تا حالا به این فکر کردید که هیچ معیاری برای تشخیص خوب و بد، معمولی و غیرمعمولی(و...) و چیزهای تضاد وجود نداره؟
دلیلی که باعث میشه شما یه آدم معمولی باشید نه یه بیمار تو تیمارستان، بخاطر اینه که تعدادتون از اون به اصطلاح دیوونهها بیشتره.