زیرزمین
آخرین باری که با شخصیتای یه کتاب ایطوری زندگی کردم کی بود؟
برادران کارامازوف
امیدوارم انقدر عمر و وقت داشته باشم که علاوه بر نادر و داستایوفسکی، اورول و آوینی هم جزو شاهکارای زندگیم بشن
زیرزمین
امیدوارم شمام انقدر عاقل باشید که آتش بدون دود، برادران کارامازوف و ۱۹۸۴ رو بخونید
برجادههای آبی سرخ یادم رفت
آتش بدون دود سی و چندسال
برجادهها بیست و چندسال
واقعا انقدر انسان شریفی بودی نادر؟
توی ابوالمشاغل نوشته بود که مجوز چاپ آتش بدون دود رو به چه زوری گرفت، و حتی وقتی مجوز داشت هیچ کتابخونهای قبول نمیکرد که بفروشتش، پهلوی اون زمان با کتابا و نوشتههای نادر مخالف بود، جار میزدن که این کتاب فقط دروغ و اراجیفه راجع به ترکمنها تا کسی نخرتش
و نادر ابراهیمی در به در خونهها میرفت و میگفت "آتش بدون دود نمیخواید؟"