eitaa logo
زیرزمین
424 دنبال‌کننده
1هزار عکس
301 ویدیو
3 فایل
بهره‌برداری شده از امپراتوری ژئوپلیتیک مانا وابسته به حزب دیکتاتوری نئوسینتِتیکا صرفا برای خنزرپنزر و خزعبلات چنل اصلی: https://eitaa.com/hormeatashen ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4tkxonx&btn=نمی تو خود ناشناس جوابتونو میدم*
مشاهده در ایتا
دانلود
امیدوارم انقدر عمر و وقت داشته باشم که علاوه بر نادر و داستایوفسکی، اورول و آوینی هم جزو شاهکارای زندگیم بشن
امیدوارم شمام انقدر عاقل باشید که آتش بدون دود، برادران کارامازوف و ۱۹۸۴ رو بخونید
البته که قابل‌قیاس نیستن ولی خب
الان من چرا باید بخاطر این ناراحت باشم که دنیا دیگه نادر ابراهیمی نداره
یجوری دارم آتش بدون دود رو میخونم و ابراز احساسات میکنم انگار زندگی خودمه
واقعا کاش هزاران هزار کتاب از این آدم‌های شاهکار وجود داشت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زیرزمین
"مخاطبان راستین: اهل کتاب، مطالعه، فرهنگ، وطن، ایمان، درد"
آتش بدون دود سی و چندسال برجاده‌ها بیست و چندسال واقعا انقدر انسان شریفی بودی نادر؟
توی ابوالمشاغل نوشته بود که مجوز چاپ آتش بدون دود رو به چه زوری گرفت، و حتی وقتی مجوز داشت هیچ کتابخونه‌ای قبول نمی‌کرد که بفروشتش، پهلوی اون زمان با کتابا و نوشته‌های نادر مخالف بود، جار میزدن که این کتاب فقط دروغ و اراجیفه راجع به ترکمن‌ها تا کسی نخرتش و نادر ابراهیمی در به در خونه‌ها می‌رفت و می‌گفت "آتش بدون دود نمی‌خواید؟"