ اسرائیلند!
این خود خود جنگ است!
اگر پاسخ ندهیم فردا، موشک هایشان از مرز ایران می گذرد!
این جماعت سفاک، جز منطق زور نمی فهمند!
قسمتان می دهیم اینقدر شعار ندهید!
اینقدر بیانیه پرحرارت نخوانید!
اینقدر مشت گره نکنید!
عمل کنید!
سفارتخانه هایشان را در کشور متحدشان با خاک یکسان کنید!
همین امشب، سفارتشان را در آذربایجان، اردن یا امارات خراب کنید!
قصاص کنید! که در قصاص، حیات است!
@hamedmalhani
هدایت شده از عالَم سیاست || داود مدرسی یان
فرصتی یکتا برای شکستن حصار رسانهای ایران
مقاومت جانانه و شش ماههی گردانهای شهید عزالدین قسام، پس از شبه معجزه هفت اکتبر، برای این گروه مجاهد و مقاوم چنان جایگاه و اعتباری در میان مردم منطقه و کشورهای مسلمان ایجاد کرده که به جرات میتوان گفت هیچ جریان و گروهی در جهان اسلام در محبوبیت به گرد پایشان هم نمیرسد. این محبوبیت بعضا حتی از دایره جوامع مسلمین هم خارج شده و بسیاری از آزادگان غیر مسلمان جهان را علی رغم همه ضدتبلیغهای صورت گرفته وادار ساخته تا در برابر این مقاومت جانانه سر تعظیم فرود آوردند.
حالا همین گردانهای شهید عزالدین قسام خوش نام و نشان، در پیام تسلیتی که برای شهید زاهدی منتشر کردهاند عباراتی نوشتهاند که کمتر نمونهای میتوان برایش یافت. قسام در پیامش اولا او و همرزمانش را شهدای در مسیر قدس نامید و از نقش شهید زاهدی یا همان ابومهدی در ساختن جبهه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در طول سالیان متمادی سخن گفته و به شکل خاص به نقش بارز شهید در طوفان الاقصی اشاره داشته. در پایان هم جمله معروف ابوعبیده سخنگوی محبوب قسام را ذکر کرده که "وإنه لجهاد نصر أو استشهاد" که یعنی این جهاد است؛ یا به پیروزی منتهی میشود و یا شهادت.
این یعنی که گردانهای قسام هرآنچه از اعتبار و عزت و جایگاه داشتهاند را به حق، به پای این شهید والا مقام ایرانی ریختهاند؛ امری که چه بسیاری در جهان عرب و اسلام حسرتش را میخورند و بعید نیست که بخشی از اظهار نفرتها و غضبها از شهدای ایرانی به همین حسادت شیطانی بازگردد. اما بخش دردناک ماجرا این است که جبهه رسانهای ما، از این فرصت منحصربفردی که مواضع علنی و روشن و واضح مقاومت برایمان فراهم آورده بهرهی درست را برای رفتن به جنگ روایتهای علیه جمهوری اسلامی ایران نمیگیرد.
رشادتها و جانفشانیهای مردان مقاومت ایرانی که شهید زاهدی و یارانش نه اولینشان بودند و نه آخرینشان، اینک بیلکنت و مصلحتسنجی، بر زبان دلاورمردان فلسطینی جاری میشود و این سردلبری که در حدیث دیگران آمده، میتواند سنگ را آب کند. هرآنچه توان رسانهای داریم برای بازتاب و انتشار گسترده این مواضع و اظهارنظرات بکار گیریم که بهترین فرصت برای شکستن حصارهای رسانهایست که علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه رقم زدهاند.
🔻
سرباز روحالله |
🔻
بسم الله الرحمن الرحيم
تنعى كتائب الشهيد عز الدين القسام إلى الأمة الإسلامية والعربية الشهيد القائد الكبير/
محمد رضا زاهدي (أبو مهدي)
وإخوانه الذين قضوا شهداء على طريق القدس يوم أمس الاثنين 22 رمضان 1445 هـ الموافق 01/04/2024م؛ في قصف صهيوني غادر على العاصمة السورية دمشق.
وإننا في كتائب القسام إذ نستنكر عملية الاغتيال الجبانة؛ فإننا نشيد بالدور الكبير للشهيد أبو مهدي في بناء جبهة المقاومة ضد الاحتلال الصهيوني على مدار سنوات طويلة؛ ودوره البارز في معركة طوفان الأقصى.
وإنه لجهاد نصر أو استشهاد،،،
كتائب الشهيد عز الدين القسام – فلسطين
الثلاثاء 23 رمضان 1445 هـ
الموافق 2024/04/02م
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سبک چای خوردن در منطقه الاحساء در عربستان(منطقه ای با اکثریت شیعه در شرق عربستان). معتقدن اینجوری چای داخل استکان دیرتر خنک می شه.
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ استقبال دهیاری های خوزستان از مسافران نوروزی در طرح دهیار همیار پلیس
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از سیدمحمدمهدی شفیعی
47.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
《موسی》
خواننده : جواد سعادت
شاعر : سیدمحمدمهدی شفیعی
آهنگساز : ابراهیم ناصری
تنظیم : علیرضا مرادی
تدوین : ایمان آقائی
تهیه کننده : جواد سنگونی
https://eitaa.com/joinchat/344064018Ce1550fc303
هدایت شده از اشک اندیشه
🔰 قدس و جمعه بازار!
🔸تقریبا اکثر شهرهای ایران بازار روز دارند از یکشنبه بازار رشت تا دوشنبه بازار تنکابن یا جمعه بازار آبادان، یک روز در هفته دستفروش ها و تولید کنندگان محلی با اجناسی که معمولا خودشان تولید میکنند با مشتری هایشان، خیابان را قُرق می کنند و فضایی سنتی از بازار را پدید می آورند.
🔹چندسالی ست، محل زندگی من به جمعه بازار نزدیک است و معمولا جمعه ها توجه ام را جلب میکند که چه ساز وکاری، جمعه ها این نقطه از شهر را که اتفاقا از مرکز شهر فاصله دارد، به نقطه تجمع مردم و کانونی اجتماعی بدل می کند؟!
🔸معمولا پاسخی که به آن رسیده ام این است، مردم به دنبال بهانه و بهینه هستند، یعنی چه؟
یعنی بهانه های ساده و کم دردسر که میتواند خودشان و خانواده هاشان را سرگرم کند، اگر با اجناس ارزانتر از قیمت بازارهای معمول هم همراه شود، با خود بهینگی را همراه خواهد داشت و این یعنی، جمعه بازار بهانه و بهینه ی مطلوب مردم را با خودش دارد.
🔹پیوندی که بین مردم آبادان با جمعه بازار برقرار شده وقتی معنادار تر و قابل مطالعه می شود که بدانید با وجود جابه جایی چندباره مکانِ جمعه بازار طی سالیان گذشته همچنان رونق جدی این بازار برقرار است.
🔸همانطور که پیش تر گفتم، محل زندگی ام به این بازار نزدیک است، و طی سالیان گذشته کمتر بهانه ای موفق شده جمعه بازار را خلوت کند، از بارش باران های گاه بیگاه، تا نماز جمعه، یا حتی انتخابات، کافیست جمعه ها میزان تجمع و مراجعه مردم را در این بین مقایسه کنید، بسادگی جمعه بازار پیروز به میدان آوردن مردم بوده، اما جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ یک تفاوت جدی داشت.
🔸روز قدس امسال مردم، به جز آرمان آزادی قدس و ابراز تنفر از صهیونیست های جنایتکار و حمایت از مردم مظلوم غزه، بهانه های دیگری برای کوبیدن پاهاشان بر زمین، و پرتاب مشت هایشان به آسمان داشتند، فریاد خشم مردم آبادان، دلیل دیگری هم داشت، خون هایی که از سربازان ملت بر زمین ریخته شده بود، به جمعیت راهپیمایی به شدت و به شکل قابل ملاحظه ای افزوده بود.
طوری که حتی جمعه بازار هم از صبح تا ظهر خلوت ترین ساعات خود را داشت، و این یعنی آرمان قدس برای مردم بهانه و بهینه است، حتی بیشتر...
اشک اندیشه|حسن هربان|عضو شوید👇
✅ @ashkeandishe
هدایت شده از محسن ریسمان سنج
ماموریت ایجاد تحول
«اگر انسانهایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر هیچ تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.» این جمله را زمانی شهید سیدمرتضی آوینی نوشته بود که انسان انقلاب اسلامی و انسانشناسی انقلاب تبدیل به مسئلهاش شده بود و درباره آن فکر و تأمل میکرد.
سابقه حضور در جبهه و همنشینی با رزمندگان، بسیجیان و شهدا از یکطرف و دوربین بهدستبودن و مسئلهداشتن در حوزه رسانههای جدید از سوی دیگر، برای او تبدیل به مسئله مهمی شده بود تا انسانهای عصر خمینی را بهتر و بیشتر بشناسد.
فلک را سقف شکافتن و طرحی نو درانداختن، در درجه اوّل نیازمند انسانهایی است که در دایره معادلات کنونی بشر و عوالم آن نگنجند. انسانهایی موحد و مسئول که متر و معیارهای دیگری برای اعمال و اقدامات خود قائلاند و بشر و زندگی و عمر و حیاتش را با معیارهای دیگری میسنجند.
انقلاب اسلامی بهعنوان نقطه عطف در افق توحیدی بشر از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. نهضت اسلامی امامخمینی به جز مبانی و ریشههای معرفتی و توحیدی خویش از این ناحیه هم با سایر جنبشهای بشری و مادی تاریخی متفاوت میشود. نهضت اسلامی امام نهتنها مبتنی بر یک هندسه موحّدانه از تاریخ و انسان بود، بلکه سربازان و سپاهیانش هم کسانی بودند که هستی و بشر را در افق دیگری تحلیل میکردند. انسانهایی که در زمان غروب حقیقت و دورانی که همه از پایان نقش دین در تاریخ سخن میگفتند، با تمام توان پای ندای حقیقتخواهی امام که همراستا با فطرت انسانی آنها بود، جمع شدند و تمام توانشان را پای آن گذاشتند. اینجاست که یک تفاوت مهم بین انقلاب اسلامی و سایر جنبشهای سیاسی و تودهای خود را نشان میدهد؛ انقلاب اسلامی صرفاً احساسات به غلیان آمده یک جمع انسانی نبود. پیشران اصلی این فرهنگ، مکتب و حتی تمدن همین انسانهایی است که نگاه و موضع متفاوتی به سایر ابنای بشر دارند.
این نکته مهم از چشم حضرت آیتالله خامنهای هم هیچگاه پنهاننمانده و هر از چندی اهمیت این موضوع را یادآور میشوند:
«فتحالفتوح انقلاب اسلامى اینهاست. پیشرفت واقعى این است که جوانهاى ما، نخبگان ما نسبت به آینده احساس مسئولیت کنند؛ براى خودشان دیدگاه تعریف کنند؛ براى کشور آیندهاى را تصویر کنند و مجسم کنند و احساس کنند و این احساس را اظهار کنند که آمادهاند براى رسیدن به این آینده، تلاش کنند. این چیزى است که امروز وجود دارد؛ این را باید تقویت کرد، این را باید پیش برد.»
در چنین نگاهی، انقلاب اسلامی و اردوگاه خمینی کبیر نه برخاسته از هیجان زودگذر سیاسی و برخواسته از وضعیت اقتصادی، بلکه دارای هویت فکری و فرهنگی بود که به تعبیر بسیاری از متفکران، راه و مسیر جایگزینی برای زیست و زندگی خود انتخاب کرده بود و ابایی هم از آن نداشت که این راه و مسیر، متفاوت از همه آن الگوها و فرمهای ناچیزی باشد که بشر با اتکای به فهم ناقص خود برای دیگران دوخته است.
میشل فوکو، فیلسوفی که در سال ۱۳۵۷ و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به ایران سفر کرده، انقلاب ایران را طغیانِ انسانی میبیند که در تمنایِ سیاست دینی است و زیر قواعد نظم جهانی زده و گزارههای مشهود متفکران غرب درباره دین و افیون تودهها بودن را به تمسخر گرفته است. او در یکی از مقالات خود اعتراف میکند که پس از بازگشت از ایران، وقتی همه از او میپرسیدند که قیام مردم ایران واقعاً انقلاب است یا نه، فوکو در دل آرزو میکرده که به آنها بفهماند حرکت ایرانیان قیامی است برای زمین گذاشتن باری که به زور روی دوش آنها گذاشته شده است. به تعبیر خودش، همه مردم ایران، کارگران صنعت نفت، روحانیون و همه و همه دنبال زمین گذاشتن این بار بودند که به ضرب و زور روی دوش آنها گذاشته شده بود؛ بار نظم جهانی! به تعبیر فوکو، ایرانیان در پی مقصود دیگری بودند.
نیروی انسانی کارآمد در نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی با چنین متر و معیاری قابل توصیف و سنجش است. انقلاب در طول تاریخ خود هر جا توانسته بر مشکلات و موانع غلبه کند و از گردنههای دشوار بگذرد، متکی به چنین انسانهایی بوده است. جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گواه روشن این مدعاست. پس از جنگ هم هر کجا آرمانهای انقلاب اسلامی با موفقیت به نتیجه رسیده، ناشی از اتکا به چنین انسانهایی بوده است؛ انسانهایی که تفاوت محسوس و ملموسی با وضعیت عادی دارند، افق دیگری برای خود ترسیمکرده و جهد و تلاش و جهاد خود را متناسب با آن افق متعالی افزایش دادهاند.
@rismansanj
🔻در فرودگاه اهواز چه خبر است؟
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از بازگشت || محمدامین رضایی
♦️خوب شد شما رئیس جمهور نشدید دلار بشه ۵ تومان، شد ۶۵ تومان!
☑️جناب آقای رئیسی شتر سواری دولا دولا نمیشود. #اقتصاد که #سیاست نیست تا اصلاح طلب، اصولگرا و همه سلیقه ها را دور هم جمع کنید. نمیشود با چند رویکرد متناقض کار را جلو برد؛ بارها دلسوزان عرصه اقتصاد اسلامی-مردمی تذکر دادند اما شما فرمان را به دست افرادی دادید که عملا منافع یک اقلیت را تامین میکنند؛ در سیاست های اقتصادی آنها عدالت اجتماعی جایگاهی ندارد.
☑️چند وقت پیش که فرصت کوتاهی پیش آمد به شما گفتم بسیاری از دلسوزان معتقدند راه به سمت شما منسد است؛ حرفهای کارشناس های اقتصاد اسلامی حتی نمیرسد! قبول نکردید و این وضعيت نشان میدهد چرخ اقتصاد بر همان ریل سابق در حرکت است؛ جدیدا به منتقدین جواب سر بالا هم میدهید!
☑️با این دست فرمان شما رسما دارید جبهه انقلاب را ناکارآمد جلوه میدهید!خیلی ها امید داشتند سرتان یکی دو بار که به سنگ بخورد دیگر به جریان لیبرال بی اعتماد میشوید اما نشد، با این دست فرمان اولین نتیجه اش چهار ساله شدن دولت شماست؛ فقیرتر شدن مردم، فعال شدن گسلهای اجتماعی، افزایش مهاجرت، ضربه خوردن بیش از پیش وجهه روحانیت در جامعه و.. جز نتایج بارز این رویکرد است.
☑️خیلی وقت ندارید قدم اول کنار گذاشتن معاون اول شماست و همچنین یک تغییر اساسی در سیاست های اقتصادی و افراد کابینه است. البته اگر میخواهید اولین رئیس جمهور یک دوره ای در چهار دهه اخیر کشور نباشید و اعتماد عمومی و جبهه انقلاب بیش از این آسیب نبیند
✍ #محمدامین_رضایی
@m_amin_rezai
eitaa.com/joinchat/3252879362C12bea3a2ca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشست نقد و بررسی کتاب "همیشه پشتیبان" خاطرات شفاهی حاج حسین سراجان با حضور محققان کتاب حمیدرضا بهوندی و مهرزاد قویفکر و نویسنده کتاب علی هاجری در سومین شب برپایی نمایشگاه قرآن و عترت برگزار شد.
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
هدایت شده از هیات محبان فاطمه الزهرا _ اهواز
50.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#گزارش_ویدیویی
مراسم احیاء #شبهای_قدر_۱۴۴۵
گلزار شهدای اهواز | فروردین ماه ۱۴۰۳
هیئت محبان فاطمه الزهرا(س)اهواز
#لیالی_قدر #امیرالمومنین_ع #رمضان_الکریم_۱۴۴۵
🆔 http://T.me/fater14
🆔 eitaa.com/fater14
🆔http://sapp.ir/fater14
هدایت شده از حامیم | رضاافشار
🔺ابزارهای واقعی دشمن کدامند؟
رهبری عزیز فرمان جهاد کبیر را مطرح کردند تا دلسوزان دست دشمن را با تبیینشان برای مردم رو کنند
لکن از یک نکته مهم نباید غافل بود و آن اینکه هر چند توطئه دشمن هم در تخدیر فکر و جنگ روانی و روایتها برای مردم روشن شود اگر ابزارهای اساسی دشمن در درون کشور در حال کار باشند تبیین ما آنطور اثر گذار نخواهد بود بلکه شاید نتیجه عکس هم بدهد(دقت شود)
فکر میکنید این ابزارهای اساسی که بر روی آنها جنگ روانی، جنگ روایتها، جنگ نرم دشمن سوار میشود کدامند؟!
دو دهه پیش که ما مشغول فعالیتهای فرهنگی خودمان بودیم رهبری حکیم فریادش را زده و نشانمان دادند
لکن باز مثل بسیاری بیانات دیگر نه نظرا و نه عملا پیگیریای از طرف ما انجام نشد
"هر که میخواهد با دشمنان این ملت #مبارزه_عملیِ_کارآمد کند، با فساد مبارزه کند. ابزارهای دشمن در درون کشور و نظام ما عبارت است از #فساد، #تبعیض و #فاصله_طبقاتی. ما باید با اینها مبارزه کنیم".
(سید علی خامنهای ١٣٨٢/٣/۴)
حالا از شما میپرسم تا زمانی که این ابزارها دارند در کشور کار میکنند، تا زمانی که رانتخواری، ویژهخواری، تبعیض در کشور وجود دارد، تا زمانی که مردم ذاغه نشین و مسئول برج نشین داریم جهاد تبیین ما به دل بنشیند؟! چقدر باید انرژی بگذاریم؟!
اگر قبول داریم این حرف را!
آیا نباید برای تربیت انسانی که رویای اجتماعیش رفع فقر و فساد و تبعیض است برنامه ریزی تخصصی میداشتیم؟
نباید قبل از آنکه ایمان مردم را، آرمان مردم را و مقاومت مردم را این سه گانه شیطانی(فقر-فساد-تبعیض) بشکند کاری میکردیم؟!
هنوز هم دیر نشده...
یا علی بگو....
✍🏼#رضا_افشار
٢٧ رمضان ١۴۴۵
١٩ فروردین ١۴٠٣
_________
📚@reza_afshar
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: عدالت یعنی نفی فاصله طبقاتی در استفاده از فرصتهای عمومی.
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️حامد عبدالحسینی، دبیر تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان واحد اندیمشک.
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir
⭕️ حجتالاسلام پناهیان با حضور در حسینیه همدانیها و با ملاقات با شیخ حسین انصاریان به گفتوگو و رفع سوءتفاهمهای پیش آمده پرداختند.
📌در نهایت استاد انصاریان به جناب پناهیان در هنگام خداحافظی گفتند شما نهایت اخلاق اسلامی را اجرا کردید؛ مرحبا.
🔻همچنین ایشان در برنامه سحر امروز از عموم مومنین به جهت ناراحتی پیش آمده عذرخواهی کردند.
🔻باید مرحبا گفت و درس گرفت از خضوع و بزرگواری ایشان که این چنین عالمانه با نقد اجتماعی پیش آمده برخورد کردند.
🔴 راوی | امین غفاری |عضو شوید👇
✅️ @aminghafari_ir